Istoria noastra (comentarii si discutii)
#642
Postat 20 august 2013 - 11:11
Nu cred ca este vreo problema in acest sens...
#643
Postat 20 august 2013 - 13:25
E o poza veche, faina - cu un tramvai construit in Timisoara. Am pus-o aici pentru ca ma gandeam ca o sa vada mai multi pe topicul acesta. Dar in fine, ma las pagubas.
#644
Postat 20 august 2013 - 14:47
#645
Postat 20 august 2013 - 17:07

#646
Postat 20 august 2013 - 18:16

Ca o recomandare, in loc sa te superi, mai bine ai face un topic separat dedicat pentru asta (ceva de genul "Tramvaie fabricate in Timisoara, care au circulat in alte orase").
Poza este binevenita pentru forum, dar nu se potriveste pe acest topic.
#648
Postat 02 septembrie 2013 - 15:13

Oricum, macazul de deviere si sinele de-alungul malului le-am prins live...undeva in jurul anului 1970...
Parerea mea (poate am mai expus-o pe forum) este ca aceasta linie trebuia continuata pana in Plopi si nu anulata. Era mai natural sa se intample asa decat sa se faca o "bucla" (circuit) pe la Spitalul Victor Babes, iar cealalta linie de la Gara de Est-UMT trebuia sa aibe capatul la MSB-ZOO cu posibilitati de prelungire catre Giarmata-Vii daca era cazul candva...
Daca veti urmari topicul Istoria traseelor de tramvai, deschis si redactat de Visor(

#649
Postat 03 septembrie 2013 - 13:50
#650
Postat 03 septembrie 2013 - 17:29

Toata perioada 1999 - 2006 cu lucrari, devieri de trasee am luat-o de pe arhiva ziarului Agenda.
Prin anii aceia eram copil, intotdeauna saptamanal, la mine in casa se cumpara Agenda. Eu cautam doar articulele despre RATT, fiind multe schimbari de trasee atunci, ca sa fiu up-to-date cu traseele. Doar ca nu mi le-am notat niciunde. Nu m-am gandit la asta.
Dar odata ce mi-am pus internet la PC si am descoperit ca Agenda are propria pagina web, in plus are si arhiva ziarelor exact din perioada 1999 - 2006. Cateva zile am cautat in Arhiva ore in sir pe fiecare publicatie saptamanala notand modificarile traseelor RATT, avand astfel si data exacta. Altfel intreaga perioada a traseelor in timpul lucrarilor de infrastructura era "blank". Alte surse nu sunt, iar din amintiri nu poti pune cap-la-cap exact.
#652
Postat 17 septembrie 2013 - 22:40
Visor, la 03 septembrie 2013 - 17:29, a spus:

Toata perioada 1999 - 2006 cu lucrari, devieri de trasee am luat-o de pe arhiva ziarului Agenda.
Prin anii aceia eram copil, intotdeauna saptamanal, la mine in casa se cumpara Agenda. Eu cautam doar articulele despre RATT, fiind multe schimbari de trasee atunci, ca sa fiu up-to-date cu traseele. Doar ca nu mi le-am notat niciunde. Nu m-am gandit la asta.
Dar odata ce mi-am pus internet la PC si am descoperit ca Agenda are propria pagina web, in plus are si arhiva ziarelor exact din perioada 1999 - 2006. Cateva zile am cautat in Arhiva ore in sir pe fiecare publicatie saptamanala notand modificarile traseelor RATT, avand astfel si data exacta. Altfel intreaga perioada a traseelor in timpul lucrarilor de infrastructura era "blank". Alte surse nu sunt, iar din amintiri nu poti pune cap-la-cap exact.
Daca ma gandesc bine , prin octombrie 2001 am circulat cu aceasta linie , copil fiind . Stiu acest lucru fiindca stiu sigur ca am mers cu tramvaiul la gara utilizand luand tramvaiul la Salcamilor. Si cum stiu sigur unde mergeam si anume la Salonul Auto de la Bucuresti , si cum stiu ca am mers doar in clasa a-2a la acest salon si cu ajutorul acestei calatorii prin amintiriile copilariei am aflat si data aproximativa cand a circulat

#656
Postat 21 septembrie 2013 - 18:02
Deoarece tramvaiele gemene seria F au nr. consecutive nu am mai lasat pozele in dubluri, fiind si posturi consecutive, datorita numerelor consecutive, astfel in fiecare post am lasat doar pozele cu tramvaiul care se vede "mai aproape" corespunzator numarului/postului.
De ex: cuplul 111-112. In postul vagonului nr. 111 au ramas pozele in care se vede "mai aproape" vagonul nr. 111 (chiar daca apare si nr. 112), idem pt. 112.
#657
Postat 21 septembrie 2013 - 18:05
Visor, la 21 iulie 2013 - 20:00, a spus:

Fals alarm! Nu sunt fire de troleibuz. Sunt acele cabluri care sustineau lampile stradale, cum se gasesc si prin centru. Pentru sustinerea lor au putut folosi chiar elemente de prindere a firelor de troleibuz, ceea ce m-a pus pe jar.

#658
Postat 29 septembrie 2013 - 18:55
http://i1307.photobu...b3.jpg~original
Mergea spre o hala, care se afla la intersectia Bd. Eroilor de la Tisa cu str. Nicolint. Ce depozit / firma s-a aflat acolo?
Aceeasi vedere, din satelit:

Number of downloads: 104

Number of downloads: 91