STP Timișoara Forum: Tramvaie noi - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (42 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Tramvaie noi Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#341 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 20 august 2009 - 19:13

Asa e, s-au taiat multe sporuri si bonurile de masa nu s-au mai dat.
Mai bine ar termina datoriile platii troleibuzelor, apoi sa cumpere autobuzele articulate, altfel va fi prea mare incurcatura.
0

#342 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 august 2009 - 20:28

Vezi postareaChagall, la 20 Aug 2009, 20:01, a spus:

Bun, si in cazul celor 30 autobuze articulate, tot pe bugetul RATT-ului vor fi achizitionate?


Din cate stiu, vor fi pe banii primariei.
0

#343 Useril este offline   marioamore 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 50
  • Inregistrat: 27 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 august 2009 - 21:08

oricum nu o sa circule decat pe liniile cale schimbate adica pe 1 2 6 7 8 9 restu .....knd or fi si banii sa le schimbe adica peste 5 ani
0

#344 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 august 2009 - 21:10

Dar de ce troleibuzele n-au fost cumparate tot de primarie? Ca ar fi putut foarte bine sa dea bani si pentru ele, asa cum au dat pe autobuze...adica, mi se pare cam mult pentru RATT sa plateasca de una singura...
0

#345 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 august 2009 - 21:14

Vezi postareamarioamore, la 20 Aug 2009, 22:08, a spus:

oricum nu o sa circule decat pe liniile cale schimbate adica pe 1 2 6 7 8 9 restu .....knd or fi si banii sa le schimbe adica peste 5 ani


Crezi tu ca ar baga asemenea tramvaie pe 6 si 7? Adica, nu cred ca vom cumpara tramvaie suficient de scurte pentru aceste linii, care nu au chiar asa de multi calatori...Mai degraba pe 4 decat pe 6 si 7.
0

#346 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 august 2009 - 21:17

Vezi postareaNDY, la 20 Aug 2009, 22:10, a spus:

Dar de ce troleibuzele n-au fost cumparate tot de primarie? Ca ar fi putut foarte bine sa dea bani si pentru ele, asa cum au dat pe autobuze...adica, mi se pare cam mult pentru RATT sa plateasca de una singura...


La intrebarea asta nu stiu sa-ti raspund. :lol:
0

#347 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 20 august 2009 - 21:19

RATT intotdeauna a fost subventionata de catre primarie. In mod indirect tot primaria plateste si pentru acele firobuze.
Doar ca procedura de achizitie a fost alta fata de autobuze.
0

#348 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 august 2009 - 21:50

Vezi postareamarioamore, la 20 Aug 2009, 22:08, a spus:

oricum nu o sa circule decat pe liniile cale schimbate adica pe 1 2 6 7 8 9 restu .....knd or fi si banii sa le schimbe adica peste 5 ani


Hmm la cum e traficul pe la modern ai putea scoate 1 si 2 deja sunt gropi pe langa sine si cum situatia nu da semene ca se remediaza grupile alea or sa fie tot mai mari si or sa onduleze liniile, cat despre 6, mai e ghimpele Fabrica de bere-Banatim.

Am si eu o intrebare, e neaparat 50 de vagoane? de ce nu 30 si mai folosim ce avem cu reparatii capitale si AC. Cate articulatii au vagoanele astea, 2 sau 3?
0

#349 Useril este offline   garcon 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 552
  • Inregistrat: 28 aprilie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 august 2009 - 22:04

Vezi postareaGygyman6, la 20 Aug 2009, 22:50, a spus:

cat despre 6, mai e ghimpele Fabrica de bere-Banatim.


...cu toate ca acel tronson a fost - daca tin bine minte - primul dintre cele reparate, la mijlocul anilor '90, deci acum nici 15 ani.
0

#350 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 august 2009 - 22:18

Ooo amintiri placute stiu ca era o grapa mare acolo in timpul inlocuirii sinelor, cum a fost si in Traian de altfel. Nui mare mirare de ce s-a stricat linia acolo si de ce e inclianata intr-o parte, explicatia e simpla si are 3 litere TIR, ele circula cu o roata pe linie si una pe banda de langa trotuar, devina e numai desteptul care putea latii strada atunci pe portiunea aceea pentru ca se putea dar na..., doar linia cu sens inspre Fabrica de bere are bordura care o izoleaza asa putea fi si cealalta.
0

#351 Useril este offline   marioamore 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 50
  • Inregistrat: 27 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 august 2009 - 22:23

pentru ndy:linia 4 e schimbata in proportie de 75% asa k mai degraba pe 6 care e schimbata in totalitate
0

#352 Useril este offline   marioamore 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 50
  • Inregistrat: 27 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 august 2009 - 22:25

aapardon am uitat de stefan cel mare
deci atunci raman doar liniile 1 si 9 pacat mare pacat
0

#353 Useril este offline   garcon 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 552
  • Inregistrat: 28 aprilie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 august 2009 - 22:26

Pana vom avea tramvaie noi, va fi si traseul liniei 4 reparat 100%. Adica realizarea ambelor proiecte va dura foarte mult. :lol: In ultima instanta ar trebui sa fie vorba nu numai despre calitatea liniei cale, ci si despre necesarul capacitatii de transport. Iar aceasta nevoie exista pe actuala liniei 4 mai mult decat pe linia 6.

Pe linii care duc in cartiere marginase (3, 5 si partial 7) nu cred ca as introduce prea curand tramvaie noi, din cauza pericolului de vandalizare mai ridicat.

Aceasta postare a fost editata de garcon: 20 august 2009 - 22:27

0

#354 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 20 august 2009 - 23:25

Până vor veni tramvaiele noi se va degrada linia la fel ca înainte...

Chestia cu vandalismul e relativă şi nu e aplicată pe nicăieri prin UE (nu vorbesc de România şi Bulgaria)... normele europene impun ca 1/4 din parc pe fiecare linie să fie cu acces pentru persoanele cu handicap. Deci e clar că vor trebui trimise pe toate traseele.

S-ar putea face la Szeged... soluţii sunt (cel puţin montarea de variatoare de c.c. în locul rezistenţelor de demaraj şi frânare), oameni cred că sunt... dar nu e voinţă de sus (mai sus de RATT). Cu o investiţie de câteva mii de euro/vagon se poate face un RK complet şi schimbarea acţionării motoarelor.
0

#355 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 august 2009 - 15:15

Vezi postareagarcon, la 20 Aug 2009, 23:26, a spus:

Pana vom avea tramvaie noi, va fi si traseul liniei 4 reparat 100%. Adica realizarea ambelor proiecte va dura foarte mult. :lol: In ultima instanta ar trebui sa fie vorba nu numai despre calitatea liniei cale, ci si despre necesarul capacitatii de transport. Iar aceasta nevoie exista pe actuala liniei 4 mai mult decat pe linia 6.

Pe linii care duc in cartiere marginase (3, 5 si partial 7) nu cred ca as introduce prea curand tramvaie noi, din cauza pericolului de vandalizare mai ridicat.


Asta am vrut si eu sa punctez. 4 are nevoie mai mare de aceste tramvaie decat 6, iar pe 6 vor fi si distruse mai repede. Sa recunoastem ca 4 e printre liniile cele mai "curate" din oras...
0

#356 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 21 august 2009 - 19:37

Defapt daca stai si te gandesti bine, nu 4 e cea mai importanta. Fiecare linie e importanta in felul ei. :lol:
0

#357 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 august 2009 - 10:04

Vezi postareaviktor, la 21 Aug 2009, 20:37, a spus:

Defapt daca stai si te gandesti bine, nu 4 e cea mai importanta. Fiecare linie e importanta in felul ei. :lol:


Si unde am zis eu ca 4 e cea mai importanta? :coolspeak:
0

#358 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 22 august 2009 - 19:55

Offtopic:

Bateti-va pe importanta liniilor aici...

Vezi postareaNDY, la 21 Aug 2009, 16:15, a spus:

Asta am vrut si eu sa punctez. 4 are nevoie mai mare de aceste tramvaie decat 6, iar pe 6 vor fi si distruse mai repede. Sa recunoastem ca 4 e printre liniile cele mai "curate" din oras...


Din asta reiese ca Viktor si-a dat seama ca 4 e mai importanta... :coolspeak:
0

#359 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 23 august 2009 - 12:30

Citeaza

Valer Blidar vrea sa intre singur pe o piata a tramvaielor de 2,5 mld. euro

In urma renuntarii la un parteneriat cu producatorul german de material rulant Siemens, Valer Blidar, proprietarul Astra Vagoane Calatori, a anuntat ca firma aradeana va prezenta anul viitor un model propriu de tramvai care are ca tinta piata interna, evaluata la 2,5 miliarde de euro.

Atat Siemens, cat si Bombardier si Alstom si-au aratat anterior interesul pentru licitatiile in pregatire pentru tramvaie din municipiile cu peste 300.000 de locuitori si care dispun de infrastructura necesara. "Va fi un tramvai cu podea joasa, foarte modern. La acest proiect vom lucra cu un alt producator mondial de vagoane, pe care nu il putem anunta acum, dar vom colabora doar pe segmentele de comanda si tractiune", a spus Valer Blidar pentru Mediafax.

Reprezentantii Siemens nu au comentat pana la inchiderea editiei motivele care au dus la esecul parteneriatului cu Astra.

Specialistii din industria de material rulant apreciaza insa ca dezvoltarea unui prototip de tramvai aproape de la zero nu poate fi realizata intr-un termen atat de scurt si nu va ajunge la standardele producatorilor mondiali. Cel mai probabil principalele sisteme vor fi realizate de producatori internationali,in timp ce partea de caroserie si asamblare ar putea fi realizata la Arad.

Ziarul Financiar

Si eu sant sceptic. Dar daca el crede ca poate dezvolta de unul singur un tramvai de la zero...
0

#360 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 august 2009 - 14:44

Risipa de bani, mai bine ii lasau pe oamenii aia sa vina sa se instaleze aici plus ca mai faceau si locuri de munca si terminam totul repede. Acum dupa hat ani s-a trezit roamnul, aoleu noi stim sa facem tramvaie nu ne trebuie de la voi. Tot sceptic sunt si eu, daca tot vroiau sa faca ceva la noi de ce s-a trezit tocmai acuma cand primim oferta asta, pana acuma nu era nevoie de tramvaie autohtone?
0

Arata acest topic


  • (42 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi