STP Timișoara Forum: Linia 5 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Linia 5 Discutii despre linia 5 Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#161 Useril este offline   Andy Wegmann 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 04 mai 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaie
    Muzica

Postat 08 februarie 2013 - 20:41

Bun...sa zicem ca se renoveaza. Si cand spun renovare, ma gandesc doar la portiunea Balta Verde-Ronat (capat) si retur, nu? La ce am vrut eu sa ajung: Daca se renoveaza, dupa cum am amintit, portiunea Balta Verde-Ronat si retur, atunci e clar ca nu vor mai circula tramvaie. Si ce vor face cu ''calatorii nervosi si nemultumiti''? Se vor pune autobuze in locul tramvaielor? Cred ca la aceasta intrebare este cat de cat un raspuns, pentru ca totusi, dupa cum zice si Raoul94, aceasta ''renovare'' va incepe in Martie.

Aceasta postare a fost editata de Andy Wegmann: 08 februarie 2013 - 20:41

0

#162 Useril este offline   cornelius55 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 01 ianuarie 12

Postat 08 februarie 2013 - 20:43

Inca o linie de tramvai distrusa...Asa este in Romania...
0

#163 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 08 februarie 2013 - 20:59

Am incercat doar o gluma in postarea mea precedenta. Si eu sufar cand vad ca distrugerea este mult mai mare si galopanta fata de constructii noi sau reabilitari si modernizari. Asta ca o clarificare.

Raoul94 a scris doar ca se scoate din circulatie linia 5 ceea ce nu este sinonim cu faptul ca ar incepe si renovarea. Pentru reabilitare cred ca vom astepta inca mult atat la L5 cat si la L3. Iata in aceasta luna se implinesc 4 ani de cand L3 a fost suspendata, iar de reabilitare nici vorba...La intalnirile forumistilor ni s-a spus ca exista proiecte pentru L3 in diferite faze dar vad ca nu se intampla nimic concret si nici macar nu se mai pomenesc acele proiecte. Or fi fost minciuni?...

Si anul trecut in primavara s-a vehiculat ideea cu suspendarea liniei 5 dar probabil ca aceasta hotarare s-a amanat cu un an.
O explicatie personala a acestei masuri ar fi ca poate nu sunt sau in curand nu vor fi tramvaie suficiente pentru toate liniile actuale si atunci se iau masuri din timp (sunt prevazatori) prin suspendarea liniilor mai putin folosite, respectiv cu incasari mai mici (BLATISTII!!!)...
0

#164 Useril este offline   Andy Wegmann 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 04 mai 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaie
    Muzica

Postat 08 februarie 2013 - 21:03

Pai tocmai pentru ca sunt tramvaie putine, ne-a spus dom' Robu ca ne cumpara tramvaie noi...dar stai...aia a fost alta vrajeala. :censored:
0

#165 Useril este offline   cornelius55 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 01 ianuarie 12

Postat 08 februarie 2013 - 21:09

Proiecte,...proiecte,..doar proiecte...
0

#166 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 08 februarie 2013 - 21:15

Orice achizitie de asemenea amploare poate dura minim 2 ani pana la finalizare. Asta in cazuri fericite, fara contestatii din partea perdantilor la licitatii.

Achizitia autobuzelor articulate a durat aproape 3 ani de zile...de la primele demersuri pana la furnizarea primelor autobuze.

Asa ca in acest an eu nu cred ca vom vedea ceva noutati semnificative ca numar in oras. Si pentru modernizarea tramvaielor vechi, procedura nu este una simpla iar firma prestatoare trebuie sa aibe si ea o "gaura", timp si spatiu pentru efectuarea serviciului. Treaba merge cu programare si nu imediat.
Si furnizarea de garnituri noi de tramvai se face etapizat si nu simultan si asta abia dupa ce demareaza productia lor concreta...
0

#167 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 februarie 2013 - 21:26

Am auzit si ceva cu Traianul, la renovarea liniei... Cica ca sa poata intoarce tramvaiele noi (care vor veni)... informatia aceasta este foarte "distorsionata" (cea cu Traianul) :eusa_think:

Si eu zic ca ramanem cu inca o linie in minus...
0

#168 Useril este offline   Andy Wegmann 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 04 mai 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaie
    Muzica

Postat 08 februarie 2013 - 21:43

Vezi postareaRaoul94, la 08 februarie 2013 - 21:26, a spus:



Si eu zic ca ramanem cu inca o linie in minus...



Si asta e doar inceputul... :naughty1:
0

#169 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 08 februarie 2013 - 21:46

Asta chiar ca ar fi culmea prostiei, ca dupa reabilitare sa te apuci sa reabilitezi... reabilitarea precedenta. Iar nodul Traian este unul de importanta majora pentru tramvaie.
Poate si din acest motiv nu se grabesc cu tramvaiele noi, ca sa se mai invecheasca reabilitarea precedenta...ca sa nu mai fie atat de recenta. Si asa spunea cineva ca la aproximativ 20 de ani trebuie intervenit din nou. Cred ca vreo 10 au trecut, mai 10 si ne apucam de reabilitarea zonei Traian.
Probabil ca doar curbele n-or fi in regula?...
Sau poate o fi un zvon?...
0

#170 Useril este offline   cornelius55 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 01 ianuarie 12

Postat 08 februarie 2013 - 21:48

Sunt plecat de peste 20 de ani din timisoara dar urmaresc ceea ce se petrece prin oras. Ma intristeaza faptul ca in loc sa aud de tramvauíe noi si imbunatatirea transportului in comun aici se vorbeste tot mai mult de desfintarea unor linii de tramvai. Ce are noul primar de gand. Sper sa le vina mintea la cap...
0

#171 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 08 februarie 2013 - 22:15

V-am apreciat postarile chiar daca au fost putine dealungul timpului.

Treaba cu tramvaiele noi pentru Timisoara ar fi o galusca prea mare pentru oras in acest moment. Ele sunt deosebit de scumpe iar noi nici n-am sti sa avem grija de ele, atat in cadrul RATT-ului (service) cat si ca pasageri (calatori). Chiar daca majoritatea calatorilor ar fi grijulii, exista cel putin cateva sute de persoane in oras care n-ar da 2 bani pe tramvaiele noi si le-ar distruge.


Pe de alta parte, nivelul salarizarii este extrem de mic fata de UE (salariul minim in jur de 170 euro iar cel mediu net in jur de 240-250 euro), economia neagra si gri are si ea procente semnificative, numarul angajatilor din sectorul bugetar este mare in raport cu numarul total al angajatilor si cu salarii mai maricele pentru munca mai putina, si atunci in aceste conditii, atat bugetele locale cat si cel national sunt extrem de mici fata de alte tari si orase dezvoltate din UE. La toate astea putem adauga cheltuirea iresponsabila in multe cazuri a acestor bani din buget.

Una este sa pui impozit pe 200 de euro si cu totul altceva sa pui pe 600 sau 1000 de euro.
La salarizare mai mare ar creste si impozitele pe bunuri mobile si imobile. Iar pretul unui tramvai nou este acelasi si la noi si in Germania sau alta tara UE.


In rest ne putem contrazice politic intre noi mult si bine, cand de fapt fondul problemei este cu totul altul.

Daca ne intrebam de ce dupa aproape 25 de ani suntem in aceasta faza, explicatiile ar fi nenumarate...

Aceasta postare a fost editata de mile: 08 februarie 2013 - 22:17

0

#172 Useril este offline   cornelius55 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 01 ianuarie 12

Postat 08 februarie 2013 - 22:25

ok inteleg, totusi cum e posibil la oradea sau la eterna noastra rivala cluj...La Cluj a fost boc prim ministru, mai inteleg..,dar la oradea...
0

#173 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 februarie 2013 - 22:54

Spre deosebire de linia 3, linia 5 are totusi sanse sa scape, desi si eu cred ca daca apare vola pe "santier" si incepe demontarea cablurilor, bucata de linie de la Balta Verde la Ronat e terminata. Totusi reabilitare poate insemna si carpirea abaterii dintre Ronat si Balta Verde, ca sa nu mai fie nevoie ca tramvaiele sa astepte la Balta Verde unul dupa altul, s-a tot pomenit de reducerea timpilor asa ca poate fii si asta o varianta mai optimista.

Daca linia 5 dispare nu cred ca ajuta la nimic, decat la cresterea timpilor de asteptare in statii, am avea doar 4 linii care ar circula pe relatia Traian-700 si doar pe un sens si care sunt deja supra aglomerate la orele de varf.
________________________________________________________________________________________________________

Cu chiu cu vai, dar acuma parca imi suna bine si niste SH-uri, chiar si tatre dar macar sa fie indeplinit necesarul de tramvaie.
0

#174 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 09 februarie 2013 - 00:08

Mai treaba pute din 2 directii...

Pana acum am auzit doar de problema atacata dintr-o parte... Dar cealalta? Linia 5 nerentaila sa zicem... Hai sa fim seriosi ca baltistii nu pe Balta Verde - Ronat sunt majoritari. Cat despre castigul de tramvaie...

Deci daca se scoate linia 5, ar trebui bagat vechea linie 6. Deci din lac in put. Deci daca zvonul e adevarat, si nu e vorba de reabilitare, inseamna ca cineva acolo sus e IDIOT de rupe...
0

#175 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 09 februarie 2013 - 11:22

Vezi postareacornelius55, la 08 februarie 2013 - 22:25, a spus:

ok inteleg, totusi cum e posibil la oradea sau la eterna noastra rivala cluj...La Cluj a fost boc prim ministru, mai inteleg..,dar la oradea...



Oradea a inceput demersurile pentru achizitia tramvaielor noi inca din 2007-2008, in timpul boom-ului economic romanesc (6-7 %), perioada in care Timisoara a achizitionat 55 autobuze scurte si 50 firobuze, deci semnificativ mai mult ca si capacitate de transport, iar acum cand a venit si randul tramvaielor, a venit si criza...Iata si Oradea a ramas doar cu cele 10 tramvaie achizitionate atunci si atat. In schimb, tramvaiele vechi sunt mai intretinute decat ale noastre atat de catre regie cat si de catre calatori. Despre Cluj este clara treaba...

Oricum, si pe mine ma doare ca lucrurile nu merg intr-o directie buna, ascendenta, ci invers...


Vezi postareaGygyman6, la 08 februarie 2013 - 22:54, a spus:

Cu chiu cu vai, dar acuma parca imi suna bine si niste SH-uri, chiar si tatre dar macar sa fie indeplinit necesarul de tramvaie.



"Mai bine mai tarziu decat niciodata" spune un proverb... :) ...


Vezi postareacseh_17, la 09 februarie 2013 - 00:08, a spus:

Pana acum am auzit doar de problema atacata dintr-o parte... Dar cealalta? Linia 5 nerentaila sa zicem... Hai sa fim seriosi ca baltistii nu pe Balta Verde - Ronat sunt majoritari.



Or fi si pe alte linii (centrale) blatisti, dar acolo si platitorii sunt mai multi...
Parerea mea este ca de la Balta Verde pana spre capat foarte putini isi platesc calatoria, poate exceptia o fac cei cu abonamentele care merg spre/dinspre oras. La fel se intampla si pe E7 de la Dambovita catre Freidorf...Desi urca destul de multi calatori la Dambovita, aproape niciunul nu-si valideaza nimic...

Aceasta postare a fost editata de mile: 09 februarie 2013 - 12:12

0

#176 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 09 februarie 2013 - 13:16

Vezi postareacseh_17, la 09 februarie 2013 - 00:08, a spus:

inseamna ca cineva acolo sus e IDIOT de rupe...


Ca venii vorba, de Goia nu mai stie nimeni nimic, parca era vorba ca isi da demisia pentru ca asa a cerut primarul.
0

#177 Useril este offline   Andy Wegmann 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 04 mai 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaie
    Muzica

Postat 09 februarie 2013 - 16:23

Sa ne gandim totusi la ce timp e verbul... ERA vorba.Deci probabil era doar o chestie pe moment.Parerea mea. :censored: <_< :ico4:

Aceasta postare a fost editata de Andy Wegmann: 10 februarie 2013 - 15:06

0

#178 Useril este offline   Andy Wegmann 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 04 mai 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaie
    Muzica

Postat 16 februarie 2013 - 17:19

Se mai aude ceva de asa zisa ''renovare'' a liniei 5? Ma refer daca se stie o data exacta. Sau orice noutati in legatura cu renovarea liniei 5?
0

#179 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 februarie 2013 - 18:41

Vezi postareaAndy Wegmann, la 16 februarie 2013 - 17:19, a spus:

Se mai aude ceva de asa zisa ''renovare'' a liniei 5? Ma refer daca se stie o data exacta. Sau orice noutati in legatura cu renovarea liniei 5?


Vezi postareaRaoul94, la 08 februarie 2013 - 19:58, a spus:

Am auzit de la o sursa sigura :happy: ca linia 5 se opreste incepand din luna Martie. Nu stiu daca are legatura cu reabilitarea sau doar un moft...


Hai ca nu mai e asa mult umpic peste 2 saptamani, vom afla atunci ce si cum.
0

#180 Useril este offline   Andy Wegmann 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 04 mai 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaie
    Muzica

Postat 25 februarie 2013 - 18:37

Am auzit zilele trecute de la o vatmanita, ca cica nu se mai scoate linia 5. E adevarat? :intrebare:
0

Arata acest topic


  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi