Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#1221
Postat 24 aprilie 2014 - 11:51
#1222
Postat 25 aprilie 2014 - 21:03
Timișoara Est
Timișoara Sud
#1223
Postat 27 aprilie 2014 - 22:03


Aceasta postare a fost editata de The Legend: 27 aprilie 2014 - 22:05
#1224
Postat 28 aprilie 2014 - 23:50

Locomotiva electrica de 5000 Kw a celor de DB - locomotivă electrică clasa 472, construite de către Brush Traction împreună cu ASEA Brown Boveri în perioada 1993-1996 (46 de unităţi) fiind proiectate pentru traficul de marfă din Canalul Mânecii. Mai multe informatii tehnice despre ea aici


La 2 km de Timisoara indreptandu-se spre Arad si pe urma Curtici

In fata ei erau cuplate
EA 47-0783-8 si 465 001-2


LDE 2100 62-1200-5 al celor de la Unicom cu o naveta de vagoane tip Uacns ce se indrepta spre Ronat Triaj



EA 40-1012 a celor de la GFR mergad si ea spre Triaj


Automoarele RegioTrans parasind Timisoara in directia Nerau


AM RegioTrans mergand spre Ionel

LDH 82-0270-7 la iesirea din Timisoara Nord cu Regio-ul de Oradea

Utilaj CFR infrastructura UAM 215

Timisoara Nord vazuta de pe Pasarela ce tranverseaza statia si depoul

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 29 aprilie 2014 - 00:14
#1225
Postat 29 aprilie 2014 - 08:31
#1228
Postat 29 aprilie 2014 - 16:44
Si de ce tocmai 3 locomotive?

#1229
Postat 29 aprilie 2014 - 22:24
Cum s-au extins in zona de est a Europei respectiv in Ungaria, Romania, Bulgaria au preferat sa cumpere si locomotive SH pe care sa le repare costul final fiind evident mult mai mic fata de cateva milioane euro cat costa o locomotiva noua...
Locomotivele lor din Germania care nu sunt autorizate AFER pentru RO nu ajung la noi, nici cele care circula prin RO care nu sunt autorizate in Gemania nu ajung la ei. Garnitura este predata altei locomotive intro statie de tranzit.
LDE-urile noastre (2100) si EA-urile ambele cu boghiu pe 3 osi nu sunt acceptate nici unde mai departe de Ungaria spre Vest datorita greutati lor si al efectului "nociv" asupra linilor in curbe datorita nr.-u de osi din componenta boghiului.
Ca si exemplu garnitura cu Forduri este preadata intr-o statie de tranzit unei alte locomotive care a adus o garnitura goala iar locomotiva se reintoarce la noi cu vagoanele goale pentru o noua cursa...
@ cseh_17
Oricare din cele 3 locomotive ar fi putut tracta garnitura fara probleme.. insa pentru fiecare tren se plateste o taxa denumita TUI (taxa de utilizare a infrastructuri), daca trenul cu forduri se trimitea mai departe cum a venit si fiecare din cele 2 locomotive plecau separat se platea TUI pentru fiecare locomotiva (chiar daca circula singura tot ca tren e incadrata). Asa au plecat impreuna si s-a platit TUI doar pentru garnitura si tonajul suplimenetar al trenului.
Legat de tractiune cred ca doar EA-ul din cap tragea restul doar contribuiau la tonaj... oricum este interzis 3 locomotive electrice in capul trenului deoarece acestea au forta necesara pentru a rupe cupla de tractiune
La Craiova Ford produce modele Fiesta si C-Max precum si o parte din gama de motoare folosite in gama Ford
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 30 aprilie 2014 - 00:05
#1230
Postat 29 aprilie 2014 - 22:46
Din cate stiu, la Craiova se produce si Tranzit Connect.
#1231
Postat 30 aprilie 2014 - 00:08
#1233
Postat 09 mai 2014 - 11:53
#1234
Postat 09 mai 2014 - 12:44
#1235
Postat 09 mai 2014 - 13:27



Dupa cum decurg lucrarile la gara Arad anu asta va fi gata si la anu gara Curtici
Aceasta postare a fost editata de Vali: 09 mai 2014 - 13:28
#1236
Postat 09 mai 2014 - 15:52
09-05-2014
CFR Călători anunță că sâmbătă, 10 mai a.c, după inaugurarea oficială a legăturii feroviare de pe Podul Calafat - Vidin,primul tren destinat publicului călător care va traversa podul peste Dunăre va pleca din Craiova la ora 13.19 și va sosi în Vidin la 16.30.Trenul de tip Săgeata Albastră, cu o capacitate de 110 locuri, va pleca din Vidin la ora ora 17.40 și va sosi la Craiova la ora 21.06.
Începând de duminică, 11 mai, zilnic, traficul internaţional feroviar de pasageri dintre România şi Bulgaria, prin frontiera Vidin, va fi asigurat de două perechi de trenuri, astfel:

Exemple de tarife la casele de bilete CFR Călători:
· 46 lei Craiova-Vidin*;
· 17 lei Golenţi-Vidin*;
· 13,5 lei Craiova – Golenți
· 9,5 lei Craiova - Băilești
· 5,5 lei Craiova – Segarcea
· 98 lei Craiova-Sofia, cu trenuri de legătură din Vidin;
*Pentru că ruta include o parte de traseu extern, al cărui tarif este calculat în Euro, aceste exemple pot suferi ușoare fluctuații în funcție de cursul Leu – Euro din ziua cumpărării biletului.
Pasagerii pot beneficia de toate ofertele tarifare internaţionale în vigoare, potrivit acordurilor la care sunt parte cei doi operatori de transport feroviar de pasageri: CFR Călători și BDZ PP.
Înainte de călătorie, recomandăm tuturor pasagerilor să se asigure că au achiziționat bilet pentru evitarea taxării suplimentare în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare. Pentru informații actualizate despre circulația trenurilor, călătorii sunt rugați să consulte pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro, să ne contacteze la numerele de telefon 021/9521 (pentru traficul intern), 021.314.5528 (pentru traficul internațional Gara de Nord București) sau să se adreseze personalului nostru din stații.
Despre CFR Călători:
Societatea de Transport Feroviar de Călători CFR Călători S.A. este operatorul naţional feroviar de pasageri care efectuează transportul public de călători pe calea ferată. CFR Călători contribuie la libera circulaţie a persoanelor în interiorul şi în afara ţării, în condiții ecologice și de siguranță. Politica pe care managementul companiei o promovează este de a furniza servicii de transport feroviar de pasageri de calitate, cu un angajament față de societate în sensul garantării accesibilității pentru toate categoriile de cetăţeni.
Sursa: http://www.cfrcalatori.ro/
#1237
Postat 09 mai 2014 - 22:41
Citeaza
...
În septembrie anul trecut, Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA anunţa că, în urma unui control derulat în teritoriu de reprezentanţii direcţiei de specialitate care gestionează proiectele cu finanţare din fonduri europene din cadrul companiei, s-a constatat că lucrările de reabilitare pe anumite tronsoane ale Coridorului IV pan-european se derulează într-un ritm scăzut, dar că se are în vedere recuperarea întârzierilor raportate.
...
Verificarea gradului de execuţie a vizat lucrările de reabilitare pe cinci tronsoane feroviare, aferente secţiilor de circulaţie:
Frontieră – Curtici – Arad - Km 614 (constructor asocierea Alstom Transport-Swietelsky Bau Gesell Sachaft-Astaldi-Euro Construct Trading 98-Dafora), stadiul fizic-33%, termen de finalizare 2014;
secţiunea Simeria-Coşlariu, tronsonul Vinţu de Jos-Coşlariu (constructor LD Impresa Pizzarotti & C S.p.A.), stadiul fizic-14,85%, termen de finalizare 2014;
secţiunea Coşlariu-Sighişoara, tronsonul Coşlariu-Micăsasa (constructor Aktor-Arcada Company), stadiul fizic-33,36%, termen de finalizare 2015;
Micăsasa-Aţel (stadiul fizic-12,72%, termen de finalizare 2015) Aţel-Sighişoara (stadiul fizic-17,15%, termen de finalizare 2015), constructor FCC Construccion SA-Alpine Bau GmbH-Azvi Straco.
Citeste mai mult: adev.ro/n5bave
#1238
Postat 10 mai 2014 - 11:26
#1240
Postat 10 mai 2014 - 11:58
Chagall, la 10 mai 2014 - 11:26, a spus:
Asta va tine numai de noi cat vom stii sa profitam, cate taxe le mai baga guvernul firmelor care tranporta marfa si celor care o produc, sa nu le "ucida" pentru a avea ce transporta pe acel pod.