STP Timișoara Forum: Planul de dezvoltare al orasului Timisoara - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (5 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Planul de dezvoltare al orasului Timisoara Evaluare topic: -----

#61 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3886
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 octombrie 2014 - 11:06

Americanii au un termen specific care se referă la situaţii de genul ăsta: chiar dacă dai reglementări noi (de ex. cu privire la siguranţa reţelei electrice dintr-o casă), un imobil vechi unde modificările ar fi prea costisitoare / aproape imposibile poate primi derogare, se spune că este grandfathered-in.
0

#62 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6004
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 22 octombrie 2014 - 12:09

S-ar putea sa scrie ceva despre astfel de situatii in document. Eu nu l-am citit integral.
0

#63 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29781
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 octombrie 2014 - 12:22

Bine, la noi totul este posibil. Am mai dat exemplul cu vechiul certificat de inmatriculare, pe care scria "Valabil pana la schimbarea detinatorului". Cu toate astea s-au schimbat ulterior spe' modele. Nemtii de exemplu, mai au inca permise de conducere care arata asa (am vazut personal cand un mos il prezenta politiei):

Imagine atasata: 640px-Rosa_Führerschein_Vorderseite.jpg

Scuze pentru off topic.
1

#64 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 22 octombrie 2014 - 17:13

:offtopic: Exista si un motiv foarte intemeiat pentru asta. La ei permisul este pe viata. (cel putin a fost, mai nou, nu stiu...) :eusa_think:


Legat de cromatica, cred ca avem exemple mai rele decat cea din poza. Roz bon-bon, verde tipator, sau un galben mustar... Si exemplele pot continua... Personal, exemplul din poza, imi pare unul chiar reusit.
0

#65 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10521
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 02 decembrie 2014 - 14:04

Imagine atasata: PUG RB 2014.12.02.jpg
0

#66 Useril este offline   Bogdi94 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 313
  • Inregistrat: 04 ianuarie 09

Postat 10 ianuarie 2016 - 02:15

Pana la urma e gata master-planul orasului ?
0

#67 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6004
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 28 iunie 2016 - 10:04

Strategia Integrată de Dezvoltare a Polului de Creștere Timișoara 2015-2020 - Versiune Finală - publicat la 21.04.2016
http://www.primariat...8§iune=primaria

Portofoliu proiecte:
http://www.primariat..._20_04_2016.pdf

Fisier atasat  Portofoliu_proiecte_SIDU_20_04_2016.pdf (653.59K)
Number of downloads: 967
1

#68 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1117
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 09 septembrie 2018 - 23:09

Tramvaie și linii, creșe și strada Polonă : pentru ce vrea fonduri europene Primăria Timișoara și ce proiecte ține încă la sertar
https://debanat.ro/2...tar_234731.html

Aceasta postare a fost editata de The Mechanic: 09 septembrie 2018 - 23:10

4

#69 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 25 martie 2021 - 17:25

https://fb.watch/4so_hhR6v6/

Azi in sedinta de presa a primarului a fost prezentat si bugetul local si ceva planuri, printre care:

Imagine atasata: Unfs65f252fs5titled.png se continua I2 in zona ISHO, nimic nou...


Imagine atasata: Unsd5s51d5stitled.png apar planuri pentru achizitie vehicule transport in comun prin PNRR, sincer, 30 minibuze nu le vad rostul, apar totusi 55 troleibuze, ceea ce e bine, dar nu se specifica marimea, sa speram ca nu vor fi de 10 si 12m toate, avem totusi nevoie de articulate de 18m, dar si investitii in cabluri de alimentare.

2

#70 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1117
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 25 martie 2021 - 22:02

la proiect pilot Centru - spitalul Judetean, sper ca este vorba de revenirea troleului pe str. Cluj, cum era acum cativa ani pana sa-l devieze robu prin complexul studentesc
1

#71 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1391
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 26 martie 2021 - 09:30

ma tem ca de la 4 vor ramane 2 benzi, adica banda 1 doar transport public, si 4 la fel dar spre centru
0

#72 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 09 aprilie 2021 - 18:24

Am participat la dezbaterea de azi pe tema bugetului. Principala tema a invitatilor a fost infrastructura sportiva, mai exact lipsa ei.
In ceea ce priveste achizitia de vehicule noi prin PNRR, cele 55 troleibuze noi de 12m vor inlocui actuala flota, in intregime, cele 30 hibrid de 12m vor inlocui toate Conecto C de 12m si se continua achizitia de conserve.
Vehicule de capacitate si infrastructura vor venii pe proiecte europene dupa ce se reformeaza STPT si mai ales traseele, atunci vom vorbii si de extinderi sau reinfintarea unor linii.
Se doreste sa inceapa cat de curand reabilitarea bazei Uszoda si skateparcului din parcul Central.

Oricum, timpul de 1,5h, extins in final la 2h e prea putin ca toti cei 65 invitati sa-si expuna intrebariile si parerile, dar si ca cei din conducere sa raspunda la ele. Au ramas multe in aer...
3

#73 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 07 iulie 2021 - 20:08

Din pacate am ratat intalnirea din cartierul Freidorf (ce-as mai fi vorbit de linia 3...Imagine postata), insa am reusit sa ajung azi la cea din Ciarda Rosie, de unde aflam (in paranteza comentariile imi apartin):
-se cere proiecte de asfaltari in zona, limitare de la 70 redusa la 50 km/h pe buziasului.
-sa cerut autobuz regulat pana in centru (pai aici a fost linia 23 care s-a scos din lipsa de calatori)
-primarul are un plan pentru reteaua de canale din cartiere (astea nu apartin anif?)

Iar dupa o ora si jumatate am luat si eu cuvantul:
-primarul nu stia ca bucata de linie dintre AEM si Ciarda nu face parte din reabilitare S. Vidrighin (sa vezi ce bine informat e), lam intrebat daca intra intr-o faza din reabilitarea C. Buziasului, m-a intrebat daca nu cumva aceasta bucata e dezafectata...(Imagine postata n-am mai zis nimic)
-i-am adus la cunostinta starea liniei cale pe care urmeaza sa circule tramvaiele noi, si ca suport am scos informatii si poze din topicul 'infrastructura pentru tramvaie' cu poze cu uzura liniei, cu numarul de macaze care exista si care ar trebui inlocuite/modernizate/automatizate (aici l-am pierdut in tehnica...Imagine postata) si i-am mai spus ca sa scoti tramvaiele de 2,4mil.eur pe asa ceva e ca si cum ai scoate un Lamborghini pe camp. A pastrat foaia totusi.

In rest, o sa incerc sa mai merg pe la astfel de adunari, doar asa sa fiu sigur ca 'ii stresez' pe alesii locali cu aceste lucruri pana o sa viseze problemele (infinite) din transportul public local, poate poate vedem o indreptare a situatiei.
Cateva poze de azi:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: div-07.iul.2021-001.jpg
  • Imagine atasata: div-07.iul.2021-002.jpg
  • Imagine atasata: div-07.iul.2021-003.jpg

14

#74 Useril este offline   Tesla 

  • Membru activ
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 305
  • Inregistrat: 24 august 16
  • Sexul:masculin

Postat 08 iulie 2021 - 12:15

E impardonabilă greșeala primarului, legat de confuzia linii de tramvai dintre AEM și Ciarda Roșie. Însă aș vrea să atrag atenția asupra faptului că foarte multă lume confundă Calea Stan Vidrighin cu Calea Buziașului. Chiar am atras atenția publicației DeBanat când au prezentat proiectul de modernizare a Căii Stan Vidrighin drept Calea Buziașului și mi-au răspuns sec: e tot aia. Pe bune???

Poate îmi explică și mie de unde provine această confuzie generalizată??? Unde Calea Buzașului pornește de la Fabrica de Bere și se termină la Albina? După unii Timișoara se împarte în Complex, Centru și Aradului...

Nu vreau să iau apărarea nimănui, repet, mi se pare o greșeală mare. Dar totuși problema confuziei Căii Buziașului e o chestiune care mă irită destul de tare.

Articolul cu pricina: https://debanat.ro/2...lui_324103.html

Citeaza

Linii de tramvai noi, spații verzi, piste de biciclete, pe Calea Buziașului pentru 18 milioane de euro. Poate începe reabilitarea bulevardului

Aceasta postare a fost editata de Tesla: 08 iulie 2021 - 12:16


#75 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1117
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 08 iulie 2021 - 13:13

@dan s. : o sa te dea afara din usr pentru intrebarile incomode pe care le-ai pus :rad:
E bine ca ai fost prezent la intalnire. Observatiile tale vor fi luate mai in serios pe calea asta decat printr-un email sau alta varianta de comunicare online.
0

#76 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 08 iulie 2021 - 15:48

Stii aia, daca ma da afara pe usa, intru pe geam...Imagine postata
Varianta de comunicare online lipseste cu desavarsire, i-am trimis mesaje si pe mess si e-mail afisate de el pe site-uri si nimic. Forumul e o sursa de indentificare a problemelor, dar poate fi si o sursa de rezolvare a lor, asta daca se doreste colaborarea. Eu cred ca Fritz si ceilalti din echipa nu doar ca nu citesc forumul, nici nu stiau de existenta lui, asta pana nu m-am bagat in seama. (Macar Robu dadea semne ca ne mai citea prin utilizarea de materiale de aici (poze, uneori chiar si idei)).
Eu nu i-am inmanat doar o foaie cu probleme pe care sa le ia la cunostinta, i-am si spus cum sa le rezolve rapid si ieftin (de la carpiri care sa tina ceva timp la inlocuiri de infrastructura pe portiuni mici, adica doar unde e problema mai grava)
0

#77 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10521
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 08 iulie 2021 - 16:12

Vezi postareaTesla, la 08 iulie 2021 - 12:15, a spus:

E impardonabilă greșeala primarului, legat de confuzia linii de tramvai dintre AEM și Ciarda Roșie. Însă aș vrea să atrag atenția asupra faptului că foarte multă lume confundă Calea Stan Vidrighin cu Calea Buziașului. Chiar am atras atenția publicației DeBanat când au prezentat proiectul de modernizare a Căii Stan Vidrighin drept Calea Buziașului și mi-au răspuns sec: e tot aia. Pe bune???

Poate îmi explică și mie de unde provine această confuzie generalizată??? Unde Calea Buzașului pornește de la Fabrica de Bere și se termină la Albina? După unii Timișoara se împarte în Complex, Centru și Aradului...

Nu vreau să iau apărarea nimănui, repet, mi se pare o greșeală mare. Dar totuși problema confuziei Căii Buziașului e o chestiune care mă irită destul de tare.

Articolul cu pricina: https://debanat.ro/2...lui_324103.html




Esti prea tinar, asa a fost denumita strada inainte ca un primar sa caute strazi importante pentru a purta numele unor personalitati. De acea si cimitirul se numeste Cimitirul Calea Buziasului si nu Cimitirul Calea Stan Vidrighin.
7

#78 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 08 iulie 2021 - 17:40

Vezi postareadan.s, la 07 iulie 2021 - 20:08, a spus:

...ca suport am scos informatii si poze din topicul 'infrastructura pentru tramvaie', cu poze cu uzura liniei, cu numarul de macaze care exista si care ar trebui inlocuite/modernizate/automatizate (aici l-am pierdut in tehnica...Imagine postata) ... A pastrat foaia totusi.


Am aparut pe facebook-ul primarului cu o poza exact din momentul in care ii explicam ce probleme sunt semnalate pe hartie, si acesta cum se uita pe ea (cu ce privire se uita Imagine postata)

Imagine atasata: 215984526_2923270787913432_2610373717587339740_n.jpg
9

#79 Useril este offline   CataM 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 833
  • Inregistrat: 17 decembrie 14
  • Sexul:masculin

Postat 08 iulie 2021 - 18:42

Bravo!
Foarte bine.


Sent from my iPhone using Tapatalk
2

#80 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29781
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 iulie 2021 - 20:57

Vezi postareaTesla, la 08 iulie 2021 - 12:15, a spus:

Dar totuși problema confuziei Căii Buziașului e o chestiune care mă irită destul de tare.


Pe vremea cand eram copil si Rebreanu era un frumos lan de porumb, iar Soarelui avea blocuri de le numarai pe degetele de la maini, nu exista niciun Stan Vidrighin, toata lumea spunandu-i "Calea Buziasului", deoarece chiar la Buzias ducea. :) Cimitirul era "Cimitirul din Calea Buziasului", nu de pe Stan Vidrighin, Atelierele Auto (actualul garaj) aveau ca adresa tot Calea Buziasului...

Din istorie:

Citeaza

Între 16-17 iunie 1973 s-a întrerupt circulația tramvaielor pe linia 6 pentru a se putea realiza racordul liniilor în intersecția de la Banatim a Str. 1 Decembrie / Cl. Buziașului. În cele două zile cât linia 6 a fost suspendată, călătorii au fost îndreptați către linia de autobuz 22, care venea din centru și trecea pe la Banatim. Fenomenul de racordare a liniilor de tramvai s-a repetat și în zilele de 2 și 3 iulie 1973, când linia 6 a circulat doar într-un sens în ziua de 2, iar în 3 doar în celălalt sens. Tot atunci a fost refăcută linia pe porțiunea cuprinsă între străzile Cluj și Cerna.


Deci as zice ca nu e o confuzie chiar deloc, ci doar utilizarea unor vechi denumiri. Eu de exemplu rar folosesc pompoasa denumire de "Piata Consiliul Europei", utilizand mai degraba denumirea de "Poligrafie", mai ales in discutia cu persoane ce stiau ce era asta si ce facea. :)
4

Arata acest topic


  • (5 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi