STP Timișoara Forum: ✈ Aeroportul Traian Vuia [TSR] - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (98 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

✈ Aeroportul Traian Vuia [TSR]

#441 Useril este offline   alex_19 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 468
  • Inregistrat: 17 noiembrie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 octombrie 2016 - 10:07

Nu pot decât să fiu de acord cu radutm și cu mile care accentuează exact problemele acestui oraș. Ele sunt la nivel politic: întradevăr nu avem susținere politică la București, acolo de unde vin banii serioși de investiții. În schimb, jumătate din clasa politică romanească de elită (cât de elitistă poate ea fi) este cu diplomă de UBB. Clujul a fost un centru educațional mult mai puternic decât Timișoara și a dat României, mereu, oameni valorosi care au ajuns sus în domenii de conducere. Asta nu înseamana însă, că lucrurile trebuie să rămână așa... Timpul trece și lucrurile se schimbă... dar asta nu se întamplă si aici. Astăzi diferența valorică dintre universitățile timișorene și cele clujene este poate mai mare ca niciodată. Eu după un an de facultate în orașul natal, am ales să reiau studiile la Cluj, unde întradevăr oamenii caută performanța. Nici nu vă imaginați ce diferență poate fi în mentalitatea profesorilor de aici. Aici un profesor stă până la 1 nopatea cu tine în facultate și nu se lasă până nu terminăm ce avem de făcut. Sigur, nu toți sunt așa dar sentimentul pe care ți-l dă un astfel de om, e că nu poți să îți bați joc, trebuie și tu să muncești.
Și aici ajungem la problema numarul doi: Oamenii. Puteau clujenii să aibă și 15 stadione și săli polivalente dacă nu erau acolo oameni cu inițiativă care au știut să valorifice și să potențeze avantajele orașului. În Cluj parcă toată lumea își asumă, în mod comun, să devină o comunitate mai bună. În orice domeniu ai privi observi în Cluj o efervescență în oameni, o dorință de a face ceva în domeniul lor. Oamenii au o apetență mai mare spre a face afaceri, spre a deschide un butic oricat de mic, o cafanea mobilă (pe bicileta), un spațiu cultural privat, un teatru privat, un shop de Beats în franciză etc... De aici pleacă totul, oamenii nu au stat să aștepte o "minune" și-au creat-o singuri. M-aș bucura dacă în 2021 o să avem o comunitate atât de comeptitivă cum este cea din Clujul de azi. E drept: Îi ajută sistemul de învățământ superior care epurează oamenii. Cei care vor, vin la Cluj pentru că la Cluj se face treabă.

P.S: Apropo de discuția din topicul liniei E3. Nu îmi vine să cred cât dezinteres există. Să nu schimbi afisajul de pe autobuz. Cât mai puțin de atât să faci? Rămâme să nu mai conduci deloc autobuzul și totuși să aștepți salariul... știu că e mic, dar e vorba de cum te raportezi la tine și la munca ta. Dacă ai o treabă fă-o bine nu îți bate joc pentru că felul cum o faci te reprezintă. (De comentat e foarte simplu... vedem pe site-urile de știri).
În troleibuze și autobuze există, din câte știu, acel sistem de anunțare a stațiilor care NU funcționează în 95% din vehiculele RATT. Ieri, în Cluj, mi-am dat seama că același sistem merge în absoult toate mijloacele de transport în comun. Mi-am dat seama de asta când am văzut un tânăr orb, care datorită acestui anunț a știut unde să coboare. Să va mai povestesc de înclinarea autobuzului când urcă o doamnă cu cărucior?

P.P.S: Îmi cer scuze șoferilor RATT care își fac treaba!

Aceasta postare a fost editata de alex_19: 24 octombrie 2016 - 13:11

6

#442 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 24 octombrie 2016 - 12:52

Ca tot comparati Clujul cu TM, cum bine a punctat cineva mai sus, sa nu uitam de cine suntem inconjurati!

Atat timp cat clujul atrage oameni din judete precum BH,SJ,SM,SB,MS poate si BV, noi atragem din CS,MH,DJ,OT...
Cine a trecut cel putin prin aceste judete stie ca exista o diferenta ca intre cer si pamant. Si nici vorba de descriminare, sau rasism, este pur-si-simplu vorba de mentalitate, caracter, dorinta de dezvoltare si harnicie pana la urma...
Just my 2 cents.
4

#443 Useril este offline   Lupul 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 106
  • Inregistrat: 22 iunie 16

Postat 24 octombrie 2016 - 14:32

Sper sa nu se supere nimeni pe mine dar discutia asta aeroport Timisoara vs. aeroport Cluj nu stiu daca are vreo relevanta.

Ce ma intereseaza pe mine ca locuitor al Timisoarei este sa avem un aeroport decent, cu un numar rezonabil de legaturi/curse.

Chestie care acum nu se prea intampla. Ca sa dau un exemplu: banda minuscula de bagaje de la sosiri. Sau numarul redus de chartere vara pentru concediu.

Ca sa facem o comparatie, am fost luna trecuta pe aeroportul Cincinnati. Cincinnati este un oras cu aproximativ 300 000 locuitori. Nu este nici macar capitala statului Ohio. Aeroportul Cincinnati este mult peste Timisoara. Mult peste. Si este tot un aeroport regional cu legaturi principale catre Chicago, New York etc.

In iarna am fost pe aeroportul Denver. Denver are 500-600 de mii de locuitori. Aeroportul este imens, a ajuns unul din hub-urile Statelor Unite. Au facut lobby pentru dezvoltare folosind un aeroport mare + pozitia geografica favorabila. Ca o consecinta aeroportul din Colorado Springs, la aprox. 110 km este aproape mort. Nu gasesti o legatura rezonabila. Asta apropo de unii care inca viseaza si baga banii in aeroportul Arad, la o distanta mai mica fata de Timisoara.
3

#444 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 octombrie 2016 - 14:33

Hai sa nu punem totusi zona Ardealului pe un piedestal.
4

#445 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 25 octombrie 2016 - 05:27

Vezi postareadAImon, la 24 octombrie 2016 - 14:33, a spus:

Hai sa nu punem totusi zona Ardealului pe un piedestal.

Eh..nu e vorba sa ii punem pe un piedestal ci doar sa le recunoastem cinstit meritele. Si ei au avut esecuri in dezvoltarea infrastructurii..pentru cine are rabdare sa citeasca...
http://www.hotnews.r...a-trei-ani.html
Dar au gasit cumva forma de rezolvare. Poate i-a ajutat si faptul ca nu au fost vitregiti ca si noi prin distrugerea garii in urma bombardamentelor..dar clar nici nu si-au batut joc de ceea ce au avut. Am fost in Cluj in vizita in 2007..cand inca nu incepusera modernizarile...gara arata fantastic de frumos si curata si ingrijita...spre deosebire de jegul nostru care de cand traiesc in acest oras niciodata nu am vazut-o curata si cat de cat frecventabila...
Legat de aeroport..in principal din cate stiu cel din Timisoara a fost dezvoltat din start ca un fel de "anexa" a celui militar..flotila de aviatie avand baza de operare aici. Este apreciabil ca in conditiile de economie din epoca socialista s-a dezvoltat totusi o pista de o lungime decenta pentru acele vremuri...si un minim de terminal. Am calatorit cu avionul in epoca respectiva si imi amintesc ca erau autobuze Tarom care duceau contra cost 10 lei...calatorii la aeroport din fata agentiei de la Continental. Autobuzele ROMAN erau foarte elegante pentru acele vremuri..si foarte ingrijite.Modelul pentru calatorii in afara orasului cu banchete de vinilin cu burere gros si perdelute la fiecare geam..si plase de bagaje deasupra scaunelor..plus desigur cala de bagaje mari jos..foarte convenabil pentru legatura cu aeroportul..
De la un cunoscut care a lucrat ca si pilot in cadrul aviatiei militare stiu ca aeroportul din Timisoara era in anii 80 luat in considerare ca si aeroport de rezerva inclusiv pentru aterizarea de urgenta a avioanelor Concorde...datorita faptului ca fiind in esenta un aeroport militar avea fundatia pistei foarte rezistenta...si distanta fata de localitatile din jur indestulatoare. Din ce imi spunea acea persoana daca o aeronava Concorde ar fi folosit aeroportul Otopeni..in momentul in care la decolare accelera pentru viteza supersonica...toti cei din comuna Otopeni ar fi trebuit sa isi schimbe geamurile :coolspeak: :eusa_think:

Aceasta postare a fost editata de BogdanTm: 25 octombrie 2016 - 05:39

1

#446 Useril este offline   sbogdan 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 386
  • Inregistrat: 11 august 11

Postat 25 octombrie 2016 - 05:38

Concorde în mod sigur nu atingea viteza supersonică la decolare. E aberant.
Viteza la decolare (Take-off speed) era de 402 km/h.
Se pare că nici nu mergeau peste viteza sunetului decât peste ocean, tocmai pentru a nu deranja cu zgomotul.

"We stayed subsonic over land to avoid making a boom, but within a half-hour of takeoff the cabin indicator showed us going past the speed of sound."
http://www.popsci.co...rsonic-airplane

Aceasta postare a fost editata de sbogdan: 25 octombrie 2016 - 05:42

0

#447 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 25 octombrie 2016 - 05:46

Vezi postareasbogdan, la 25 octombrie 2016 - 05:38, a spus:

Concorde în mod sigur nu atingea viteza supersonică la decolare. E aberant.
Viteza la decolare (Take-off speed) era de 402 km/h.
Se pare că nici nu mergeau peste viteza sunetului decât peste ocean, tocmai pentru a nu deranja cu zgomotul.

"We stayed subsonic over land to avoid making a boom, but within a half-hour of takeoff the cabin indicator showed us going past the speed of sound."
http://www.popsci.co...rsonic-airplane

Asa cum am spus si mai sus e strict o informatie primita nu un adevar de credinta. Nu am pregatire in domeniul aviatiei am luat-o ca atare. Foarte posibil sa fie folclor urban. Asa fiecare om care isi spune parerea despre o boala poate fi clasificat cu usurinta de un student la medicina ca spune aberatii. Ideea era alta..dar in fine. NU fac apologia socialismului..dar cate aeroporturi noi construite de la zero s-au vazut in Romania in ultimii 30 de ani? Asa prost facute cotete si jalnice...din miliardele de euro furate din bani publici nici unul nou nu a aparut. De ce oare?
0

#448 Useril este offline   alex_19 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 468
  • Inregistrat: 17 noiembrie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 octombrie 2016 - 08:33

Vezi postareaLupul, la 24 octombrie 2016 - 14:32, a spus:

Ca sa facem o comparatie, am fost luna trecuta pe aeroportul Cincinnati. Cincinnati este un oras cu aproximativ 300 000 locuitori. Nu este nici macar capitala statului Ohio. Aeroportul Cincinnati este mult peste Timisoara. Mult peste. Si este tot un aeroport regional cu legaturi principale catre Chicago, New York etc.



Comparația ta nu prea are sens. America e cu totul altă mâncare. Cincinnati are întradevar cam 300 000 de locuitori dar zona lor metropolitană adapostește cam 2 000 000 de oameni. Iar zona de captare a aeroportului este oricum mult mai mare... Asta e tipicul orașlor americane, multe nu sunt foarte mari, statistic, dar uite că toți cei din zona metropolitană a orșului, sunt legați cu servicul, cu copii, cu cumpărăturile de Cincinnati. Ca să nu mai vorbim de culutura zborului pe care o au americanii. Oricum, traficul aeroportului din Cincinnati este constituit în proporție de 90% din trafic intern (întradevăr, distanțele sunt altele). Hai să rămânem totuși la comaprații decente. Cât despre Denver... nici nu are sens să mai vorbim.
Zona metropolitană a Timișoaraei are aproape 400 000 de locuitori și împreuna cu județul Arad, Hunedoara, Caraș-Severin, Mehedinși și Gorj ne apropiem de cele 2 500 000 de oameni, potențiali călători ai aeroportului. Aceeași zona în jurul Cinncinnati-ului are cam 6 mil de oameni.

Nimeni nu pune Ardealul pe piedestal. Nu e ideal, e totuși Romania. Dar există niște diferențe, deloc de neglijat.
1

#449 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1452
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 04 noiembrie 2016 - 10:40

tion

Ministrul a mai spus că, pentru Aeroportul Arad, s-a decis începerea procedurilor de preluare de către minister a acestui obiectiv şi ulterior de fuziune cu Aeroportul Timișoara pentru dezvoltarea unui aeroport regional în subordinea Ministerului Transporturilor, însă autorităţile locale mai trebuie să rezolve câteva chestiuni administrative.

:eusa_think:

vrajeli electorale sper
0

#450 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 04 noiembrie 2016 - 10:54

E un intreg mister cum ar arata aceasta fuziune si care ar fi rolul Aradului in Aeroportul (Regional) "Traian Vuia". Se pare ca Falca, in loc sa-si vada de treaba lui, iarasi nu poate sa doarma linistit de problemele Timis-ului.

Daca Aradul "participa" la actionariat, mi s-ar parea corect sa participe si Hunedoara si Caras-Severinul.

In alta ordine de idei, fondurile pentru dezvoltare si asa insuficiente, ar trebui impartite cu muribundul aeroport aradean?

#451 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 noiembrie 2016 - 11:02

Cineva trebuie sa justifice banii bagati in Aeroportul Arad, se pare..
1

#452 Useril este offline   funky 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 111
  • Inregistrat: 16 februarie 09

Postat 04 noiembrie 2016 - 15:19

Sa speram totusi ca asta e doar o gogoasa electorala si nu o ambitie prosteasca a lu falca. Aeroportul ar trebui sa intre in administrarea CJ, ca sa se poata dezvolta, sa tina cat de cat pasu cu dezvoltarea transportului aerian.

Daca falca asta si PNLul mor de grija aradenilor, ar trebui sa promoveze o iesire de pe autostrada dedicata aeroprtului; astfel s-ar face 15 min din aradu-nou pana la aeroport, mai repede ca din multe cartiere ale Timisoarei. Eventual sa extinda si calea ferata, sa circule un tren Arad - Timisoara - Aeroport.
6

#453 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1452
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 06 noiembrie 2016 - 09:38

In câteva luni vom avea alt ministru la transporturi, sigur se schimba planurile, chiar dacă nu e clar ce vor sa facă acum.
Cum adică fuziune? Ce logica este sa funcționeze pe aceeași societate 2 aeroporturi, chiar aflate la 40-50km distanță? Sunt de acord ca la Arad se plătesc salarii babane pe funcții de conducere nejustificate, dar nu exista alte soluții?
2

#454 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 06 noiembrie 2016 - 09:44

Chiar mi-e greu sa inteleg aversiunea fata de Falca, care cum-necum a facut ceva treaba in Arad.
Este stiut faptul ca oricine incearca sa miste lucrurile, are si rateuri insa bilantul lui Falca este fara doar si poate unul pozitiv...
L-am urmarit de-a lungul anilor in emisiunile TV locale in care a fost prezent si am putut constata ca este cumva si vizionar in ceea ce priveste dezvoltarea unui pol economic Timisoara - Arad. Ambele orase ar avea sanse mai mari de dezvoltare daca ar conlucra si rpin fapte, nu doar prin vorbe...
Dar atata timp cat exista inca frustrari si la aradeni, si la timisoreni, cat timp inca arde flacara intolerantei, sansele unui drum comun sunt mici. Ingrijorator este faptul ca aceste sentimente se manifesta si la generatia tanara care in mod cert nici nu stie de unde se trag aceste adversitati "istorice"...




Vezi postareafunky, la 04 noiembrie 2016 - 15:19, a spus:

Daca falca asta si PNLul mor de grija aradenilor, ar trebui sa promoveze o iesire de pe autostrada dedicata aeroprtului; astfel s-ar face 15 min din aradu-nou pana la aeroport, mai repede ca din multe cartiere ale Timisoarei. Eventual sa extinda si calea ferata, sa circule un tren Arad - Timisoara - Aeroport.



Pai exista la Arad aceasta iesire/intrare pentru Aeroport la circa 800 m de aerogara acestuia, cu tot cu bucle si sens giratoriu!...Mai aproape de atat nici nu se poate!...

Marele Aeroport TV din Timisoara este vaduvit de o astfel de facilitate!...Alo, se aude!...
0

#455 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 06 noiembrie 2016 - 09:59

Pai, @funky la Aeroportul Traian Vuia se referea. Pentru a-i ajuta pe aradeni, sa-si foloseasca Falca influenta ca sa-l conecteze la A1 pentru a putea ajunge acestia (aradenii) mai usor la avion. Si la tren la fel.

Aceasta postare a fost editata de MNU: 06 noiembrie 2016 - 10:00


#456 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 06 noiembrie 2016 - 10:19

Din formularea facuta de funky reiese greu ca se refera la ATV, chiar daca am recitit postarea de cateva ori...

Insa in situatia actuala din teren, respectiv pozitionarea autostrazii fata de aeroportul TV Timisoara, este aproape imposibil sa faci o descarcare pentru aeroport. Nici nu s-ar justifica economic...

Apoi, sa-l tragi la raspundere pe primarul Aradului (la vremea deciziei) pentru lipsa descarcarii de pe AS in dreptul ATV si sa-l uiti de tot pe Ostaficiuc, "creierul" traseului prin Timis al AS, este o chestiune de mare rautate, ca sa nu zic altfel... :Facepalm_emote_gif:


Doar daca trecea AS intre oras si ATV (cum trece acum Centura de Nord), descarcarea in dreptul aeroportului era una facila si-l deservea si pe acesta, si deservea si orasul...Aveam aceeasi situatia cum este acum la Arad...

Deci, Falca si-a facut treaba pentru Arad!...Nu putea s-o faca tot el si pentru Timisoara mai ales ca si in timpul lui Ciuhandu era cumva evitat (nebagat in seama) cu ideile lui...La fel si in primul mandat al lui Robu...noi fiind mai mereu cei cu nasul pe sus...
1

#457 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1452
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 07 noiembrie 2016 - 10:20

Vezi postareamile, la 06 noiembrie 2016 - 10:19, a spus:

Din formularea facuta de funky reiese greu ca se refera la ATV, chiar daca am recitit postarea de cateva ori...

Insa in situatia actuala din teren, respectiv pozitionarea autostrazii fata de aeroportul TV Timisoara, este aproape imposibil sa faci o descarcare pentru aeroport. Nici nu s-ar justifica economic...

Doar daca trecea AS intre oras si ATV (cum trece acum Centura de Nord), descarcarea in dreptul aeroportului era una facila si-l deservea si pe acesta, si deservea si orasul...Aveam aceeasi situatia cum este acum la Arad...


eu cred ca iesirile de autostrada trebuiau facute din start separat, adica drum expres de la autostrada spre centura sau aeroport. Adica s-a facut o bretea mica spre Remetea si in rest se descarca pe drumurile existente, ceea ce este o idiotenie. Acum s-au prins si la Oradea vor face DX nou de la autostrada la centura
La noi ar fi nevoie de trasee care sa ocoleasca Giarmata si Remetea si atunci ar fi perfect. Exista puncte de aglomeratie pe ambele trasee
La Giarmata s-ar putea face 2 benzi pana la centura - s-ar rezolva problema - inclusiv cu trecere peste CF. 2 benzi nu ar fi mare lucru, in schimb pasaj nu vred ca vedem inca 10-15 ani de acum incolo
La Remetea ar trebui o varianta de ocolire sau un drum complet nou spre aeroport / centura care sa nu intersecteze CF si sa fie sub 10 km - am schitat cu verde 2 variante. pe acolo sunt deja niste drumuri vechi care se pot moderniza, de la zero se face doar o bucata de cativa km

Adica azi e aiurea sa vin dinspre Arad si sa cobor pt aeroport la Remetea si sa fac 11 kilometri in plus, oricum merg prin sate aglomerate

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: airpott.jpg

Aceasta postare a fost editata de Elphax: 07 noiembrie 2016 - 10:23

1

#458 Useril este offline   funky 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 111
  • Inregistrat: 16 februarie 09

Postat 07 noiembrie 2016 - 14:26

Intr-adevar eu ma refeream la o descarcare dedicata aeroportului Timisoara, pt aradeni. Descarcarea asta desi s-ar face langa Timisoara ar fi pt aradeni, sa ajunga mai repede la avion.

Idea fuziunii e, ca din profitul facut de aeroportul Timisoara sa fie platit si personalul de pe aeroportul Arad, care nu genereaza venituri si atunci CJ Arad trebuie sa dea bani, luna de luna, pt salarii si alte cheltuieli. Fiind pe o singura societate veniturile si cheltuielile ar fi la comun. Asa, chiar daca aeroportul Timisoara e o societate a ministerului transporturilor de la Bucuresti si pe aia nu-i intereseaza sa investiasca in aeroport, aeroportul daca face profit, nu-i obligat sa verse banii aia la minister, ii poate folosi pt investitii proprii. Chiar am inteles ca este in plan un terminal nou de sosiri din bani proprii, din profitul realizat. Daca ar fi si aeroportul arad in aceiasi societate banii astia s-ar duce pe salariile angajatilor de la arad, care oricum nu prea fac nimic acolo.
0

#459 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 09 noiembrie 2016 - 15:42

Blue Air, Ryanair, Wizz Air și Tarom au refuzat Aeroportul Arad!

În ședința de marți a Consiliului Judeţean Arad, vicepreşedintele Claudia Boghicevici a anunțat că Blue Air, Ryanair, Wizz Air și Tarom au refuzat sa opereze de pe Aeroportul din Arad, deși s-au făcut demersuri încă de la preluarea mandatului noii conduceri a Consiliului Judeţean.

Boghicevici spune că au fost contactați operatorii aerieni care operează în România, dar probabil datorită faptului că aeroportul din Timișoara este atât de aproape, operatorii au refuzat. „Nu am primit niciun răspuns care să motiveze refuzul operatorilor de a veni la Arad. Am revenit cu noi insistențe, joi vom avea o altă discuție cu Tarom”, a spus Boghicevici.

Președintele Consiliului Judeţean, Iustin Cionca, a precizat că la vizita ministrului Transporturilor la Arad s-a pus problema eficientizării Aeroportului în beneficiul Aradului.

Cionca a adus cu el procesul verbal care demonstrează că anul trecut consilierii județeni PSD au votat pentru privatizarea aeroportului și a subliniat că demersurile actuale nu urmăresc altceva decât să găsească o soluție pentru ca Aradul să aibă un aeroport eficient.

„Este o hotărâre patrimonială, nu poate fi votată fără PSD. Dorința noastră este ca Aeroportul să aducă beneficii Aradului. Nu înțeleg, dacă ați fost de acord să fie cumpărat de italieni, de ce să nu fiți de acord să ajungă la minister”, a spus Cionca.

În perioada următoare, Consiliul Județean va iniția răscumpărarea tuturor acțiunilor care sunt în proprietatea altor persoane fizice sau juridice (1%, majoritatea în proprietatea Carpatair), pentru a deveni acționar unic la Aeroport.

Discuțiile s-au aprins, consilierii județeni PSD acuzând „fumigena” Join Airlines și negocieri secrete pentru predarea aeroportului către timișoreni. Fostul președinte al Consiliului Județean Arad, Adrian Țolea, a răspuns că Join Airlines nu a fost o „fumigenă”, ci un contract. Iar Iustin Cionca a încheiat discuția referitoare la aeroport prin faptul că Aradul nu își poate preda aeroportul timișorenilor, pentru că nici aeroportul din Timișoara nu le aparține lor, ci statului.

sursa :www.banatulazi.ro
3

#460 Useril este offline   Gioco 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1463
  • Inregistrat: 25 februarie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 decembrie 2016 - 16:31

Un articol care prezinta bilantul la sfarsit de an si planurile pentru anii viitori.
Titlul articolului e "spectacol". Citind presa locala de cele mai multe ori am sentimentul ca in mintea autorilor de articole e o stagiune permanenta de spectacole.

http://www.opiniatim...foto/22/12/2016

Aceasta postare a fost editata de Gioco: 22 decembrie 2016 - 16:32

2

Arata acest topic


  • (98 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi