
✈ Aeroportul Traian Vuia [TSR]
#343
Postat 04 februarie 2016 - 12:54
Not interesting enough?

#344
Postat 04 februarie 2016 - 23:23

#345
Postat 05 februarie 2016 - 12:39
ZF a spus:
Blue Air introduce curse spre cinci destinaţii din Grecia şi Turcia de pe Aeroportul din Timişoara
Compania Blue Air va introduce, din luna iunie, curse charter de pe Aeroportul Internaţional "Traian Vuia" din Timişoara spre cinci destinaţii de vacanţă din Grecia şi Turcia, una dintre curse, cea spre Bodrum, fiind operată pentru prima dată
Sursa: ZF
#347
Postat 11 februarie 2016 - 11:51
#348
Postat 11 februarie 2016 - 11:57
#349
Postat 11 februarie 2016 - 14:32
#350
Postat 11 februarie 2016 - 20:35
Acum au zboruri operate si cu 70 de pasageri la un avion de 180 locuri.
Aceasta postare a fost editata de MHN: 12 februarie 2016 - 09:59
Motiv editare: Nu se citează mesajul imediat anterior!
#351
Postat 16 martie 2016 - 10:24
Dacă în perioada ianuarie – februarie 2015 121.665 de pasageri au călătorit de pe Aeroportul International Timişoara, iar în aceeaşi perioadă a anului 2016 au fost înregistraţi 131.869 pasageri. O creştere însemnată apare şi la numărul zborurilor. Daca în primele 2 luni ale lui 2015 1701 de aeronave au aterizat sau decolat de la Timişoara, în 2016 numărul acestora a crescut cu 5%, înregistrându-se 1786 zboruri.
Analiza pe companii aeriene a ratei de creştere a numărului de pasageri îmbarcaţi/debarcaţi pe Aeroportul Traian Vuia – Timişoara a condus la următoarele rezultate: TAROM a înregistrat cea mai mare creştere în primele doua luni ale anului 2016 comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent, cu o rata de creştere de 11%, urmat Wizz Air cu o creştere de 9% şi Lufthansa cu o creştere de 4%. În perioada ianuarie – februarie 2016, destinaţiile preferate ale pasagerilor au fost Munchen, Bucureşti şi Londra, reprezentând din volumul total de pasageri ai AIT, 21%, 18%, şi respectiv 12%.
În ceea ce priveşte traficul de marfă, s-a înregistrat o creştere de 62%: de la 376 tone in ianuarie – februarie 2015 la 608 tone în primele două luni ale acestui an. Considerăm că un eveniment important petrecut în 2015 pentru Aeroportul Internaţional Timişoara cât şi pentru zona de vest a ţării, a determinat această creştere – inaugurarea terminalului celei mai importante companii de curierat din Europa – DHL.
„ Indicatorii statistici din 2016 continuă trendul ascendent din ultimii doi ani şi creează premize ca în a doua jumătate a anului să mărim rata de creştere, datorită zborurilor de vacanta programate în creştere fată de 2015 şi datorită începutului operării Ryanair din 1 noiembrie 2016. Aceasta creştere obligă administraţia aeroportului să creeze condiţii de infrastructură mărite, astfel încât să se asigure un transfer optim al pasagerilor din zona publică până la îmbarcarea în aeronava.” , a declarat Directorul General al S.N. Aeroportul Traian Vuia Timisoara, Daniel Idolu.
Sursa: aeronews.ro
#352
Postat 23 martie 2016 - 22:49
Luni, miercuri, vineri, duminică:
07.00 IAS - 08.10 TSR retur
08.40 TSR - 09.10 CLJ - 10.40 IAS
iar marti, joi, sâmbătă:
07.00 IAS - 07.55 CLJ - 09.05 TSR
09.35 TSR - 10.45 IAS
Practic un tringhiu. Un zbor cu escala, unul fără. Deci împușcă doi iepuri. Poți să zbori și până la CLJ nu doar până la IAS. Bună mișcare, îi va ajuta și la gradul de încărcare. Oferă un timp imbatabil la preț bun (de la 90 de lei) Sper sa le meargă noile rute.
P.S: Sper ca și CFR să supraviețuiască!

Aceasta postare a fost editata de alex_19: 24 martie 2016 - 00:39
#353
Postat 24 martie 2016 - 05:42
Acum ca sa facem putin haz de necaz dupa noile incidente atentate si alerte poate face trenul 6 ore de la Timisoara la Cluj si avionul 50 de minute...dar daca trebuie sa ajungi la aeroport cu 3 ore inainte si sa calatoresti aproape in slip de baie si slapi (clar vor extinde lista bagajelor interzise)..nu mai castigi mare timp...
Legat de "deschiderea" CFR la dorintele calatorilor am avut colegi de facultate care de Paste si de Craciun in special mergeau acasa in Moldova. In FIECARE an aceiasi poveste..trenul chiar si in perioada sarbatorilor avea maxim 2 vagoane de dormit si 1 vagon cuseta. Practic trebuiau sa isi ia maxim pana in 30 noiembrie bilete..altfel ii astepta 15 ore-fund..in vagoane inghetate sau incalzite precum cuptorul. Niciodata nu am priceput de ce atunci cand aveau solicitari de bilete..cu saptamani inainte nu puteau suplimenta garnitura cu cateva vagoane dormitor..care multe zac nefolosite in remiza Grivita. Castiga si compania feroviara biletul fiind mai scump, puteau si usor sa le trimita spre Timisoara sau spre Iasi unde se forma garnitura pentru ca din Bucuresti au legaturi directe spre aceste destinatii.. si clar nici locomotiva nu lesina sa le poata duce...ultima oara cand am vazut in gara trenul de Iasi avea 5 vagoane..in vremurile de demult erau si 15 vagoane...
Aceasta postare a fost editata de BogdanTm: 24 martie 2016 - 05:48
#354
Postat 28 martie 2016 - 12:12
Ma intreb totusi daca vor fi suficient de rentabile cursele astea zilnice ... cati oameni pot sa aiba nevoie sa zboare dintr-o parte in alta? Constant?
#355
Postat 28 martie 2016 - 15:03
În primul rând, frecvența mare (zbor zilnic) poate părea un dezavantaj pentru companie și probabil aşa va fi la început. Dar o dată cu maturizarea rutei, frecvența devine un avantaj pentru că potențialii clienți nu vor fi obligați să se muleze pe zilele în care sunt operate zborurile (cum e cazul acum dacă vrei să zbori de la Timișoara cu Wizz Air la Madrid, Barcelona, Paris etc.)
În al doilea rând, cei de la Blue Air au fost îndeajuns de deștepți să introducă pe ruta Iași - Timișoara o oprire la Cluj. Clienții pot alege să zboare pe oricare dintre segemnte. TSR-IAS, TSR-CLJ, CLJ-IAS, IAS-TSR, IAS-CLJ, CLJ-TSR. Astfel, Blue Air are acces la o piață formată din 3 orașe, fiecare cu peste 300.000 de mii de locuitori. Dacă luăm în calcul și populația aflată pe o rază de 50-100 km de cele trei orașe, ne apropiem liniștit de 2 milioane de oameni. Escala poate fi un mic inconvenient şi totuşi, chiar dacă alegi să zbori la Iasi în una din zilele în care se face escală la Cluj și calatoria va dura 2 ore în loc de 1.10 min, tot este un timp imbatabil.
În al treilea rând, trebuie luat în considerare faptul că CFR oferă 3 trenuri zilnice spre Iași (desigur nu toți pasagerii urcă la Timișoara și coboră la Iași dar totusi...), autocarele au 1-2 curse zilnice spre Iasi și alte câteva spre Moldova, la care se adaugă și cei care circulă cu mașinile personale. Exact de pe aceste trei paliere țintește Blue Air să ia clienți și cu siguranță îi va lua, pentru că au prețuri foarte bune.
În al patrulea rând, trebuie spus că exista dorința acestei curse în mediul de afaceri local care îsi dezvoltă afaceri pe axa Iasi - (Cluj) - Timisoara. În frunte cu Iulian Dascălu.
Peste toate astea, vor folosi, cel puțin la început, cea mai mică aeronava pe care o au: un B737-400 cu 126 de locuri din care dacă umplu în medie 90-100 de locuri, poate fi declarată o rută profitabilă. Îi ajută și contextul actual: creșterea economică și prețul mic al petrolului.
P.S: În Octombrie anul tecut, Blue Air a lansat de la Iași cursa către București. Două zboruri zilnice. Toată lumea credea că vor îngropa TAROM. Ei bine nu s-a întamplat asta. TAROM a mai scăzut din prețuri, e drept, dar nu duce o bătaie în tarife cu Blue Air. Ei au clientela lor: oamenii de bussines care preferă în genereal TAROM. În schimb, cine suferă acum e CFR-ul. CFR a pierdut din oamenii simpli care mergeau către captială cu trenul și care acum s-au reorientat către avion. În primele săptămâni nu erau mai mult de 40 de pasageri/zbor, acum rar sunt sub 120, iar în zilele de luni și vineri ajungând să fie și 170 de pasageri pe cursa.
Aceasta postare a fost editata de alex_19: 06 aprilie 2016 - 21:51
#356
Postat 06 aprilie 2016 - 14:10
Bucuresti - 1 septembrie cu zboruri zilnice și din 1 noiembrie două zboruri zilince. Deci 14/7 (de astăzi se pot rezerva, după multe zile de la anunțul oficial, zborurile către București, cu prețuri începând de la 7,99 eur. Mult succes Tarom și CFR!)
În rest:
Londra - 1 septembrie 7/7
Bruxelles - 1 septembrie 3/7
Frankfrut Hahn - 2 septembrie 2/7
Dusseldrof-Weeze - 4 septembrie 2/7
Singurele destinații care rămân să înceapă la datele anunțate inițial sunt Berlin 2/7 și Milano-Bergamo 5/7!
Aceasta postare a fost editata de alex_19: 06 aprilie 2016 - 21:42
#357
Postat 06 aprilie 2016 - 18:50

#358
Postat 06 aprilie 2016 - 19:21
Florin.B RATT, la 06 aprilie 2016 - 18:50, a spus:

Prețurile încep la 8 eur. dar să nu ne facem iluzii că toate biletele vor fi la același preț. Nu ai cum să faci profit la astfel de tarife. În orice caz, ele nu vor trece de 30-40 de eur. Chiar şi așa și tot e mai nimic pe langa TAROM
Aceasta postare a fost editata de alex_19: 06 aprilie 2016 - 21:40
#359
Postat 06 aprilie 2016 - 20:22

#360
Postat 06 aprilie 2016 - 21:12
marius2002, la 06 aprilie 2016 - 20:22, a spus:

Din cate țin minte e autobuz expres 780 si 783 unul duce la gara de Nord altul în centru.și mai e si un microbuz de transbordare plus tren regio...dacă nu a căzut înțelegerea cu cfr. Eventual verifica pe infofer sau la agenția cfr..