STP Timișoara Forum: Tramvaie noi - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (42 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Tramvaie noi Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#321 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 13 iulie 2009 - 23:47

S-a mai discutat de nenumarate ori despre asta, cel din poza nu este tramvai, este un troleibuz. :D
0

#322 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 13 iulie 2009 - 23:51

Atunci imi cer scuze :D
Si multumesc ca mi-ai spus :lol:

Aceasta postare a fost editata de alecs: 13 iulie 2009 - 23:52

0

#323 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 14 iulie 2009 - 09:13

Troleibuz?! Cum poate fi caracterizat drept troleibuz, nu imi dau seama. Singurele diferente dintre un tramvai si ala, sunt troleele (care il face foarte ciudat, pentru ca nu are pantograf) si calea de rulare care are decat o sogura sina si nu 2. Deci cred ca tot tramvai poate fi caracterizat si nici decum troleibuz.
0

#324 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 14 iulie 2009 - 10:52

Dar, Viktor, nu uita ca poate merge pe asfaltul pur, fara calea de rulare.
0

#325 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 14 iulie 2009 - 11:51

Sina aceea exista doar pe o portiune a traseului. In rest circula ca si un troleibuz clasic.
0

#326 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 14 iulie 2009 - 20:20

:rad_masa: Oau, asta chiar ca m-a dat pe spate. Multumesc pentru informatii Visor & Wegmann.
0

#327 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 iulie 2009 - 21:05

Vezi postareaWegmann, la 14 Jul 2009, 12:51, a spus:

Sina aceea exista doar pe o portiune a traseului. In rest circula ca si un troleibuz clasic.


Se si vede in poze volanul pentru portiunea in care nu are sina de ghidare. Din poze se vede ca dispune si de pantograf, dar si de trolee, probabil in unele zone (sau in alte orase) poate lua minusul de la sina metalica de ghidare.

Imagine atasata: Caen.Strab_.1.jpg Imagine atasata: m092030.jpg
0

#328 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 14 iulie 2009 - 21:25

Personal n-am auzit sa fie folosit si in alte orase sistemul. Oricum se pare ca e mai "capricios". Cat despre folos...la inceputul sec. 20 aveau tramvai adevarat. Mai bine l-ar fi pastrat pe ala. Sau firobuzul pe care il aveau in anii`80 (pana in `89).

Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 14 iulie 2009 - 21:25

0

#329 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 14 iulie 2009 - 21:33

Oricum e o aiureala totala. Nici nu sti cum sa il numesti. Tin sa cred ca mai bine ar fi numit Trolei-tramvai. :rad_masa:
Ori tramvai, ori troleibuz din doua, una mai bine de cat acesta chestie cu roti, sine, pantograf si trolee.
0

#330 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 14 iulie 2009 - 21:43

Scuze, rectific. Si prin Caen circula o asemenea strutocamila. Oricum se pareca in ambele orase vor ramane pe o singura linie. S-a renuntat la extinderea retelei cu acest sistem. Mai jos o poza unde circula in regim de firobuz (chiar autobuz, cu motorul auxiliar).

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: cgfte_5.jpg

Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 14 iulie 2009 - 21:45

0

#331 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 iulie 2009 - 22:02

Am intarziat putin cu raspunsul: circula in Nancy si Caen. :rad_masa: (cel albastru e din Caen)
0

#332 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 14 iulie 2009 - 22:39

Ce ciudat trebe sa fie sa vezi un "tramvai" pe sosea, ca te sperii.
0

#333 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 20 august 2009 - 15:32

Hai ca vin cu vesti bune <_<


Timişorenii ar putea să aibă tramvaie noi în 2012

Miercuri, 19 August 2009

Imagine postata

Conform vicepreşedintelui Bombardier Transportation, Jean Berge, compania intenţionează să livreze municipalităţilor din Timişoara şi Arad mai multe tramvaie de tip Flexity Outlook. Municipalitatea timişoreană şi-a exprimat, în mai anul trecut, intenţia de a cumpăra 50 de tramvaie noi.
Tramvaiele Flexity sunt caracterizate în principal de podeaua joasă, pasagerii nemaifiind nevoiţi să urce nici o treaptă. Acest mijloc de transport este creat pentru a ajuta persoanele cu dizabilităţi motorii sau care au bagaje foarte grele. Asemenea tramvaie se găsesc la Geneva şi Zurich (Elveţia), Linz şi Innsbruck (Austria), Lodz, Cracovia şi Gdansk (Polonia), Eskisehir (Turcia), Bruxelles (Belgia), Marseille (Franţa), Valencia, Porto şi Alicante (Spania), Palermo (Italia), Berlin, Augsburg şi Krefeld (Germania), Norrköping (Suedia), Adelaide (Australia).
În luna mai 2008, consilierii locali din Timişoara şi-au dat acordul pentru demararea contractării unui credit necesar cumpărării a 50 de tramvaie noi. Conducerea Regiei Autonome de Transport Timişoara anunţa atunci că doreşte schimbarea întregului parc de tramvaie din oraş, mai ales că s-au făcut reabilitări a liniei cale. Suma preconizată pentru această investiţie era de 175 de milioane de euro, considerată foarte mare de către aleşii locali. La această valoare totală, un tramvai ar fi achiziţionat cu 3,5 milioane de euro, iar municipalitatea intenţionează să ia un credit pentru a face această investiţie. Totuşi, cum şi producţia tramvaielor mai durează între doi ani şi doi ani şi jumătate, timişorenii vor putea circula cu tramvaie ca în Europa prin 2012.
Bombardier a anunţat că vrea să participe şi la licitaţiile similare din Bucureşti şi Iaşi, dar şi-a arătat interesul şi pentru linia de mare viteză Constanţa-Budapesta, la care vrea să livreze material rulant. În plus, Berge a declarat că Bombardier Transportation ar putea încheia până la sfârşitul anului un parteneriat cu unul din producătorii români de material rulant pentru dezvoltarea unor proiecte. În baza acordului, compania ar putea produce trenuri intercity, regionale, vagoane de călători, tramvaie, dar şi metrouri pentru piaţa românească şi din regiune. „Până la sfârşitul anului am putea încheia un parteneriat cu unul din producătorii locali, pentru a produce material rulant”, a spus Berge, după un seminar pe tema transportului feroviar, organizat de Asociaţia Industriei Feroviare din România. Berge nu a precizat companiile vizate, însă singurii producători locali de material rulant pentru traficul de călători sunt Remar Paşcani şi Astra Vagoane.
Berge a menţionat că licitaţia pentru achiziţia tramvaielor din Timişoara şi Arad va avea loc înaintea celei din Bucureşti. Bombardier Transportation a anunţat în luna mai că intenţionează să vândă în România tramvaie de tip Flexity Outlook de aproximativ 300 de milioane de euro, pentru municipalităţile din Bucureşti, Arad, Iaşi şi Timişoara. Compania, reprezentând o divizie a grupului canadian Bombardier înregistrată în Germania, activează pe piaţa românească din anul 1996 şi a livrat din 2000 şi până în prezent companiei Metrorex 260 de vagoane de metrou, precum şi trei sisteme de semnalizare, în valoare totală de 300 de milioane de euro.

Sursa: http://www.ziuadevest.ro/economic/3765-tim...oi-in-2012.html
0

#334 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 20 august 2009 - 16:07

Nu te baza pe articol. 2008 si 2009 am citit cel putin 4 articole similare, insa pana acum nici autobuze articulate n-avem <_<
0

#335 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 august 2009 - 16:16

Cam asa e. Vrem ceva "oficial", nu zvonuri de presa. <_<
0

#336 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 august 2009 - 18:31

De la intentia Bombardier de a participa la licitatie si pana la tramvaie din acestea pe linia 3 (exemplu) e cale luuuunga. Regia e aproape in colaps datorita platilor pentru Skoda si acestea au costat de zece ori mai putin decat tramvaiele din articol.
Sper ca orasul sa aiba puterea financiara sa cumpere asa ceva. Vom vedea.
0

#337 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 august 2009 - 18:36

Dar platile catre Skoda nu sunt facute tot de catre Primarie?
0

#338 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 august 2009 - 18:43

Nu. Primaria e doar girant al imprumutului.
0

#339 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 20 august 2009 - 19:01

Bun, si in cazul celor 30 autobuze articulate, tot pe bugetul RATT-ului vor fi achizitionate?
0

#340 Useril este offline   fan 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 11 iunie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaiele

Postat 20 august 2009 - 19:04

La situatia financiara actuala sa ne bucuram daca RATT va reusi sa intretina actualele tramvaie si sa dea salariile, cred ca vagoanele noi vor ramane la nivel de vis, cel putin pentru viitorul apropiat.
0

Arata acest topic


  • (42 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi