Tramvaie noi
#81
Postat 25 noiembrie 2008 - 10:28
...riscul de accidentari scade la peroanele centrale (am vazut foarte multi oameni accidentati (in Bucuresti mai ales)pe peronul statiei de tramvai care era langa carosabil )...
...daca aceste peroane centrale se afla intr-o bifurcatie (intersectie) de linii de tramvaie, nu trebuie sa te deplasezi prea mult sa schimbi linia sau sensul de deplasare, expunandu-te astfel la accidente, ci ramai pe acelasi peron oarecum in siguranta...mentionez din nou ca sa fie clar ca nu in toate statiile sa se aplice aceasta solutie, ci doar acolo unde se dovedeste a fi avantajos sub aspectele de mai sus(si altele eventual)...
...pentru asta, nu sant necesare in Timisoara tramvaie bidirectionale(avem deja bucle), ci doar tramvaie cu usi pe ambele parti...
...mai ganditi-va...si puneti-va imaginatia la munca...
#82
Postat 25 noiembrie 2008 - 15:16

Voi ce spuneti?
Aceasta postare a fost editata de viktor: 25 noiembrie 2008 - 15:21
#83
Postat 25 noiembrie 2008 - 20:36
#86
Postat 26 noiembrie 2008 - 21:59
Apai,cat sunt de bune, cat sunt de rele asta nu mai stiu poate ne raspunde cineva care stie.
#88
Postat 26 noiembrie 2008 - 22:47
#91
Postat 26 noiembrie 2008 - 23:01
Sunt


#93
Postat 27 noiembrie 2008 - 16:30
alecs, la Nov 26 2008, 23:06, a spus:
Sa fim seriosi , nu cred ca Mercedesurile de la noi(autobuze) sunt cele mai de calitate... Si in + vorbim de tramvaie, autobuze nu de masini deci iar se schimba lucrurile...
#94
Postat 27 noiembrie 2008 - 17:11
in al doilea rand, daca ai de carat cartofi, mergi cu Dacia, nu cu Mertanu'

( doar ca nu avem atatia calatori in vehicul cati cartofi in sac

#95
Postat 01 decembrie 2008 - 23:41
#97
Postat 02 decembrie 2008 - 14:46
#99
Postat 02 ianuarie 2009 - 22:26
Va sfatuiesc sa luati legatura cu ungurii din Budapesta si cand vor sa le scoata din circulatie de la ei sa le vanda RATT-ului
Aceasta postare a fost editata de George1000: 02 ianuarie 2009 - 22:27