
Tramvaie noi
#501
Postat 23 februarie 2011 - 16:06

#502
Postat 23 februarie 2011 - 19:10

#503
Postat 24 februarie 2011 - 09:23

#504
Postat 24 februarie 2011 - 10:22
mile, la 24 februarie 2011 - 09:23, a spus:

Aia se poate numi macheta ? ... Trebuia sa il sune pe Manu , si le facea el o macheta adevarata nu prostia aia ... Macar Bucurestiul misca ceva

Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 24 februarie 2011 - 10:23
#505
Postat 24 februarie 2011 - 10:32
#506
Postat 24 februarie 2011 - 11:27
Citeaza
Citeaza
Tramvaiele produse vor fi vândute pe întregul continent, potrivit directorului RATB. Se vor produce circa 30 de modele pe an. Primul dintre ele, care seamănă cu Săgeata Albastră, numai că va fi roşu, va fi gata în toamna acestui an.
"Investitia va fi din fonduri proprii si va fi amortizata din cota de profit", a declarat Valer Blidar, directorul Grupului Astra.
Sursa: AdevarulTM
Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 24 februarie 2011 - 11:27
#507
Postat 24 februarie 2011 - 11:34
Aceasta postare a fost editata de mile: 24 februarie 2011 - 11:54
#508
Postat 24 februarie 2011 - 11:42
#509
Postat 24 februarie 2011 - 12:07


#510
Postat 24 februarie 2011 - 12:23
mile, la 24 februarie 2011 - 12:07, a spus:


care seamănă cu Săgeata Albastră, numai că va fi roşu , dar cred ca numai prototipul va fi rosu ! ...
Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 24 februarie 2011 - 12:24
#511
Postat 24 februarie 2011 - 13:27
In fond, una din avantajele pietei libere, este accesul la tehnologie si produse care sa convina din punct de vedere al fiabilitatii. Altfel ne intoarcem la perioada nu de mult apusa in care era interzisa prin lege accesul la bunuri si tehnologii "imperialiste"..tot din ratiuni de incurajare a productiei interne.
#512
Postat 25 februarie 2011 - 10:57
Raoul94, la 24 februarie 2011 - 12:23, a spus:
Scuze,...

BogdanTm, la 24 februarie 2011 - 13:27, a spus:
Pai si cand apare ceva, ignoram din start acest lucru doar pentru faptul ca-i romanesc.
In conditiile in care pretul unui tramvai este unul destul de important, si indatorarea pentru achitarea lui este pe o perioada mare de timp, eu cred ca ar fi esential sa se tina seama de raportul calitate-pret.
Tocmai asta spuneam si eu, ca daca pretul va fi sub 2 milioane de euro, este clar de pe acum ca va fi cea mai buna achizitie tinand cont de acest raport. Pe de alta parte, aceste tramvaie nu vor fi romanesti, ci doar vor avea componente romanesti si alea fabricate dupa tehnologia Siemens si montate in Romania unde mana de lucru este foarte ieftina.
Uite, s-au cumparat autobuze si firobuze noi straine si tu ai impresia ca sunt de cea mai buna calitate?...eu ma indoiesc de acest lucru. Daca vroiam sa fie de calitate superioara, probabil pretul lor crestea cu cel putin 50%...iar cu ocazia cumpararii lor din Turcia (Mercedes) si Cehia (Skoda) le-am dat de lucru turcilor si cehilor. Se mai pot spune multe pe aceasta tema, dar...
#513
Postat 17 martie 2011 - 05:52
cseh_17, la 24 februarie 2011 - 10:32, a spus:
Eventual într-o dubă făcută în Turcia ...
Tramvaiul probabil va avea câte corpuri va dori clientul, dacă o să-l comande cei de la Botoşani, de exemplu, probabil va avea un singur corp

Momentan nu s-a amenajat nimic la URAC (chiar Cseh, tramvaiul o să fie făcut de cei de la Arad în hala RATB-ului, doar câţiva muncitori vor fi de la Bucureşti, inginerii şi cei mai mari în grad vor fi de la Arad) şi nici n-am idee când şi dacă se va amenaja, având în vedere că Cârnatul aşa-zis independent de la Primărie se judecă cu Portocaliul de la RATB pentru că Primăria nu ar fi aprobat contractul (de fapt, CGMB trebuie să aprobe orice proiect, ceea ce nu s-a întâmplat, dar e doar o formalitate, ţinând cont de componenţa politică a acestuia). De făcut - dacă se va face ceva - se va face în hala de reparaţii auto (care nu prea mai repară nimic - decât 2 tramvaie pentru un ipotetic muzeu RATB şi 2 Ikarus 415T la care se chinuie de câteva luni să le schimbe linoleumul de pe podea -, pentru că nu se pricep la Citaro - care se repară de către service-ul oficial al EvoBus, evident pe bani mai mulţi), însă nu a început încă amenajarea ei (dar se vor organiza licitaţii pentru diverse piese).
Dacă acest Imperio nu se va produce, Criţ va rămâne în istorie ca cel mai prost (profesional vorbind) director din istoria RATB, singurul care a tras la gard peste 150 de autobuze peste noapte şi a lăsat cam tot atâtea echipe de şoferi fără obiectul muncii (momentan se tot rotesc şoferii prin concedii de toate felurile, ca să aibă pe ce lucra), singurul care refuză de peste 4 luni să recepţioneze un tronson de linie de tramvai modernizat, singurul care a refuzat timp de mai multe luni aprovizionarea cu piese de Tatra (de s-a ajuns la un coeficient de utilizare a parcului de T4R puţin peste 50%) ş.a.m.d..
#514
Postat 08 aprilie 2011 - 21:20

Premiera(FOTO) Imagini cu tramvaiul Imperio realizat la Arad!
8 Aprilie 2011
Primul tramvai Imperio fabricat la Arad este gata! El ar putea rula pe şine peste câteva săptămâni. Este fabricat de SC Astra Vagoane Călători SA, are culoare roşie, iar interiorul imită lemnul. Tramvaiul Imperio este fabricat sub licenţă Siemens. Fabrica din Arad are capacitatea de câteva zeci de tramvaie fabricate pe an, iar Astra se extinde şi la Bucureşti, într-un parteneriat cu RATB, realizând acolo câteva sute de garnituri pentru Capitală.

Gheorghe Sârbu, director general al SC Astra Vagoane Călători SA a dezminţit zvonul potrivit căruia odată cu deschiderea fabricii de la Bucureşti, cea de la Arad se va închide. „Nu este adevărat. Va fi un transfer de tehnologie, dar nimic altceva. La Arad s-a făcut o investiţie mare, de câteva milioane de euro, nu vom renunţa la ea. Avem şi foarte buni specialişti aici, tradiţia fabricii Astra în fabricarea de material rulant este de peste o sută de ani”.
În această dimineaţă, ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, va vizita fabrica din Arad, tocmai pentru că este bastionul renaşterii unei industrii în România: industria constructoare de tramvaie.
Sursa: Vestic.ro + VIDEO!
#516
Postat 09 aprilie 2011 - 07:23
#517
Postat 09 aprilie 2011 - 08:57
#518
Postat 09 aprilie 2011 - 09:21
#520
Postat 09 aprilie 2011 - 09:48