Insa au apus de mult vremurile in care 5le circula cu remorca, iar pe portiunea Balta Verde - Ronat erau cel putin 2 tramvaie...
Linia 5 Discutii despre linia 5
#221
Postat 09 martie 2015 - 20:43
Insa au apus de mult vremurile in care 5le circula cu remorca, iar pe portiunea Balta Verde - Ronat erau cel putin 2 tramvaie...
#222
Postat 09 martie 2015 - 21:22
Si eu impartasesc aceeasi dorinta ca 5-ul sa revina prin Balcescu. Le era greu sa puna un tramvai in plus si sa il prelungeasca dupa bucla din Traian prin Balcescu?
@dl. Andrei_tm
Exista un macaz din cate stiu eu functional la Madona. De ce nu se pot intalni acolo tramvaiele? Si in plus, cred ca toata lumea ar avea de castigat daca primarul in loc sa mute depoul din Take Ionescu ar dubla linia din Ronat cu banii aceia. Ca tramvaiul merge pe acolo atat de incet incat cei care alearga il depasesc... Asta e. Traim in Romania.
#223
Postat 09 martie 2015 - 22:50
#226
Postat 10 martie 2015 - 22:48
#230
Postat 06 iunie 2017 - 11:10
Citeaza
Pentru ca timișorenii să nu mai aștepte zeci de minute după tramvaiele de pe linia 5, conducerea RATT a găsit o soluție: să înlocuiască mijloacele de transport pe șine cu autobuze.
După ce au recunoscut că principala cauză a întârzierilor mijloacelor de transport în comun o reprezintă ambuteiajele create din pricina semafoarelor, oficialii RATT caută soluții pentru a rezolva problema. Una dintre ele ar fi înlocuirea tramvaielor de pe linia 5 cu autobuze. Decizia va fi luată în viitorul apropiat.
tion
Pai nu are nicio logica. Adica ambuteiajele afecteaza tramvaiele, dar autobuzele ar circula mai bine? Ce, autobuzele sunt scutite de semafoare, sau ce?
Si mai ales la linia 5, unde singurele locuri "problematice" ar fi intersectia de la Posta Mare, podul Decebal, si Piata Badea Cartan. In rest, linia e complet separata de circulatia auto. Pe unde ar circula autobuzele in zona istorica (Continental -> Piata 700)? Pe linia de tramvai? Pai atunci nu e nicio diferenta. Si prostia aia ca portiunea Balta Verde - Ronat ar limita distanta intre vehicule, come on, pe vremuri 5-ul avea tura de 64 de minute si erau 4 trenuri la interval de 16 minute, si se intalneau la Balta verde. Acum sunt 3 trenuri la tura de 84 de minute cu interval de 25-30 de minute intre tramvaie, si "avem o frecvență care ne este impusă de acele deviatoare de așteptare din capăt la Ronaț, nu este o linie dublă de circulație". Serios?
Eu cred ca adevarata problema e lipsa vatmanilor, ca vagoane de tramvai as spune ca ar fi destule, mai ales de cand au venit si Armoniile. Linia 6 e si ea suspendata de cateva luni. Linia 10, de la 3 trenuri a ajuns la un singur tren (interval de 90 de minute), si ala doar intre orele 8 si 16. Soferi de autobuz ar fi mai multi? Atunci de ce nu s-au bagat macar pe linia 6 midibuzele cand aceasta a fost suspendata?
#231
Postat 06 iunie 2017 - 14:33
Și așa stăm cu planurile în sertar de vreo 20 de ani, le reînnoim cu scrupulozitate la fiecare 4 ani și la nevoie... trimite RATT-ul doi "băieți" să mai bage piatră (cu mâna!) sub terasamente să nu sară tramvaiele de pe șină...
Vivat modernizarea în forță!
#232
Postat 06 iunie 2017 - 16:35
#233
Postat 06 iunie 2017 - 18:03
problema acolo e intr-adevar liniile alea de tramvai extrem de uzate, vatmanii trebuie sa mearga acolo ca pe gheata sa nu sara cu vagonul de pe sine.
#234
Postat 06 iunie 2017 - 18:23
#235
Postat 06 iunie 2017 - 19:56
Fantoma Tramvaiului 3, la 06 iunie 2017 - 18:23, a spus:
Tare ma tem ca ai dreptate...si ca asa cum linia 3 a devenit un e7 de care se pare ca unii sunt multumiti altii nu...in curand poate vom avea coleg de forum "fantoma tramvaiului 5"
#236
Postat 06 iunie 2017 - 21:25
#237
Postat 06 iunie 2017 - 21:37
cseh_17, la 06 iunie 2017 - 21:25, a spus:
Daca se intampla minunea pomenita de Kriszti ar merge un user name "zombie tramvaiul 3"...ca doar ar invia din morti dupa atatia ani...
#238
Postat 07 iunie 2017 - 00:03
Aceasta postare a fost editata de brioti: 07 iunie 2017 - 00:04
#239
Postat 07 iunie 2017 - 09:03
Pai si de unde soferi pentru alea 3 autobuze? De pe celelalte linii? Sunt sigur ca o sa fie tare fericiti calatorii de pe E7 sau E1 sau E2, sau eu mai stiu ce linie va sacrifica autobuze pentru linia 5...
Probabil, cum spuneau colegii de mai sus, va fi 1 autobuz, care va merge din Ronat -> Bogdanestilor -> 700 (sau Circumvalatiunii) -> Mall si retur, si cu asta basta, si la ce trafic e in zona Mall-ului, ala 1 autobuz o sa circule din ora in ora.
#240
Postat 07 iunie 2017 - 11:06
brioti, la 07 iunie 2017 - 00:03, a spus:
Linia e vai de ea pentru că nu s-a investit nici un leu în întreținere...
Cu continuarea sunt sceptic... Planurile există de vreo 30 de ani în sertarele celor de la PMT.
Teoretic pentru finanțare din fonduri UE, dosarele trebuiau să fie deja depuse... practic n-avem nici o informație. Sau să nu mint, avem... "am renunțat" la investitiile în extinderea firobusului și unul din primele dosare depuse spre finanțare prin 2016 a fost returnat că era plin de greșeli - ca să citez primarul "știam, dar am sperat că nu vor observa!"
Paul85, la 07 iunie 2017 - 09:03, a spus:
Aș paria că va fi unul singur ce va merge pe traseul buclă Solventul- intersecția Cetății/Bogdăneștilor.
S-au mai folosit autobuze când au fost probleme pe linie...

Ajutor











