Istoria noastra (comentarii si discutii)
#101
Postat 09 februarie 2010 - 15:03
#102
Postat 12 martie 2010 - 12:45
Imi cer scuze daca repet unele informatii. Am incercat pe cat posibil sa scriu la fiecare vagon doar informatiile care lipsesc din istorie (sau cele care sunt diferite). Pun aceste postari doar in ideea de a se prelua informatiile din ele si muta in istorie. Daca nu e ok, si ar fi mai bine sa le trimit ca PM celor care se ocupa de istorie, spuneti-mi cui sa le trimit si le trimit.
In primul rand, ce imi amintesc 100% sigur, este ca vagoanele Hansa, GT8 si GT6 cumparate in perioada 1995-1997 au apartinut toate de depoul Dambovita. Am vazut ca sunt poze cu Hanse pe linia 4, si scrie la ele ca apartineau de depoul Take Ionescu, dar linia 4 a apartinut de la venirea Hanselor si pana in 2000 complet de depoul Dambovita. In septembrie 1996, in urma finalizarii lucrarilor la linie pe B-dul 3 August 1919, sunt mutate 6 vagoane Hansa (+5 remorci - cred, daca nu chiar 6) si 4 vagoane GT6 in depoul Take Ionescu. Acestea le voi specifica in momentul cand ajung la ele.
O sa incep cu vagoanele GT6 si GT8:
#102 - aparţine de depoul Dâmboviţa
- a fost tramvai de Craciun in 1999 (alaturi de 106 si 3420)
- a fost vopsit în schema RATT (în 2000 sau 2001)
- a fost tramvaiul liniei 11.
- a circulat pâna în 17.12.2001 (ultima dată a fost pe linia 4, tren 1)
- casat (probabil) în 2002
#105 - la început a circulat pe liniile 4, 9 şi 10
- din 2002, a circulat pe linia 3
#106 - a fost tramvai de Craciun in 1999 (alaturi de 102 si 3420)
#109 - a fost vopsit în schema RATT pentru prima dată în 2003.
- a fost în perioada 2001 – 2006 cel mai des pe linia 8.
#110 - 2001: vopsit în schema RATT (cu portocaliu)
#111 - 2001 (cred): vopsit în schema RATT (cu portocaliu)
- 2001/2002: suferă un incendiu provocat de un scurtcircuit, după care nu a mai circulat niciodată
#115 - primul GT8 de pe linia 3 (02.01.2002 - tramvai gratuit cu ocazia sarbatorilor de iarna)
#143 - apaţine de depoul Dâmboviţa
- retras din circulaţie în 1999
- casat în 2002
#144 - aparţine iniţial de depoul Dâmboviţa
- 1996: mutat în depoul Take Ionescu
- retras din circulaţie în 1999
- casat în 2002
#145 - aparţine iniţial de depoul Dâmboviţa
- 1996: mutat în depoul Take Ionescu
- retras din circulaţie în 1999
- casat în 2002
#146 - aparţine iniţial de depoul Dâmboviţa
- 1996: mutat în depoul Take Ionescu
- retras din circulaţie în 2001
- casat în 2002
#152 - apaţine de depoul Dâmboviţa
- retras din circulaţie în 1999
- casat în 2002
#153 - aparţine de depoul Dâmboviţa
- 1996: mutat în depoul Take Ionescu
- Retras din circulaţie în 16.06.2002
- Casat în 2005
#163 - primul GT6 de pe linia 3 (27.03.2002 - linia 3 varf 1)
#169 - aparţine de depoul Take Ionescu
- a fost tramvaiul liniei 1
- retras din circulatie in 2001
- casat în 2002
Aceasta postare a fost editata de Paul85: 12 martie 2010 - 13:01
#103
Postat 12 martie 2010 - 15:26
#105
Postat 27 martie 2010 - 19:56
In poza se vede cum soseau dar nu se vede cum plecau...
#107
Postat 27 martie 2010 - 21:19
#109
Postat 27 martie 2010 - 22:21
#115
Postat 28 martie 2010 - 20:28
#116
Postat 29 martie 2010 - 20:20
O alta intrebare: Eu stiam ca linia 4 pana 1965 trecea prin Mehala. Insa poza de jos e din 1964 (sursa: mehala.de) si aici se vede clar ca nu mai este functionala. Stie cineva data exacta cand s-a renuntat la traseul respectiv?
Fisiere atasate
-
biserici.jpg (42.25K)
Number of downloads: 135
#117
Postat 30 martie 2010 - 14:00
In Monografiile RATT linia din P-ta Avram Iancu era desfiintata in 1973.
#118
Postat 31 martie 2010 - 12:25
Fisiere atasate
-
kirchweih_72_1.jpg (89.56K)
Number of downloads: 156
#119
Postat 31 martie 2010 - 17:17
#120
Postat 31 martie 2010 - 19:09
Am vazut undeva o harta veche pe care linia 4 circula de pe Bogdanestilor pe Macilor avand capat tot in piata Avram Iancu...