Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 12 martie 2009 - 18:14
Tramvaie noi
#241
Postat 12 martie 2009 - 18:13
#242
Postat 12 martie 2009 - 18:25
Wegmann, la 12 Mar 2009, 18:13, a spus:
Eu doar incer sa zic ca avem nevoie de independenta, daca nu ai uitat Timisoara se afla in Romania, iar aici atat iti trebe sa depinzi de straini ca te-ai ars , si asta am si facut, ai nostrii profita din plin de toate comisioanele si alte bunuri aduse lor si nu le mai pasa. Veti vedea voi ce o sa pateasca Oradea, acum nu au probleme asa mari dar mai cativa ani.
Si inca un lucru sa redeschizi o fabrica care a fost inchisa prin marsavii, e mai mult decat patrotism e un act eroic pentru oras si toata tara, iar noi nu avem nevoie doar de 60-70 de tramvaie avem nevoie de mai mult de 223 de vagoane asa ca "start building" si am mai spus nu ar fi o productie in masa, ar fi una mai lenta pentru a compensa productia cu numarul de vagoane cumparate, plus ca acelasi personal care face tramvaiele, ar lucra si la intretinere iar acolo ai nevoie tot timpul de oameni.
#243
Postat 12 martie 2009 - 18:51
#244
Postat 12 martie 2009 - 19:08
Vali cred ca te refereai daca sa zicem ai drum pana la piata sau oriunde altundeva in oras, nu? Si sa agati in parbriz o pancarta pe care sa scrii PRIVAT. Sau te refereai ca vrei sa iei tramvai si sa circuli pe el pe o ruta noua care sa iti dea primaria acceptul? Un fel de tramvai particular? la fel cum sunt autobuze particulare?
Si pentru ceilalti sa raspunda la intrebarea domnului Vali daca e posibil.
#245
Postat 12 martie 2009 - 19:09
#246
Postat 12 martie 2009 - 19:23
#247
Postat 12 martie 2009 - 19:44
Wegmann, la 12 Mar 2009, 19:23, a spus:
Hmmm good point... Pai ar trebui ca lansarea fabricii sa fie in oras nu? asa ca primele modele ar fi lansate aici asta daca accepta Primaria (lucru zic eu usor de obtinut cu o mica atentie pentru aprobari si alea alea). Daca pe viitor cei din conducere vor vrea un nou tramvai emblematic ,n-au de cat pana atunci fabrica sigur si-ar gasi si alti cumparatori, s-au chear sa-si faca un sistem propriu. Totul tine de primul vagon care iese din fabrica, daca cu el "pune mana pe oras" , nimic nu mai opreste fabrica sa faca lege si ordine in ceea ce priveste tramvaiul simbol al orasului. Si numai gandinduma ca putem avea piese la discretie imi imaginez un sistem eficient si cu perspectiva care nu are restricti in privinta extinderii, doarece cu ea mai vin si alte modele pentru noile linii.
Am uitat sa mentionez ceva, va fii tramvaiul orasului asa ca va fi construit specific pentru nevoile noastre, ce este azi pe piata poate ca nu multumeste pe toata lumea asa ca...
Din moment ce FABRICA E A ORASULUI, la ce mai are nevoia sa faca licitatie cu alte firme pentru tramvaie?
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 12 martie 2009 - 19:51
#248
Postat 12 martie 2009 - 20:12
Gygyman6, la 12 Mar 2009, 18:44, a spus:
Fiindca altfel nu poate accesa fonduri UE. Si din mijloace proprii mai mult de un tramvai pe an nu cred ca-si permite. Hai 2-3.ar mai fi o mica problema. Legislatia UE.Daca esti fabrica de tramvaie in UE trebuie sa indeplinesti o serie de criterii. E nevoie de aprobari , omologari etc. De aceea URAC nu poate fi fabrica la ora actuala. Ar mai fi inca o problema (una din multe). Cine sa-ti produca componentele? Combino (care nu e cel mai bun tramvai) e fabricat de catre un concern care produce cam de toate - de la uscator de par pana la centrale nucleare. Aia au fabrici capabile sa produca boghiuri etc, au departamente IT cat intregul oras Timisoara, fabrici care de zeci de ani produc motoare electrice pentru cam orice samd. Noi de unde sa le luam?
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 12 martie 2009 - 20:26
#249
Postat 12 martie 2009 - 20:27
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 12 martie 2009 - 20:28
#250
Postat 12 martie 2009 - 20:46
#251
Postat 12 martie 2009 - 20:56
Si din moment ce am spus INDEPENDENTA nici nu pot sa gandesc ca se va folosii un ansambl de fabrici, componente de specialitate ca si un controller, compresor astea se gasesc, dar boghiuri si articulatii nu deci ceva de la noi ceva de la ei.
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 12 martie 2009 - 20:59
#252
Postat 12 martie 2009 - 21:10
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 12 martie 2009 - 21:11
#253
Postat 12 martie 2009 - 21:14
#254
Postat 12 martie 2009 - 21:23
Si totusi ,am putea incepe cu renovarea unor tramvaie SH. Le cumparam, le renovam si gata, ca si la Szeged!
#255
Postat 12 martie 2009 - 21:23
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 12 martie 2009 - 21:24
#256
Postat 12 martie 2009 - 21:47
cseh_17, la 12 Mar 2009, 21:23, a spus:
Si totusi ,am putea incepe cu renovarea unor tramvaie SH. Le cumparam, le renovam si gata, ca si la Szeged!
Si simbolul orasului, putem lua piese de pe ele eventual, si productia ar incepe din timp pentru a se sincroniza cu termenul de expirare a tramvaielor din circulatie.
#257
Postat 12 martie 2009 - 21:48

#258
Postat 12 martie 2009 - 21:53
#259
Postat 12 martie 2009 - 22:13