Indicatoare, marcaje și semnalizări rutiere managementul traficului in oras
#502
Postat 12 decembrie 2015 - 16:15
Florin.B RATT, la 11 decembrie 2015 - 20:01, a spus:

Sa vezi ce bucurosi vom fi peste o perioada cand se va suspenda functionarea acestor semafoare in nestire. Se va reveni la traficul "fluid" de azi insa vom fi si fericiti pe deasupra....

Ca si in cazul scumpirilor dramatice anuntate initial si care apoi se injumatatesc, si lumea devine fericita ca preturile n-au crescut conform anuntului (initial), uitand de faptul ca totusi au crescut si nu au ramas pe loc...

#503
Postat 12 decembrie 2015 - 18:22
#504
Postat 13 decembrie 2015 - 22:19


#505
Postat 14 decembrie 2015 - 00:05
#506
Postat 14 decembrie 2015 - 00:09
#507
Postat 14 decembrie 2015 - 00:19
#508
Postat 14 decembrie 2015 - 00:27
Florin.B RATT, la 14 decembrie 2015 - 00:19, a spus:
Deci daca sinconizate ok si eu zic ca sunt bune, totul e sa fie sincronizate si centru sa isi faca treaba, ai in Anglia este semafor si la o banala trecere de pietonii, dar semaforul acela de la masini este verde pana cand vine un pieton si apasa pe buton, acum la noi nu se stie daca va fi cu buton sau nu.
#509
Postat 14 decembrie 2015 - 08:50
#510
Postat 14 decembrie 2015 - 12:14
#511
Postat 14 decembrie 2015 - 12:29
Iata, azi am trecut prin intersectia Barac - Damsescu unde se vor monta semafoare. Pentru cine oare?...
Prin aceasta intersectie circula relativ putine masini iar tramvaiul are prioritate. Pietoni sunt putini si rari...Si atunci pentru ce se pun semafoare aici?... Si cu care alte semafoare vor fi sincronizate?...Cu cele de la Cap 2 care si ele sunt puse inutil deocamdata!
Desi in aceasta zona traficul este oarecum rarefiat, de-acum incolo aceste semafoare inutile vor faca sa se creeze grupuri de masini care vor merge in continuare in grup ajungand din urma alte grupuri venite din alte parti in drumul lor catre centrul orasului sau in tranzitarea orasului...
Deci, in loc de o circulatie fluida fara timpi morti de asteptare la semafoare, vom avea o circulatie in grup pe diferite segmente din oras, cu timpi de asteptare...Circulatia in Timisoara nu se desfasoara pe doua-trei bulevarde principale si paralele intre ele ci intr-o retea complexa cu schimbari dese de directie, ceea ce va ingreuna substantial crearea unor unde verzi, a unor sincronizari perfecte...


#512
Postat 14 decembrie 2015 - 12:36

#514
Postat 15 decembrie 2015 - 10:09


#515
Postat 15 decembrie 2015 - 11:28

#516
Postat 15 decembrie 2015 - 14:08

Pe linia 2 intre statia din Dambovita si Iuliu Maniu vor aparea 3 semafoare (la Cpt. Damsescu, Crizantemelor si Mangalia). Sunt convins ca vor fi gandite in sistem de unda verde, insa tramvaiul are o statie intermediara la str. Mangalia, unde va opri si deci va pierde unda verde. Deci timpul castigat prin fluidizarea rutelor aglomerate se va pierde prin sederea inutila la rosu in intersectiile prin care nu trece aproape nimeni.
#517
Postat 15 decembrie 2015 - 14:17

#518
Postat 15 decembrie 2015 - 22:48
#519
Postat 15 decembrie 2015 - 23:07
#520
Postat 16 decembrie 2015 - 09:18
