STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#1241 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 mai 2014 - 08:53

Cateva imagini de noapte din gara Timisoara Nord

Februarie 2014

Imagine postata

Martie 2014

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
7

#1242 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 mai 2014 - 23:39

Pe partea noastra proiectul are un mare neajuns si anume orasul Calafat a fost lasat cam pe dinafara... pe cand la Bulgari linia dupa pod se ramifica in 2 directii una find spre Vidin. Le-a fost greu "sa traga" o linie de la pod si spre Calafat sa faca triunghi si la noi, mai ales ca poriectul a fost realizat cu fonduri europene daca retiun eu bine.

Linia ce pleaca din Golenti (devenita statie de frontiera, statie situata la 12 km de Calafat) nu mai merge direct la Calafat ci merge direct spre Pod, la vreo 2 km de Golenti este un macaz ce da acces in abatere spre Calafat. In Golenti se termina linia electrificata ce vine din partea Bulgara. Cum pana la Craiova restul traseului a ramas neschimbat tot tractiunea diesel a ramas la putere.

Din 4 perechi de trenuri doar 2 mai merg la Calafat iar 2 perechi trec podul la Vidin. Trenurile internationale sunt facute deocamdata cu automotoare Siemens Desiro

Pentru cei din Calafat care vor sa mearga cu trenul la Vidin situatia e destul de complicata, trebuie sa-si caute mijloc de transport pana la Golenti si de acolo cu trenul pana la Vidin. Acest neajuns favorizeaza clar transportul auto direct Calafat - Vidin.
4

#1243 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 14 mai 2014 - 11:23

Citeaza

Cei care doresc să ajungă la vama Cenad, miercuri, trebuie să evite ruta obișnuită. Și asta pentru că circulația va fi întreruptă complet pe o porțiune de drum din apropierea Timișoarei, pentru lucrări la infrastructură.
...

tion

Au uitat sa precizeze ca lucreaza la bariera de dupa Solectron, ma rog, Flextronix.

Poza facuta de un prieten:

Imagine atasata: EL - TM-Cenad.jpg

De ce nu lucreaza noaptea? De ce nu fac o ocolire provizorie?
0

#1244 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 mai 2014 - 11:36

Daca ar lucra noaptea, ar consuma prea mult curent pentru reflectoare... :censored:
0

#1245 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 18 mai 2014 - 20:24

Filmat pe str. Ardealului:


1

#1246 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 20 mai 2014 - 00:52

CFR Calatori mai spala niste bani cu ajutorul celor de la Softronic, va intrebati cum: Mai nou Transmontana a plecat duminica la Softronic pentru a ii creste Vmax la 200 de la 160 . La ce ne trebuie Transmontana de 200 ???????

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 21 mai 2014 - 00:43

0

#1247 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 mai 2014 - 21:05

Electroputere Craiova a construit prima locomotivă Diesel după o stagnare de 24 de ani

Text-ul 1250 CP a fost scos pentru ca la Electroputere se produceau locomotivele diesel electrice de 2100 CP, cele hidraulice de 1250 CP se produceau la Faur Bucuresti (23 August)



Aceasta postare a fost editata de Bobby: 21 mai 2014 - 00:10

5

#1248 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 21 mai 2014 - 16:25

41-0819-7 repartizata la IR 1582 Constanta - Bucuresti Nord impreuna cu trenul Schwarzmeer-Romantik-Express trec in directia Racordare Pajura Hm



81-0496-0 repartizat la un tren de lucru al SC "IMCF" SA Bucuresti trece in directia Bucuresti Baneasa, 21.04.2014



40-0883-5 repartizata la trenul de marfa 21753 pe relatia Craiova - Constanta ferry-boatt la intrarea in Statia CF Bucuresti Baneasa, 21.04.2014



40-0048-5 inchiriata la TFG trece cu o naveta de DEC-uri in directia Pajura Hm, 21.04.2013


Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 21 mai 2014 - 19:33

1

#1249 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 21 mai 2014 - 18:15

Ce naiba de vagoane DB sunt alea? De cand sunt eu aici nu am vazut astfel de vagoane... Nici ce trenurile internationale...
0

#1250 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 21 mai 2014 - 19:39

Este vorba de trenul turistic Schwarzmeer-Romantik-Express mai multe detalii le gasesti aici: http://www.ige-erleb...iles/BILD79.pdf
0

#1251 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 23 mai 2014 - 15:58

Aviz negativ pentru reabilitarea liniei de cale ferată Oravița – Anina

Imagine atasata: Calea ferata Oravita - Anina.jpg

Guvernul a avizat negativ proiectul pentru reabilitarea liniei de cale ferată din Banatul Montan. Motivul invocat de Ministerul Transporturilor este ca nu există trafic pe această linie, trafic care să facă rentabilă investiția de reabilitare.

Propunerea de finanțare a reabilitării acestei căi ferate a fost lansată de ministrul turismului, Maria Grapini, pentru promovarea traseului ca linie turistică. În acest sens s-au purtat discuții cu Ministerul Transporturilor, CJ Caraș-Severin și primăria Vârșeț. Singurele autorități care susțin proiectul sunt ale localităților aflate pe traseul liniei. Linia cu lungimea de 33 kilometri face legătura între Oravița și Anina, traversând o serie de viaducte și tunele săpate manual în stâncă. Linia este menținută în circulație datorită eforturilor administrațiilor județene din vestul țării.

Această linie este vizitată frecvent de turiști din toată Europa. Linia a pierdut constant călători odată cu închiderea minelor de la Anina, existând planuri de trecere a liniei în sistemul neinteroperabil pentru a fi închiriată la operatori privați. Un calcul al Regionalei Timișoara indică un venit mediu lunar de 3.856 lei pe această linie și cheltuieli de întreținere și exploatare de 194.256 lei pe lună.

Linia a fost clasată în anul 2004 în lista monumentelor istorice de interes general. Există planuri de relansare a liniei prin refacerea legăturii cu orașul Vîrșeț din Serbia, dar totul este la nivel de propuneri și declarații ale autorităților.

Sursa: expressdebanat.ro
3

#1252 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 mai 2014 - 11:12

Trenul turistic Schwarzmeer-Romantik-Express în Timișoara:

Trecerea prin Timișoara Est (24.05.2014)



Trecerea prin Sânandrei (25.05.2014)



Și o fotografie din Sânandrei

Imagine postata
3

#1253 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 27 mai 2014 - 06:53

A sunny day with rain over Desiro SR20 & Bucharest North Railway Station


Imagine atasata: A sunny day with rain over Desiro SR 20 and Bucharest North Railway Station.jpg

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 27 mai 2014 - 07:06

6

#1254 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 mai 2014 - 09:22

Foarte fain! :coolpics:
0

#1255 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 27 mai 2014 - 17:40

Erai sub adapost, sau ai udat aparatul pana la card? :rad_masa:
2

#1256 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 27 mai 2014 - 17:58

Am udat aparatul pana la card =))) :))) .
1

#1257 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 27 mai 2014 - 23:14

Citeaza

Imagine postata
Un aparat de fotografiat pierdut în urmă cu aproape doi ani într-un naufragiu în largul coastei de vest a Canadei a fost găsit un grup de elevi, acesta având cardul de memorie în stare bună, ceea ce a dus la returnarea acestuia proprietarului de drept.
...

Citeste mai mult: adev.ro/n61mjn
4

#1258 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 28 mai 2014 - 07:12

Cam asa ceva :rad_masa: .
0

#1259 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 28 mai 2014 - 19:17

Rama Electrica Suburbana Hyperion la prima cursa comerciala, 24.05.2014



Prima parte a filmuletului a fost realizata la Chiajna cand a circulat ca tren 12122 Craiova - Bucuresti Nord Gr. A.
A doua parte a filmuletului a fost realizata la Gara de Nord Bucuresti, cand a circulat ca tren 1595 Bucuresti Nord Gr. A - Craiova.

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 28 mai 2014 - 19:22

3

#1260 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 01 iunie 2014 - 13:05

LEMA (Transmontana) 11 cu Trenul Regal trec in directia Bucurestii Noi la Ramificatie Pajura, 01.06.2014



Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 01 iunie 2014 - 13:06

2

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi