Tramvaie noi
#341
Postat 20 august 2009 - 19:13
Mai bine ar termina datoriile platii troleibuzelor, apoi sa cumpere autobuzele articulate, altfel va fi prea mare incurcatura.
#343
Postat 20 august 2009 - 21:08
#344
Postat 20 august 2009 - 21:10
#345
Postat 20 august 2009 - 21:14
marioamore, la 20 Aug 2009, 22:08, a spus:
Crezi tu ca ar baga asemenea tramvaie pe 6 si 7? Adica, nu cred ca vom cumpara tramvaie suficient de scurte pentru aceste linii, care nu au chiar asa de multi calatori...Mai degraba pe 4 decat pe 6 si 7.
#347
Postat 20 august 2009 - 21:19
Doar ca procedura de achizitie a fost alta fata de autobuze.
#348
Postat 20 august 2009 - 21:50
marioamore, la 20 Aug 2009, 22:08, a spus:
Hmm la cum e traficul pe la modern ai putea scoate 1 si 2 deja sunt gropi pe langa sine si cum situatia nu da semene ca se remediaza grupile alea or sa fie tot mai mari si or sa onduleze liniile, cat despre 6, mai e ghimpele Fabrica de bere-Banatim.
Am si eu o intrebare, e neaparat 50 de vagoane? de ce nu 30 si mai folosim ce avem cu reparatii capitale si AC. Cate articulatii au vagoanele astea, 2 sau 3?
#350
Postat 20 august 2009 - 22:18
#351
Postat 20 august 2009 - 22:23
#352
Postat 20 august 2009 - 22:25
deci atunci raman doar liniile 1 si 9 pacat mare pacat
#353
Postat 20 august 2009 - 22:26

Pe linii care duc in cartiere marginase (3, 5 si partial 7) nu cred ca as introduce prea curand tramvaie noi, din cauza pericolului de vandalizare mai ridicat.
Aceasta postare a fost editata de garcon: 20 august 2009 - 22:27
#354
Postat 20 august 2009 - 23:25
Chestia cu vandalismul e relativă şi nu e aplicată pe nicăieri prin UE (nu vorbesc de România şi Bulgaria)... normele europene impun ca 1/4 din parc pe fiecare linie să fie cu acces pentru persoanele cu handicap. Deci e clar că vor trebui trimise pe toate traseele.
S-ar putea face la Szeged... soluţii sunt (cel puţin montarea de variatoare de c.c. în locul rezistenţelor de demaraj şi frânare), oameni cred că sunt... dar nu e voinţă de sus (mai sus de RATT). Cu o investiţie de câteva mii de euro/vagon se poate face un RK complet şi schimbarea acţionării motoarelor.
#355
Postat 21 august 2009 - 15:15
garcon, la 20 Aug 2009, 23:26, a spus:

Pe linii care duc in cartiere marginase (3, 5 si partial 7) nu cred ca as introduce prea curand tramvaie noi, din cauza pericolului de vandalizare mai ridicat.
Asta am vrut si eu sa punctez. 4 are nevoie mai mare de aceste tramvaie decat 6, iar pe 6 vor fi si distruse mai repede. Sa recunoastem ca 4 e printre liniile cele mai "curate" din oras...
#356
Postat 21 august 2009 - 19:37

#358
Postat 22 august 2009 - 19:55
Bateti-va pe importanta liniilor aici...
NDY, la 21 Aug 2009, 16:15, a spus:
Din asta reiese ca Viktor si-a dat seama ca 4 e mai importanta...

#359
Postat 23 august 2009 - 12:30
Citeaza
In urma renuntarii la un parteneriat cu producatorul german de material rulant Siemens, Valer Blidar, proprietarul Astra Vagoane Calatori, a anuntat ca firma aradeana va prezenta anul viitor un model propriu de tramvai care are ca tinta piata interna, evaluata la 2,5 miliarde de euro.
Atat Siemens, cat si Bombardier si Alstom si-au aratat anterior interesul pentru licitatiile in pregatire pentru tramvaie din municipiile cu peste 300.000 de locuitori si care dispun de infrastructura necesara. "Va fi un tramvai cu podea joasa, foarte modern. La acest proiect vom lucra cu un alt producator mondial de vagoane, pe care nu il putem anunta acum, dar vom colabora doar pe segmentele de comanda si tractiune", a spus Valer Blidar pentru Mediafax.
Reprezentantii Siemens nu au comentat pana la inchiderea editiei motivele care au dus la esecul parteneriatului cu Astra.
Specialistii din industria de material rulant apreciaza insa ca dezvoltarea unui prototip de tramvai aproape de la zero nu poate fi realizata intr-un termen atat de scurt si nu va ajunge la standardele producatorilor mondiali. Cel mai probabil principalele sisteme vor fi realizate de producatori internationali,in timp ce partea de caroserie si asamblare ar putea fi realizata la Arad.
Ziarul Financiar
Si eu sant sceptic. Dar daca el crede ca poate dezvolta de unul singur un tramvai de la zero...
#360
Postat 23 august 2009 - 14:44