Indicatoare, marcaje și semnalizări rutiere managementul traficului in oras
#301
Postat 01 februarie 2015 - 21:32
Nu vreau sa le iau apararea sub nicio forma, dar nu cred ca s-a eliminat dreptul de a face contestatie la o licitatie. Daca au participat la licitatie si ceva le-a parut in neregula, e dreptul lor sa conteste.
#302
Postat 01 februarie 2015 - 21:41
#304
Postat 02 februarie 2015 - 00:06
Aceasta postare a fost editata de brioti: 02 februarie 2015 - 00:07
#305
Postat 02 februarie 2015 - 01:46
Florin.B RATT, la 01 februarie 2015 - 21:32, a spus:
Nu vreau sa le iau apararea sub nicio forma, dar nu cred ca s-a eliminat dreptul de a face contestatie la o licitatie. Daca au participat la licitatie si ceva le-a parut in neregula, e dreptul lor sa conteste.
Ok, dar contestatia NEJUSTIFICATA trebuie

Citeva amanunte din adevarul. Uti a facut sistemul de management al traficului din Bucuresti:
Citeaza
UTI Grup, deţinută de Tiberiu Urdăreanu, a ajuns în atenţia publicului în anul 2007, când a câştigat împreună cu un consorţiu de firme un contract al Primăriei Bucureşti de 12,5 milioane de euro, pentru implementarea unui sistem unic de taxare pentru transportul în comun. Apoi, a câştigat şi licitaţia de 18,5 milioane de euro pentru managementul traficului în Bucureşti, iar în 2008, un contract de 202 milioane de euro pentru realizarea reţelei de fibră optică Nrtcity.
...
Citeste mai mult: adev.ro/nj3wla
#306
Postat 02 februarie 2015 - 11:03
#307
Postat 02 februarie 2015 - 11:10
Citeaza
Era (probabil inca este) IMPOSIBIL pentru o firma de software sa prinda un contract cu statul daca nu era din gasca acceptata. INDIFERENT ce faceai, cu ce conditii veneai, totul era "cu dedicatie", de la licentele de FoxPro si MS-DOS pana la echipamentele pentru securizarea granitei si de la riboane pentru imprimantele matriciale pana la cea mai umila hartie de copiator pentru o primarie de sat.Totul sa punea cu adaosuri de 10-20.000% (da, ati citit bine) si se ducea la firmele agreate
Citeaza
Au primit pe 50 (sau pe-acolo) de ani reteaua de fibra optica a Bucurestiului, NetCity. Vom lasa la o parte ca primaria putea sa faca si sa administreze reteaua singura, dar a preferat s-o dea la UTI.De cand nu mai au voie sa tina cabluri pe stalpi, toate ISPurile din Bucuresti, inchiriaza la UTI. Ce face UTI? Creste preturile peste limitele contractuale.
Erau in proces RDS & Co. cu UTI pe tema asta acum ceva vreme.
Aceasta postare a fost editata de dAImon: 02 februarie 2015 - 12:53
#308
Postat 02 februarie 2015 - 11:52

Daca ne gindim ca arestarile din ultimele luni au avut ca efect spovedanii care au dus la noi dosare ne putem astepta la noi dezvaluiri.
#309
Postat 02 februarie 2015 - 12:13
Prin aceasta practica pot fi clasificate, clarificate si verificate anumite documente din totalul celor prelevate de la societatea partenera aflata sub acuzare. Cu alte cuvinte, astfel, se verifica si se confirma legalitatea unora dintre afacerile si tranzactiile partii acuzate (UTI, in acest caz).
Ca doar n-o fi facut doar afaceri ilegale firma asta. Asa, printre picatele, o mai fi presat si cate o tranzactie curata

Dar sa vedem concluziile.
#311
Postat 13 februarie 2015 - 19:50
Citeaza
UTI GRUP SA a formulat plângere impotriva Primăriei Craiova și a câștigătorului pe care aceasta îl desemnase pentru administrarea de lungă durată a iluminatului public.
Firma care va semna contractul de concesiune pentru următorii patru ani, pentru iluminatul public, este FLASH LIGHTING SERVICES SA din București. Societatea functioneaza din 2001 și se ocupă de soluţii integrate pentru iluminatul public si a mai realizat astfel de servicii pentru Constanța, Iași, Botoșani, Brașov, Tulcea si Alba Iulia. In 2013 a inregistrat o cifră de afaceri netă de 30.668.638 de lei.
...
evz
UTI cred ca exagereaza... Iluminat public? De unde pina unde?
#312
Postat 13 februarie 2015 - 20:06
Poate chiar si pentru calificarea la licitatie s-au asociat cu alta firma din domeniu.
#313
Postat 14 februarie 2015 - 01:11
Cit costa o remorca de camion? 100,000 de euro? Cite milioane de euro mai trebuie sa piarda asiguratorii pentru ca sa faca o plingere penala celor care administreaza semnalizarile din Timisoara? Ca o paranteza astazi pe Circumvalatiunii au fost schimbate semnele cu oprirea interzisa cu unele noi. DAR au lasat limitarea de 30km/h de pe vremea cind Politia Rutiera avea sediul pe Circumvalatiunii. De citi ani nu mai este? 2? Pentru ce mai este limitarea de viteza in fata la Protectia Consumatorilor?
Deci un camion cu numere de Ungaria s-a infipt in viaduct la ora 0 si ceva. In alte cazuri soferii de masini mai fac semne camioanelor ca nu au loc dar acum adormitii asteptau surprinsi in spatele camionului sa se elibereze drumul.







Captura webcam cu camionul cind a plecat:

Alt accident gasit in arhiva de la acelasi webcam:

#314
Postat 14 februarie 2015 - 06:32
Eventual, sinteza o pot face eu, insa haideti sa adunam cat mai multe probleme.
Multumesc.
#315
Postat 14 februarie 2015 - 19:27
Citeaza
...

opinia timisoarei
#316
Postat 15 februarie 2015 - 09:14
Iar exemple asemanatoare se mai gasesc in oras.
O alta problema, foarte des intalnita, ar fi acoperirea semnelor de circulatie de catre vegetatie, deci ar trebui relocate semnele sau o intretinere corespunzatoare a vegetatiei.
#317
Postat 18 februarie 2015 - 21:03
MHN, la 14 februarie 2015 - 06:32, a spus:
Eventual, sinteza o pot face eu, insa haideti sa adunam cat mai multe probleme.
Multumesc.
Chiar saptamana trecuta am facut o sesizare primariei legata de intersectia din Modern. Am sesizat 3 probleme:
- prima este legata de lipsa semnlelor de presemnalizare a intersectiei cand vii pe strada Gh. Adam (dinspre UMT spre Printul Turcesc). Pe asfalt sunt trasate benzile, chiar si sagetile de incadrare, dar multi soferi ori nu le observa, ori nu le baga in seama. Eu cred 2...3 semne de presemnalizare, de cum sa te incadrezi pe benzi, ar fi foarte utile
- a doua este legata de delimitarea benzilor IN INTERIORUL intersectiei. Foarte multe masini, in special TIR-uri schimba banda (de pe 2 pe 1) in mijlocul intersectiei, mai ales cand pleaca si tramvaiul din statie. Ceva de genul cum ii in fata la Hotel Continental sau mai exact, cum ii in Maria, ca acolo avem aceiasi situatie cu linie de tramvai pe banda 2, ar fi extraordinar! Problema asta am mai scris-o primariei si acum 2 ani si jumatate


- a treia problema ii tot pe str. Gh. Adam, dar pe celalalt sens de mers (spre UMT). Acolo, strada a fost asfaltata cu intarziere datorita unor lucrari edilitare. Din pacate, nu s-au mai trasat marcaje pe jos, nici delimitarea benzilor, nici delimitarea parcarii. Acolo se parcheaza cum apuca fiecare si drumul se ingusteaza la o singura banda, mai ales daca sunt masini mari.
Raspunsul primariei mi-a venit chiar azi. Tot evaziv, nimic concret, ramane sa ne mai gandim, etc:
Stimate Domn
Marcajele rutiere se pot efectua doar cand sunt indeplinite anumite
conditii de temperatura si umiditate. Aspectele semnalate raman in atentia
noastra iar in functie de decizia Comisiei de Circulatie vor fi luate
masuri in acest sens.
Va multumim pentru intelegere.
#318
Postat 18 februarie 2015 - 21:19
Propun sa tragem linie la data de 1 Martie.
#319
Postat 18 februarie 2015 - 23:17
A se observa ca si bizonul din imagine semnalizeaza stanga.

#320
Postat 19 februarie 2015 - 00:39
O situatie identica este pe Torontalului la semaforul de la str. Timis, marcajul indica doar inainte dar nu sint semne care sa interzica viraj la stinga. Pe Budai Deleanu este semn de interzis stinga cu exceptia Lidl.
Solutia cea mai eleganta era sa puna semn interzis stinga si sa fie indicat pe o placa un traseu de ocolire (Miron Costin si apoi spl. Tudor Vladimirescu). Cind eram copil si am fost in anii '80 in Ungaria imi aduc aminte ca pe unele bulevarde din Budapesta era semn de interzis stinga si se indica ca sa efectuezi virajul prin strada de la dreapta:

Masinile care o iau la stinga incurca tramvaiele si pe ceilalti. Ar trebui sa fie din nou interzis virajul la stinga si sa fie pus un semn de circulatie care sa sugereze cum poate fi efectuat virajul la stinga.