Tramvaie noi
#221
Postat 11 martie 2009 - 23:07
Piata valutara la data : 11.03.2009
Valuta de referinta : CZK
Simbol Valuta 10/03/2009 Variatie 11/03/2009
RON Leul nou 6.38570 -10.42890 %
6.28141
EUR Euro 26.96043 -1.54729 %
26.89510
#222
Postat 11 martie 2009 - 23:13
Florin.B RATT, la 11 Mar 2009, 23:07, a spus:
Piata valutara la data : 11.03.2009
Valuta de referinta : CZK
Simbol Valuta 10/03/2009 Variatie 11/03/2009
RON Leul nou 6.38570 -10.42890 %
6.28141
EUR Euro 26.96043 -1.54729 %
26.89510
Cum sa coste 8 milioane de lei, pai la pretu asta imi cumpar si eu unu si il tin spatele blocului

#223
Postat 11 martie 2009 - 23:16

Ca sa ai un termen de comparatie: un Logan mai dotat costa 40.000 de lei. (un tramvai = 200 Logane)
Sau ai castigat la loto? Venim pe la tine.

#224
Postat 11 martie 2009 - 23:19


#226
Postat 11 martie 2009 - 23:23



#227
Postat 12 martie 2009 - 00:17

#229
Postat 12 martie 2009 - 12:33


#231
Postat 12 martie 2009 - 14:10
#232
Postat 12 martie 2009 - 14:17
#233
Postat 12 martie 2009 - 14:28
Vali, la 12 Mar 2009, 12:33, a spus:


Cum sa cumpere ca si ei au nevoie de inca 400 de garnituri de alea



Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 12 martie 2009 - 14:29
#234
Postat 12 martie 2009 - 15:13
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 12 martie 2009 - 15:29
#235
Postat 12 martie 2009 - 16:49
#236
Postat 12 martie 2009 - 17:12

#237
Postat 12 martie 2009 - 17:49
#238
Postat 12 martie 2009 - 17:52

#239
Postat 12 martie 2009 - 18:01
#240
Postat 12 martie 2009 - 18:07
lorand, la 12 Mar 2009, 17:52, a spus:

Si tramvaiele noi care vor veni dupa acestea, vor avea nevoie de piese care in cele din urma se vor termina, si ne vom regasi in aceiasi situatie ca si cu cele de azi. Nevoia unei fabrici nu pare mare acum dar pe viitor vom vedea ca un oras odata cu fabrica, nu poate ramane fara ea, eu vad doar un singur avantaj cu tramvaie de import, avantaj pentru Primarie: inchide gura locuitorilor, si atat, ca dupaia sigur gasim ca banii au fost spalati si ca tramvaiele nu sunt la greutatea care trebuie si mai stiu eu ce.
Eeee cu o fabrica e altceva mai ales daca fabrica e a unui roman cinstit si nu apartine de nici o structura a conducerii, asa macar ne asiguram piese, vehicole, intretinere, si garantie pe termen neliimitat, plus o sursa de profit, si cel mai important locuri de munca. Tin sa reamintesc, un tramvai de import e fiabil atata timp cat are piese de schimb si infrastructura de mana intai.