Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#1363
Postat 20 septembrie 2014 - 01:56
21.04.2014 - defecta in depoul TM

20.09.2014 - reparata, revopsita si apta de drum. Mai jos e cu R 9553 de la Orsova, la intrarea in Timisoara Est

Mi-ar fi placut sa fie vopsita ca EC 44-0126-1 insa e bine si asa, conteaza ca a fost reparata si ca e apta de drum.
#1364
Postat 30 septembrie 2014 - 20:02
Trenuri în Brașov:
Poze de pe linia ORAVIȚA - ANINA:
#1365
Postat 04 octombrie 2014 - 18:16

#1367
Postat 12 octombrie 2014 - 21:04
The Legend, la 04 octombrie 2014 - 18:16, a spus:
Unde a fost fabricat?
L.E. Pentru cei interesati, poze cu trenuri din Norvegia am postat pe acest topic.
#1369
Postat 15 octombrie 2014 - 11:41
Citeaza
15 octombrie, 2014 - 11:14 AM

CARAS SEVERIN. Scoasa fara succes la licitatie pe Bursa Romana de Marfuri si pregatita pentru inchidere, soarta celei mai vechi si mai spectaculoase cai ferate din tara parea pecetluita. Iata, insa, ca linia supranumita Semmeringul Banatean, dupa celebra cale ferata cu acelasi nume din Austria, va fi totusi salvata de la pieire. Cel putin deocamdata.
OT
#1370
Postat 15 octombrie 2014 - 18:20
#1371
Postat 15 octombrie 2014 - 18:34
O solutie ar putea sa fie folosirea unor automotoare Malaxa modernizate - aspect istoric / retro si interior confortabil.
#1372
Postat 15 octombrie 2014 - 19:00

Vrem ca la nemti, dar nu cumva sa ne intoxicam cu fum. Bunicii nostrii au mers cu asa ceva zeci de ani si nu au patit nimica, turistii merg azi in Germania cu asa ceva si nu am auzit sa moara nimeni. Dieseluri vad in fiecare zii si sunt satul, asta vede si potentialul turist, de aceea lumea doreste sa vada cum e sa mergi cu un tren cu aburi. Si lasand acum la o parte ce am zis o malaxa nici nu cred ca poate negoacia curbele de pe traseu, acolo ai vagoane mai scurte care circula.
Replici de genul imi amintesc de cei din vestul salbatic care la introducerea trenului veneau cu tot felul de zvonuri, ca "oamenii nici nu pot suporta o asa viteza (era vorba de viteze reduse 30-50km/h), sa nu cumva sa treaca trenul la ei prin asezare!"
#1373
Postat 15 octombrie 2014 - 20:22
#1374
Postat 16 octombrie 2014 - 10:25
Gygyman6, la 15 octombrie 2014 - 19:00, a spus:
Si eu am mers cu locomotiva cu aburi prin '68-69...Nu mai tin minte exact ruta, doar presupun ca pe relatia Peciu Nou-Timisoara...
Si cum imi placea sa scot mainile pe geam mai ales cand venea cate un "nor" de fum, am ajuns la destinatie cu mainile afumate...

Cu toate astea mi-as dori sa merg cu un (astfel de) tren tras de locomotiva cu aburi...
#1375
Postat 17 octombrie 2014 - 12:49
As rail tours go, Jewels of Persia is truly amazing. This unique journey takes in destinations that are rarely experienced by the Western visitor which makes it all the more special. This tour is operated by Australian Pacific Touring.
Jewels of Persia (Eastbound)
Travelling from the banks of the Danube to the shores of the Bosphorus and onto the ancient land of Persia, this unique journey takes in destinations that are rarely experienced by the Western visitor which makes it all the more special. This tour is operated by Australian Pacific Touring.
BUDAPEST - KECSKEMET - SIGHISOARA - BRASOV - VELIKO TARNOVO - KAZANLAK - ISTANBUL - CAPPADOCIA - VAN - VAN LAKE - AKDAMAR ISLAND - ZANJAN - YAZD - ISFAHAN - SHIRAZ - PERSEPOLIS - TEHRAN
#1377
Postat 21 octombrie 2014 - 18:41
mile, la 16 octombrie 2014 - 10:25, a spus:
Si cum imi placea sa scot mainile pe geam mai ales cand venea cate un "nor" de fum, am ajuns la destinatie cu mainile afumate...

Cu toate astea mi-as dori sa merg cu un (astfel de) tren tras de locomotiva cu aburi...
La o adica se pot adapta usor sa mearga cu pacura, fata de carbune nu lasa atata funingine si are si fochistul viata mai usora nemaifiind nevoie la lopatat carbune pe foc... Multe din cele ce trag trenurile turistice prin Europa sunt pe pacura ca si combustibil, presiunea din cazan fiind folosita si la injectia de pacura.
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 21 octombrie 2014 - 18:41
#1380
Postat 27 octombrie 2014 - 15:58

