Afisajele autobuzelor si Anuntarea statiilor
#101
Postat 15 septembrie 2009 - 21:23
#102
Postat 07 ianuarie 2010 - 16:04
cseh_17, la 18 Jun 2009, 11:30, a spus:

Mi se pare corect!
Domnule cseh_17, să vă lămuresc:
Dacă, de ex. plec de la capătul liniei 33 (pod Calea Şagului), spre centru, cu afişajul setat pe "SE RETRAGE ÎN GARAJ", în fiecare staţie se vor găsi cel puţin 5 persoane care mă vor întreba: unde merge autobuzul? sau: pe unde se retrage? Drept care consider că e mai eficient atât pt mine, cât şi pt călători, să las afişajul cu linia 33 până în staţia din piaţa Mocioni. Abia apoi îl schimb, pt a fi vizibil celor care se află în staţia de la "Catedrală".
#103
Postat 07 ianuarie 2010 - 16:34
Deaceea se propunea afisarea unui mesaj generic, sau o sigla, pentru a nu creea confuzii, si nici sa nu se mearga cu panoul stins.
#104
Postat 08 ianuarie 2010 - 00:25
Aceasta postare a fost editata de garcon: 08 ianuarie 2010 - 00:25
#105
Postat 08 ianuarie 2010 - 01:11
#106
Postat 08 ianuarie 2010 - 08:05
garcon, la 8 Jan 2010, 00:25, a spus:
Da, este posibil si este exact modul in care procedeaza emilut in exemplul dat de el mai sus.

#107
Postat 09 ianuarie 2010 - 09:16
cseh_17, la 8 Jan 2010, 01:11, a spus:
E adevărat că se pot opera schimbări în setarea afişajului. Problema constă însă, în aceea că fiabilitatea cipurilor afişoarelor lasă de dorit. De aceea, se preferă operarea lor cu o oarecare zgârcenie.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 09 ianuarie 2010 - 09:19
#108
Postat 10 ianuarie 2010 - 00:51
emilut, la 9 Jan 2010, 09:16, a spus:
Lucrul asta e regretabil, chiar daca e de inteles.
In acelasi context: cred ca problema se pune mai acut atunci cand statia pana la care se mai transporta calatori nu e o statie terminus a unui traseu normal. Ar fi ceva similar cum e la tramvaie situatia cand un tren care se retrage in depoul Take Ionescu, de pilda, transporta calatori numai pana la Piata Badea Cartan. Recunosc ca nu stiu daca exista astfel de situatii la autobuze. Daca exista, atunci ce solutii exista / propuneti, pentru a se comunica acest lucru cat mai exact calatorilor?
#109
Postat 10 ianuarie 2010 - 11:11
#110
Postat 11 ianuarie 2010 - 00:55
garcon, la 10 Jan 2010, 00:51, a spus:
In acelasi context: cred ca problema se pune mai acut atunci cand statia pana la care se mai transporta calatori nu e o statie terminus a unui traseu normal. Ar fi ceva similar cum e la tramvaie situatia cand un tren care se retrage in depoul Take Ionescu, de pilda, transporta calatori numai pana la Piata Badea Cartan. Recunosc ca nu stiu daca exista astfel de situatii la autobuze. Daca exista, atunci ce solutii exista / propuneti, pentru a se comunica acest lucru cat mai exact calatorilor?
Toate autobuzele se retrag doar de la capetele de linii, cu excepţia celor care se defectează. Deci nu se pune problema schimbării inscripţiilor.
#111
Postat 14 ianuarie 2010 - 12:12

#112
Postat 14 ianuarie 2010 - 14:36

#114
Postat 16 ianuarie 2010 - 08:10
emilut, la 11 Jan 2010, 00:55, a spus:
Ar mai fi de adăugat că în cazul autobuzelor, maniera de retragere diferă radical de cea tramvaielor şi troleibuzelor. La terminarea zilei de lucru, şoferii se deplasează la una dintre cele 3 staţii PETROM agreate de regie, pt a alimenta cu combustibil pt ziua următoare. Adică, în funcţie de punctul din care se retrag, sau de preferinţele şoferilor, traseul de retragere diferă de la o zi la alta. Un alt factor îl constituie şi ora de retragere. La orele de vârf, şoferii optează pt trasee ocolitoare, pt a evita blocajele de trafic din zonele în care se ştie că acestea au loc.
#115
Postat 17 ianuarie 2010 - 23:51
La noi fiecare linie are un traseu de retragere,fiecare garaj are pompele de motorina+periile de spalare automata a autobuzului pe dinafara.
#116
Postat 18 ianuarie 2010 - 15:21
Eta Floreasca, la 17 Jan 2010, 23:51, a spus:
La noi fiecare linie are un traseu de retragere,fiecare garaj are pompele de motorina+periile de spalare automata a autobuzului pe dinafara.
Am avut şi noi pompe de motorină în garaj. Motivul desfiinţării lor, îmi scapă. Iar despre dispozitivele cu care se spală exteriorul autobuzelor, acestea sunt de forma unei perii de 0,5 metri, dotate cu câte o coadă lungă de 2 metri. Cineva, de regulă şoferul, udă autobuzul cu furtunul în timp ce spălătorul freacă vopseaua cu peria.
#118
Postat 18 ianuarie 2010 - 19:57
#120
Postat 18 ianuarie 2010 - 21:40