
Tramvaie noi
#164
Postat 12 februarie 2009 - 19:45
Arata super tramvaiul
Dar este prea lung pt strazile din TM.Asta...din cate se vede pe imagine...

Dar este prea lung pt strazile din TM.Asta...din cate se vede pe imagine...
#165
Postat 12 februarie 2009 - 20:01
Vine unul cu o poza luata la intamplare de pe net si toti ne dam cu parerea orbeste...
#168
Postat 12 februarie 2009 - 21:00
Am descoperit acul in carul cu fan
.
Tramvaiul din poza cea mica, este un Bombardier si se afla in Frankfurt.
Pentru arares ionut: Nu stiu de unde ai luat acea informatie, dar este falsa, acele tramvaie au o culoare specifica, unica(dupa cum doreste fiecare oras) care nu mai exsta si in alte orase si poti fi sigur ca nu le dau ei un doi pentru ca sunt noi si moderne(poate peste vreo 40 de ani
).


Tramvaiul din poza cea mica, este un Bombardier si se afla in Frankfurt.
Pentru arares ionut: Nu stiu de unde ai luat acea informatie, dar este falsa, acele tramvaie au o culoare specifica, unica(dupa cum doreste fiecare oras) care nu mai exsta si in alte orase si poti fi sigur ca nu le dau ei un doi pentru ca sunt noi si moderne(poate peste vreo 40 de ani

#169
Postat 12 februarie 2009 - 21:09
Ceva similar s-ar putea construii la Arad (Astra) in colaborare cu Bombardier. Cica Aradul ar comanda 10 bucati la un pret de 2.000.000€ bucata.
#170
Postat 12 februarie 2009 - 21:19
Astra Vagoane Călători şi Primăria pregătesc tramvaie pentru Arad
Piaţa tramvaielor noi din România pare a deveni extrem de atractivă pentru cei mai mari producători din domeniu, aceştia estimând un necesar de 150-200 de vagoane noi pentru patru mari oraşe: Bucureşti, Arad, Timişoara şi Iaşi. Primarul municipiului Arad, Gheorghe Falcă, a spus că Astra Vagoane Călători va intra în parteneriat cu una dintre cele mai mari companii de profil din lume (Bombardier, Siemens şi un producător polonez), pentru a scoate un prototip de tramvai nou ce va circula pe străzile Aradului, după finalizarea majorităţii lucrărilor de infrastructură. „Am convenit cu Astra Vagoane ca ei să intre în parteneriat cu una din cele trei companii, pentru a construi tramvaie în Arad. Când finalizăm 80% din infrastructură, atunci începem să achiziţionăm un număr de tramvaie”, a anunţat Gheorghe Falcă. Astra Vagoane Călători va decide astfel asupra firmei partenere, cu ajutorul căreia va construi primul tramvai nou pentru Arad. Conform primarului, un tramvai nou, produs la Arad, „nu va putea depăşi costul de 1,5 milioane euro.” Municipalitatea va achiziţiona 10 tramvaie noi în două tranşe. Modalitatea de plată a vagoanelor va fi leasingul, ratele urmând a fi achitate din veniturile obţinute pe urma exploatării noilor tramvaie. „Europa a revenit la tramvaie. Noi avem deja o reţea extinsă”, a mai spus primarul. În ceea ce priveşte gradul de acoperire al oraşului de către transportul în comun, Gheorghe Falcă spune că microbuzele ce vor fi achiziţionate vor face legătura între zona UTA-Spitalul Judeţean- strada Şaguna şi Cocorilor-Spitalul Judeţean-Primărie.
Valer Blidar, directorul Astra Vagoane Călători, ieşise ieri seara de la negocierile cu una dintre cele trei firme. „Până luni, vom alege firma cu care vom colabora. Mă bucură mesajul domnului primar, este foarte corect. După alegerea unui partener, vom produce tramvaie pentru Arad” spune acesta.
11/02/2009
http://www.aradcity.ro/?x=stiri&id_tip...p;id_stire=5402
Piaţa tramvaielor noi din România pare a deveni extrem de atractivă pentru cei mai mari producători din domeniu, aceştia estimând un necesar de 150-200 de vagoane noi pentru patru mari oraşe: Bucureşti, Arad, Timişoara şi Iaşi. Primarul municipiului Arad, Gheorghe Falcă, a spus că Astra Vagoane Călători va intra în parteneriat cu una dintre cele mai mari companii de profil din lume (Bombardier, Siemens şi un producător polonez), pentru a scoate un prototip de tramvai nou ce va circula pe străzile Aradului, după finalizarea majorităţii lucrărilor de infrastructură. „Am convenit cu Astra Vagoane ca ei să intre în parteneriat cu una din cele trei companii, pentru a construi tramvaie în Arad. Când finalizăm 80% din infrastructură, atunci începem să achiziţionăm un număr de tramvaie”, a anunţat Gheorghe Falcă. Astra Vagoane Călători va decide astfel asupra firmei partenere, cu ajutorul căreia va construi primul tramvai nou pentru Arad. Conform primarului, un tramvai nou, produs la Arad, „nu va putea depăşi costul de 1,5 milioane euro.” Municipalitatea va achiziţiona 10 tramvaie noi în două tranşe. Modalitatea de plată a vagoanelor va fi leasingul, ratele urmând a fi achitate din veniturile obţinute pe urma exploatării noilor tramvaie. „Europa a revenit la tramvaie. Noi avem deja o reţea extinsă”, a mai spus primarul. În ceea ce priveşte gradul de acoperire al oraşului de către transportul în comun, Gheorghe Falcă spune că microbuzele ce vor fi achiziţionate vor face legătura între zona UTA-Spitalul Judeţean- strada Şaguna şi Cocorilor-Spitalul Judeţean-Primărie.
Valer Blidar, directorul Astra Vagoane Călători, ieşise ieri seara de la negocierile cu una dintre cele trei firme. „Până luni, vom alege firma cu care vom colabora. Mă bucură mesajul domnului primar, este foarte corect. După alegerea unui partener, vom produce tramvaie pentru Arad” spune acesta.
11/02/2009
http://www.aradcity.ro/?x=stiri&id_tip...p;id_stire=5402
#173
Postat 13 februarie 2009 - 19:54
Da am auzit si eu ca vrea Bombardier sa vina in Romania, dar nu era vorba ca la Timisoara??? Stiream vazuto la tv anul trecut, mai e valabila s-au se lucreaza incet si de aceea nu se prea vad semne???
#175
Postat 13 februarie 2009 - 20:55
Ar fi putut veni la timisoara bombardier daca mai era fabrica de tramvaie de langa depoul dambovita asa ca mai bine merg la astra arad unde e ditamai complexul
#176
Postat 13 februarie 2009 - 21:02
Mai bine se apuca si MAZ de tramvaie asa Mazare ar fi cumparat tramvaie maz in loc de autobuze.
#177
Postat 13 februarie 2009 - 21:47
Pai cum lasati treaca asa usor, lasa sa mearga la Arad. Stiu ca nu mai e fabrica da ce nu putem sai dam pe aia afara cu mobila lor cu tot, dupa ce am pierdut Mercedes acum se duce si firma asta. Primaria le are cu afacerile, mai bine nu ne-am mira ca nu ne mai da Bucuresti atatia bani daca siasa nu facem ce spunem, si eu pot spune ca fac nu stiu ce si sa arat proiectul, iar apoi sa uit ce am zis, asa ca cine mar mai crede.
#180
Postat 09 martie 2009 - 00:22
Tot ati vorbit de tramvaiele de la oradea... asa ca trecand cu ceva treaba pe acolo m_am plimbat si eu cu "celebrele"
lor tramvaie. Au un design frumos nu am ce zice dar nu m-am impresionat in rest prea mult (cercetand tramvaiul pe interior nici nu mi-am dat seama la inceput ca scaunul era rece ca si gheata brrr... )
Chiar si asa sunt sigur ca Timisoara nu va avea in urmatorii 5-10 ani vre-un model nou de tramvai.
Ma surpins faptul ca regia de transport din ORADEA si-a asumat aceasta raspundere de a achizitiona tramvaie noi ceea ce demonstreaza ca ei au respect fata de calator ceea ce la TIMISOARA nu se intampla. La noi nu calatorul este important si cei care cunosc si sunt mai apropiati de conducerea RATT (stiu ca sunt cativa) stiu care este prioritatea lor ( nu am pretentia sa recunoasca
).
Pana una alta stiu un lucru... Oradea are- Noi NU !!!





aaaa si inca un lucru interesant ce am vazut:

Ufff si la sta ne-au intrecut... Deja incep sa ma enerveze astia....

Chiar si asa sunt sigur ca Timisoara nu va avea in urmatorii 5-10 ani vre-un model nou de tramvai.
Ma surpins faptul ca regia de transport din ORADEA si-a asumat aceasta raspundere de a achizitiona tramvaie noi ceea ce demonstreaza ca ei au respect fata de calator ceea ce la TIMISOARA nu se intampla. La noi nu calatorul este important si cei care cunosc si sunt mai apropiati de conducerea RATT (stiu ca sunt cativa) stiu care este prioritatea lor ( nu am pretentia sa recunoasca

Pana una alta stiu un lucru... Oradea are- Noi NU !!!





aaaa si inca un lucru interesant ce am vazut:

Ufff si la sta ne-au intrecut... Deja incep sa ma enerveze astia....
