
Tramvaie noi
#321
Postat 13 iulie 2009 - 23:47

#322
Postat 13 iulie 2009 - 23:51

Si multumesc ca mi-ai spus

Aceasta postare a fost editata de alecs: 13 iulie 2009 - 23:52
#323
Postat 14 iulie 2009 - 09:13
#324
Postat 14 iulie 2009 - 10:52
#325
Postat 14 iulie 2009 - 11:51
#326
Postat 14 iulie 2009 - 20:20

#327
Postat 14 iulie 2009 - 21:05
Wegmann, la 14 Jul 2009, 12:51, a spus:
Se si vede in poze volanul pentru portiunea in care nu are sina de ghidare. Din poze se vede ca dispune si de pantograf, dar si de trolee, probabil in unele zone (sau in alte orase) poate lua minusul de la sina metalica de ghidare.


#328
Postat 14 iulie 2009 - 21:25
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 14 iulie 2009 - 21:25
#329
Postat 14 iulie 2009 - 21:33

Ori tramvai, ori troleibuz din doua, una mai bine de cat acesta chestie cu roti, sine, pantograf si trolee.
#330
Postat 14 iulie 2009 - 21:43
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 14 iulie 2009 - 21:45
#331
Postat 14 iulie 2009 - 22:02

#332
Postat 14 iulie 2009 - 22:39
#333
Postat 20 august 2009 - 15:32

Timişorenii ar putea să aibă tramvaie noi în 2012
Miercuri, 19 August 2009

Conform vicepreşedintelui Bombardier Transportation, Jean Berge, compania intenţionează să livreze municipalităţilor din Timişoara şi Arad mai multe tramvaie de tip Flexity Outlook. Municipalitatea timişoreană şi-a exprimat, în mai anul trecut, intenţia de a cumpăra 50 de tramvaie noi.
Tramvaiele Flexity sunt caracterizate în principal de podeaua joasă, pasagerii nemaifiind nevoiţi să urce nici o treaptă. Acest mijloc de transport este creat pentru a ajuta persoanele cu dizabilităţi motorii sau care au bagaje foarte grele. Asemenea tramvaie se găsesc la Geneva şi Zurich (Elveţia), Linz şi Innsbruck (Austria), Lodz, Cracovia şi Gdansk (Polonia), Eskisehir (Turcia), Bruxelles (Belgia), Marseille (Franţa), Valencia, Porto şi Alicante (Spania), Palermo (Italia), Berlin, Augsburg şi Krefeld (Germania), Norrköping (Suedia), Adelaide (Australia).
În luna mai 2008, consilierii locali din Timişoara şi-au dat acordul pentru demararea contractării unui credit necesar cumpărării a 50 de tramvaie noi. Conducerea Regiei Autonome de Transport Timişoara anunţa atunci că doreşte schimbarea întregului parc de tramvaie din oraş, mai ales că s-au făcut reabilitări a liniei cale. Suma preconizată pentru această investiţie era de 175 de milioane de euro, considerată foarte mare de către aleşii locali. La această valoare totală, un tramvai ar fi achiziţionat cu 3,5 milioane de euro, iar municipalitatea intenţionează să ia un credit pentru a face această investiţie. Totuşi, cum şi producţia tramvaielor mai durează între doi ani şi doi ani şi jumătate, timişorenii vor putea circula cu tramvaie ca în Europa prin 2012.
Bombardier a anunţat că vrea să participe şi la licitaţiile similare din Bucureşti şi Iaşi, dar şi-a arătat interesul şi pentru linia de mare viteză Constanţa-Budapesta, la care vrea să livreze material rulant. În plus, Berge a declarat că Bombardier Transportation ar putea încheia până la sfârşitul anului un parteneriat cu unul din producătorii români de material rulant pentru dezvoltarea unor proiecte. În baza acordului, compania ar putea produce trenuri intercity, regionale, vagoane de călători, tramvaie, dar şi metrouri pentru piaţa românească şi din regiune. „Până la sfârşitul anului am putea încheia un parteneriat cu unul din producătorii locali, pentru a produce material rulant”, a spus Berge, după un seminar pe tema transportului feroviar, organizat de Asociaţia Industriei Feroviare din România. Berge nu a precizat companiile vizate, însă singurii producători locali de material rulant pentru traficul de călători sunt Remar Paşcani şi Astra Vagoane.
Berge a menţionat că licitaţia pentru achiziţia tramvaielor din Timişoara şi Arad va avea loc înaintea celei din Bucureşti. Bombardier Transportation a anunţat în luna mai că intenţionează să vândă în România tramvaie de tip Flexity Outlook de aproximativ 300 de milioane de euro, pentru municipalităţile din Bucureşti, Arad, Iaşi şi Timişoara. Compania, reprezentând o divizie a grupului canadian Bombardier înregistrată în Germania, activează pe piaţa românească din anul 1996 şi a livrat din 2000 şi până în prezent companiei Metrorex 260 de vagoane de metrou, precum şi trei sisteme de semnalizare, în valoare totală de 300 de milioane de euro.
Sursa: http://www.ziuadevest.ro/economic/3765-tim...oi-in-2012.html
#334
Postat 20 august 2009 - 16:07

#336
Postat 20 august 2009 - 18:31
Sper ca orasul sa aiba puterea financiara sa cumpere asa ceva. Vom vedea.
#339
Postat 20 august 2009 - 19:01
#340
Postat 20 august 2009 - 19:04