Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#1063
Postat 14 noiembrie 2013 - 23:27
Nu prima si nici ultima care ia foc... insa aici avem o masina noua, nu una veche cu zeci de ani in spate.
Cazul acesta imi aduce aminte de EA-ul 791 al CTV care a loc luat foc la putin timp de la modernizarea la Remarul Cluj Napoca. Fiind recent vopsita a ars ca o torta, plus ca a luat foc intr-o zona greu accesibila (Valea Jiului)
11.05.2011 in Cluj Napoca - Poza nu-mi apartine

In Petrosani adusa dupa eveniment (cauza incediului a fost subdimensionarea unor cabluri de forta)
Pozele nu-mi apartin

Locomotiva a fost din nou reparata capital si circula din nou, desi dupa cum arata parea compromisa.
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 15 noiembrie 2013 - 00:18
#1064
Postat 15 noiembrie 2013 - 12:34
pe cat poti, incearca sa postezi pozele pe serverul forumului din min. 3 motive:
1. Se pastreaza o perioada aproape infinita, spre deosebire de site-urile de photosharing unse sunt incarcate si apoi dispare
2. La unii utilizatorii de pe smartphone, sau tablete, redirectionarea poate crea probleme
3. La utilizatorii care folosesc un PC mai vechi, poza apare distorsionata din cauza rezolutiei impuse de site
Mersi!
In rest multam de informatii. O poza cu el dupa RK nu ai?
#1065
Postat 15 noiembrie 2013 - 21:37
Pozele cu masina de dupa eveniment sunt cam singurele de calitate buna care exista iar autorul lor a facut un drum de cateva ore pentru ele.
Ele sunt gazduite pe Photobucket care e un site de image hosting destul de serios spre deosebire altele gen ImageShack.
Pozele raman acolo atata timp cat autorul lor nu le sterge sau nu-si inchide contul. Eu am cont la ei de peste 6 ani nu mi s-a pierdut nici o poza din cele peste 3600...
Revenind la 791 cam asa arata dupa ce a fost reparata capital (Poza: AndreiStefan)
#1066
Postat 15 noiembrie 2013 - 22:29
mile, la 08 noiembrie 2013 - 08:59, a spus:
Mie mi-au sarit in ochi stalpii care sustin linia electrica...
Am vazut asemenea stalpi (poate si mai subtirei) in Spania si ma intrebam de ce la noi s-a ales solutia cu stalpi din beton si foarte butucanosi (grosi) cand se puteau pune stalpi metalici mai subtirei si eleganti ca doar aveam combinate melalurgice si siderurgice?...
Iata ca acum se folosesc stalpi metalici insa cu siguranta sunt ... din import !!!...
Stalpi din reteaua CFR, cei din beton armat sunt goi pe dinauntru, iar majoritatea au fost montati o data cu electrificarea liniilor din ani '60 - '70.
Ca o paranteza linia de contact a CFR nu are inbinari ale firelor cum e la linia de contact a tramvaielor, fiecare fir nou porneste de la un stalp merge 2 -3 stalpi pe langa firul vechi dupa care preda "stafeta" mai deaprte, firul vechi terminund-se la un alt stalp si intins cu contra greutatii (peste 200 Kg), Pe langa aceasta el trebuie sa suporte si o tensiune de 27 kV si 500A iar acest lucru implica o sectiune care numai usoara nu e, fiecare m de fir avand peste 1 kg, de aici si supradimensionarea aparenta a stalpilor de sustinere.
mile, la 08 noiembrie 2013 - 08:59, a spus:
Linia la finalizarea lucrariilor va fi apta de 160 km/h, se schimba absolut tot, nu se recupereaza nimic de la vechea linie.
Mai multe detalii despre acesta lucrare care face parte dintr-un proiect mai mare se poate citi accesand linkurile:
- Link 1
- Link 2
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 15 noiembrie 2013 - 22:29
#1067
Postat 16 noiembrie 2013 - 15:39
DAFQ!? Imi mai scapa mie ceva inafara de faptul ca traim in RO?
#1068
Postat 17 noiembrie 2013 - 02:16
Rama este un prototip si daca totul merge cum trebuie vor urma si altele.
Datele ei tehnice se gasesc aici pe site-ul celor de la Softronic.
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 17 noiembrie 2013 - 02:23
#1069
Postat 17 noiembrie 2013 - 19:48
Pentru o linie de 200 km/h sau mai mult sunt nevoie de investii foarte mari, nu prea merge reconstructia liniei vechi. Linia trebuie sa aibe curbe cu raze mari, cea ce inseamna ca in multe locuri trebuie sa renunti la traseul vechi si sa caulti alternative.
Multe din liniile de mare viteza de la alti sunt contructii noi (trasee noi) de la 0 nu sunt linii vechi care au fost reparate capital cum e cazul la noi.
Si pe langa asta CFR-ul are foarte putin material rulant apt si de 160 km/h...
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 18 noiembrie 2013 - 02:02
#1071
Postat 21 noiembrie 2013 - 11:39
#1072
Postat 22 noiembrie 2013 - 23:54
Cate crezi ca din cele din seria 41 si 45 mai circula si cate crezi ca mai corespund dpdv tehnic pentru a circula cu 160 km/h ? Sunt destule limitate la 120km/h din diferite motive (bandaje, etc). Si din 47 multe au limitare la 140...
Sa nu mai vb ca CFR Calatori inchiriaza masini proaspat iesite de la revizii privatiilor, masini bune. Privatul nu iti ia chiar orice, lui ii trebuie o masina buna, nu una care sa il lase dupa 50 km.
Tare mie frica ca mie ca se baga un car de bani in linia asta iar marfarele privatilor cu roti patrate o vor face praf in cateva luni..
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 22 noiembrie 2013 - 23:55
#1076
Postat 01 decembrie 2013 - 22:01

480 003-7 with IR72 by Vlad0012, on Flickr
#1077
Postat 02 decembrie 2013 - 22:35
Trenul R 15073 Bucuresti Nord - Urziceni - Galati ,de specificat ca este prima zi cand operatorul Transferoviar Calatori cand circula pe linia CF 700 intre Bucuresti si Galati prin Urziceni - Faurei. Dupa 8 ani avem tren Regio direct pentru Galati.
Prima zi pe linia CF 700 a operatorului privat Transferoviar Calatori, 01.12.2013
https://www.youtube....h?v=sBwzImihRfk
Duminică, 1 decembrie 2013, cu ocazia Zilei Naționale, Altețele Lor Regale Principesa Moștenitoare și Principele Radu au călătorit de la Gara Sinaia la Gara de Nord din București, cu Trenul Regal. Altețele Lor Regale au fost acompaniate de Principesa Elena și de Principele Nicolae, precum și de ministrul Transporturilor, doamna Ramona Mănescu.
Întreaga călătorie de astăzi a cinstit memoria Regelui Ferdinand I și a Reginei Maria, Suveranii României Mari, cei cărora le datorăm sărbătoarea Marii Uniri, înfăptuită acum 95 de ani.
Călătoria a fost inițiată și găzduită de Ministerul Transporturilor. Gara de Nord (1872) și Gara din Sinaia (1913) sunt edificii ridicate sub domnia Regelui Carol I.
Trenul Regal a plecat la ora 13 din Gara Sinaia, iar plecarea a fost precedată de un ceremonial, care a început la ora 12.45. Trenul Regal a ajuns în Gara Câmpina la ora13:35, unde s-a oprit 10 minute, iar în Gara Ploiești Vest la ora 14:23, unde s-a oprit 15 minute.
Trenul Regal a ajuns la Gara de Nord la ora 15:45. Principesa Moștenitoare, Principele Radu, Principesa Elena și Principele Nicolae, alături de ministrul Transporturilor, au participat la ceremonia de inaugurare a “Salonului Regal” de la Gara de Nord, restaurat în forma originală, din vremea Regelui Carol I.
Trenul Regal trece la linia 2 directa a Statiei CF Chitila, 01.12.2013
https://www.youtube....h?v=PElULk5JuBs
Phoenix-ul 004 cu Trenul Regal 01.12.2013
https://www.youtube....h?v=VTYbHTF9F-Y
Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 03 decembrie 2013 - 10:32
#1079
Postat 04 decembrie 2013 - 22:03
Clipul nu-mi apartine.

Ajutor















