STP Timișoara Forum: Tramvaie noi - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (42 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Tramvaie noi Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#501 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 februarie 2011 - 16:06

Sa nu trecem peste faptul ca in Bucuresti se are in vedere introducerea traseelor de noapte... ;)
0

#502 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 februarie 2011 - 19:10

Am auzit si eu de treaba asta la TV acum 2 zile, dar ziceau ca tramvaiul va avea 4 segmente ;) . Si eu tind sa cred ca o sa capatm tramvaie deastea!
0

#503 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 24 februarie 2011 - 09:23

In articol se vorbeste despre 4 corpuri ale tramvaiului insa in macheta se vad doar trei segmente...o fi fost greu sa faca o macheta cu patru corpuri ? ca sa existe o corelare cu textul articolului... ;) ...
0

#504 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 februarie 2011 - 10:22

Vezi postareamile, la 24 februarie 2011 - 09:23, a spus:

In articol se vorbeste despre 4 corpuri ale tramvaiului insa in macheta se vad doar trei segmente...o fi fost greu sa faca o macheta cu patru corpuri ? ca sa existe o corelare cu textul articolului... ;) ...


Aia se poate numi macheta ? ... Trebuia sa il sune pe Manu , si le facea el o macheta adevarata nu prostia aia ... Macar Bucurestiul misca ceva :rad_masa:

Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 24 februarie 2011 - 10:23

0

#505 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 24 februarie 2011 - 10:32

Sincer eu prefer sa circul in orice altcvea, decat intr-un tramvai facut de Bucuresti...
0

#506 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 februarie 2011 - 11:27

Astra Vagoane Arad va scoate pe piață tramvaie cu ecrane LCD și camere de luat vederi

Citeaza

Modelul intitulat “Imperio” va avea o podea joasă, camere de luat vederi şi ecrane LCD în interior.


Citeaza

Mai mult, va fi un tramvai modular, adică va avea de la două până la şase vagoane, în funcţie de cerere. RATB pune la dispoziţie o hală din Uzina din Capitală şi personal specializat, Astra suportă investiţia iniţială, iar tehnologia folosită va fi Siemens.

Tramvaiele produse vor fi vândute pe întregul continent, potrivit directorului RATB. Se vor produce circa 30 de modele pe an. Primul dintre ele, care seamănă cu Săgeata Albastră, numai că va fi roşu, va fi gata în toamna acestui an.

"Investitia va fi din fonduri proprii si va fi amortizata din cota de profit", a declarat Valer Blidar, directorul Grupului Astra.


Sursa: AdevarulTM

Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 24 februarie 2011 - 11:27

0

#507 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 24 februarie 2011 - 11:34

Trebuie sa intelegi si tu si altii ca nu putem vesnic sa importam de toate, incepand de la ace si agrafe pana la locomotive (si avioane), trecand si pe la alimente, trebuie sa consumam si din productia autohtona (daca vrem sa avem si locuri de munca), altfel se duce naibii tara asta care oricum sta foarte rau cu raportul importuri / exporturi, ca sa nu mai pomenesc si de bugete reduse atat la nivelul orasului cat si la RATT...pentru tramvaie scumpe...Ne putem dori multe dar nu prea avem cu ce...

Aceasta postare a fost editata de mile: 24 februarie 2011 - 11:54

0

#508 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 februarie 2011 - 11:42

Din cate am inteles eu , nu exista posibilitatea personalizarii culorii ?
0

#509 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 24 februarie 2011 - 12:07

Nu stiu de unde ai tras aceasta concluzie insa stiu sigur ca daca noile tramvaie vor fi tot in alb-violet cu valuri, ma voi muta din Timisoara....chiar la Arad sau si mai bine la Cluj... :respekt: :respekt: ...care devine incet, incet a doua capitala a Romaniei...sau la Szeged...Sunt polist dar nu "bolnav"....
0

#510 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 februarie 2011 - 12:23

Vezi postareamile, la 24 februarie 2011 - 12:07, a spus:

Nu stiu de unde ai tras aceasta concluzie insa stiu sigur ca daca noile tramvaie vor fi tot in alb-violet cu valuri, ma voi muta din Timisoara....chiar la Arad sau si mai bine la Cluj... :respekt: :respekt: ...care devine incet, incet a doua capitala a Romaniei...sau la Szeged...Sunt polist dar nu "bolnav"....


care seamănă cu Săgeata Albastră, numai că va fi roşu , dar cred ca numai prototipul va fi rosu ! ...

Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 24 februarie 2011 - 12:24

0

#511 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2373
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 24 februarie 2011 - 13:27

Nu sunt adeptul importurilor neconditionate, dar degeaba se "bate toba" pentru incurajarea consumului din productia interna, in conditiile in care aceasta este sublima dar lipseste (aproape) cu desavarsire. In conditiile in care pretul unui tramvai este unul destul de important, si indatorarea pentru achitarea lui este pe o perioada mare de timp, eu cred ca ar fi esential sa se tina seama de raportul calitate-pret. Doar din "patriotism" nu are rost sa ne chinuim cu produse inferioare calitativ. Nu inseamna ca trebuie cumparat neconditionat un produs strain, dar nici nu se poate ajunge in situatia in care de pilda, acum cativa ani ministerul apararii si ministerul de interne a achizitionat cu bani publici cateva sute de autocamioane de la fabrica din Brasov,doar pentru a o salva de la faliment.
In fond, una din avantajele pietei libere, este accesul la tehnologie si produse care sa convina din punct de vedere al fiabilitatii. Altfel ne intoarcem la perioada nu de mult apusa in care era interzisa prin lege accesul la bunuri si tehnologii "imperialiste"..tot din ratiuni de incurajare a productiei interne.
0

#512 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 25 februarie 2011 - 10:57

Vezi postareaRaoul94, la 24 februarie 2011 - 12:23, a spus:

care seamănă cu Săgeata Albastră, numai că va fi roşu , dar cred ca numai prototipul va fi rosu ! ...


Scuze,... :respekt: ... n-am vazut postarea cu pricina, a fost postata in timp ce o scriam pe a mea...


Vezi postareaBogdanTm, la 24 februarie 2011 - 13:27, a spus:

Nu sunt adeptul importurilor neconditionate, dar degeaba se "bate toba" pentru incurajarea consumului din productia interna, in conditiile in care aceasta este sublima dar lipseste (aproape) cu desavarsire.


Pai si cand apare ceva, ignoram din start acest lucru doar pentru faptul ca-i romanesc.

In conditiile in care pretul unui tramvai este unul destul de important, si indatorarea pentru achitarea lui este pe o perioada mare de timp, eu cred ca ar fi esential sa se tina seama de raportul calitate-pret.



Tocmai asta spuneam si eu, ca daca pretul va fi sub 2 milioane de euro, este clar de pe acum ca va fi cea mai buna achizitie tinand cont de acest raport. Pe de alta parte, aceste tramvaie nu vor fi romanesti, ci doar vor avea componente romanesti si alea fabricate dupa tehnologia Siemens si montate in Romania unde mana de lucru este foarte ieftina.
Uite, s-au cumparat autobuze si firobuze noi straine si tu ai impresia ca sunt de cea mai buna calitate?...eu ma indoiesc de acest lucru. Daca vroiam sa fie de calitate superioara, probabil pretul lor crestea cu cel putin 50%...iar cu ocazia cumpararii lor din Turcia (Mercedes) si Cehia (Skoda) le-am dat de lucru turcilor si cehilor. Se mai pot spune multe pe aceasta tema, dar...
0

#513 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 17 martie 2011 - 05:52

Vezi postareacseh_17, la 24 februarie 2011 - 10:32, a spus:

Sincer eu prefer sa circul in orice altcvea, decat intr-un tramvai facut de Bucuresti...

Eventual într-o dubă făcută în Turcia ...

Tramvaiul probabil va avea câte corpuri va dori clientul, dacă o să-l comande cei de la Botoşani, de exemplu, probabil va avea un singur corp :))

Momentan nu s-a amenajat nimic la URAC (chiar Cseh, tramvaiul o să fie făcut de cei de la Arad în hala RATB-ului, doar câţiva muncitori vor fi de la Bucureşti, inginerii şi cei mai mari în grad vor fi de la Arad) şi nici n-am idee când şi dacă se va amenaja, având în vedere că Cârnatul aşa-zis independent de la Primărie se judecă cu Portocaliul de la RATB pentru că Primăria nu ar fi aprobat contractul (de fapt, CGMB trebuie să aprobe orice proiect, ceea ce nu s-a întâmplat, dar e doar o formalitate, ţinând cont de componenţa politică a acestuia). De făcut - dacă se va face ceva - se va face în hala de reparaţii auto (care nu prea mai repară nimic - decât 2 tramvaie pentru un ipotetic muzeu RATB şi 2 Ikarus 415T la care se chinuie de câteva luni să le schimbe linoleumul de pe podea -, pentru că nu se pricep la Citaro - care se repară de către service-ul oficial al EvoBus, evident pe bani mai mulţi), însă nu a început încă amenajarea ei (dar se vor organiza licitaţii pentru diverse piese).
Dacă acest Imperio nu se va produce, Criţ va rămâne în istorie ca cel mai prost (profesional vorbind) director din istoria RATB, singurul care a tras la gard peste 150 de autobuze peste noapte şi a lăsat cam tot atâtea echipe de şoferi fără obiectul muncii (momentan se tot rotesc şoferii prin concedii de toate felurile, ca să aibă pe ce lucra), singurul care refuză de peste 4 luni să recepţioneze un tronson de linie de tramvai modernizat, singurul care a refuzat timp de mai multe luni aprovizionarea cu piese de Tatra (de s-a ajuns la un coeficient de utilizare a parcului de T4R puţin peste 50%) ş.a.m.d..
0

#514 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 08 aprilie 2011 - 21:20

Probabil viitorul model de tramvai (si) din Timisoara. :regulamentul:

Premiera(FOTO) Imagini cu tramvaiul Imperio realizat la Arad!

8 Aprilie 2011

Primul tramvai Imperio fabricat la Arad este gata! El ar putea rula pe şine peste câteva săptămâni. Este fabricat de SC Astra Vagoane Călători SA, are culoare roşie, iar interiorul imită lemnul. Tramvaiul Imperio este fabricat sub licenţă Siemens. Fabrica din Arad are capacitatea de câteva zeci de tramvaie fabricate pe an, iar Astra se extinde şi la Bucureşti, într-un parteneriat cu RATB, realizând acolo câteva sute de garnituri pentru Capitală.

Imagine atasata: Image_1.jpg

Gheorghe Sârbu, director general al SC Astra Vagoane Călători SA a dezminţit zvonul potrivit căruia odată cu deschiderea fabricii de la Bucureşti, cea de la Arad se va închide. „Nu este adevărat. Va fi un transfer de tehnologie, dar nimic altceva. La Arad s-a făcut o investiţie mare, de câteva milioane de euro, nu vom renunţa la ea. Avem şi foarte buni specialişti aici, tradiţia fabricii Astra în fabricarea de material rulant este de peste o sută de ani”.

În această dimineaţă, ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, va vizita fabrica din Arad, tocmai pentru că este bastionul renaşterii unei industrii în România: industria constructoare de tramvaie.

Sursa: Vestic.ro + VIDEO!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 01.jpg
  • Imagine atasata: 03.jpg
  • Imagine atasata: 04.jpg
  • Imagine atasata: 05.jpg

0

#515 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 09 aprilie 2011 - 00:32

Ce construiesc ei este pe ecartament îngust?
0

#516 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 09 aprilie 2011 - 07:23

Ma gandesc ca se vor construi in ambele variante, si pe ecartament ingust, pentru Arad si alte orase cu asemenea ecartament, si pentru cel lat pentru Timisoara, Bucuresti, si altele care au ecartament lat. Apropo, cel lat din cate stiu eu este de 1440 mm iar cel ingust este de 1000 mm sau cat ?...
0

#517 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 09 aprilie 2011 - 08:57

Din cate stiu eu ce lat este de 1.435mm iar cel ingust de 760 mm .
0

#518 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 09 aprilie 2011 - 09:21

Interiorul e cam sec si scaunele mi se par cam inguste. Oricum nu prea seamana cu ce ni se prezenta inainte de productie, si mi se pare cam mic vagonul, stie cineva cat e lung este ?!
0

#519 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 09 aprilie 2011 - 09:38

Vezi postareaRaoul94, la 09 aprilie 2011 - 08:57, a spus:

Din cate stiu eu ce lat este de 1.435mm iar cel ingust de 760 mm .



Daca va combinati postarile iese adevarul :uimit2: :uimit2:

Cel ingust, este fix 1000mm, iar cel lat, este de 1435mm :coolpics:
0

#520 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 aprilie 2011 - 09:48

Cred ca e o improvizatie de moment pentru prezentare. Se vede ca podeaua e acoperita cu un linoleum ca in bucatariile de la tara. Probabil e doar caroseria si atat, fara echipamente, motoare, etc.
0

Arata acest topic


  • (42 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi