Tramvaie noi
#681
Postat 12 aprilie 2012 - 20:59
#682
Postat 13 aprilie 2012 - 13:52
Citeaza
Regia Autonomă de Transport Timişoara invită furnizorii de tramvaie să-şi prezinte un modelul de tramvai care să respecte standardele europene.
Primăria va achiziționa tramvaie noi în valoare de 50 de milioane de euro. Decizia a fost aprobată prin două hotărâri ale Consiliului Local Timișoara. O parte din suma de bani va fi împrumutată de municipalitate de la Banca Europeană de Investiții. Reprezentanții RATT susțin că finanțarea noilor tramvaie este în curs de finalizare, aşteptând doar avizul Comisiei de Autorizare al Împrumuturilor Locale.
Până atunci, cei de la RATT au început demersurile pentru găsirea noilor modele de tramvaie. Furnizorii de tramvaie sunt invitați să vină cu ofertele începând cu data de 20 aprilie 2012.
...
adevarul
Licitatia in sine o sa aiba loc inainte de alegeri?

#683
Postat 13 aprilie 2012 - 16:04
#684
Postat 27 aprilie 2012 - 21:40
Citeaza
Cred ca aceasta stire in curand nu va mai fi de actualitate daca va iesi Robu primar.

Robu se opune achiziţionării de tramvaie noi. "Nu e prioritatea zero a oraşului!"
#685
Postat 27 aprilie 2012 - 22:19

#686
Postat 28 aprilie 2012 - 19:57
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 28 aprilie 2012 - 19:59
#687
Postat 28 aprilie 2012 - 21:15
#688
Postat 28 aprilie 2012 - 21:45
marione, la 28 aprilie 2012 - 21:15, a spus:
Pai "va rugam sprijinitiva in timpul mersului"


Offfff a tinut macar cineva cont de fituica asta

=>>>

Number of downloads: 247 <<<= poate no fi adevarata 100%, dar vreau sa se intelega in ce context vorbesc.
LE: si mai este si postarea #399 a Domnului Florin de pe pagina 20.
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 28 aprilie 2012 - 21:47
#689
Postat 29 aprilie 2012 - 13:21
#690
Postat 29 aprilie 2012 - 13:51
#691
Postat 29 aprilie 2012 - 14:46
"Comisia Europeană, prin Cartea Verde a Transportului Urban, promovează transportul public cu troleibuzul, tramvaiul sau metroul, a căror rată de poluare este minimă. De aceea, pachetele de finanţare se adresează promovării acestor sisteme de transport prietenoase cu mediul, dar, în acelaşi timp, economice şi ergonomice, răspunzând adecvat nevoii de mobilitate a populaţiei."
#692
Postat 29 aprilie 2012 - 15:25
#694
Postat 30 aprilie 2012 - 17:44
Gygyman6, la 28 aprilie 2012 - 21:45, a spus:


Offfff a tinut macar cineva cont de fituica asta

=>>>

LE: si mai este si postarea #399 a Domnului Florin de pe pagina 20.
A, deci sa inteleg k tie ti se pare buna portiunea victor hugo drubeta??
#695
Postat 30 aprilie 2012 - 18:24
Din partea mea poti face o reclamatie, sau o sesizare prin care sa spui ca "viteza pe acea portiune de linie e prea mare si creeaza un discomfort in cursul calatoriei, asa ca ar fi nevoie de o restrictie de viteza". Numai ca pe urma timpii de calatorie vor fi mai mari, sau mai rau cineva se va folosii de plangerea asta pentru a inchide linia prematur, inainte de inceperea reabilitarii (daca vor incepe).
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 30 aprilie 2012 - 20:44
#696
Postat 30 aprilie 2012 - 18:56
#697
Postat 30 aprilie 2012 - 19:23
#698
Postat 30 aprilie 2012 - 19:26
#699
Postat 30 aprilie 2012 - 19:35
LE: Ohoo, pai pe 7 nici vorba de tramvaie noi chiar si cu linia reabilitata, 3,5 si 7 sunt un fel de 21, 28 si 44, pana nu e parcul 100% nou pe liniile astea vor circula tramvaie mai vechi.
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 30 aprilie 2012 - 19:44
#700
Postat 30 aprilie 2012 - 19:36