
✈ Aeroportul Traian Vuia [TSR]
#143
Postat 26 mai 2012 - 23:28
#144
Postat 27 mai 2012 - 09:50
#145
Postat 05 iunie 2012 - 21:05

#148
Postat 07 septembrie 2012 - 00:57
Citeaza
[...]
"În momentul de faţă, activitatea de taximetrie este reglementată şi gestionată de Direcţia de Securitate din cadrul Aeroportului Internaţional Timişoara, în colaborare cu Poliţia de Frontieră şi Poliţia Transporturilor. Taximetriştii sunt bine organizaţi, supravegheaţi şi verificaţi în permanenţă de agenţii de securitate", a transmis Nicoleta Trifan, purtătorul de cuvânt al aeroportului internaţional Traian Vuia (Timişoara).
Pe acest aeroport aterizează curse ale companiilor aeriene Carpatair, Tarom, Austrian Airlines, Lufthansa şi Wizz Air.
Ea a mai spus că în total sunt 30 de persoane acreditate să facă transport în regim de taxi pe aeroport, acesta fiind şi numărul maxim admis de conducerea aeroportului.
"Aceştia au dosarele depuse la Direcţia de Securitate, direcţie care îi şi supraveghează. Aeroportul nu a impus în prezent un tarif maximal, însă taximetriştii sunt obligaţi să îşi afişeze tarifele pe maşină, astfel pasagerii să poată alege în cunoştinţă de cauză", a mai spus ea.
Nicoleta Trifan a precizat că aeroportul nu s-a confruntat cu probleme legate de acostarea pasagerilor, existând riscul ca aceia care o fac să îşi piardă acreditarea.
Ea mai spune că problemele cu taximetriştii pirat au fost rezolvate prin controale repetate, dar şi cu sprijinul taximetriştilor acreditaţi, care au anunţat imediat agenţii de securitate.
[...]
sursa
#149
Postat 05 octombrie 2012 - 16:31
Citeaza
Compania Austrian Airlines a decis sa opreasca operarea zborurilor de pe Aeroportul International Timisoara “Traian Vuia”, cel putin pe o perioada determinata de timp.
Ultimul zbor al Austrain Airlines de pe aeroportul din Timisoara ar urma sa aiba loc in 27 octombrie, potrovit unei notificari a Aerotravel – Lufthansa City Center.
“Am fost informati despre decizia companiei Austrian Airlines de suspendare a zborurilor de pe aeroportul din Timisoara pe perioada programului de iarna 2012- 2013. Vreau sa precizez ca ramane in continuare valabil contractul intre Austrian Airlines si SN Aeroportul International Timisoara Traian Vuia pentru operatiuni aeroportuare ce pot avea loc pe Timisoara. Mai trebuie spus ca in rolul de aeroport de transfer ramane in continuare aeroportul din Munchen unde se va opera prin partenerul de alianta al Austrian Airlines si anume Lufthansa. Din primavara, va fi reluat traficul aerian intre Timisoara si Austria“, a declarta Dan Idolu, directorul Aeroportului din Timisoara.
[...]
sursa
#153
Postat 09 octombrie 2012 - 14:26
Directorul Aeroportul Internaţional Timişoara, Dan Idolu, a declarat, marţi, că au fost efectuate lucrări de reparaţii la pista de decolare şi aterizare în 2009, însă aceasta nu a fost reabilitată în totalitate. De aceea, unul dintre cele mai importante proiecte care vor începe în acest an la aeroport va fi legat de refacerea în totalitate a pistei, lucrările urmând să coste 3,2 milioane de euro.
tion.ro
#154
Postat 18 octombrie 2012 - 14:30
Lucrările se vor efectua pe timp de noapte şi în perioadele fără trafic aerian, astfel încât orarul să nu fie schimbat, iar pasagerii să nu fie afectaţi de aceste operaţiuni. Pe toata perioada lucrărilor, Aeroportul Internaţional Timişoara "Traian Vuia" va rămâne deschis traficului aerian.
Articol complet: adevarul
#156
Postat 20 noiembrie 2012 - 11:54

Pana ne lamurim... a aparut altceva:
Citeaza
Carpatair a câştigat, săptămâna trecută, la Curtea de Apel Piteşti, procesul intentat Aeroportului Internaţional Timişoara în care reclama reducerile oferite Wizz Air în urmă cu mai mulţi ani, au anunţat avocaţii companiei aeriene. Decizia judecătorilor, deşi irevocabilă, este oarecum tardivă, tarifele practicate de aeroport fiind modificate între timp.
Pe lângă procesele intentate în România, Carpatair a reclamat şi la Comisia Europeană faptul că discount-urile oferite Wizz Air de Aeroportul Internaţional Timişoara pot fi considerate ajutor de stat, experţii comisiei tinzând să dea dreptate reclamantului.
Oficialii Aeroportului Internaţional Timişoara nu au comentat încă decizia magistraţilor Curţii de Apel Piteşti, susţinând că nu au primit sentinţa acestora. Am putut afla, însă, că tarifele practicate de aeroport, inclusiv cele oferite Wizz Air au fost modificate de mai multe ori între timp.
sursa
#157
Postat 20 noiembrie 2012 - 21:32
In seara asta accesul catre aeroport de la sensul giratoriu din Ghiroda (sau cum sa ii spun) era blocat. Se putea merge doar pe pasajul centurii. Stie cineva unde lucrau?
Aceasta postare a fost editata de Doppler: 20 noiembrie 2012 - 21:33
#158
Postat 20 noiembrie 2012 - 23:12
Doppler, la 20 noiembrie 2012 - 21:32, a spus:
Ce legi exista nu stiu dar un expert in ale aviatiei a dat urmatoarea explicatie:
frunzaverde
Registered User
Exact. Este vorba de contracte de 'subventionare' a anumitor rute oferite de CJ pentru asigurarea unor zboruri pe aeroportul din Craiova.
Pentru ca subventiile directe sunt ilegale, se fac, de obicei, prin contracte de publictate sau prin contracte de promovare turistica. Ryanair foloseste strategia asta in aproape toate aeroporturile pe care le serveste (inclusiv la Frankfurt Hahn, Valencia, Reus, Nyköping, etc.), Easy Jet si Wizz Air la fel. Deschiderea unei rute costa, in general, apx. 125-250 kEUR/an subventii din partea municipalitatii - regiunii.
In Romania se practica un astfel de aranjament la CND (cu Ryanair) si la TGM (cu Wizz Air). S-a incercat si la TSR (cu Wizz Air), dar n-a functionat pentru ca cei dispusi sa faca subventionarea era chiar aeroportul, care e proprietate de stat, si nu are cum sa faca un astfel de contract legal, si se incearca acum si la CLJ.
P.S. Deci, nu uitati, cand zburati cu Ryanair multumiti si comunitatii valenciene, consiliului judetean Constanta si comunei Nyköping (si altor apx. 50 de entitati din UE si Maroc) pentru pretul mic pe care l-ati dat pe bilet.
[http://www.skyscrape...30003&page=169]
#159
Postat 20 noiembrie 2012 - 23:55
aristotelro, la 20 noiembrie 2012 - 23:12, a spus:
P.S. Deci, nu uitati, cand zburati cu Ryanair multumiti si comunitatii valenciene, consiliului judetean Constanta si comunei Nyköping (si altor apx. 50 de entitati din UE si Maroc) pentru pretul mic pe care l-ati dat pe bilet.
[http://www.skyscrape...30003&page=169]
Mi se pare o afirmatie total aberanta....de ce as multumi unei comunitati pentru ca zbor cu o anumita companie? Daca nu e ea va fi alta....grija mea ca e din China sau de oriunde altundeva. Ar fi chiar culmea nesimtirii si a tupeului sa multumesc unei companii pentru ca imi face cinstea si onoarea de a-mi lua banii. In orice secunda daca ei nu sunt in stare sa isi tina afacerea in viata vin altii...selectia naturala aplicata in mediul economic.
#160
Postat 21 noiembrie 2012 - 19:04
BogdanTm, la 20 noiembrie 2012 - 23:55, a spus:
Ideea era ca zborurile ieftine sunt de fapt subventionate din fonduri publice,.