STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#1221 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 24 aprilie 2014 - 11:51

Asa da promovare a produsului, pacat ca vezi doar la firmele private.


5

#1222 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 aprilie 2014 - 21:03

Câteva filmari cu trenuri din Timișoara:

Timișoara Est



Timișoara Sud



5

#1223 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 27 aprilie 2014 - 22:03

Imagine postataCTV 189 701-6 in Timisoara Nord by Vlad0012, on Flickr


Imagine postataIR 1691 arriving in Timisoara Nord by Vlad0012, on Flickr

Aceasta postare a fost editata de The Legend: 27 aprilie 2014 - 22:05

5

#1224 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 aprilie 2014 - 23:50

LDE 2100 al celor de la DB in Timisoara Nord

Imagine postata

Locomotiva electrica de 5000 Kw a celor de DB - locomotivă electrică clasa 472, construite de către Brush Traction împreună cu ASEA Brown Boveri în perioada 1993-1996 (46 de unităţi) fiind proiectate pentru traficul de marfă din Canalul Mânecii. Mai multe informatii tehnice despre ea aici

Imagine postata

Imagine postata

La 2 km de Timisoara indreptandu-se spre Arad si pe urma Curtici

Imagine postata

In fata ei erau cuplate

EA 47-0783-8 si 465 001-2

Imagine postata

Imagine postata

LDE 2100 62-1200-5 al celor de la Unicom cu o naveta de vagoane tip Uacns ce se indrepta spre Ronat Triaj

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

EA 40-1012 a celor de la GFR mergad si ea spre Triaj

Imagine postata

Imagine postata

Automoarele RegioTrans parasind Timisoara in directia Nerau

Imagine postata

Imagine postata

AM RegioTrans mergand spre Ionel

Imagine postata

LDH 82-0270-7 la iesirea din Timisoara Nord cu Regio-ul de Oradea

Imagine postata

Utilaj CFR infrastructura UAM 215

Imagine postata

Timisoara Nord vazuta de pe Pasarela ce tranverseaza statia si depoul

Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 29 aprilie 2014 - 00:14

7

#1225 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 aprilie 2014 - 08:31

Cele cu sigla DB, (LDE 2100) chiar sunt ale Deutsche Bahn, sau sunt ale "noastre"?
0

#1226 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 29 aprilie 2014 - 11:28

Ale DB folosite doar in Romania; Bulgaria; Ungaria .
1

#1227 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 aprilie 2014 - 12:57

A! Clar. Ca pe acolo nu am vazut asa ceva.
0

#1228 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 29 aprilie 2014 - 16:44

Ammm, ce se stie despre Cargo-ul de masini? Acelea erau unitati Ford, asa-i? Din cate stiu la Craiova se produc doar motoare, si 2 modele?

Si de ce tocmai 3 locomotive? :eusa_think:
0

#1229 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 aprilie 2014 - 22:24

Masinile rosi ce trageau garnitura cu Forduri destinate exportului apartin DB Schenker România filiala a DB Schenker care este devizia de marfa & logistica a Deutsche Bahn AG.

Cum s-au extins in zona de est a Europei respectiv in Ungaria, Romania, Bulgaria au preferat sa cumpere si locomotive SH pe care sa le repare costul final fiind evident mult mai mic fata de cateva milioane euro cat costa o locomotiva noua...
Locomotivele lor din Germania care nu sunt autorizate AFER pentru RO nu ajung la noi, nici cele care circula prin RO care nu sunt autorizate in Gemania nu ajung la ei. Garnitura este predata altei locomotive intro statie de tranzit.
LDE-urile noastre (2100) si EA-urile ambele cu boghiu pe 3 osi nu sunt acceptate nici unde mai departe de Ungaria spre Vest datorita greutati lor si al efectului "nociv" asupra linilor in curbe datorita nr.-u de osi din componenta boghiului.

Ca si exemplu garnitura cu Forduri este preadata intr-o statie de tranzit unei alte locomotive care a adus o garnitura goala iar locomotiva se reintoarce la noi cu vagoanele goale pentru o noua cursa...

@ cseh_17

Oricare din cele 3 locomotive ar fi putut tracta garnitura fara probleme.. insa pentru fiecare tren se plateste o taxa denumita TUI (taxa de utilizare a infrastructuri), daca trenul cu forduri se trimitea mai departe cum a venit si fiecare din cele 2 locomotive plecau separat se platea TUI pentru fiecare locomotiva (chiar daca circula singura tot ca tren e incadrata). Asa au plecat impreuna si s-a platit TUI doar pentru garnitura si tonajul suplimenetar al trenului.
Legat de tractiune cred ca doar EA-ul din cap tragea restul doar contribuiau la tonaj... oricum este interzis 3 locomotive electrice in capul trenului deoarece acestea au forta necesara pentru a rupe cupla de tractiune

La Craiova Ford produce modele Fiesta si C-Max precum si o parte din gama de motoare folosite in gama Ford

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 30 aprilie 2014 - 00:05

4

#1230 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 aprilie 2014 - 22:46

Super explicatii! Multumim.

Din cate stiu, la Craiova se produce si Tranzit Connect.
0

#1231 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 aprilie 2014 - 00:08

Ai dreptate, Transitul Connect e primul model fabricat de la preluarea fabrici de la Craiova...
0

#1232 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 08 mai 2014 - 21:38

Reabilitarea liniei ferate 200, 200A undeva intre Deva - Alba Iulia

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC_9396.JPG
  • Imagine atasata: DSC_9397.JPG
  • Imagine atasata: DSC_9399.JPG
  • Imagine atasata: DSC_9400.JPG
  • Imagine atasata: DSC_9401.JPG
  • Imagine atasata: DSC_9402.JPG
  • Imagine atasata: DSC_9403.JPG
  • Imagine atasata: DSC_9404.JPG
  • Imagine atasata: DSC_9407.JPG
  • Imagine atasata: DSC_9408.JPG
  • Imagine atasata: DSC_9409.JPG
  • Imagine atasata: DSC_9410.JPG
  • Imagine atasata: DSC_9411.JPG
  • Imagine atasata: DSC_9412.JPG
  • Imagine atasata: DSC_9413.JPG

3

#1233 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 09 mai 2014 - 11:53

Wow! Sunt placut surprins sa vad ca se mai investeste si la noi in linia cale, desi in zona noastra, cam putin...
0

#1234 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 09 mai 2014 - 12:44

Se reface tot coridorul IV feroviar, de la Curtici pana la Constanta, din fonduri UE.
1

#1235 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 09 mai 2014 - 13:27

Portiunea CT-Buc e terminata, de la buc spre ploiesti la fel :) si tot in sus spre Sinaia, Brasov :) se misca treburile frumos in restul tari :)
Dupa cum decurg lucrarile la gara Arad anu asta va fi gata si la anu gara Curtici

Aceasta postare a fost editata de Vali: 09 mai 2014 - 13:28

0

#1236 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 09 mai 2014 - 15:52

Deschidere trafic internațional feroviar de pasageri pe podul Calafat- Vidin
09-05-2014
CFR Călători anunță că sâmbătă, 10 mai a.c, după inaugurarea oficială a legăturii feroviare de pe Podul Calafat - Vidin,primul tren destinat publicului călător care va traversa podul peste Dunăre va pleca din Craiova la ora 13.19 și va sosi în Vidin la 16.30.Trenul de tip Săgeata Albastră, cu o capacitate de 110 locuri, va pleca din Vidin la ora ora 17.40 și va sosi la Craiova la ora 21.06.

Începând de duminică, 11 mai, zilnic, traficul internaţional feroviar de pasageri dintre România şi Bulgaria, prin frontiera Vidin, va fi asigurat de două perechi de trenuri, astfel:

Imagine atasata: Screen Shot 05-09-14 at 04.35 PM.jpg

Exemple de tarife la casele de bilete CFR Călători:
· 46 lei Craiova-Vidin*;
· 17 lei Golenţi-Vidin*;
· 13,5 lei Craiova – Golenți
· 9,5 lei Craiova - Băilești
· 5,5 lei Craiova – Segarcea
· 98 lei Craiova-Sofia, cu trenuri de legătură din Vidin;
*Pentru că ruta include o parte de traseu extern, al cărui tarif este calculat în Euro, aceste exemple pot suferi ușoare fluctuații în funcție de cursul Leu – Euro din ziua cumpărării biletului.

Pasagerii pot beneficia de toate ofertele tarifare internaţionale în vigoare, potrivit acordurilor la care sunt parte cei doi operatori de transport feroviar de pasageri: CFR Călători și BDZ PP.

Înainte de călătorie, recomandăm tuturor pasagerilor să se asigure că au achiziționat bilet pentru evitarea taxării suplimentare în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare. Pentru informații actualizate despre circulația trenurilor, călătorii sunt rugați să consulte pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro, să ne contacteze la numerele de telefon 021/9521 (pentru traficul intern), 021.314.5528 (pentru traficul internațional Gara de Nord București) sau să se adreseze personalului nostru din stații.


Despre CFR Călători:

Societatea de Transport Feroviar de Călători CFR Călători S.A. este operatorul naţional feroviar de pasageri care efectuează transportul public de călători pe calea ferată. CFR Călători contribuie la libera circulaţie a persoanelor în interiorul şi în afara ţării, în condiții ecologice și de siguranță. Politica pe care managementul companiei o promovează este de a furniza servicii de transport feroviar de pasageri de calitate, cu un angajament față de societate în sensul garantării accesibilității pentru toate categoriile de cetăţeni.

Sursa: http://www.cfrcalatori.ro/
5

#1237 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 09 mai 2014 - 22:41

Chiar astazi a aparut un articol despre lucrarile la coridorul IV:

Citeaza

Contractele lucrărilor întârziate de pe Coridorul IV feroviar nu vor fi reziliate, a anunţat vineri Dan Şova, ministrul Transporturilor, însă a precizat că a cerut ca acestea să fie verificate.
...
În septembrie anul trecut, Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA anunţa că, în urma unui control derulat în teritoriu de reprezentanţii direcţiei de specialitate care gestionează proiectele cu finanţare din fonduri europene din cadrul companiei, s-a constatat că lucrările de reabilitare pe anumite tronsoane ale Coridorului IV pan-european se derulează într-un ritm scăzut, dar că se are în vedere recuperarea întârzierilor raportate.
...
Verificarea gradului de execuţie a vizat lucrările de reabilitare pe cinci tronsoane feroviare, aferente secţiilor de circulaţie:

Frontieră – Curtici – Arad - Km 614 (constructor asocierea Alstom Transport-Swietelsky Bau Gesell Sachaft-Astaldi-Euro Construct Trading 98-Dafora), stadiul fizic-33%, termen de finalizare 2014;

secţiunea Simeria-Coşlariu, tronsonul Vinţu de Jos-Coşlariu (constructor LD Impresa Pizzarotti & C S.p.A.), stadiul fizic-14,85%, termen de finalizare 2014;

secţiunea Coşlariu-Sighişoara, tronsonul Coşlariu-Micăsasa (constructor Aktor-Arcada Company), stadiul fizic-33,36%, termen de finalizare 2015;

Micăsasa-Aţel (stadiul fizic-12,72%, termen de finalizare 2015) Aţel-Sighişoara (stadiul fizic-17,15%, termen de finalizare 2015), constructor FCC Construccion SA-Alpine Bau GmbH-Azvi Straco.

Citeste mai mult: adev.ro/n5bave
1

#1238 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 10 mai 2014 - 11:26

Ser ca aceasta noua "poarta" spre sud sa fie si in interesul nostru, nu doar a Bulgarilor.
0

#1239 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 10 mai 2014 - 11:32

Imagine postataIR 73-2 by Vlad0012, on Flickr
6

#1240 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3162
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 mai 2014 - 11:58

Vezi postareaChagall, la 10 mai 2014 - 11:26, a spus:

Ser ca aceasta noua "poarta" spre sud sa fie si in interesul nostru, nu doar a Bulgarilor.


Asta va tine numai de noi cat vom stii sa profitam, cate taxe le mai baga guvernul firmelor care tranporta marfa si celor care o produc, sa nu le "ucida" pentru a avea ce transporta pe acel pod.
0

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi