Indicatoare, marcaje și semnalizări rutiere managementul traficului in oras
#261
Postat 16 august 2014 - 19:18
#263
Postat 07 septembrie 2014 - 22:39
Doppler, la 03 ianuarie 2014 - 23:57, a spus:


Astept cu nerabdare semafoarele fabricate de Rosign.
Daca citeste cineva de la Rosign forumul nostru, as recomanda ca la intersectia 16 decembrie cu Brancoveanu sa se mareasca cu 2-3 secunde durata de timp de cind se face rosu la cei care vin pe 16 decembrie dinspre Sinaia si cind se face verde la cei care vin dinspre Calea Sagului. O masina care trece pe galben nu apuca sa treaca de trecerea de pietoni si deja se face verde la pietoni. Daca trece pe rosu deja se poate "intersecta" cu masinile care pleaca imediat ce se face verde.
Intre timp semnul de pe str. Circumvalatiunii colt cu Brediceanu a fost inlocuit cu unul metalic si din nou lovit de o masina (inainte de 1 septembrie). Cu toate ca este prins elastic, tot a fost distrus.



Sa vede cit timp o sa reziste...
#264
Postat 23 septembrie 2014 - 23:43




Cine are responsabilitatea de a pastra semnele de circulatie vizibile?
PS: Accidentul a avut loc ziua, doar pozele sint facute pe intuneric.
#266
Postat 01 octombrie 2014 - 09:53
Doppler, la 30 septembrie 2014 - 23:58, a spus:
Foarte bine! Se aplica prioritatea de dreapta, cu toate ca soferii mai noi nu prea au auzit de asa ceva. Daca nu vad niste table colorate, sunt pierduti.

Mor cand sunt in spatele unuia care din nestiinta da prioritate la toata lumea. De multe ori le fac semn sa treaca, eu venind din stanga lor si ei acordandu-mi totusi prioritate.
Metoda aplicata pe Dorobantilor, propun sa fie extinsa pe intreaga lungime a bulevardelor, ca pietonii sa se simta in largul lor.

#267
Postat 01 octombrie 2014 - 10:48

In Romania soferii nu sint obisnuiti cu prioritatea de dreapta pe strazi fara semne de prioritate, se porneste de la ideea gresita ca strada (mai) principala are prioritate. Poate pentru ca Rosign a ignorat aceasta "oportunitate" sint destule strazi dintre blocuri unde nu exista semne de prioritate.
#268
Postat 01 octombrie 2014 - 21:52
Legat de Train, de cand se circula?
#269
Postat 01 octombrie 2014 - 22:47
#270
Postat 13 noiembrie 2014 - 16:18
debanat.ro:
Citeaza
Angajații municipalității desfășoară, în această perioadă, o intensă activitate de… marcare a marginilor principalelor artere de circulație. Decizia a fost luată pentru ca șoferii neatenți să nu mai încalece bordurile, mai ales noaptea, pe motiv că nu le văd.
Reprezentanții primăriei au constatat, în ultima perioadă, mai ales pe străzile cu trafic intens și proaspăt reabilitate, că bordurile sunt „atacate” de șoferii mai puțin atenți și distruse în mod constant. „Puteți remarca multe borduri afectate, mai ales noaptea, când e întuneric și unii nu observă când sunt prea aproape de bordură. Pe de altă parte își strică mașina și, pe de altă parte, strică bordura”, spune primarul Nicolae Robu. S-a luat astfel o decizie… istorică! „Am decis să marcăm și marginile arterelor de circulație, pentru o mai bună ghidare. Pe strada Cluj, pe Eroilor, pe Sudului, pe Babeș se pune o bandă normală pe lateral, pentru că delimitează mult mai clar lățimea benzii, încât nu mai există riscul să se mai atingă bordura, cum se întâmplă destul de frecvent”, explică edilul. Momentan, procedura nu se va aplica decât pe străzile proaspăt asfaltate, dar Robu promite că, în timp, vor fi marcate astfel toate bulevardele importante din oraș.
#272
Postat 30 noiembrie 2014 - 14:50
#273
Postat 30 noiembrie 2014 - 14:55
#274
Postat 03 decembrie 2014 - 22:19




#275
Postat 04 decembrie 2014 - 19:11


#276
Postat 15 decembrie 2014 - 21:37
pressalert.ro
Citeaza
„Sper să reuşim să semnăm contracul de execuţie. S-a parcurs etapa de licitaţie electronică, au fost nişte comunicări între câştigătorul lictaţiei şi comisie privind unele clarificări premergătoare semnării contractului”, a declarat primarul Nciolae Robu.
Vă reamintim că obiectivele proiectului în valoare de 43.762.356,71 lei (TVA inclus) constau în modernizarea şi extinderea sistemului de semaforizare pentru o ţintă de 134 intersecţii, identificate prin Studiul de Trafic; dotarea intersecţiilor şi a zonelor identificate cu risc de infracţionalitate sau zone rutiere periculoase cu un numar de 230 echipamente noi de supraveghere (camere video); îmbunătăţirea condiţiilor şi creşterea siguranţei rutiere în Municipiul Timişoara;creşterea siguranţei traficului rutier, datorită unui sistem modern, operativ şi totodată discret de supraveghere video metropolitană; crearea unui Centru de Comandaşi Control unic, pentru coordonarea activităţilor de management trafic şi supraveghere video care să răspundă cerinţelor viitoare de dezvoltare a Municipiului Timişoara.
Zonele vizate pentru implementarea proiectului sunt reprezentate de principalele intersecţii din Municipiul Timişoara, situate pe artere principale care traversează oraşul, precum şi un inel ocolitor al zonei centrale. Acest tip de sistem va oferi posibilitatea analizei şi stabilirii automate a duratelor pentru culorile roşu şi verde ale semafoarelor, în funcţie de numărul de maşini existente în intersecţii, acordând în acelaşi timp prioritate transportului public prin detectarea vehiculelor şi asigurarea undei verzi pentru acestea.
Implementarea proiectului va fi asigurată de Unitatea de Management a Proiectului (UMP), o structură constituită la nivelul Municipiului Timişoara, în colaborare cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice şi va dura 12 luni.
E important de menţionat şi că primarul Nicolae Robu a făcut mai multe apeluri către SRI pentru ca aceştia să intervină în cazul blocării desfăşurării licitaţiilor prin contestarea ofertelor.
#277
Postat 15 ianuarie 2015 - 12:09
Citeaza
Modernizarea arterelor de circulaţie implică, de cele mai multe ori, şi reconfigurarea semnalizării rutiere în zona respectivă, până la finalizarea lucrărilor sau chiar şi după aceea. Deseori se întâmplă, însă, ca deja celebrul muncitor „Dorel” să-şi facă simţită prezenţa şi să încurce treburile.
Una dintre cele mai recente isprăvi ale sale dă serioase bătăi de cap conducătorilor auto care circulă pe Strada Ştefan cel Mare, dinspre Strada Pestalozzi spre Banatul (Calea Buziaşului).
În dreptul imobilului de la nr. 30 de pe Strada Ştefan cel Mare, la intersecţia cu Strada Şcolii, sunt amplasate, pe un stâlp, trei indicatoare rutiere - „Trecere pentru pietoni”, „Accesul interzis” şi „Obligatoriu la stânga” - precum şi un semn auxiliar - „Cu excepţia RATT”.
Indicatorul care se referă la pietoni este clar şi nu îl punem în ecuaţie. Dacă semnul auxiliar era montat imediat sub „Accesul interzis”, deasupra celui care obligă la stânga, lucrurile ar fi fost, de asemenea, limpezi.
Aşa, din poziţionarea lor actuală reiese faptul că mijloacele de transport în comun sunt obligate să o ia la stânga, în cazul celorlalţi participanţi la trafic situaţia fiind... discutabilă.
La propriu, întrucât nu puţini au fost şoferii care au ajuns să se certe, pe bună dreptate, cu poliţiştii care i-au oprit la intersecţia dintre străzile Ştefan cel Mare şi Ştefan Octavian Iosif pentru a-i amenda.
#278
Postat 15 ianuarie 2015 - 12:24
#280
Postat 18 ianuarie 2015 - 10:25
Diferenta e ca in acest caz situatia se poate remedea usor insa in alte cazuri nu prea....