STP Timișoara Forum: ✈ Aeroportul Traian Vuia [TSR] - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (98 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

✈ Aeroportul Traian Vuia [TSR]

#1401 Useril este offline   IlieB 

  • Membru Senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 06 iulie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Masini, Excursii, Istorie

Postat 04 iulie 2023 - 08:56

Vezi postareaCalliope, la 03 iulie 2023 - 21:47, a spus:

Majoritatea celor care zboară spre alte destinații decât cele oferite de TSR o fac cu escală la Milano sau Londra, nu merg cu mașina până la Budapesta.


Exact ce a spus ioio_viola. Toate cunostiintele si prietenii care au plecat undeva mai departe de Europa au ales sa plece ori din Budapesta sau Belgrad, ba chiar de la Bucuresti (dar aici era caz extrem).
Sunt variante si cu transport pana la aeroport la Belghrad sau Budapesta, deci practic nu e nevoie sa lasi masina in parcare. Preturile ptr o escala extra nu erau justificate si se pierde si timp.




0

#1402 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3462
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 06 iulie 2023 - 15:02

Spații comerciale, disponibile în noul terminal al Aeroportului Timișoara

Citeaza

În curând va avea loc liciția pentru închirierea a 3 spații comerciale din incinta noului terminal de plecări externe de la Aeroportul Internațional Timișoara

Două spații sunt situate în zona publică, iar unul se află în zona securizată. Toate sunt detinate comercializării de produse tip travel essentials.

Licitația va avea loc in data de 20.07.2023, ora 11:00, la sediul Aeroportului Internațional Timiș. Contravaloarea garanției de participare este: pentru lotul 1 – 4.860 euro; pentru lotul 2 – 3.360 euro; pentru lotul 3 – 3.900 euro.

Documentatia de atribuire, poate fi procurata (gratuit), incepand cu data prezentului anunt, de la sediul S.N. Aeroportul International Timisoara – Traian Vuia S.A., Compartiment Contracte si Achizitii Publice sau in baza unei solicitari trimise pe adresa de e-mail office@aerotim.ro sau achizitii.publice@aerotim.ro.

Data si ora limita de depunere a ofertelor este 20.07.2023, ora 10:00 la sediul aeroportului, Birou Registratura.

Informatii si clarificari privind documentatia de atribuire si desfasurarea licitatiei se pot obtine printr-o solicitare scrisa transmisa la adresa de e-mail office@aerotim.ro sau achizitii.publice@aerotim.ro.

0

#1403 Useril este offline   Muscus 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 138
  • Inregistrat: 23 ianuarie 19

Postat 07 iulie 2023 - 19:25

Pentru majoritatea zborurilor in Europa nu sunt bune aeroporturile din Budapesta si Belgrad, mai rentabil ca timp si bani este cu escala de pe TSR.
Cat mai scurt zborul cu Wizz pana la escala si diferenta acoperita cu Ryanair, Vueling, Volotea etc., de evitat companiile ultrasustinute si avantajate de stat ca Tarom, Air Serbia, Iberia, Lufthansa.
TSR ar putea fi ca un Frankfurt Hahn cu zboruri lowcost pe langa Frankfurt (Budapesta,Belgrad).
TSR a crescut constant pana la pandemie dupa care s-a prabusit si nu isi mai revine.
0

#1404 Useril este offline   bizone 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 236
  • Inregistrat: 08 octombrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 iulie 2023 - 01:06

Vezi postareaioio_viola, la 04 iulie 2023 - 07:44, a spus:

eu am facut asta in 90% din situatii cand am zburat cu avionul in concedii. de fiecare data am comparat preturile cu plecare din TSR vs BUD. cu tot cu costurile de drum si parcare am iesit MULT mai ieftin ca din TSR.

Ai punctat perfect una dintre cauze! Este o moda ca timișorenii sa caute zboruri din aeroporturile din zona, și nu din TSR, dar imi pare rău sa o spun, asta nu e numai din cauza prețului. De-a lungul timpului am avut tot felul de destinații și diversi operatori care ulterior au renunțat. Din ce cauza credeți? Din cauza managementului? Eu tind sa cred ca din cauza lipsei profitabilității. E simplu! Unde este cerere, acolo s-ar înghesui si ofertanții. Dacă zborurile ar fi fost profitabile, de ce le-ar fi scos?

Recent m-am întors dintr-o călătorie in SUA și când căutam variante de zbor (către Los Angeles), grupul de prieteni cu care am calatorit au început sa caute variante de zbor doar din Budapesta si Belgrad! Efectiv n-am înțeles de ce. Pe mine ma obosește la maxim sa știu ca am călătorie cu avionul si apoi sa mai adaug si una cu mașina. Sa nu mai zic ca la un moment dat căutau zboruri directe din Germania sau Paris, pentru ca ulterior sa găsim alt transport către acele destinații. M-am pus sa caut variante din TSR si cele mai multe preturi le-am găsit la preț egal cu cele BUD (unde era escala si in Germania). La doar 2 variante (care am convenit ca nu ne pica prea bine ca date) am găsit preț din BUD cu 50 EUR de persoana mai ieftin ca din TSR. Într-un final i-am convins cu argumente ca cel mai ok e sa zbori din TSR, atât ca bani, timp si confort. O sa prezint mai jos încă 3 cazuri pe care le-am auzit recent, in ultimele 2 săptămâni.

Un prieten din Chicago si-a cumpărat bilete in Aprilie pentru luna August (2 Adulți și 3 copii) către Istanbul > Budapesta > si de acolo cu mașina către Timișoara, la un cost de 5,500 USD. Fiind la el zilele trecute, chiar atunci pe moment am dat un search la Lufthansa și gasisem bilete la 5,150 USD, exact aceleași date si mai ok ca si număr de ore in zbor. El a ales Turkish pentru ca avea 2 bagaje la cala, nu 1 cum e la Lufthansa la Economy basic. Chiar dacă ai mai plăti încă un bagaj in plus, tot ar fi mai avantajos sa zbori direct pe TSR, ca timp, ca și confort, și chiar și ca preț, chiar dacă ai ieși in minus cu 100-200 USD fata de Turkish. Sa nu mai spun ca vine cu 20 de bagaje după el, sa le cari cu mașina după atâta drum cu avionul mi se pare nebunie. Și cu copii după tine. Ma rog…

Al 2-lea caz, un unchi de-al meu din Chicago și-a cumpărat acum câteva zile bilet roundtrip Chicago-Belgrade, pentru luna August, plătind in plus cu 125 USD fata de Lufthansa (2 adulti) doar pentru ca e zbor direct la Belgrade. Zborul durează 9,5h, plus cu cele 2 ore cu mașina (unde mai pui si acolo ceva cost) ajungi la aproape 12 ore. Care e faza??? La Lufthansa i-am găsit la 13.5 ore ca timp, deci cu aproximativ 2h in plus, dar confort si preț mai ok. Plus si timpul chiar e e ok pentru zbor din SUA.

Al 3-lea caz, am cunoscut niște romani in California la începutul lui iunie, si mi-au povestit ca la mijlocul lui Iunie urmau sa vina in tara prin Budapesta, împreuna cu un mare grup de romani de acolo din California, pentru ca aveau programată si o călătorie împreuna in Israel. Au făcut un saving de aproximativ 100-150 EUR de familie, dar atenție, cu prețurile ce le-am găsit disponibile la data de 3 Iunie. Sa mai bag un drum de minim 3 ore cu mașina după vreo 17-18 ore de zbor, pentru 100 EUR? Nu, mulțumesc.

Nu contest ca sunt cazuri cu zboruri către destinatii unde ieși mai rău cu zbor din TSR, dar s-a creat si un curent ca mai bine zbori din Budapesta sau Belgrade! Văd ca in ceea ce privește zborurile, nu se aplica zicala aia cu “încurajați economia locală”.

Legat de creșterea zborurilor din Cluj si mai ales Iași, are legătura cu romanii care lucrează dincolo. Foarte multe zboruri sunt datorită acestui tip de “turism”, romanii au început sa renunțe tot mai mult la autocare sau autoturismul propriu. De aceea traficul tot creste, cele 2 orase acoperă o arie mult mai mare ca si TSR.
3

#1405 Useril este offline   IlieB 

  • Membru Senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 06 iulie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Masini, Excursii, Istorie

Postat 08 iulie 2023 - 08:47

Corect ce spui, dar depinde si de destinatie mult si atunci numarul de H intre escale. Eu unul, vb in nume personal, nu vreau sa stau 8-13h sau chiar mai mult intre zboruri. Prefer atunci sa gasesc un alt mod care poate iesi mai ieftin sau mai scump decat sa pierd app 1-2 per un sejor total de stat doar in aeroport.

Aceasta postare a fost editata de IlieB: 08 iulie 2023 - 08:51

0

#1406 Useril este offline   Archi 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 12 februarie 17

Postat 10 iulie 2023 - 12:25

Vezi postareaalex_19, la 03 iulie 2023 - 16:06, a spus:

Eu tot insist pe asta. Sper ca la un moment dat lumea să înțeleagă.
Problmea mare, a aeroportului este pozitionarea. Ne aflăm într-un colț de țară, înconjurați de capitale cu aeroporturi mult mai mari.



Si eu cred ca principalul vinovat al scaderii aeroportului este pozitia, urmat apoi de management. Ce as adauga e ca un management bun poate limita efectele unei pozitii proaste si cred ca s-ar fii putut face mai multe lucruri pentru a mitiga scaderea (de exemplu legaturi mai dese cu autobusul in oras, legaturi directe cu microbus spre Arad/Lugoj/Resita, parcare long term mai ieftina etc).

Pandemia a afectat toata aviatia in lume, nu doar in Timisoara, diferenta e ca aeroporturile mari au avut o inertie mai mare si au supravietuit mai usor. Momentul de cotitura pentru TSR are mai de graba a face cu finalizarea in 2015 a autostrazii pana la Budapeste, reducand timpul la 3 ore. Drumul de legatura spre Calea Aradului o sa mai aduca o economie de 10-15 minute iar o eventuala intrare in Schengen (sper) ar mai reduce inca 15 minute. Asta ar face BUD sa fie la 2h30'...

Traficul aerian in Romania este dominat de segmentul etnic generat de diaspora si de turismul ieftin (low cost si/sau chartere), ambele puternic sensibile la pret. Traficul business s-a redus semnificativ cu pandemia cand corporatiile au vazut ca se poate si online. Nu neg ca pot exista variante in care iesi mai ieftin in total zburand pe TSR, insa eu cam in 90% din cazuri gasesc pret mult mai bun de pe BUD (luand in calcul transfer microbus door to door 80EUR dus intors daca sunt singur, sau benzina + parcare + vigneta daca suntem mai multi). De aici mie, cel putin, mi s-a infipt un instinct sa caut bilete din BUD sau BEG mai intai, cateva variante pe care le-am prins:
- BUD - Nairobi - BUD +-500 EUR. De pe TSR ar fii fost minim 800 in perioada cand aveam nevoie
- BEG - New York - BEG +-450 EUR. De pe TSR ar fi fost 700 minim.
- BUD - Berlin - BUD +- 30EUR. De pe TSR cu escala ar fii fost aproape 200
In toate cazurile am studiat si variante de pe TSR, atat "legacy" cu Lufthansa / TAROM cat si varianta Wizz/Ryanair cu schimb in Milano / Dortmund, si doar o singura data am reusit sa ies mai bine de pe TSR, spre Lisabona prin Bergamo, cu cazare o noapte in Bergamo. In zeci de alte cazuri am iesit mai ieftin de pe BUD / BEG sau chiar OTP, in conditiile in care am calatorit majoritar singur. In cazul unei familii economia se multiplica semnificativ.

Comparatia cu CLJ si IAS nu prea isi are sensul. IAS a fost puternic subdezvoltat in trecut, acum doar isi arata potentialul natural imens. Bazinul de colectare se intinde de la nord de Focsani si cuprinde aproape toata Moldova, Basarabia, Bucovina, Cernauti plus alte zone din UA. Cluj lafel, pana prin 2009 cand s-a finalizat terminalul actual, a fost un aeroport puternic subdezvoltat. Doar incepand din 2010 a inceput sa creasca spre a atinge potentialul sau natural, cu bazin de colectare mare, care se intinde de la Satu Mare pana la Brasov si de la Huneoara pana in Bistrita-Nasaud. TSR in schimb a fost un aeroport cu infrastructura mult peste Cluj si Iasi in anii 2000 si a fost la potentialul sau in majoritatea timpului. Bazinul TSR de acuma se intinde cel mult pana in Arad / Oradea, Deva, Severin. Groso modo cred ca e cam jumatate cat bazinul Clujului si cam o treime cat bazinul Iasului.

Ca sa inchei intr-o nota constructiva, cred ca un management mai bun ar putea gasi cateva solutii pentru a mai creste usor traficul, dar nu cred ca este posibil sa ajunga peste Cluj sau Iasi
5

#1407 Useril este offline   Muscus 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 138
  • Inregistrat: 23 ianuarie 19

Postat 11 iulie 2023 - 06:40

O dovada clara ca cerere este dar nu sunt zboruri suficiente pe TSR:

https://www.opiniati...rite/10/07/2023

Cererea pentru zboruri lungi (Asia, Africa si peste ocean) este foarte mica comparativ cu grosul (zona Euro inclusiv turism), probabil ca si de la CJ mai bine mergi la BUD decat cu escale din CJ pt zboruri transcontinentale.
Wizzair e medium cost si din pacate nu are concurenta pe TSR... pt ca nu s-a vrut.
Cererea de zboruri in Europa era mare inainte de pandemie, nu s-a putut evapora brusc in 2 ani, problema principala ramane managementul de tip comunist al unei companii de stat.
2

#1408 Useril este offline   Archi 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 12 februarie 17

Postat 12 iulie 2023 - 12:01

^
Demonstreaza exact asta, ce am scris mai sus

Citeaza

Traficul aerian in Romania este dominat de segmentul etnic generat de diaspora si de turismul ieftin (low cost si/sau chartere), ambele puternic sensibile la pret.


Atata timp cat cererea de trafic se rezuma in proportie clar majoritara la oameni care vor sa mearga iefin in vacante/calatorii si la oameni care vor sa ajunga ieftin la lucru/studii/acasa in strainatate vom fii la mana Wizz si alte companii low cost. Ultra low cost-urile au nevoie de load factor foarte mare ca sa isi scoata costurile, iar la prima oportunitate in care se iveste o cursa mai bogata (sau subventionata de autoritatile locale) acestia isi vor muta resursele acolo fara nici o jena.

Imi aduc aminte cazul Ryanair la Oradea, au avut curse fix un an, cat timp au primit subventie, cand aceasta s-a terminat, au plecat fara a lasa in urma nici o cursa.
La TSR a fost lafel, doar ca dupa un an au ramas doua curse, Bergamo si Bucuresti, si ele desfiintate ulterior dupa inca 3-4 ani, probabil au gasit ceva mai bun sau o subventie in alta parte.

Pentru dezvoltarea sanatoasa a unui aeroport nu e suficient sa ai trafic low cost, ai nevoie si de o baza de trafic matur, mai putin sensibil la pret. Acest trafic momentan incape in cele 4 curse Lufthanse pe zi (3 MUC si 1 FRA), deci nu e cine stie ce. Faptul ca nu vedem Turkish, LOT sau alte companii legacy la Timisoara imi arata ca cererea este majoritara low cost

Da, un management bun poate diminua efectele unui bazin mic de colectare, insa nu putem vorbi de minuni.
3

#1409 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1452
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 12 iulie 2023 - 12:26

Lufthansa face ce poate ca sa mentina monopolul. Daca ar baga Turkish 2-3 zboruri pe saptamana ar fi pline
0

#1410 Useril este offline   Archi 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 12 februarie 17

Postat 13 iulie 2023 - 22:09

Daca e asa de sigur ca ar fii pline 2-3 curse pe zi la Turkish ce-i opreste sa le bage si sa faca profit serios pe Timisoara? Nu cred ca exista management (indiferent de cat de prost poate sa fie) care sa refuze asa ceva.
0

#1411 Useril este offline   lvs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 467
  • Inregistrat: 20 octombrie 19

Postat 14 iulie 2023 - 08:40

Pentru ca ar lega de cel mai important hub din Europa, la Cluj au deja in unele zile frecventa de 2x pe zi.
0

#1412 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1452
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 14 iulie 2023 - 10:06

Lufthansa ii opreste, se stie de mult timp - monopol
0

#1413 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 17 iulie 2023 - 15:26

Rută nouă: București Băneasa (Aurel Vlaicu) – Timișoara cu AirConnect
BBU-TSR 1/7
TSR-BBU 2/7

Cred că ar fi interesantă ptr AirConnect și ruta TSR-VIE
2

#1414 Useril este offline   Muscus 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 138
  • Inregistrat: 23 ianuarie 19

Postat 17 iulie 2023 - 20:11

Informatii despre TSR:

https://www.tion.ro/...erilor-1740388/

A crescut fata de anul trecut dar e sub anul 2019.
Mai multe zboruri de pe TSR ar ajuta.
Ca si remarca e mult mai ieftin si mai des zborul din Cluj la Bergamo, desi distanta de la Cluj la Bergamo e mai mare, poate e si o problema de preturi umflate pe TSR unde Wizz nu are concurenta.

Aceasta postare a fost editata de Muscus: 18 iulie 2023 - 05:47

1

#1415 Useril este offline   lvs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 467
  • Inregistrat: 20 octombrie 19

Postat 18 iulie 2023 - 08:35

Vezi postareaMHN, la 17 iulie 2023 - 15:26, a spus:

Rută nouă: București Băneasa (Aurel Vlaicu) – Timișoara cu AirConnect
BBU-TSR 1/7
TSR-BBU 2/7

Cred că ar fi interesantă ptr AirConnect și ruta TSR-VIE


Te rog eu, un mare NU acestei companii tepare. Cauta putin despre ei, vezi numai cate rute anuntate si anulate au.
0

#1416 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 18 iulie 2023 - 11:01

Precum ți-am răspuns și pe SSC, există persoane care călătoresc săptămânal/lunar și ar putea alege această variantă.
Urmăresc domeniul și am citit că au anulat anumite curse (spre BUD, OMR, SBZ și SCV) dar fiindcă TSR-BBU este zbor de poziționare ptr cursele TSR/CLJ-CND, ar fi fost ineficient pentru ei să zboare cu avionul gol.
Na, vedem ce va fi.


Vezi postareaMuscus, la 17 iulie 2023 - 20:11, a spus:

Informatii despre TSR:

https://www.tion.ro/...erilor-1740388/

A crescut fata de anul trecut dar e sub anul 2019.
Mai multe zboruri de pe TSR ar ajuta.
Ca si remarca e mult mai ieftin si mai des zborul din Cluj la Bergamo, desi distanta de la Cluj la Bergamo e mai mare, poate e si o problema de preturi umflate pe TSR unde Wizz nu are concurenta.


Citez de la sursa menționată:

Citeaza

În 2019, cei de la AIT anunțau că sunt disponibile 140 de zboruri directe pe săptămână, spre 24 de destinații, cu 6 companii aeriene, în 9 țări. Companiile disponibile atunci erau WizzAir, Tarom, Lufthansa, Ryanair, Eurowings și Blue Air. Comparativ, în 2023, sunt tot șase operatori de zbor – Tarom, HiSky, Air Connect, Eurowings, Lufthansa și WizzAir – însă sunt mai puține curse: între 108 și 114 și doar 22 de destinații (fără a li se adăuga cursele charter de vacanță).

Nu e chiar dezastru acum dar cam atât se poate/știe momentan...
Imagine atasata: monthly_07_2023/post-2599-099002100 1689671214.txt
2

#1417 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 19 iulie 2023 - 09:26

Iată raportul și de la AAR: la nivel național +5,4% față de semestrul 1 al anului 2019...
Peste 11 milioane de pasageri au tranzitat aeroporturile românești în prima jumătate a acestui an

Imagine atasata: Trafic-PAX-S1-2023-AAR.jpg

Imagine atasata: Trafic-PAX-S1-2023intern-AAR.jpg Imagine atasata: Trafic-PAX-S1-2023extern-AAR.jpg

Imagine atasata: Trafic-PAX-S1-2023cargo-AAR.jpg

Din păcate pentru TSR, cu toate eforturile ministerului, administrației aeroportului, administrației județene/locale, etc. mai puține destinații și mai puține zboruri chiar duc la scăderea traficului: -13 % față de aceeași perioadă de 6 luni din 2019.
1

#1418 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 19 iulie 2023 - 10:10

O idee interesantă este reluată:
Camera de Comerț și Industrie propune crearea unei noi companii aeriene care să conecteze aeroporturile din țară

Citeaza

„CCIR propune constituirea unui nou operator aerian sub forma unei societăți pe acțiuni, cu participarea consiliilor județene ca acționari, care să opereze cu un număr semnificativ de aeronave de mică capacitate (19 locuri) între cele mai importante orașe ale țării, pe baza unui orar foarte bine stabilit pe termen lung”, declară președintele CCIR.

„Astfel, oamenii de afaceri din diferite părți ale României se pot deplasa foarte rapid pe parcursul unei singure zile între orașe situate la sute de kilometri distanță, economisind timp și bani”, adaugă oficialul Camerei de Comerț și Industrie

[...]

În prezent, pe rutele interne din România operează zboruri doar TAROM, HiSky și AirConnect. Însă, cu excepția rutelor sezoniere Cluj Napoca – Constanța și Timișoara – Constanța, celelalte au toate legătură cu București.
Însă, nu toate aeroporturile românești au legătură aeriană cu capitala, dar majoritatea dintre ele au zboruri directe regulate spre capitala Marii Britanii.

0

#1419 Useril este offline   Muscus 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 138
  • Inregistrat: 23 ianuarie 19

Postat 19 iulie 2023 - 12:54

Vezi postareaMHN, la 19 iulie 2023 - 10:10, a spus:



Camera de comert e cea mai parazitara institutie a statului, probabil e vorba de "oamenii de afaceri" de tip politicieni care la "valoarea" lor trebuie sa circule cu avioane speciale de dimensiuni confortabile platite in primul rand din bani publici.
3

#1420 Useril este offline   OTD 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 17 noiembrie 22

Postat 19 iulie 2023 - 14:26

La cum arata bugetul țării (deficit excesiv), mai o companie aeriană care să producă alta gaura la buget, suplimentar pe langa gaurile produse de majoritatea aeroporturilor mai era nevoie in RO.
Cand toata lumea civilizata investeste in dezvoltarea infrastructurii feroviare care pe distante scurte scoate timpi apropiati de cel aerian (cu toate procedurile de imbarcare-debarcare, ajungere la aeroport cu 2h inainte, etc), dar este mult mai eco friendly, si te ajuta si la transportul cargo... noi vrem si ne permitem avioane...exact in aer este dpdv economic ideea mareata a celor de la CCIR cum este si celebra companie aeriana Air Oradea infiintata de Bolojan de vreo 2 ani si aflata la stadiu de hartii.

Legat de existenta unei legaturi Londra- aeroporturi regionale RO, raportat la Bucuresti-aeroporturi regionale RO, specialistii de la CCIR au calculat timpii de trasport auto versus aerian pe acele aeroporturi care au zbor spre Londra dar nu au spre Bucuresti.
1. Craiova-Bucuresti 3h30' (auto), aerian cu toate procedurile sigur este tot pe atat
2. Constanta-Bucuresti 2h 30'
3. Bacau- Bucuresti 4h30, ultima s-ar justifica din punct de vedere al timpul de transfer auto vs aerian, doar ca cererea este subtire de tot (a incercat ruta Blue Air in 2018 si 2019), asadar nesustenabil economic....oameni de afaceri de un anumit statut (pt care really time is money) utilizeaza private jetul, fratii Paval (Dedeman) din Bacau, sau dl Dascalu (Iulius Group), Tiriac si altii... restul ne putem deplasa la aeroporturile apropiate de unde putem ajunge la Bucuresti.
Sunt in lucru 678 km de autostrada/drum expres finalizarea acestora in urmatorii 3-4 ani, vor reduce timpi de deplasare auto intre diverse localitati.
Spre ex. Umbrarescu va termina in urmatorii 2 ani portiunile din A7 dintre Bacau si Bucuresti, si astfel se va reduce si timpul de transport auto Bacau-Bucuresti.
1

Arata acest topic


  • (98 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi