STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#1001 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 septembrie 2013 - 22:40

Vezi postareaBobby, la 05 septembrie 2013 - 21:59, a spus:

Compunerea de locomotiva plus 2 -3 vagoane e paguba totala, sa nu vorbesc pe liniile nelectrificate unde o locomotiva diesel inghite sute de litri de motorina la un drum. Nu-si scoate CFR-ul nici macar costurile cu motorina, dar mai restu...




De-aia imi vine sa plang cand vad aproape zilnic asemenea garnituri...

Saptamana trecuta am vazut undeva intre Herculane si Caransebes o locomotiva si un vagon...
0

#1002 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 septembrie 2013 - 23:37

Cel mai probabil Caransebes - Orsova.

Inainte era un tren personal ce mergea pana la Craiova. Acum se merge pe bucatele: Timisoara - Caransebes; Caransebes - Orasova; Orasova - Filiasi si Filiasi - Craiova...

La ce trenuri avem ar trebuii doar trenurile de lung parcurs sa fie garnitura + locomotiva, in rest automotoare si rame electrice peste tot... Cum sa fie CFR-ul eficient cand mersul e facut cu picioarele , o calatorie dureaza f mult datorita restrictiilor de viteza (citisem pe un forum ca pe Timisoara - Lugoj viteza a maxima permisa a fost coborata la 70 km /h datorita stari liniei) , conditiile de calatorie sunt cum sunt.(mizerie, personaje dubioase, vanzatori ambulanti etc.)

Linia asta 95% e dreapta e o linie de campie fara obstacole... se putea face de 160 km/h foarte usor... dar cu cine...

In epoca masinilor cu abur se circula mai repede de cat se circula acum...

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 05 septembrie 2013 - 23:40

5

#1003 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 07 septembrie 2013 - 12:17

Ramele din clasa 58 sunt modernizate la noi, sau au venit deja modernizate?

Ca si parere personala, cele nemodernizate arata mult mai bine... :P
0

#1004 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 07 septembrie 2013 - 13:13

Modernizate la noi la Remarul "16 Februarie" Cluj.
0

#1005 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 09 septembrie 2013 - 21:59

Din pacate reprezinta foarte bine imaginea cailor ferate de acum :

Imagine atasata: IMG_20130905_193725.jpg
1

#1006 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 septembrie 2013 - 23:09

Ce perdelute are... :Facepalm_emote_gif:
0

#1007 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 10 septembrie 2013 - 11:36

Wowow, ce s-a intamplat cu "Regina"? Unde-i emblema din fata? Ce-i cu culoarea spalacita?
0

#1008 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 10 septembrie 2013 - 11:50

Emblema a fost data jos de catre mecanicul care a facuto si mai apoi a vanduto la alt mecanic chiar inainte sa ii fac eu o oferta. Culoarea e asa datorita mizeriei stranse pe ea din primavara.
0

#1009 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 10 septembrie 2013 - 12:07

Ok, dar eu nu inteleg... De ce a dat-o jos, si mai apoi de ce a vandut-o? Nu statea excelent acolo?
0

#1010 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 11 septembrie 2013 - 13:58

Deci fiecare locomotiva are 3mecanici titulari care fac servici numa pe acea locomotiva , ei avand grija de aspectul acelei locomotiva s-a nascut o concurenta prieteneasca intre mecanici astfel ca fiecare echipa de 3 mecanici facea tot posibiliu ca locomotiva lor sa arate cat mai bine , astfel un mecanic a facut acele steme mari din proprii bani prin anii 90. De cand a fost implementat acest sistem cu trenuri Regio Interregio si Intercity multe trenuri(profitabile) au fost anulate astfel ca acel program nu se mai putea respecta asa cum trebuie iar de curand nu s-a mai respectat deloc asa ca acel mecanic a dat jos stemele de pe locomotiva si cum urmeaza sa iasa la pensie in viitorul apropiat lea vandut altui mecanic care spera sa se revina la titularizare.
1

#1011 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 septembrie 2013 - 23:41

Locomotiva electrica de 3400 kW EC 0095 in Resita Nord la linia 1 cu un singur vagon ca tren regio Resita Nord - Caransebes

Imagine atasata: IMG_1575.jpg

Locomotiva diesel hidraulica de 1250 CP a CFR Marfa modernizata la Remarul CJ cu motorizare Caterpilar

Imagine atasata: IMG_1146.jpg

Automotor Malaxa seria 1000 construit in perioada interbelica. In primi ani de serviciu a ciculat pe trenuri rapide, daca nu ma insel acest tip de automotor facea 2 ore si 30 min intre Bucuresti si Constanta si asta acum mai bine de 50 ani...
Poza este facuta in 2010 inainte de remodernizare, acum e vopsit albastru iar motoarele Maibach de 220 CP fiecare au fost inlocuite cu motoare Volvo

Imagine atasata: 1017+1019 Gurahont.jpg
5

#1012 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 17 septembrie 2013 - 16:00

Vezi postareaBobby, la 16 septembrie 2013 - 23:41, a spus:


Automotor Malaxa seria 1000 construit in perioada interbelica. In primi ani de serviciu a ciculat pe trenuri rapide, daca nu ma insel acest tip de automotor facea 2 ore si 30 min intre Bucuresti si Constanta si asta acum mai bine de 50 ani...
Poza este facuta in 2010 inainte de remodernizare, acum e vopsit albastru iar motoarele Maibach de 220 CP fiecare au fost inlocuite cu motoare Volvo

Atasament 1017+1019 Gurahont.jpg



Trenurile Malaxa m-au fascinat in copilarie. Am crescut cu locomotive cu aburi iar apoi locomotive Diesel si electrice iar intre ele erau si aceste automotoare Malaxa care m-au fascinat...Parca erau altceva decat niste locomotive care trageau niste vagoane...Am avut ocazia tot pe atunci, prin '70-72 sa intru si in cabina mecanicului...
Mi-aduc parca aminte ca totul era imbracat in catifea, fie rosie-visinie, fie albastra dar un albastru aprins...Catifea si lemn lacuit,...cam asta vedeai in vagoane...
Imi doresc sa-mi aduc aminte de mai multe detalii dar nu reusesc...

Eram curios pe atunci de istoria lor dar n-am cautat suficient si astfel n-am aflat mare lucru...
0

#1013 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 septembrie 2013 - 21:30

Da, au un design modern, zic eu, pentru anul in care au fost proiectate. :coolspeak:
0

#1014 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 18 septembrie 2013 - 09:19

Asemenea masinilor si cladirilor interbelice, automotorul Malaxa are un impact emotional puternic asupra mea, cind le vad ma apuca dorul de acea perioada. Cine stie, poate este dovada reincarnarii, am trait in acea perioada. :eusa_think:
0

#1015 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 18 septembrie 2013 - 19:30

Transmontana 009 (cea mai noua fabricata de Softronic pentru operatorul privat DBSR) alaturi de EA 080 in Statia CF Targu Jiu, 18.09.2013

Imagine atasata: Transmontana 009.jpg

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 18 septembrie 2013 - 20:01

2

#1016 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 19 septembrie 2013 - 19:08

Prin Timisoara Nord la odihna :

Imagine postata
Old Malaxa by Vlad0012, on Flickr

Sosita de la Orsova :

Imagine postata
The "queen" by Vlad0012, on Flickr
4

#1017 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 septembrie 2013 - 19:14

Nu ai o poza din cabina unui Malaxa (postul de conducere)?
0

#1018 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 19 septembrie 2013 - 19:50

Imi pare rau dar nu am. Am circulat o singura data in viata mea cu o astfel de Malaxa si am spus ca nu ma mai urc nici o data in asa ceva , trenul fiind plin ochi scaunele tari curentu tragea pe la geam ca pe bulevard si persoanele de langa mine erau din tara vecina dar nu vreau sa incep cu asta ca dam in alte cele.
0

#1019 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 septembrie 2013 - 19:56

Ok. Eram curios sa vad cum arata (nu am gasit nici pe net)
0

#1020 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 septembrie 2013 - 20:05

Asta e postul de conducere la acest tip de automotor. Postul a fost modernizat si el o data cu modernizarea.
E greu de realizat o poza buna pentru ca nu e spatiu, o buna parte din cabina e ocupat de compartimentul motorului diesel. Cutia de viteze care a venit o data cu noile motoare diesel este automata.

Imagine atasata: IMG_0794N.jpg

Si inainte de modernizare cabina arata cam asa (Poza nu-mi apartine)

Avem 2 randuri de instrumete care monitorizau parametri ambelor motoare diesel, asta daca erau fololosite, se putea merge si cu o singura unitate pornita, daca sectia nu are pante prea mari de urcat.
Aici vitezele se selectau manual (butoanele portocali in linie) iar motorul diesel se accelera din butonul rotativ negru din stanga. Ambreajul era tip eletropneumatic.
Motorul Maybach instalat nu avea toba de atenuare a zgomotului, nu avea turbina de supraalimentare, iar sunetul acestuia la demaraj era grozav.


Un clip cu acet automotor inainte de modernizare


4

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi