Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 29 martie 2009 - 21:22
Tramvaie noi
#281
Postat 29 martie 2009 - 21:19
#282
Postat 30 martie 2009 - 14:57
#283
Postat 30 martie 2009 - 18:29
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 30 martie 2009 - 18:51
#284
Postat 30 martie 2009 - 19:04

Citeaza
Până să se plimbe în condiţii europene, timişorenii vor circula cu tramvaiele casate de nemţi. Problema este că numai pentru transportul acestora, municipalitatea a prevăzut în buget suma de 2 milioane de lei. Costul unui singur tramvai vechi, primit ca donaţie din Munchen se ridică la 7000 de euro. Numărul vechiturilor nu se cunoaşte încă. Asta pentru că nimeni nu ştie câte tramvaie scot nemţii din uz.
Referitor la noile tramvaie, reprezentanţii executivului susţin că de abia acum studiază piaţa, ca să vadă cum le va achiziţiona Primăria, prin leasing sau prin deschiderea unei linii de credit. Municipalitatea intenţionează să cumpere 50 de tramvaie noi, al căror cost este de aproximativ 2,5 milioane de euro pe bucată.
La ora actuală, parcul RATT din oraşul de pe Bega are 85 de tramvaie, dintre care doar 65 pot ieşi pe traseu. Celelalte sunt folosite drept piese de schimb, pentru potenţialele defecţiuni.
sursa: analogTV
#285
Postat 30 martie 2009 - 19:53
#286
Postat 30 martie 2009 - 20:22

Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 30 martie 2009 - 20:38
#287
Postat 30 martie 2009 - 20:24
#288
Postat 30 martie 2009 - 20:27

#289
Postat 30 martie 2009 - 20:29

Aceasta postare a fost editata de lorand: 30 martie 2009 - 20:29
#290
Postat 30 martie 2009 - 20:33
Florin.B RATT, la 30 Mar 2009, 21:27, a spus:

Cam tarziu, puteau sa faca asta de la bun inceput sau macar acum cativa ani, mai putin si le trimitem la fier vechi la fel si instalatia de aer conditionat, se cam apropie termenul de casare.
#291
Postat 30 martie 2009 - 21:07
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 30 martie 2009 - 21:08
#292
Postat 30 martie 2009 - 22:25
#293
Postat 30 martie 2009 - 22:29

Pe acelea daca le vom cumpara trebuie sa avem grija de ele si sa nu mai lasam sa puna "mana" pe ele nici un vandal.
#294
Postat 31 martie 2009 - 08:25

#295
Postat 31 martie 2009 - 08:40
#296
Postat 31 martie 2009 - 16:04
Oricum daca am primi tramvaie tot din Bremen ,eu as fi super multumit...

#298
Postat 31 martie 2009 - 17:35
Apropo de Bremen - un detaliu interesant: In toate tramvaiele din Bremen se gasesc mai nou cutii postale ale operatorului privat Citipost. Mi se pare un serviciu inovativ pentru cei care utilizeaza transportul public.
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 31 martie 2009 - 18:33
#299 Guest_Bogdan_*
Postat 14 aprilie 2009 - 10:38
..ca sa intre bine si adanc in mintea alegatorilor (masa de manevra) cinstea si onoarea facute cu darnicie de bulibasa ciuhandu si compania
#300
Postat 01 mai 2009 - 21:32
Este cel mai nou tramvai din Bremen
Este 74% low floor, articulat dublu
Are 35,4 metri lungime, 2,65 metri latime si 106 locuri
Are un mare avantaj ca este articulat dublu si asa de spatios : nu necesita remorca
Din pacate nu am aflat pretul, dar nu cred ca conteza la ce design are...
As fi foarte fericit daca pana in 2012 ratt ar licitat acest minunat tramvai...
Aceasta postare a fost editata de smart_boy08: 01 mai 2009 - 21:40