✈ Aeroportul Traian Vuia [TSR]
#1441
Postat 20 august 2023 - 06:31
https://orasul-timis...ro/local-24310/
#1442
Postat 20 august 2023 - 10:22
Poti ajunge cam unde vrei cu escala, chiar si cu plecare din Timisoara!
Pe acelasi principiu pot si eu sustine ca poti zbura de la Timisoara la New York, cu escala la Madrid.
Singura chestie e ca atunci cand ai zoborul cu o singura companie, iti muta ei bagajul si nu mai faci odata check-in acestuia.
#1444
Postat 23 august 2023 - 13:16

Vazand filmarea asta imi dau seama prin comparatie cu celalalt terminal ca o sa fie destul de maricel, la ce trafic avem si la tendinte, ne ajunge lejer 10 ani. Putem sa-l folosim pe post de sala de spectacole, si-asa nu avem

Citeaza
https://debanat.ro/2...une_399894.html
Aceasta postare a fost editata de DanielT: 23 august 2023 - 13:23
#1445
Postat 24 august 2023 - 07:51
”Avem în plan ca în locația actuală a terminalului de sosiri externe va deveni terminal pentru curse interne, iar cel de actual de curse interne, vrem să îl transformăm în autogară și să avem câteva autobuze, la Oradea, unu la Deva, altul la Hunedoara, în Serbia, la Kikinda și Novi Sad, la Szeghed și la Mako în Ungaria și sperăm acest mod să atragem și noi pasageri din acea zonă”, a mai spus Stamatovici.
#1446
Postat 24 august 2023 - 08:44
Aceasta postare a fost editata de lvs: 24 august 2023 - 08:46
#1447
Postat 24 august 2023 - 12:07
Solutiile de transfer la aeroport cu trenurile in Ro nu arata prea bine...
BusExpress-urile catre TSR din locatiile propuse(Szeged,Oradea etc) par sa fie atractive ca si distanta/cost relativ la transferuri catre BUD ,Cluj sau Belgrad mai ales ca zborurile din BUD si Belgrad nu sunt ieftine.
De exemplu daca locuiesc in Novi Sad si vreau sa merg la Madrid unde ajung seara ar fi mai rentabil sa merg la TSR cu Bus direct aeroport si apoi Wizzair decat sa ma duc la Belgrad si sa merg cu AirSerbia care e scump sau la BUD care e mai departe decat TSR.
Daca se implementeaza o retea gandita bine de BusExpress-uri cu autocare civilizate si suficient de multe poate fi un castig pt TSR.
Aceasta postare a fost editata de Muscus: 24 august 2023 - 12:36
#1448
Postat 24 august 2023 - 13:52
#1449
Postat 24 august 2023 - 17:38
Nu era nevoie de mai mult de patru autobuze adaptate special cu spații de depozitare bagaje etc.
Cred că astfel de linie ar fi devenit foarte atractivă atât pentru turiștii jegmăniți în mod grosolan de taxiurile înregistrate în Ghiroda cât și pentru localnici (cel puțin unii din ei).
În concluzie, nu prea cred în viabilitatea propunerii de a face o autogara regionala.
Aceasta postare a fost editata de alex_19: 24 august 2023 - 17:44
#1450
Postat 24 august 2023 - 18:36
Poate ii scuteste Orban (al lor) pe IT-istii unguri de impozit, ca sunt adevarati meseriasi

#1451
Postat 25 august 2023 - 08:56
Mie personal imi vine sa urlu, ma uit ce terminale isi fac altii prin tara, si aici nici macar nu mai vorbesc de Iasi ca aia deja sunt in alta liga, dar ma uit la Sibiu, Craiova, ce avem noi e jenant.
Cum dracu ne-am pricopsit cu astia?
https://www.gds.ro/B...rtului-craiova/
https://sibiu100.ro/...nsul-giratoriu/
Aceasta postare a fost editata de lvs: 25 august 2023 - 08:59
#1453
Postat 30 august 2023 - 13:46
#1454
Postat 30 august 2023 - 15:45
De când au apărut cursele RYR acolo, aeroportul din IAȘI pare că nu va mai fi ajuns de către TSR.
AAR: Traficul de pasageri pe aeroporturile din România în luna iulie 2023

MHN, la 02 august 2023 - 14:20, a spus:
inclusiv pe 2 rute din TSR via OTP
Văd că acum HiSky vinde bilete cu conexiuni din TSR pe 5 rute prin OTP: DUB (Dublin), TLV (Tel Aviv), AGP (Malaga), BCN (Barcelona), BRU (Bruxelles)
#1455
Postat 31 august 2023 - 11:50
Putin offtopic, dar prapastia e tot mai mare.
https://www.efainlac..._AvZJslEK4ZM2xQ
#1456
Postat 31 august 2023 - 17:18
Iar strict comparat la lună, în August PAX-ul CLJ a fost de 2.45 ori PAX-ul TSR...
Incredibil cum a putut involua TSR în 10 ani, comparativ cu anul 2012.
Aș fi tentat să zic: mai rău de atât nu se poate. Dar hai să fim precauți.
#1458
Postat 07 septembrie 2023 - 09:57
MHN, la 10 ianuarie 2023 - 18:12, a spus:
Citeaza
Directorul Daniel Stamatovici estimează ca în anul cultural 2023, într-un scenariu optimist, aeroporul să fie tranzitat de 1,8 milioane de pasageri.
Deocamdată nada... adică niciuna dintre aceste destinații nu este operațională la început de Septembrie 2023.
Singura destinație a cărei operare ar putea fi reluată este Tel Aviv, de către HiSky la sfârșitul lunii Septembrie (se pare).
Altfel, legat de știrea cum că Eurowings suspendă în septembrie 2023 ruta Timișoara – Stuttgart, văd în sistemul de rezervări Eurowings că au apărut date disponibile pentru rezervare din Aprilie 2024 până în Octombrie 2024. Deci, deocamdată, cei de la Eurowings au introdus ruta aceasta în categoria sezonieră. Anyway, ar fi interesant dacă Eurowings ar lansa zboruri din TSR și către alte destinații din Germania, nedeservite de alți operatori.
#1459
Postat 07 septembrie 2023 - 14:06
Mie orice declara acest personaj imi provoaca crize de ras.
Uite asa putea sa arate si AIT, dar noi avem doar papagali atat la conducerea TSR cat si la minister, astfel ca avem niste incercari de terminale noi.
edit: nu mai spun de starea pistei si apronului ca ne sar dintii de fiecare data la aterizare/decolare.
Aceasta postare a fost editata de lvs: 07 septembrie 2023 - 14:07
#1460
Postat 07 septembrie 2023 - 14:22
Și când mă gândesc că prin 2018 - 2019 eram tare amuzat de declarațiile celor de la IAȘI, cum că vor depăși TSR și că atacă poziția Cluuuujului...
Până și comunicarea pe canale social media o fac acum mai bine ca cei de la TSR: