Tramvaie noi
#721
Postat 03 mai 2012 - 23:39
In schimb la Tatra gasesti inca piese , e ca si cum cauti piese masina intr-un schrott ( cele mai multe vor fi de Volkswagen ) si nu platesti o avere pe piese noi .
Dar in fine , cu discutia nu ajungem niciunde , fiecare cu partea lui .
Eu zic ca daca nu termina de modernizat linia , procentul care a mai ramas si nu se investe in depou degeaba aducem Tatre sau Siemens sau Bombardier sau tamvaie poleite cu aur ... peste 5 - 10 ani vor incepe sa cedeze si alea .
#722
Postat 04 mai 2012 - 12:05
Ideea e urmatoarea, la noi sa mers pe principiul "daca se strica astea, mai cumparam de la acelasi furnizor", eh uite ca sa cam "dus baba cu colacul" si nu mai are "furnizorul" tramvaie SH, asa ca am ramas cu ce avem.
Timisoara a avut tramvaie cat pentru 3 orase, dar din pacate nu si un plan pe termen lung pentru a le folosii, era clar ca ce avem sunt niste resurse neregenerabile, la care va trebuii sa gasim o alternativa. Adusul de tramvaie vechi acum e cu 2 taisuri, pe deoparte se salveaza linii si se indeplineste necesarul, dar pe dealta parte este intarziata modernizarea parcului, iar uzura morala a masinilor isi spune cuvantul cand vine vorda despre numarul de calatori.
Cand vor venii tramvaiele noi, se va simtii o mica crestere la numarul de calatori, dar daca nu va fi ceva sustenabil dupa terminarea lucrarilor si reintregirea liniilor o sa ajungem de unde am plecat, adica timpi mari de asteptare, tramvaie putine si mizerabile (exceptie cele noi).
Ce se intampla acum e ca vom retraii anii 90, cand au venit tramvaiele pe care le avem acum, cand asteptatul in statie era ca la loto, cine avea noroc sa prinda un tramvai "nou" bine ,cine nu ,ghinion.
Asta ma supara pe mine cel putin, dar e un compromis si din pacate trebuie sa il acceptam, oricum pentru mine ca si calator daca stiu ca reteaua ramane in piceoare, dar e deservita de gunoaie e oarecum o pierdere mai mica, decat pentru cel care a gestionat situatia transportului public si iese ca un... in fata publicului si explica situatia.
Oricum nu cred ca vom capata tramvaiele de la Bucuresti, foarte bine ar fi putut sa le cumpere Resita

#723
Postat 17 iulie 2012 - 13:26
Citeaza
Sursa: tion.ro
No comment.

#724
Postat 17 iulie 2012 - 14:16

Se vede clar ca e paralel cu situatia (mai si specifica asta in articol), cica Viena si Paris nu isi permit tramvaie de 3 milioane de euro

Degeaba, anul asta nu pupam noi tramvaie noi, si nici vreun santier nu cred ca va incepe, va fi vai de capul nostru la iarna, pana la urma cred ca se vor cumpara tot niste vechituri si se vor pune niste instalatii AC ieftine pe ele.
#725
Postat 17 iulie 2012 - 15:16

cel mai ieftin ar fi de la polonezi cu 1.5 mil Swingul.
#727
Postat 17 iulie 2012 - 20:59
Citeaza
La Pastele caiulor sau la Craciunul iepelor? Nu de alta ca sa stim si noi.
Totusi daca nu sunt indiscret ce este prioritar pentru acest oras? A da, corect POLI este prioritara fata de toate celelalte dupa cum se vede.
Apropo ca ideie, din moment ce consiliul local din acea perioada si-a dat acordul fata de acest proiect, nu mai poate schimba nimic,nu

#728
Postat 18 iulie 2012 - 20:00
Informare versus dezinformare. Domnul Robu pare a fi dezinformat si persista cu informatii gresite legate de preturile de achizitie ale tramvaielor. La o simpla cautare pe internet, dintr-un articol publicat in Railway Gazette in 6 Spetembrie 2012, gasim informatii legate de achizitionarea de tramvaie Alstom Citadis de catre regia de transport dn Paris. Pentru un numar de 25 de bucati, avand 44 de m lungime, o capacitate de 300 de locuri din care 78 de locuri pe scaune, RATP va plati 77 milioane de Euro. Suma totala de pana la 85 milioane de Euro include componente de rezerva si unelte pentru servizare. Impartind suma de 77 de milioane la cele 25 de bucati rezulta un pret de 3.080.000 Eur / tramvai. Pentru cei care doresc sa verifice aceste informatii va recomand linkul - http://www.railwayga...ams-for-t3.html
In cazul Vienei, tramvaiele Siemens ULF au doua variante de lungimi: 24,2m respectiv 35,5m, iar capacitatea este de 136 respectiv 207 locuri. Pretul de achizitie al acestora a fost de 357 milioane Euro pentru 150 de tramvaie. Varianta scurta a avut un pret de 1,95 milioane Euro iar cea lunga de 2,86 milioane Euro. Comparant produsul Siemens Ulf ce are o capacitate mai mare cu cel al Alstom ne apropiem de acelasi pret de 3 milioane Euro. Link: http://public-transp...en/Ulf/ulf2.htm
Ca o concluzie, afirmatia domnului Robu in privinta achiziitilor facute de Paris sau Viena este gresita.
#729
Postat 18 iulie 2012 - 22:56
#731
Postat 07 septembrie 2012 - 14:36
Tramvaie noi sau reconditionate? Primaria Timisoara urmeaza sa ia o decizie. Tu ce crezi?
Citeaza
#732
Postat 07 septembrie 2012 - 14:44
“De 2 luni nu am mai circulat cu tramvaiul. Nu sunt un calator cu tramvaiul. Nu circul cu tramvaiul“, a spus Robu.
#734
Postat 07 septembrie 2012 - 16:37

Cum o dam cum no dam, totusi e o veste buna, poate chiar se misca ceva anul acesta.
#735
Postat 07 septembrie 2012 - 17:44

#736
Postat 07 septembrie 2012 - 17:55
#737
Postat 07 septembrie 2012 - 20:05
AMD, la 07 septembrie 2012 - 17:44, a spus:

O, a revenit AMD

Altfel, da, sună a declaraţii goale. Primăria trebuie să facă un caiet de sarcini şi să organizeze licitaţie, nu te duci la expoziţii ca la piaţă .. "daţi-mi şi mie 10 Siemens ULF vă rog".
#740
Postat 07 septembrie 2012 - 21:20
Chagall, la 07 septembrie 2012 - 21:11, a spus:
Bun, Tatre "reabilitate" am vazut la Praga si chiar am calatorit cu ele (poze aici), dar erau departe de un tramvai nou. Tot zgomotoase, fara clima sau podea joasa (urcai in ele ca in tren). In rest aratau bine si ... cam atat.