STP Timișoara Forum: Tramvaie noi - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (42 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Tramvaie noi Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#721 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 mai 2012 - 23:39

Si cheltuii banii pe niste tramvaie vechi de 40 - 50 de ani . Unde-i logica ?

In schimb la Tatra gasesti inca piese , e ca si cum cauti piese masina intr-un schrott ( cele mai multe vor fi de Volkswagen ) si nu platesti o avere pe piese noi .

Dar in fine , cu discutia nu ajungem niciunde , fiecare cu partea lui .

Eu zic ca daca nu termina de modernizat linia , procentul care a mai ramas si nu se investe in depou degeaba aducem Tatre sau Siemens sau Bombardier sau tamvaie poleite cu aur ... peste 5 - 10 ani vor incepe sa cedeze si alea .
0

#722 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 mai 2012 - 12:05

Pai si tatrele tot cam aceeasi varsta o au, pe langa asta au capacitate mai mica.
Ideea e urmatoarea, la noi sa mers pe principiul "daca se strica astea, mai cumparam de la acelasi furnizor", eh uite ca sa cam "dus baba cu colacul" si nu mai are "furnizorul" tramvaie SH, asa ca am ramas cu ce avem.
Timisoara a avut tramvaie cat pentru 3 orase, dar din pacate nu si un plan pe termen lung pentru a le folosii, era clar ca ce avem sunt niste resurse neregenerabile, la care va trebuii sa gasim o alternativa. Adusul de tramvaie vechi acum e cu 2 taisuri, pe deoparte se salveaza linii si se indeplineste necesarul, dar pe dealta parte este intarziata modernizarea parcului, iar uzura morala a masinilor isi spune cuvantul cand vine vorda despre numarul de calatori.

Cand vor venii tramvaiele noi, se va simtii o mica crestere la numarul de calatori, dar daca nu va fi ceva sustenabil dupa terminarea lucrarilor si reintregirea liniilor o sa ajungem de unde am plecat, adica timpi mari de asteptare, tramvaie putine si mizerabile (exceptie cele noi).
Ce se intampla acum e ca vom retraii anii 90, cand au venit tramvaiele pe care le avem acum, cand asteptatul in statie era ca la loto, cine avea noroc sa prinda un tramvai "nou" bine ,cine nu ,ghinion.

Asta ma supara pe mine cel putin, dar e un compromis si din pacate trebuie sa il acceptam, oricum pentru mine ca si calator daca stiu ca reteaua ramane in piceoare, dar e deservita de gunoaie e oarecum o pierdere mai mica, decat pentru cel care a gestionat situatia transportului public si iese ca un... in fata publicului si explica situatia.

Oricum nu cred ca vom capata tramvaiele de la Bucuresti, foarte bine ar fi putut sa le cumpere Resita :censored: (vise vise).
0

#723 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 iulie 2012 - 13:26

Citeaza

În ceea ce priveşte achiziţia de tramvaie noi, investiţie aprobată de fostul consiliu local, care şi-a dat acordul pentru contractarea unui credit de peste 46 de milioane de euro în acest sens, edilul crede că nu este o prioritate pentru oraşul Timişoara să se cheltuie o asemenea sumă pentru tramvaie. Robu spune că există soluţii mai ieftine şi că se pot cumpăra tramvaie bune care să coste sub un milion de euro bucata. Primarul nu a putut preciza când ar putea fi cumpărate aceste noi mijloace de transport, precizând doar că acest lucru se va întâmpla cândva în timpul mandatului său…


Sursa: tion.ro

No comment. :up_arow:
0

#724 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 iulie 2012 - 14:16

Cred ca peruca pe care o poarta are radacini lungi, si se pare ca strang destul de tare, de unde a scos el pretul de 3 milioane de euro? nici macar nu s-au depus oferte de la producatori :up_arow: .
Se vede clar ca e paralel cu situatia (mai si specifica asta in articol), cica Viena si Paris nu isi permit tramvaie de 3 milioane de euro :) , eu tin sa il informez ca sunt orase mai mici care au tramvaie si mai scumpe, gen Grenoble.
Degeaba, anul asta nu pupam noi tramvaie noi, si nici vreun santier nu cred ca va incepe, va fi vai de capul nostru la iarna, pana la urma cred ca se vor cumpara tot niste vechituri si se vor pune niste instalatii AC ieftine pe ele.
0

#725 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 17 iulie 2012 - 15:16

Daca va fii o iarna la fel ca cea din urma ce tramvaie? Iarna trecuta se chinuiau sa le porneasca cu tortele ca erau inghetate bocna... si unde vrea el sa gaseasca sub 1 mil euro tramvaie? pe luna cred. :up_arow:
cel mai ieftin ar fi de la polonezi cu 1.5 mil Swingul.
0

#726 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 iulie 2012 - 20:45

E ok si ala, ca spunea ceva de un milion sau ceva pe aproape.
0

#727 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 17 iulie 2012 - 20:59

Citeaza

Primarul nu a putut preciza când ar putea fi cumpărate aceste noi mijloace de transport, precizând doar că acest lucru se va întâmpla cândva în timpul mandatului său

La Pastele caiulor sau la Craciunul iepelor? Nu de alta ca sa stim si noi.
Totusi daca nu sunt indiscret ce este prioritar pentru acest oras? A da, corect POLI este prioritara fata de toate celelalte dupa cum se vede.
Apropo ca ideie, din moment ce consiliul local din acea perioada si-a dat acordul fata de acest proiect, nu mai poate schimba nimic,nu :up_arow: ?
0

#728 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 18 iulie 2012 - 20:00

Daca tot veni vorba.
Informare versus dezinformare. Domnul Robu pare a fi dezinformat si persista cu informatii gresite legate de preturile de achizitie ale tramvaielor. La o simpla cautare pe internet, dintr-un articol publicat in Railway Gazette in 6 Spetembrie 2012, gasim informatii legate de achizitionarea de tramvaie Alstom Citadis de catre regia de transport dn Paris. Pentru un numar de 25 de bucati, avand 44 de m lungime, o capacitate de 300 de locuri din care 78 de locuri pe scaune, RATP va plati 77 milioane de Euro. Suma totala de pana la 85 milioane de Euro include componente de rezerva si unelte pentru servizare. Impartind suma de 77 de milioane la cele 25 de bucati rezulta un pret de 3.080.000 Eur / tramvai. Pentru cei care doresc sa verifice aceste informatii va recomand linkul - http://www.railwayga...ams-for-t3.html
In cazul Vienei, tramvaiele Siemens ULF au doua variante de lungimi: 24,2m respectiv 35,5m, iar capacitatea este de 136 respectiv 207 locuri. Pretul de achizitie al acestora a fost de 357 milioane Euro pentru 150 de tramvaie. Varianta scurta a avut un pret de 1,95 milioane Euro iar cea lunga de 2,86 milioane Euro. Comparant produsul Siemens Ulf ce are o capacitate mai mare cu cel al Alstom ne apropiem de acelasi pret de 3 milioane Euro. Link: http://public-transp...en/Ulf/ulf2.htm
Ca o concluzie, afirmatia domnului Robu in privinta achiziitilor facute de Paris sau Viena este gresita.
1

#729 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 iulie 2012 - 22:56

Pai, grosso modo, sunt si tramvaie cu trei milioane. Daca nu te informezi corect, poti crede ca asta-i pretul pietei.
0

#730 Useril este offline   coracao 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 25 octombrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 iulie 2012 - 23:48

6 septembrie 2012??
0

#731 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 septembrie 2012 - 14:36

Cineva a dormit bine azi-noapte:

Tramvaie noi sau reconditionate? Primaria Timisoara urmeaza sa ia o decizie. Tu ce crezi?

Citeaza

Vom accelera analiza posibilitatilor de innoire a parcului de tramvaie si vom lua o decizie. Va fi o expozitie la Berlin, in septembrie, la final, unde cei mai importanti producatori de tramvaie din lume vor fi prezenti. Doresc sa particip la aceasta expozitie pentru a vedea in relatie directa cu marii producatori ai lumii si nu prin intermediari ce oferte exista si in paralel facem o documentare pe o cu totul alta solutie si anume pe reabilitarea tramvaielor existente si transformarea lor in tramvaie cu tot confortul si parametrii de consum si securitate la nivelul noilor modele de tramvaie. Facem o analiza, o documentare. Exista ca solutie alternativa, in lume, la tramvaiele noi si aceasta e varianta de reabilitare a unor tramvaie mai vechi din care se pastreaza doar partea viabila si perena. Aceasta solutie se pare ca este mult mai ieftina. Dupa ce avem tabloul complet cu toate informatiile despre toate variantele posibile, atunci vom lua o hotarare. Momentan suntem in etapa de analiza
- Nicolae Robu.
0

#732 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 07 septembrie 2012 - 14:44

Din acelasi articol:

“De 2 luni nu am mai circulat cu tramvaiul. Nu sunt un calator cu tramvaiul. Nu circul cu tramvaiul“, a spus Robu.
0

#733 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 07 septembrie 2012 - 15:51

Vezi postareaRaoul94, la 07 septembrie 2012 - 14:36, a spus:

Cineva a dormit bine azi-noapte: [...]

Cred ca revelatia i se trage de aici. :rad_masa:
0

#734 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 septembrie 2012 - 16:37

Inseamna ca am gresit cand am zis ca "a dormit"... :coolspeak:

Cum o dam cum no dam, totusi e o veste buna, poate chiar se misca ceva anul acesta.
0

#735 Useril este offline   AMD 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 303
  • Inregistrat: 14 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:TM
  • Interese:fan AMD,PC-uri, masini...

Postat 07 septembrie 2012 - 17:44

voi nu ati inteles. trebuie citit printre randuri si ce e important de acolo e: "Va fi o expozitie la Berlin... Doresc sa particip la aceasta expozitie". cam atat. :04:
0

#736 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 septembrie 2012 - 17:55

Cine crede ca e ieftina "reabilitarea" unui tramvai, se inseala, necunoscand situatia. Sunt sute de componente mecanice uzate. Nu se vad de afara, dar "reabilitarea" lor e imposibila. Nu mai vorbim de aer conditionat, podea joasa, motoare mai eficiente, surse in comutatie, compresoare noi (eficiente si silentioase), etc.
0

#737 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 septembrie 2012 - 20:05

Vezi postareaAMD, la 07 septembrie 2012 - 17:44, a spus:

voi nu ati inteles. trebuie citit printre randuri si ce e important de acolo e: "Va fi o expozitie la Berlin... Doresc sa particip la aceasta expozitie". cam atat. :04:

O, a revenit AMD :)

Altfel, da, sună a declaraţii goale. Primăria trebuie să facă un caiet de sarcini şi să organizeze licitaţie, nu te duci la expoziţii ca la piaţă .. "daţi-mi şi mie 10 Siemens ULF vă rog".
0

#738 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 07 septembrie 2012 - 21:11

Se pare ca e o noua moda, mai nou si oltenii prefera mai degraba sa-si tuneze Tatrele vechi, in detrimentul tramvaielor noi. Mai multe detalii aici.
0

#739 Useril este offline   AMD 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 303
  • Inregistrat: 14 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:TM
  • Interese:fan AMD,PC-uri, masini...

Postat 07 septembrie 2012 - 21:16

Vezi postareadAImon, la 07 septembrie 2012 - 20:05, a spus:

O, a revenit AMD :)

:respekt:
n-am fost plecat, citesc tot timpul pe aici si votez in fiecare luna fotografia din concurs
0

#740 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 septembrie 2012 - 21:20

Vezi postareaChagall, la 07 septembrie 2012 - 21:11, a spus:

Se pare ca e o noua moda, mai nou si oltenii prefera mai degraba sa-si tuneze Tatrele vechi, in detrimentul tramvaielor noi. Mai multe detalii aici.

Bun, Tatre "reabilitate" am vazut la Praga si chiar am calatorit cu ele (poze aici), dar erau departe de un tramvai nou. Tot zgomotoase, fara clima sau podea joasa (urcai in ele ca in tren). In rest aratau bine si ... cam atat.
0

Arata acest topic


  • (42 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi