STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#1341 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 august 2014 - 22:07

Câteva sezoniere:

IR 10192 Timișoara Nord - Mangalia



IR 1003 Minsk - Varna / Constanța



IR 1004 Varna / Constanța - Minsk


3

#1342 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 august 2014 - 18:28

Lemne din Ucraina pentru Egger (lângă Dornești)
August 2014

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata
6

#1343 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3162
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 august 2014 - 19:05

Cate locomotive din astea are Stoi... Grupul Feroviar? asta vara am vazut una la Suceava si nu tin minte sa fii avut cupla din asta, sau se pot schimba asa usor?
0

#1344 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 august 2014 - 12:40

Locomotiva pozată de mine este pentru cale largă. Nu există prea multe locomotive din acestea în România. Doar locomotivele pentru ecartament larg au acest tip de cuplă. Dacă ai văzut locomotiva în Suceava înseamnă că era cu o cuplă normală. În Suceava există numai ecartament normal.

Încă un sezonier. Cel de la Arad, filmat în Radna. Ultimul vagon este un vagon de dormit modernizat (71-70 015).


2

#1345 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 august 2014 - 00:30

Vezi postareaGygyman6, la 26 august 2014 - 19:05, a spus:

Cate locomotive din astea are Stoi... Grupul Feroviar? asta vara am vazut una la Suceava si nu tin minte sa fii avut cupla din asta, sau se pot schimba asa usor?

Dornestiul e o statie ce are linii cu ecartament standard CFR adica 1435 mm si lini cu ecartament larg adica 1520 mm... linia de 1520 vine de peste granita pana aici.
Pentru manevrarea vagoanelor rusesti locomotiva a fost modificata, primind pe langa cupla automata si boghiuri speciale pentru calea larga. Prin tara vagoanele rusesti circula avand boghiurile schimbate (din1520 la 1435) si vagoane adaptor la capete (ce au la un capat au cupla automata si la un capat cupla CFR lant + carlig).

Linie de 1435 + 1520 "ce merg" inpreuna... Poza nu-mi apartine, si e facuta in Sighetul Marmatie.

Operatiunea de schimbare a boghiurilor. In clip garnitura intra in hala cu un tip si iese cu alt tip...


Aceasta postare a fost editata de Bobby: 29 august 2014 - 00:31

1

#1346 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 29 august 2014 - 10:06

Un filmulet cumva pe aceeasi tema:



3

#1347 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 29 august 2014 - 16:00

In 1990 am fost in excursie in (inca atunci) Uniunea Sovietica. Nu mai tin minte daca la granita schimbarea boghiurilor s-a facut la tren cu vagoanele cuplate (daca cricurile erau montate la distanta corespunzatoare vagoanelor) sau vagoanele erau detasate. Oricum la acele vagoane rusesti nu se puteau deschide geamurile (1 sau 2 la un vagon), probabil din motive de securitate (a tarii).
0

#1348 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 01 septembrie 2014 - 21:27

Cam asa arata o locomotiva dupa ce a lovit o duba la Lugoj cu aproximativ 95 km/h :

Imagine atasata: DSCN6565.JPG

Imagine atasata: DSCN6566.JPG
7

#1349 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 07 septembrie 2014 - 00:35

41-0387-5 repartizata la IR 12825 Bucuresti Gr. A - Curtici Fr. via Petrosani (Young Explorers Train)


1

#1350 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 07 septembrie 2014 - 01:47

Marfar GFR la pasajul str. Brediceanu:


0

#1351 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 07 septembrie 2014 - 21:01

Pentru ca am avut un weekend mai lejer am decis sa merg cu niste prieteni la Budapesta. Am calatorit cu trenl EN 346 Bucuresti Nord - Wiena. In gara Lokoshaza au fost adaugate trenului 2 vagoane apartinand ZSSK (compania de stat din Slovacia). Voi posta in alta zi poze cu interiorul lor , pana atunci va prezint cateva poze cu trenuri din Budapesta :

Stadler Flirt soseste in gara Budapest Kelenfold (gara de vest) :

Imagine postataIn Budapest Kelenfold by Vlad0012, on Flickr


Un tren IC dinspre Sopron(granita cu Austria) sosind in gara Budapest Keleti

Imagine postataIC Train with V43 166 by Vlad0012, on Flickr


Locomotiva Siemens Taurus gata de plecare din Budapest Keleti :

Imagine postataGySev train by Vlad0012, on Flickr


Locomotiva Skoda apartinand de ZSSK sosita in Budapest Keleti cu EC 175 Berlin - Bratislava - Budapest Keleti :

Imagine postatawith EC175 by Vlad0012, on Flickr


Bombardier Traxx sosind cu un tren Regio in gara Budapest Dely (gara de est) :

Imagine postataArriving in Budapest Dely by Vlad0012, on Flickr


RailJet gata de plecare din Budapest Kelety spre Zurich via Wiena :

Imagine postataReady to go in Switzerland by Vlad0012, on Flickr


EA 689 gata sa se retraga in Depou dupa ce a dus trenul EN346 de la Basov la Budapesta :

Imagine postataEA 689 in Budapest Keleti by Vlad0012, on Flickr


Siemens Taurus 003 a preluat EN346 mai departe pana la Wiena :

Imagine postataEN 346 to Wien by Vlad0012, on Flickr
5

#1352 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 07 septembrie 2014 - 21:52

Da, ce frumos poate fi in EUROPA!...


Tare ma mir cum de sutele de geamuri din Gara KELETI sunt intregi. In aceste poze n-am vazut macar unul spart! Oare nu se gasesc pietre pe acolo?... :Facepalm_emote_gif: ...


Cine n-a inteles sensul postarii mele, sa mediteze!... :naughty1: ...




PS

Citeaza

Deli, Keleti, cu i nu y


Igen boss! Am stat in dilema cu Keleti insa am corectat dupa cum se poate vedea...in urma sessizarii...
1

#1353 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 07 septembrie 2014 - 21:58

Deli, Keleti, cu i nu y :so pe iei:
0

#1354 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 07 septembrie 2014 - 21:58

RegioTrans upgrade:
Imagine atasata: VID_20140907_201917 1200.jpg Imagine atasata: VID_20140907_201917 1521.jpg Imagine atasata: VID_20140907_201917 2788.jpg Imagine atasata: VID_20140907_201917 2870.jpg Imagine atasata: VID_20140907_201917 3301.jpg Imagine atasata: rt.jpg
0

#1355 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 07 septembrie 2014 - 23:23

Bilet emis in tren?

Timisoara - Sag de exemplu vad pe site ca costa 5.5 lei intreg, imi pare exagerat... Probabil se bazeaza pe abonamente.
0

#1356 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 08 septembrie 2014 - 07:57

Da, pe tableta alege staţiile şi dă print la bilet; are o imprimanta mobilă unde ies biletele. Tarifarea se face la 10km (1-10; 11-20; etc)
0

#1357 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 08 septembrie 2014 - 18:18

Dupa cum am promis postez cateva poze cu vagoanele din Slovacia :

Primul este Bpeer 29-70 022 care este de tip salon mai comod decat vagoanele noastre salon aflate in circulatie internationala , foarte bine izolat fonic si termic dar cel mai mare minus este faptul ca nu are prize decat la capatul vagonului(care nu mergeau) si la toalete(numa una functionand) dar culmea are desfacator pentru bauturi dupa cum se poate vedea in una din poze :

Imagine atasata: DSCN6627.JPG

Imagine atasata: DSCN6633.JPG

Imagine atasata: DSCN6622.JPG

Al doilea este un Beer 20-70 030 compartimentat destul de comod (dormind excelent intins pe bancheta) cu sistemul de blocare a usii foarte eficient (am incercat 2 persoane sa deschidem usa incuiata si nu am reusit) dar etansitatea geamurilor lasa mult de dorit , sistemul de climatizare foarte zgomotos , pe geamuri lipit un fel de folie care producea un efect foarte ciudat cand ma uitam pe geam si prizele de pe coridor si toalete nefunctionale dar pentru o calatorie de noapte pot spune ca au fost conditii decente :

Imagine atasata: DSCN6626.JPG

Imagine atasata: DSCN6624.JPG

Imagine atasata: DSCN6625.JPG

Imagine atasata: DSCN6630.JPG
5

#1358 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 septembrie 2014 - 23:57

Vezi postareaAndy, la 08 septembrie 2014 - 07:57, a spus:

Da, pe tableta alege staţiile şi dă print la bilet; are o imprimanta mobilă unde ies biletele. Tarifarea se face la 10km (1-10; 11-20; etc)


Se folosește o imprimantă termică. Toți șefii de tren și toți casierii de la Regiotrans folosesc această tehnologie.

Așa arată un bilet pentru bicicletă la Regiotrans:

Imagine atasata: P1080432.jpg

Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 13 septembrie 2014 - 00:00

2

#1359 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 septembrie 2014 - 10:52

Prima locomotivă cu abur fabricată în România, la Reșița, în anul 1872, expusă în Muzeul de Locomotive cu Abur din Reșița.
Septembrie 2014.

Imagine postata
4

#1360 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 14 septembrie 2014 - 19:36

Poate va plictisesc deja pozele mele din Herculane dar astazi am ceva mai special si anume Traxx 004 cu acelasi tren international 73 :

Imagine postata480 004-5 with IR 73 by Vlad0012, on Flickr
4

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi