STP Timișoara Forum: Incalzirea in tramvaie - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (4 Pagini)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Incalzirea in tramvaie Evaluare topic: -----

#41 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29759
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 decembrie 2009 - 14:32

Exista chiar si dispozitivul de reglare a temperaturii.
0

#42 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29759
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 ianuarie 2010 - 10:55

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 27 Dec 2009, 17:27, a spus:

<_< Hai sa lamurim problema "rulmentilor de sticla":
-de fapt nu e vorba decat de niste bile de sticla care contin un lichid special. Aceste bile sunt plasate in interiorul unui contactor care are un arc puternic gata amorsat. Bilele au rolul de a mentine contactorul cuplat si arcul amorsat. In momentul in care se intrerupe functionarea ventilatorului din aeroterma rezistentele acestuia se supra-incalzesc, nemaifiind racite de ventilator. In acest moment cele doua bile, supraincalzite si ele, se sparg, fapt care duce la destinderea arcului si decuplarea contactorului (in acest fel se decupleaza de la 600V rezistenta aerotermei). Este un sistem, vechi dar eficient, de siguranta termica. Am avut in laborator unul demontat, dar prea tarziu mi-a venit ideea sa-l fotografiez. Daca mai am ocazia o sa-i fac o poza.


Iata poza promisa. In imagine se vede contactorul, iar sageata portocalie indica locul in care se afla bila de sticla. Contactorul din poza e decuplat, bila fiind deja sparta in urma unei defectiuni.

Imagine postata
0

#43 Useril este offline   Horatius 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 285
  • Inregistrat: 12 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:IT,Sport(Tenis de cimp,Natatie,Karate,Calarie)Muzica Clasica,Populara si Pop)Pictura

Postat 29 decembrie 2010 - 09:27

Buna dimineata dragi colegi, eu am citit toate postarile si raspunsurile din punct de vedere tehnic DAR cind au venit aceste Tramvaie in Timisoara erau TOATE functionale si era caldura de ne invidia toata tara, acum sunt "congelatoare" pe roti deci daca mergem la cumparaturi avem asigurat de la magazin si pina la usa temperatura de conservare .Domnilor ce se intimpla cu RATT il ingropati si pe acesta ??? Sunt atitea solutii venite de a iesii din situatia grea in care ati aduso ,solutii si nu vise venite de la femeia de serviciu si pina la cei de la tehnic DAR dece nu le acceptati NU stiu.Eu doresc sa va anunt ca voi renunta la abonamentul general care il am de cind ii RATT si sunt un adept al folosirii RATT dar asa NU si ma voi consulta cu un avocat sa cer banii pe abonamentele pe timpul rece deoarece eu am platit confort total si s-a degradat iar de acesta nu se ocupa nimeni din conducere numai sa apara la taieri de panglici.La angajati daca incerci sa discuti cu ei le este FRICA sa vorbeasca doar pe ascuns si fara nume ca ii da afara.
CALDURA in Tramvaie sa se rezolve !!!!Asta doresc Timisorenii caci Noi am platit si macar minimum de confort!
0

#44 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 31 decembrie 2010 - 14:21

Eu te sustin Horatius, daca ai nevoie, la proces !
0

#45 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3886
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 ianuarie 2011 - 22:09

Presupun că sunteţi ironici amândoi. Abonamentul reprezintă un titlu de călătorie pe vehiculele existente, dacă ar lipsi căldura la fiecare urcare într-un Conecto ar fi un caz; dar tramvaiele nu mai au sisteme de încălzire de multă vreme, este un lucru ştiut mai de toată lumea (status quo), vreau să-l văd pe judecătorul care îţi dă dreptate având în vedere că nu ţi s-a promis căldură şi nu există aşteptări rezonabile la aşa ceva (status quo).

Spor.
0

#46 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 02 ianuarie 2011 - 00:51

Horatius, atunci când tramvaiele au fost aduse din Germania, aveau toate sistemele funcţionale. Pe parcurs, multe dintre ele s-au defectat şi nu au fost reparate din cauze ce ţin de managementul regiei. Căldura în vagoane era asigurată prin intermediul unor termorezistenţe a căror efect era amplificat de ventilatoare. Acele rezistenţe şi-au făcut veacul, şi nu au fost înlocuite. La fel ca şi ventilatoarele aferente. Dacă mai adăugăm şi tendinţa spre economia de energie electrică, avem tabloul întreg al confortului pe care RATT îl asigură călătorului timişorean.
0

#47 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2312
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 02 ianuarie 2011 - 10:58

totusi nu pricep de ce regia nu achizitioneaza piese de schimb pentru aceste tramvaie. niste rezistente si ventilatoare nu pot costa o avere, nu?
0

#48 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 02 ianuarie 2011 - 11:51

Va rog! An de an vorbim despre aceste "piese" lipsa! Cititi si un urma, este vorba de niste rulmenti speciali, cu bile de sticla, si ceva solutie, care la supraincalzire sparge bilele. Acestea s-au cam spart, iar sunt extrem de greu de gasit... Acest sistem este la Hansa si la Wegmann, la restul nu stiu.
0

#49 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 ianuarie 2011 - 14:37

Vezi postareacseh_17, la 02 ianuarie 2011 - 11:51, a spus:

Va rog! An de an vorbim despre aceste "piese" lipsa! Cititi si un urma, este vorba de niste rulmenti speciali, cu bile de sticla, si ceva solutie, care la supraincalzire sparge bilele. Acestea s-au cam spart, iar sunt extrem de greu de gasit... Acest sistem este la Hansa si la Wegmann, la restul nu stiu.

Eu nu pot sa inteleg cum de in DOUAZECI de ani, nimeni din orasul asta nu a fost in stare sa gaseasca o solutie diferita de cea in care acceptam (ca nu se poate spune achizitionam) MTC-uri care sunt de unica folosinta!
Poate imi explica si mie cineva de ce tot timpul ne lovim de "s-a stricat piesa X, ne pare rau, nu avem alta de pus in loc" !
Si poate mai imi explica cineva cum de nemtii nu au avut problema asta (cu fapte concrete, nu abstracte, gen "nemtii-s nemti" sau "noi nu ne comparam cu nemtii" - lucruri concrete).

Aceasta postare a fost editata de sorin_vd4ratt: 02 ianuarie 2011 - 14:38

0

#50 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29759
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 ianuarie 2011 - 18:00

Vezi postareasorin_vd4ratt, la 02 ianuarie 2011 - 14:37, a spus:

Si poate mai imi explica cineva cum de nemtii nu au avut problema asta (cu fapte concrete, nu abstracte, gen "nemtii-s nemti" sau "noi nu ne comparam cu nemtii" - lucruri concrete).

Te-ai gandit ca nemtii au folosit piese nemtesti, deci aveau de unde sa faca rost de ele?. Te-ai mai gandit ca atunci cand au vazut ca deja se gasesc cam greu si costa mult, s-au gandit sa vanda tramvaiele vechi si sa cumpere altele noi? Te-ai gandit ca chiar daca un asemenea tramvai a fost cumparat cu doar 10.000€, piesele noi nu vor fi niciodata pe masura pretului de achizitie SH, ci pe masura pretului de nou al unui asemenea tramvai? Incearca sa mergi in Germania si sa ceri unui dealer de piese auto o piesa de Dacia (nu de Renault 12) sa vezi daca iti poate aduce, in cat timp si la ce preturi. Si da, nu ne comparam cu nemtii... -_-
0

#51 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 ianuarie 2011 - 18:05

Bineinteles ca m-am gandit.
Multumesc de raspuns.
Acum vine intrebarea: oare nu s-a gandit nimeni cand a investit in aducerea acestor vehicule ca la un moment dat s-ar putea sa li se strice una alta si ca sunt sanse ENORME sa nu existe posibilitatea schimbarii a celor stricate ? Cat se intentioneaza a se mai continua pe stilul asta ?
Doi: oare de ce s-a inchis vestita noastra fabrica de tramvaie ? Asta chiar ca nu stiu si mi-ar place sa aflu ^_^
0

#52 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 02 ianuarie 2011 - 18:11

Intrebarea (mai) corecta era De ce s-a inchis intreaga industrie a acestei tari ?... -_-
0

#53 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29759
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 ianuarie 2011 - 18:15

Cumpararea acestor tramvaie a fost o solutie de moment, pana ce orasul are destui bani pentru achizitia unora noi. Pana ne vom permite altele noi vom circula cu ce avem.
Intrebarea privind fabrica de tramvaie trebuie adresata celor de la Electrometal si conducerii de partid de la vremea respectiva, dar ci celor care au privatizat Electrometalul mai tarziu.
0

#54 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 ianuarie 2011 - 18:19

aaaa , pana ce orasul are destui bani... foarte previzibil raspuns. Si totodata egal cu zero (ca si continut, nu ca gest).
Ce inseamna "vremea respectiva" mai exact ?
0

#55 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29759
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 ianuarie 2011 - 18:23

Sorine, tu chiar stai in Timisoara, locuiesti in Romania, sau vi sa faci misto de noi de undeva din Europa? -_- Glumesc. :)
Daca e sa ma iau dupa ce vorbesc conducatorii tarii pe la TV, o sa iesim din criza anul asta, dar cine-i mai crede...
Daca e sa ne luam dupa primarie, anul acesta incepe licitatia pentru tramvaie noi. Vom vedea.

P.S. "Vremea respectiva" era inainte de '89, atunci a preluat Electometal halele de productie si activitatea de la ITCVTT (Inteprinderea de transport si constructie vagoane tramvai Timisoara)
0

#56 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 ianuarie 2011 - 19:34

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 02 ianuarie 2011 - 18:23, a spus:

Sorine, tu chiar stai in Timisoara, locuiesti in Romania, sau vi sa faci misto de noi de undeva din Europa? -_- Glumesc. :)
Daca e sa ma iau dupa ce vorbesc conducatorii tarii pe la TV, o sa iesim din criza anul asta, dar cine-i mai crede...
Daca e sa ne luam dupa primarie, anul acesta incepe licitatia pentru tramvaie noi. Vom vedea.

Nu ma intereseaza DE CE nu avem bani, ci mai mult faptul ca de fiecare data cand raspunsul la unele intrebari ridica dificultati este invocat acest joker sec al argumentului, "pana cand vom avea bani" , "pt ca nu avem bani".
Nu atat de catre tine, cat de catre exact acei oameni care ar trebui sa-i duca rotitele dintate alea ruginite din cap, sa scoata ceva mai elaborat pe gura, si nu in ultimul rand, SA FACA SA EXISTE ACESTI BANI ! - nu numai sa stea si sa constate lipsa lor, ca aia poate si tiganu care vinde marfa adunata din gunoaie de pe podul din Cartan.

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 02 ianuarie 2011 - 18:23, a spus:

P.S. "Vremea respectiva" era inainte de '89, atunci a preluat Electometal halele de productie si activitatea de la ITCVTT (Inteprinderea de transport si constructie vagoane tramvai Timisoara)

Si ce s-a intamplat pe urma ?
Postedit: vad in rubrica "Fahrzeugtabellen" in pagina http://de.wikipedia...._Timi%C8%99oara ca productia de Timis-2-uri a fost mutata la Resita.
Dar inainte de asta vad ca cele 129 de Timis-2-uri au fost construite atat de IJTL cat si de ELTIM. Deci nu a fost preluata constructia in intregime initial.

Aceasta postare a fost editata de sorin_vd4ratt: 02 ianuarie 2011 - 20:13

0

#57 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29759
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 ianuarie 2011 - 21:13

Pe vremea respectiva industria era planificata centralizat, deci decizia de a fabrica sau nu tramvaie, nu apartinea celor care conduceau Electrometalul.

P.S. Vad ca nu te intereseaza de ce nu sunt bani si nu accepti raspunsuri care contin acest adevar. Iti recomnad sa urmaresti la TV si niste posturi care nu doar lauda conducerea actuala si performantele guvernului. Situatia este aceasi in toata tara, deci nu vad cum ar putea Timisoara sa nu fie afectata de aceasta situatie.
0

#58 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 ianuarie 2011 - 21:22

Nu ma intereseaza in sensul ca nu astept raspunsul de la tine. Si oricum, raspunsul la aceasta intrebare existenta de 20 de ani, este clar.
Legat de ce posturi urmaresc, nu sunt simpatizantul pupinbasistilor sustinuti din banii publici, si nu din ratingurile inexistente care evident nu genereaza nici un fel de baza financiara pt o eventuala sustinere fireasca.
0

#59 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2312
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 02 ianuarie 2011 - 22:30

In aceasta discutie fiecare are partea lui de dreptate. Nu imi pot permite sa fiu judecator, dar ca si simpla opinie, legat de ce spunea domnul Florin, lipsa banilor este legata, cel putin in Timisoara de PROASTA LOR GOSPODARIRE.

In locul creditului contactat pt modernizarea CET ( pentru ca nu se doreste renuntarea la reteaua termica primara) acele 70 de milioane de EURO se puteau folosi pentru tramvaie noi si modernizarea transportului. Nici nu vreau sa ma gindesc la banii platiti pt dezapezire...nu am vazut nici macar un singur trotuar curatat de polei. Desigur, iarna trotuarele sunt in responsabilitatea asociatiilor de proprietari. Si fireste, vara, ele sunt domeniu public pe care politia comunitara da amenzi oricarui "infractor deosebit de periculos" -_-

Separat de discutia despre gratuitati, am mai scris o data si imi mentin parerea...desfiintarea corpului de controlori ai regiei si reintroducerea taxatorilor in fiecare vehicul, daca e nevoie cu politie comunitara linga ei. In clipa in care NIMENI nu mai se suie in mtc fara sa plateasca sau sa aiba drept la o gratuitate, punem pariu ca situatia financiara a regiei trece pe profit? ca sa nu mai discutam despre vandalizari care in acel caz ar fi inexistente prin prezenta PERMANENTA a politiei comunitare in vehicule, si prin eliminarea "plimbarilor gratuite" ale boschetarilor.


Efectiv, daca nu suntem suficient de civilizati pt sistemul de autotaxare, taxatorii permanenti sunt solutia viabila pentru iesirea din impas financiar.
0

#60 Useril este offline   dawin45 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 34
  • Inregistrat: 30 mai 10

Postat 02 ianuarie 2011 - 22:35

am fost la halele de reparitii RATT intr-o vizita,si aplaud mecanicii,pentru munca care o presteaza,reusesc sa o duca la capat cumva,ideea cu cumparatu de sh e buna,ca shul nou,poate avea piese de rezerva de la cele vechi,care se "retrag",pana cand nu o sa mai aibe de unde sa le puna,si la osiile de tramvai tot la fel se face,de la tramvaieiele darapanate,se iau osiile si se pun la noile sh-uri(nau aceeasi lungime),este o adevrata uzina de reciclare/reparatii ( a pieselor) acolo,singura problema mi s-a parut in hala de verificare fiind extrem de frig,pentru a putea realiza vreo interventie...
dar nu ar strica daca ar exista un plan de achiitii pe noul an de ceva aeroterme/coolere de rezistoare de franare(o colectie intraga fiind acolo) (la o firma din Romania preferabil)
RATT-isti adevarati au voie sa ma contrazica...
0

Arata acest topic


  • (4 Pagini)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi