STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#1201 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3162
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 31 martie 2014 - 21:13

As spune ceva de ministrii acuma, dar avand in vedere ca de la un timp in coace in Romania exista o noua trupa de "extremesti" care protesteaza pentru cu totul alte prostii nu mai zic nimica de nici un ministru. Bine fac ,sa distruga in voie, la urma urmei de la un timp in coace ma gandesc ca daca as fii in pielea unui politician cred ca as face si eu la fel cand vad cati oameni ies in strada pentru canii comunitari si cati ies cand se distruge ceva din "zestrea" tarii.
3

#1202 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 01 aprilie 2014 - 00:43

Locomotiva 230.516 in timpul pregatirilor pentru a fi expusa in Statia CF Bucuresti Nord Gr. A, 29.03.2014 — at Remiza speciala Mogosoaia.

Imagine atasata: Panoramic locomotiva 230.516 & voluntari care participau la reconditionarea ei ..jpg

Imagine atasata: O pauza bine meritata dupa o npua zi de lucru pentru reconditionarea locomotivei 230.516.jpg
5

#1203 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 03 aprilie 2014 - 11:37

Locomotiva cu aburi 230.516 este mutata pentru a se facilita accesul la ea pentru a putea fi curatata de catre voluntarii Construim Romania



3

#1204 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 11 aprilie 2014 - 23:05

In perioada 7-13 aprilie in Gara de Nord din Bucuresti va invitam sa vizitati Trenul Regal, Locomotiva cu abur 230.516 si cea mai mare macheta feroviara din Romania.
4

#1205 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2365
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 12 aprilie 2014 - 16:45

Vezi postareazofei.2006, la 11 aprilie 2014 - 23:05, a spus:

In perioada 7-13 aprilie in Gara de Nord din Bucuresti va invitam sa vizitati Trenul Regal, Locomotiva cu abur 230.516 si cea mai mare macheta feroviara din Romania.

Pentru cei care nu vom avea drum in Bucuresti in aceasta perioada ar fi grozav o filmare macar cu acea macheta feroviara..sa ne mai incantam putin ochii... :rolleyes:
0

#1206 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 12 aprilie 2014 - 17:15

Sunt sigur ca zofei.2006 va fi acolo pentru asta. :)
0

#1207 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 14 aprilie 2014 - 21:57

80-0064-6 a operatorului CN CFR SA impinge in remiza Bucuresti Grivita un vagon seria 97-50 500 folosit ca Laborator de verificat geometria caii, adus de la revizie efectuata la Sirv Titu


Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 14 aprilie 2014 - 22:35

1

#1208 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 16 aprilie 2014 - 17:33

Sa incepem cu inceputul nu ?

In data de 28.03.2014 gasim locomotiva 230.516 intr-o stare jalnica care a necisitat multa ambitie si multa munca pentru o aduce la frumusetea ei de odinioara .

Imagine atasata: 230.516 inainte de a fi reconditionata de catre voluntarii Construim Romania, 27.03.2014.jpg

Dupa care in data de 02.04.2014 ne insotesc la Remiza Speciala Mogosoaia doua echipe ale ProTV-ului care doreau sa faca reportaje despre Trenul Regal, cu aceasta ocazie a fost scos din hala.

Imagine atasata: Trenul Regal scos din hala pentru a putea fi filmat de catre o echipa a ProTV, 02.04.2014.jpg

Pana pe data de 06.04.2014 sa tot muncit la 230.516 de dimineata pana la ora 17-18 .

http://forum.constru...ead.php?tid=409

http://forum.constru...id=3260#pid3260

Ziua Zero sau montat placutele, pe care le-am curatat si vopsit. Dupa care le-am curatam din nou si bineinteles, instalam cele doua drapele.

Imagine atasata: 81-0064-6 & 230.516 pregatite sa aduca Trenul Regal la Bucuresti, 06.04.2014.jpg

Imagine atasata: 81-0064-6 legata 230.516 pregatite sa aduca Trenul Regal la Bucuresti, 06.04.2014.jpg

Imagine atasata: 230.516 legata la Trenul Regal, 06.04.2014.jpg

230.516 gata de drum in Remiza Speciala Mogosoaia, 06.04.2014

Imagine atasata: 230.516 gata de drum in Remiza Speciala Mogosoaia, 06.04.2014.jpg

Stationam 50 de minute in Statia CF Kitila la linia 5 abatuta pentru a face loc trenurile de calatori sa treaca in directia Bucuresti Nord Gr. A deoarece avand aburoasa inactiva am circulat cu 30 de km/h cu bielele demontate.

Imagine atasata: 81-0064-6 impreuna cu 230.516 & Trenul Regal, garate la linia 5 abatuta a statiei CF Chitila, 06.04.2014.jpg

Intram in Bucresti Nord Gr. A la linia 14 unde de 8 ani nu mai intrase o locomotiva cu aburi .

Imagine atasata: Trenul Regal & 230.516 gareaza la linia 14 in Statia CF Bucuresti Nord Gr. A, 06.04.2014.jpg

Desigur nu puteam lipsi eu si de la actiunea de voluntariat din Gara de Nord.

Imagine atasata: Voluntar la trenul regal.jpg

230.516 & Trenul Regal remizate la linia 14 in perioada 6-13.04.2014 pentru evenimentul Saptamana Altfel .

Imagine atasata: Trenul Regal & 230.516 expuse pentru vizitare la linia 14, 10.04.2014.jpg

Imagine atasata: 230.516 impreuna cu Trenul Regal in Bucuresti Nord Gr. A la linia 14, 06.04.2014.jpg

Iar in data de 13.04.2014 am fost pe fuga si nu am putut face o inchidere adecvata pentru anvergorarea evenimentului, la ora 19:00 aveam plecarea din Bucuresti Nord Gr. A pentru Mogosoaia altfel dupa ora 02:00 mai puteam pleca .

Ultimile poze cu 230.516 & Trenul Regal remizate in Statia CF Mogosoaia in drum spre Remiza Speciala Mogosoaia dupa evenimentul Scoala Altfel.

Imagine atasata: 230.516 & Trenul Regal remizate in Statia CF Mogosoaia, 14.04.2014.jpg

Imagine atasata: IMG_1645_stitch.jpg

Imagine atasata: Panoramic cu Trenul Regal & 230.516 in statia CF Mogosoaia, 13.04.2014.jpg



In jurul orelor 20 ajungem in Remiza Speciala Mogosoaia unde ne apucam sa demontam placutele de pe 230.516 ca sa nu faca picioare ca si asa iau fost furate din ele cat timp a stat in Depoul BCT .

Imagine atasata: 230.516 in Remiza Speciala Mogosoaia dupa evenimentul Scoala Altfel, 13.04.2014.JPG

Pe aceasta cale tin sa le multumesc celor de la AFER (pentru avizele de circulatie la vagoane si la locomotiva cu aburi); CN CFR SA (pentru mijlocul de remorcare); SFT (pentru eveniment) si lui Andrei Irimescu, Andrei H. Pintea pentru anumite cadre cu trenul .

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 16 aprilie 2014 - 22:02

6

#1209 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 16 aprilie 2014 - 18:43

230.516 mai e functionala, sau doar atat cat sa fie tractata? In nici o poza n-am vazut aburi iesind din el.
0

#1210 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2365
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 16 aprilie 2014 - 19:25

Vezi postareaChagall, la 16 aprilie 2014 - 18:43, a spus:

230.516 mai e functionala, sau doar atat cat sa fie tractata? In nici o poza n-am vazut aburi iesind din el.

din cate am inteles eu, din ceea ce am citit despre ea, NU este functionala, are verificarea tehnica ISCIR la cazanul de abur exprirata (si probabil si alte probleme tehnice ce trebuie remediate). Din toate informatiile citite despre ea este exemplarul cel mai "posibil" ca sa zic asa sa fie repus in functiune (adica cel care totusi necesita cele mai putine reparatii si revizii)...dar oricum suma necesara s-ar ridica la cateva zeci de mii de euro...pe care nu avem noi (ca si pasionati) cum sa ii strangem ... :censored: Stiu ce vei zice...ca sunt institutii si oameni care ar trebui sa se ocupe de asta...dar pentru ei este un simplu numar pe o lista de inventar si o gramada de fier lasata sa rugineasca....pana cand va fi casata sau dezmembrata...si daca ne-am organiza voluntari sa o reparam...cat ne sta in puteri...ne poate povesti colegul nostru de forum din Bucuresti ce aprobari speciale sf ai nevoie ca sa te aproprii de acea "remiza speciala" din Mogosoaia...de parca acolo ar fi adapostit Air Force One.... :censored: :censored:
0

#1211 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 aprilie 2014 - 20:36

Corect, are revizia cazanului expirata de ceva vreme si nimeni nu vrea sa riste sa aduca in Bucuresti Nord o bomba pe roti... In aceiasi situatie e si masina clasa 50 de la Oravita.
La noi in tara doar Remarul Cluj Napoca mai facea revizii pentru cazanele locomotivelor cu abur insa de cativa ani nu mai face...

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 16 aprilie 2014 - 20:37

0

#1212 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 16 aprilie 2014 - 21:57

Din cauza trenului Prezidential e aproape imposibil sa intri acolo, trebuie sa isi dea acordul inclusiv SPP-ul . Estimativ e vorba de 300.000 de euro si 2-3 luni de lucru la ea, pe langa cazan ar mai avea si probleme la compresor. De casat nu se ajunge ca a fost bagata in patrimoniu .
Sa zicem ca intri in remiza dar pot sa iti iei gandul de a fotografia si asa sa facut o exceptie datorita unor relatii puse unde trebuie .

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 16 aprilie 2014 - 21:59

0

#1213 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 16 aprilie 2014 - 22:07

Pentru ca nu e functionala i se spune macheta... :(

Vezi postareaBogdanTm, la 12 aprilie 2014 - 16:45, a spus:

Pentru cei care nu vom avea drum in Bucuresti in aceasta perioada ar fi grozav o filmare macar cu acea macheta feroviara..sa ne mai incantam putin ochii... :rolleyes:


Nu stiu cit de scump ar fi sa fie facuta functionala dar sigur ar fi o problema majora sa mai fie gasite persoane care sa stie sa repare o locomotiva cu abur. In anii '70 chiar daca eram copil, tin minte ca la manevre in gara se foloseau locomotive cu abur.
0

#1214 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 16 aprilie 2014 - 22:48

Vezi postareaDoppler, la 16 aprilie 2014 - 22:07, a spus:

Pentru ca nu e functionala i se spune macheta... :(



Nu stiu cit de scump ar fi sa fie facuta functionala dar sigur ar fi o problema majora sa mai fie gasite persoane care sa stie sa repare o locomotiva cu abur. In anii '70 chiar daca eram copil, tin minte ca la manevre in gara se foloseau locomotive cu abur.


Cine a zis idotenia ca : "Pentru ca nu e functionala i se spune macheta... :("
0

#1215 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 16 aprilie 2014 - 22:57

Vezi postareaChagall, la 16 aprilie 2014 - 18:43, a spus:

230.516 mai e functionala, sau doar atat cat sa fie tractata? In nici o poza n-am vazut aburi iesind din el.



Daca era funtionala nu mai avea nevoie de DHC-ul 064 pot circula si singure au INDUSI, Vitezometru dotat cu banda . In filmarile in care apare cu cate un DHC sau DHE erau anumite zone unde nu putea urca singura si din cauza vegetatiei pe linie patineaza .
0

#1216 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 aprilie 2014 - 23:06

Vezi postareaDoppler, la 16 aprilie 2014 - 22:07, a spus:

Pentru ca nu e functionala i se spune macheta... :(

Nu stiu cit de scump ar fi sa fie facuta functionala dar sigur ar fi o problema majora sa mai fie gasite persoane care sa stie sa repare o locomotiva cu abur. In anii '70 chiar daca eram copil, tin minte ca la manevre in gara se foloseau locomotive cu abur.


Daca se vrea se poate repara (mai sunt firme in afara in Europa ce repara), problema e ca nu mai sunt mecanici autorizati pentru ele, mare majoritate sunt pensionari, iar din moment ce nu mai ai masini active nu ai cum sa pregatesti alti mecanici, iar la un moment dat chiar daca le reparam tot exponate raman ca nu o sa mai fie cine sa le conduca...
0

#1217 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 22 aprilie 2014 - 13:18

Transmontana 11 in depoul Craiova :

Imagine postataSoftrans in Craiova Depot by Vlad0012, on Flickr

IR 1692 :

Imagine postataIR1692 by Vlad0012, on Flickr

IR 1766 :

Imagine postataIR1766 by Vlad0012, on Flickr

R 2024 :

Imagine postataR2024 by Vlad0012, on Flickr
5

#1218 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3162
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 aprilie 2014 - 13:35

"Interesanta" compunerea trenului de Targu-Jiu.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 22 aprilie 2014 - 13:36

0

#1219 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 22 aprilie 2014 - 22:15

Citeaza

Traficul pe calea ferata va fi blocat miercuri, in 23 aprilie intre orele 7.00 si 9.00, in toata tara. Liderii de sindicat au adoptat aceasta forma de protest dupa ce negocierile cu administratia au esuat. Oamenii spun ca au mai multe revendicari si ca niciuna dintre promisiunile facute in ultimii 6 ani nu s-a concretizat. Printre nemultumirile sindicalistilor de numara cele legate de nivelul salariilor, de eliminarea drepturilor angajatilor de a calatori gratuit pe calea ferata si de faptul ca nesemnarea noilor contracte colective de munca ar putea duce la disponibilizarea a 2.500 de salariati de la CFR Marfa.

Toate cele trei sindicate, de la CFR – Infrastructura, Calatori si Marfa – vor participa la aceasta greva.
Ceferistii spun totusi ca trenurile vor fi duse pana in cea mai apropiata gara, in momentrul declansarii grevei – si exclud posibilitatea ca cei aflati in vagoane sa ramana blocati in locuri izolate.
....

opinia timisoarei
0

#1220 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 aprilie 2014 - 09:14

La Multi Ani! tuturor feroviarilor care citesc sau scriu pe aici. :beer2:
2

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi