STP Timișoara Forum: Indicatoare, marcaje și semnalizări rutiere - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (88 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Indicatoare, marcaje și semnalizări rutiere managementul traficului in oras

#301 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 februarie 2015 - 21:32

UTI a participat si la implementarea sistemului de ticketing si monitorizare flota a RATT.
Nu vreau sa le iau apararea sub nicio forma, dar nu cred ca s-a eliminat dreptul de a face contestatie la o licitatie. Daca au participat la licitatie si ceva le-a parut in neregula, e dreptul lor sa conteste.
0

#302 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 01 februarie 2015 - 21:41

Chiar vroiam sa intreb... Ce efecte (tragice) ar putea avea RATT daca UTI s-ar duce... Mai exista vreo colaborare activa?
0

#303 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 februarie 2015 - 22:54

Nu. Nu cred ca ne-ar afecta cu ceva.
0

#304 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 02 februarie 2015 - 00:06

Daca doar li s a parut ar trebui sa ia amenda pentru ca au incetinit treaba

Aceasta postare a fost editata de brioti: 02 februarie 2015 - 00:07

0

#305 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 02 februarie 2015 - 01:46

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 01 februarie 2015 - 21:32, a spus:

UTI a participat si la implementarea sistemului de ticketing si monitorizare flota a RATT.
Nu vreau sa le iau apararea sub nicio forma, dar nu cred ca s-a eliminat dreptul de a face contestatie la o licitatie. Daca au participat la licitatie si ceva le-a parut in neregula, e dreptul lor sa conteste.


Ok, dar contestatia NEJUSTIFICATA trebuie pedepsita penalizata cumva. Aceeasi problema este si la autostrazi. Trebuie vazut cum este in alte tari, cum de la ei nu se fac contestatii care blocheaza ani de zile o lucrare. :eusa_think:

Citeva amanunte din adevarul. Uti a facut sistemul de management al traficului din Bucuresti:

Citeaza

...
UTI Grup, deţinută de Tiberiu Urdăreanu, a ajuns în atenţia publicului în anul 2007, când a câştigat împreună cu un consorţiu de firme un contract al Primăriei Bucureşti de 12,5 milioane de euro, pentru implementarea unui sistem unic de taxare pentru transportul în comun. Apoi, a câştigat şi licitaţia de 18,5 milioane de euro pentru managementul traficului în Bucureşti, iar în 2008, un contract de 202 milioane de euro pentru realizarea reţelei de fibră optică Nrtcity.
...
Citeste mai mult: adev.ro/nj3wla

1

#306 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 februarie 2015 - 11:03

Pai da, dar ca e nejustificata nu stabileste primarul/organizatorul licitatiei. Deocamdata nu cred sa se fi pronuntat o instanta in acest sens.
0

#307 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 februarie 2015 - 11:10

Citesc pe Reddit niste acuzatii grave la adresa UTI - https://www.reddit.c...5%A3e_firme_de/

Citeaza

Din cauza nemernicilor astia nu s-a putut dezvolta si la noi industria IT, altfel decat outsourcing si cate un freelancer care are contracte afara.

Era (probabil inca este) IMPOSIBIL pentru o firma de software sa prinda un contract cu statul daca nu era din gasca acceptata. INDIFERENT ce faceai, cu ce conditii veneai, totul era "cu dedicatie", de la licentele de FoxPro si MS-DOS pana la echipamentele pentru securizarea granitei si de la riboane pentru imprimantele matriciale pana la cea mai umila hartie de copiator pentru o primarie de sat.Totul sa punea cu adaosuri de 10-20.000% (da, ati citit bine) si se ducea la firmele agreate



Citeaza

Fuck UTI!

Au primit pe 50 (sau pe-acolo) de ani reteaua de fibra optica a Bucurestiului, NetCity. Vom lasa la o parte ca primaria putea sa faca si sa administreze reteaua singura, dar a preferat s-o dea la UTI.De cand nu mai au voie sa tina cabluri pe stalpi, toate ISPurile din Bucuresti, inchiriaza la UTI. Ce face UTI? Creste preturile peste limitele contractuale.

Erau in proces RDS & Co. cu UTI pe tema asta acum ceva vreme.

Aceasta postare a fost editata de dAImon: 02 februarie 2015 - 12:53

2

#308 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 02 februarie 2015 - 11:52

Tinind cont ca este implicata si Strabag, o firma ce pare serioasa si nu are nevoie de bani pentru Lambo' sau castel pe valea Prahovei, am putea sa ne imaginam ca banii scosi cu sacosa sint de fapt destinati spagilor pentru licitatii... :eusa_think:

Daca ne gindim ca arestarile din ultimele luni au avut ca efect spovedanii care au dus la noi dosare ne putem astepta la noi dezvaluiri.
0

#309 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 02 februarie 2015 - 12:13

Percheztiile sau controalele de la firme mari, precum Strabag, pot fi efectuate si cu scopul de control incrucisat, acestea nerealizand neaparat infractiuni, ci desfasurand afaceri cu alte societati acuzate.
Prin aceasta practica pot fi clasificate, clarificate si verificate anumite documente din totalul celor prelevate de la societatea partenera aflata sub acuzare. Cu alte cuvinte, astfel, se verifica si se confirma legalitatea unora dintre afacerile si tranzactiile partii acuzate (UTI, in acest caz).
Ca doar n-o fi facut doar afaceri ilegale firma asta. Asa, printre picatele, o mai fi presat si cate o tranzactie curata :)

Dar sa vedem concluziile.
0

#310 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 februarie 2015 - 20:28

Noile marcaje de la sensul giratoriu de pe Pestalozzi nu sunt tocmai ok. Abia încape o mașină mică pe o bandă. De mașini mai mari nici nu are rost să mai vorbim.

Imagine atasata: IMG_20150203_154634.jpg Imagine atasata: IMG_20150203_154636.jpg Imagine atasata: IMG_20150203_154641.jpg
2

#311 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 13 februarie 2015 - 19:50

Sa fie un semn bun ghinionul lui UTI de la Craiova?

Citeaza

Craiova are incepand de astazi operator de iluminat public de lungă durată, dupa ce Curtea de Apel a respins plângerea UTI GRUP.
UTI GRUP SA a formulat plângere impotriva Primăriei Craiova și a câștigătorului pe care aceasta îl desemnase pentru administrarea de lungă durată a iluminatului public.

Firma care va semna contractul de concesiune pentru următorii patru ani, pentru iluminatul public, este FLASH LIGHTING SERVICES SA din București. Societatea functioneaza din 2001 și se ocupă de soluţii integrate pentru iluminatul public si a mai realizat astfel de servicii pentru Constanța, Iași, Botoșani, Brașov, Tulcea si Alba Iulia. In 2013 a inregistrat o cifră de afaceri netă de 30.668.638 de lei.

...

evz

UTI cred ca exagereaza... Iluminat public? De unde pina unde?
0

#312 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 13 februarie 2015 - 20:06

Pai se baga in toate. Daca nu au expertiza tehnica si/sau resurse umane, atunci subcontracteaza.
Poate chiar si pentru calificarea la licitatie s-au asociat cu alta firma din domeniu.
0

#313 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 14 februarie 2015 - 01:11

Pina sa ajungem Capitala Culturala Europeana am cistiga fara concurenta titlul de capitala nesimtirii si incompentei semnalizarilor rutiere. De citi ani se infig camioane in viaductul Jiul? Care ar fi solutia? Citeva table pe care sa scrie Tranzit si mai ales o sageata ARAD dreapta pe bd. Rebreanu. Doar atit. Fara prostii cu povesti in limba romana cu HCL care interzice tranzitarea camioanelor care nu ocolesc pe bucatica de centura.

Cit costa o remorca de camion? 100,000 de euro? Cite milioane de euro mai trebuie sa piarda asiguratorii pentru ca sa faca o plingere penala celor care administreaza semnalizarile din Timisoara? Ca o paranteza astazi pe Circumvalatiunii au fost schimbate semnele cu oprirea interzisa cu unele noi. DAR au lasat limitarea de 30km/h de pe vremea cind Politia Rutiera avea sediul pe Circumvalatiunii. De citi ani nu mai este? 2? Pentru ce mai este limitarea de viteza in fata la Protectia Consumatorilor?

Deci un camion cu numere de Ungaria s-a infipt in viaduct la ora 0 si ceva. In alte cazuri soferii de masini mai fac semne camioanelor ca nu au loc dar acum adormitii asteptau surprinsi in spatele camionului sa se elibereze drumul.

Imagine atasata: Accident Pasajul Jiul - 2015.02.14 - 01.jpg Imagine atasata: Accident Pasajul Jiul - 2015.02.14 - 02.jpg Imagine atasata: Accident Pasajul Jiul - 2015.02.14 - 03.jpg Imagine atasata: Accident Pasajul Jiul - 2015.02.14 - 04.jpg
Imagine atasata: Accident Pasajul Jiul - 2015.02.14 - 05.jpg Imagine atasata: Accident Pasajul Jiul - 2015.02.14 - 06.jpg Imagine atasata: Accident Pasajul Jiul - 2015.02.14 - 07.jpg

Captura webcam cu camionul cind a plecat:

Imagine atasata: 2015.02.14 0.53 timisoara online net.jpg

Alt accident gasit in arhiva de la acelasi webcam:

Imagine atasata: 2012.02.03 8.30 netcam.ro.jpg
4

#314 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 14 februarie 2015 - 06:32

Daca mai este cineva interesat sa realizam o sinteza/statistica cu problemele de semnalizare rutiera (orizontala/verticala) din oras, pe care sa o inaintam primarului si altor persoane ce ar trebui sa aiba aceasta responsabilitate in primarie, va rog sa scrieti pe acest topic.

Eventual, sinteza o pot face eu, insa haideti sa adunam cat mai multe probleme.
Multumesc.
2

#315 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 14 februarie 2015 - 19:27

Poze de ziua:

Citeaza

Pasajul Jiul pare a fi o adevarata capcana pentru soferii de tir care fie raman blocati fie isi distrug autovehiculele trecand pe sub el. Ultima victima cazuta in capcana a fost un TIR cu numere de Ungaria care, ratacit prin oras, si-a incercat norocul sambata dimineata si a trecut pe la Pasajul Jiul.
...
Imagine postata

opinia timisoarei
1

#316 Useril este offline   cstm 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 14 ianuarie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 februarie 2015 - 09:14

Desi nu e vorba direct de semne de circulatie, eu as preciza lipsa vizibilitatii, la intersectii de strazi, din cauza tufelor (ma refer in mod special la strazi circulate). Un exemplu concret este intersectia Matasarilor cu Lalelelor, venind dinspre linia de tramvai vizibilitatea spre stanga-dreapta este asa redusa incat intri pe sensul de rulare de pe Matasarilor si se pot crea accidente. Rezolvarea ar fi curatarea tufelor/buruienilor/vieie pe cativa metri.
Iar exemple asemanatoare se mai gasesc in oras.

O alta problema, foarte des intalnita, ar fi acoperirea semnelor de circulatie de catre vegetatie, deci ar trebui relocate semnele sau o intretinere corespunzatoare a vegetatiei.
2

#317 Useril este offline   marius2002 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 383
  • Inregistrat: 30 mai 14

Postat 18 februarie 2015 - 21:03

Vezi postareaMHN, la 14 februarie 2015 - 06:32, a spus:

Daca mai este cineva interesat sa realizam o sinteza/statistica cu problemele de semnalizare rutiera (orizontala/verticala) din oras, pe care sa o inaintam primarului si altor persoane ce ar trebui sa aiba aceasta responsabilitate in primarie, va rog sa scrieti pe acest topic.

Eventual, sinteza o pot face eu, insa haideti sa adunam cat mai multe probleme.
Multumesc.


Chiar saptamana trecuta am facut o sesizare primariei legata de intersectia din Modern. Am sesizat 3 probleme:
- prima este legata de lipsa semnlelor de presemnalizare a intersectiei cand vii pe strada Gh. Adam (dinspre UMT spre Printul Turcesc). Pe asfalt sunt trasate benzile, chiar si sagetile de incadrare, dar multi soferi ori nu le observa, ori nu le baga in seama. Eu cred 2...3 semne de presemnalizare, de cum sa te incadrezi pe benzi, ar fi foarte utile
- a doua este legata de delimitarea benzilor IN INTERIORUL intersectiei. Foarte multe masini, in special TIR-uri schimba banda (de pe 2 pe 1) in mijlocul intersectiei, mai ales cand pleaca si tramvaiul din statie. Ceva de genul cum ii in fata la Hotel Continental sau mai exact, cum ii in Maria, ca acolo avem aceiasi situatie cu linie de tramvai pe banda 2, ar fi extraordinar! Problema asta am mai scris-o primariei si acum 2 ani si jumatate :slap: :censored: , dar nimic in teren...
- a treia problema ii tot pe str. Gh. Adam, dar pe celalalt sens de mers (spre UMT). Acolo, strada a fost asfaltata cu intarziere datorita unor lucrari edilitare. Din pacate, nu s-au mai trasat marcaje pe jos, nici delimitarea benzilor, nici delimitarea parcarii. Acolo se parcheaza cum apuca fiecare si drumul se ingusteaza la o singura banda, mai ales daca sunt masini mari.

Raspunsul primariei mi-a venit chiar azi. Tot evaziv, nimic concret, ramane sa ne mai gandim, etc:

Stimate Domn
Marcajele rutiere se pot efectua doar cand sunt indeplinite anumite
conditii de temperatura si umiditate. Aspectele semnalate raman in atentia
noastra iar in functie de decizia Comisiei de Circulatie vor fi luate
masuri in acest sens.
Va multumim pentru intelegere.
2

#318 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 18 februarie 2015 - 21:19

Interesante problemele semnalate. Le adaugam la sinteza.
Propun sa tragem linie la data de 1 Martie.
0

#319 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 februarie 2015 - 23:17

In locatia din imagine, ar trebui cumva intarita interdictia de a vira la stanga, chiar daca pe carosabil e vopsita o sageata (aproape stearsa) care indica ca e permis sa mergi doar inainte. Indicatorul marcat in imagine, parca nu face decat sa intareasca convingerea bizonilor ca nu e voie doar la stanga, la dreapta nefiind nicio problema sa virezi. Au un tupeu fantastic virand practic pe rosu si ignorandu-i pe cei care vin dinspre Maria si vireaza legal la dreapta pe verde intermitent.

A se observa ca si bizonul din imagine semnalizeaza stanga.

Imagine atasata: Untitled-1.jpg
1

#320 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 19 februarie 2015 - 00:39

Inainte era semn care interzicea virajul la stinga, acum nu mai este. Politia astepta uneori in fata la Consulatul German pe cei care o luau la stinga. Un coleg de liceu a fost oprit acolo si le-a spus ca nu (mai) este niciun semn, politistul habar nu avea ca semul "a cazut" si l-a lasat neamendat. Deci ceea ce nu este interzis, este permis.

O situatie identica este pe Torontalului la semaforul de la str. Timis, marcajul indica doar inainte dar nu sint semne care sa interzica viraj la stinga. Pe Budai Deleanu este semn de interzis stinga cu exceptia Lidl.

Solutia cea mai eleganta era sa puna semn interzis stinga si sa fie indicat pe o placa un traseu de ocolire (Miron Costin si apoi spl. Tudor Vladimirescu). Cind eram copil si am fost in anii '80 in Ungaria imi aduc aminte ca pe unele bulevarde din Budapesta era semn de interzis stinga si se indica ca sa efectuezi virajul prin strada de la dreapta:

Imagine atasata: Traseu viraj la stinga.jpg

Masinile care o iau la stinga incurca tramvaiele si pe ceilalti. Ar trebui sa fie din nou interzis virajul la stinga si sa fie pus un semn de circulatie care sa sugereze cum poate fi efectuat virajul la stinga.
2

Arata acest topic


  • (88 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi