STP Timișoara Forum: Indicatoare, marcaje și semnalizări rutiere - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (88 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Indicatoare, marcaje și semnalizări rutiere managementul traficului in oras

#221 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 01 octombrie 2013 - 21:07

:up_arow: Da, cred ca vor fi probleme cu virajele la stanga, atat pe Gh. Lazar cat mai ales pe Aradului si la pasajul Popa Sapca....blocandu-se cate o banda din cele doua de pe traseele principale, unde acestea exista...

Insa cred ca problema este in alta parte si anume in densitatea orasului. Suntem prea multi pe o suprafata prea mica iar dispunerea strazilor si marimea lor nu ne ajuta in acest sens...N-avem macar doua artere principale care sa strabata orasul pe doua directii, de la intrare la iesire. Toate arterele ori se infunda, ori se stramtoreaza, ori merg in zig-zag, ori dau in cladiri de care nu pot trece, etc.,...

Probabil ca va aduceti aminte de comparatia pe care o faceam intre Timisoara si orasele maghiare Szeged, Debrecin si Miskolc, ocazie cu care am constatat ca densitatea populatiei la noi este de 2500 locuitori/Km2 in timp ce in orasele maghiare este de aprox 500 loc/km2, deci de 5 ori mai mare la noi...
In aceste conditii orice s-ar face legat de infrastructura, n-ar avea sorti de izbanda, poate doar transportul in comun gratuit care i-ar face pe unii sa renunte la masini.

Chiar azi venind de la lucru dupa ora 15 m-am uitat in interioarele autoturismelor din trafic si cam doua treimi-trei patrimi (66 - 75 %) erau doar cu soferul in ele...deci, prea multe masini cu prea putini pasageri la bord...

Trebuie pomeniti si timisorenii care si-au mutat "dormitoarele" in jurul Timisoarei si fac zilnic "naveta" catre locurile de munca din oras, respectiv catre noile lor locuinte la ceas de seara. Si nu sunt putini nici acestia...
2

#222 Useril este offline   sbogdan 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 386
  • Inregistrat: 11 august 11

Postat 01 octombrie 2013 - 21:13

In Italia, Franta, Spania si probabil si prin alte tari sunt foarte multe persoane care circula cu motoscuterele. Am vazut parcari unde erau aliniate cate 20-30 scutere unu' langa altul. Acolo oamenii au inteles ca e mai rapid,mai economic si mai eficient cu asa ceva mai ales daca mergi SINGUR la servici zi de zi.
0

#223 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 02 octombrie 2013 - 14:27

La sensul giratoriu AEM, s-au facut marcaje noi. Practic s-a reconfigurat intregul trafic acolo. Daca are cineva drum prin zona, am rugamintea sa faca niste poze.
0

#224 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 octombrie 2013 - 19:28

Lucrarile de pe Ghe. Lazar colt cu pictor Zaicu sunt gata, s-au montata inclusiv indicatoarele.

Imagine atasata: 2013-10-02 18.26.17.jpg Imagine atasata: 2013-10-02 18.26.57.jpg Imagine atasata: 2013-10-02 18.27.55.jpg Imagine atasata: 2013-10-02 18.29.42.jpg

Detaliu lucrare made in RO :Facepalm_emote_gif:

Imagine atasata: 2013-10-02 18.29.49.jpg

Semnalizarea ramasa nechimbata de ceva vreme (semne de pe stalp iluminat vs cele de pe stalpul semaforului)

Imagine atasata: 2013-10-02 18.30.37.jpg Imagine atasata: 2013-10-02 18.32.15.jpg Imagine atasata: 2013-10-02 18.32.48.jpg

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 02 octombrie 2013 - 19:28

3

#225 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 octombrie 2013 - 19:45

Continuare...

Imagine atasata: 2013-10-02 18.33.01.jpg Imagine atasata: 2013-10-02 18.33.21.jpg Imagine atasata: 2013-10-02 18.33.49.jpg Imagine atasata: 2013-10-02 18.34.53.jpg Imagine atasata: 2013-10-02 18.35.37.jpg

Imagine atasata: 2013-10-02 18.38.42.jpg

Cam greu de tras o linie dreapta. Sunt curios de ce nu au tras si bordura dreapta...

Imagine atasata: 2013-10-02 18.39.03.jpg Imagine atasata: 2013-10-02 18.39.29.jpg Imagine atasata: 2013-10-02 18.39.38.jpg

Indicatoare noi

Imagine atasata: 2013-10-02 18.39.50.jpg Imagine atasata: 2013-10-02 18.39.55.jpg Imagine atasata: 2013-10-02 18.40.59.jpg

Unul ascus aproape dupa copac. Acum cateva zile copacul a fost tuns de niste crengi ca nu se vedea nimic...

Imagine atasata: 2013-10-02 18.40.08.jpg Imagine atasata: 2013-10-02 18.40.16.jpg


La pizzeria Poli avem masini parcate. Eu am oprit sa las un microbuz sa treaca din sens opus dupa care am facut poza

Imagine atasata: 2013-10-02 18.45.48.jpg
2

#226 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 octombrie 2013 - 20:50

Vezi postareamile, la 01 octombrie 2013 - 21:07, a spus:

In aceste conditii orice s-ar face legat de infrastructura, n-ar avea sorti de izbanda, poate doar transportul in comun gratuit care i-ar face pe unii sa renunte la masini.


Asta nu se va intampla, sunt orase care investesc in transport dar calatori sunt tot mai putini. Eu v-am spus mai demult e vorba de mentalitate, daca omul vede ca drumul e gol va alege masina personala, indiferent de situatie, iar la noi se accentueaza lucrul asta datorita populatiei slab educate si foarte foarte egoiste. Daca va uitati bine doar in orasele unde intradevar spatiul e o problema majora transportul public chiar e o solutie si lumea a inteles ca nu mai are loc fiecare individ, dar la noi in mijlocul campului, omul de rand va alege masina pentru ca in mintea lui e imfiripat gandul ca oricand se mai poate face o sosea noua pentru ca e loc. E exact cum a-ti spus in alta postare, nu exista o majoritate care sa mearga intr-o singura directie, toti merg in directii diferite si se gandesc "de ce eu primu, mai bine ala!".
0

#227 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 02 octombrie 2013 - 21:21

Semafoarele(cica suspendate)acelea, din poza a patra din ultimul post a lui Bobby mi se par puse total anapoda. Daca vor intra troleibuzele pe linia 13, sunt curios, oare nu vor lovi semafoarele cu troleele(cel putin cel din stanga, in cazul in care troleibuzele vor fi fortate sa mearga pe banda 2) :eusa_think:
1

#228 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 octombrie 2013 - 21:31

Vezi postareaBobby, la 02 octombrie 2013 - 19:45, a spus:

La pizzeria Poli avem masini parcate. Eu am oprit sa las un microbuz sa treaca din sens opus dupa care am facut poza

Vad chiar in dreptul nesimtitilor un teren viran. Nu se putea face o alveola acolo, pentru clientii pizeriei?
1

#229 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 octombrie 2013 - 22:03

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 02 octombrie 2013 - 21:31, a spus:

Vad chiar in dreptul nesimtitilor un teren viran. Nu se putea face o alveola acolo, pentru clientii pizeriei?


O parte din ei folosesc intrarea care e betonata si curtea fostei tipografi Helicon... (matizul argintiu din stanga e un exemplu ca se poate)
0

#230 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 02 octombrie 2013 - 22:49

E vorba de vointa, si de investitia firmei. Chiar nu intele de ce ar face orasul ceva pentru ei.
Si hai sa fim seriosi. Soferi sunt niste pustani pe care ii cam doare in dos de masina si de restul. Cateva amenzi si ridicari ar ajuta...
2

#231 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 03 octombrie 2013 - 16:32

@ Bobby Cred ca uneori misti aparatul in momentul declansarii, pentru ca unele poze sunt foarte clare iar altele neclare. Si nu ma refer la masinile aflate in miscare...



Vezi postareaGygyman6, la 02 octombrie 2013 - 20:50, a spus:

Asta nu se va intampla, sunt orase care investesc in transport dar calatori sunt tot mai putini. Eu v-am spus mai demult e vorba de mentalitate, daca omul vede ca drumul e gol va alege masina personala, indiferent de situatie, iar la noi se accentueaza lucrul asta datorita populatiei slab educate si foarte foarte egoiste. Daca va uitati bine doar in orasele unde intradevar spatiul e o problema majora transportul public chiar e o solutie si lumea a inteles ca nu mai are loc fiecare individ, dar la noi in mijlocul campului, omul de rand va alege masina pentru ca in mintea lui e imfiripat gandul ca oricand se mai poate face o sosea noua pentru ca e loc.


Probabil ca asa este insa numarul de masini intr-un oras ajunge la un moment dat la apogeu, deci este limitat iar daca infrastructura se realizeaza pentru acest numar limitat oricat de mare ar fi el, nu va mai fi aglomeratie. Numai ca realizarea unei astfel de infrastructuri costa niste bani, bani de care probabil nu dispunem...

Pe de alta parte, apropo de mentalitate, avem si aici pe forum destui colegi care n-ar renunta la masina nicicum ci isi doresc largirea strazilor, largirea pasajelor, pasaje noi sub-supraterane, tramvaie noi dar cu care n-ar calatori, preferand masina in continuare...

Este posibil ca prin transport gratuit (idee cu care personal nu sunt deacord dar poate fi buna)) sa mai fie atras un numar insemnat de calatori. Cel putin cei care au de mers o statie-doua, in varianta gratuita vor folosi mtc-urile si poate si cei care merg de la un capat la altul, la fel, renuntand la masinile personale (costuri insemante cu masina)...


In mod sigur ceva trebuie facut ca altfel...
2

#232 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 octombrie 2013 - 17:58

Vezi postareamile, la 03 octombrie 2013 - 16:32, a spus:

Probabil ca asa este insa numarul de masini intr-un oras ajunge la un moment dat la apogeu, deci este limitat iar daca infrastructura se realizeaza pentru acest numar limitat oricat de mare ar fi el, nu va mai fi aglomeratie. Numai ca realizarea unei astfel de infrastructuri costa niste bani, bani de care probabil nu dispunem...


Bani de sosele se vor gasii mereu, pentru ca inca avem "regi al asfaltului". Dupa cum am spus, suntem in camp (nu ne prea jeneaza nici un munte sau vreun/o rau/mare sa ne extindem), numarul de masini poate fii egal cu numarul de locuitori pentru ca loc de sosele ar fii, si asa gandesc multi, iar in contextul in care noi apreciem monumentele istorice asa cum le apreciem, nu ar fi o mare mirare sa demolam cateva case sa facem drumuri mai mari, ca deh uneori ne consideram atat de romani in cat uitam ca nu noi am inventat totul ci ca am fost dependenti de ce au facut altii.

Eu va respect opinia cu mersul gratuit si ca asta ar atrage calatori, dar mereu uitam imaginea de ansamblu. Bun s-au cumparat firobuze/ autobuze, arata ele bine, au caldura, clima si toate dotarile, dar unde stam sa asteptam firobuzul/ autobuzul? s-a amenajat vreo alveola cum trebuie in oras, s-a facut vreo statie pe marginea drumului ca la carte, din care te poti informa... nu si atata timp cat omul nu e informat in timp real de modificari si bombardat cu noutati aparute asa cum e bombardat cu reclame la dry cooker nu va venii nimeni la transportul public. Poate sa fie benzina dublul cat e acuma, ca suitul in masina direct din sufragerie va fii mult mai comod decat mersul pana la statie si asteptat. Si va spun asta in contextul in care la facultate am avut un timp gratuit 100%, apoi din nou 50%, dar majoritatea colegilor debea asteptau sa se suie in masina personala.

Si cum ar putea fii atractiv transportul public gratuit din moment ce pe strazii cum sunt cele din Pta Traian s-a dat drumul la masini destrugandu-se avantajul pe care il avea tramvaiul pe acolo. Noi ne intoarcem inapoi acuma, defapt dam drumul la masini pe toate strazile, si deabea cand se vor umple acelea, poate doar poate se va gandii primaria sa faca un plan de rarefiere a traficului, prin promovarea intensiva a transportului public si gestionarea acestuia cum trebuie.
Dar nici nu trebuie sa ajungem la exagerari asa mari ca si transportul gratuit, ce detest eu cel mai mult si mai ales in zona centrala, sunt masinile parcate pe marginea drumului. Preferam sa avem 2 benzi pe o strada ocupate degeaba cand acele benzi pot fii utilizate, iar masinile parcate in parcari, asta cred eu ca e inca un factor care favorizeaza automobilul pentru ca nu ai de mers mult de la locul de parcare la domiciliu sau servici, ori daca ai avea de mers pana la autoturism la fel de mult cat pana la statie atunci ar fi o speranta ca lucrurile s-ar mai schimba.
2

#233 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 octombrie 2013 - 19:23

Vezi postareamile, la 03 octombrie 2013 - 16:32, a spus:

@ Bobby Cred ca uneori misti aparatul in momentul declansarii, pentru ca unele poze sunt foarte clare iar altele neclare. Si nu ma refer la masinile aflate in miscare...


Pozele sunt facute cu un telefon (Samsung S2). Si am mai ales din ele care sunt cat de cat mai OK, problema e ca dupa ce fac poza trebuie sa ma tin telefon-ul cam o secunda nemiscat, mai ales cand lumina e mai slaba ca sa i-mi iasa calumea, amanunt pe care eu il mai uit... :blush:

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 03 octombrie 2013 - 19:23

0

#234 Useril este offline   Shhhh 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1022
  • Inregistrat: 10 mai 12
  • Sexul:masculin

Postat 07 octombrie 2013 - 13:53

Nu folosesc traseul pe Marasti - BCR foarte des, mai ales la orele de varf. Incurca mult noile semafoare sau e acelasi lucru? Dar pe noua "ruta rapida" este ceva trafic? Presupun ca, per general, e un castig.
0

#235 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 08 octombrie 2013 - 11:38

Pe axa Nord-Sud, incurca, dupa parerea mea. In timp ce pe axa E-V descurca.
Pe de alta parte, posibilitatea de a vira la stanga, cel putin in intersectia Ion Cuza cu A. Demetriade, in ambele sensuri, mi se pare cea mai proasta modificare de data recenta.
1

#236 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 09 noiembrie 2013 - 12:06

Iata un model de semnalizare din Zagreb (Croatia). Nu mai insist pe detalii, caci astia sunt deja din alta lume:
Imagine atasata: Indicator-Zagreb-1.jpg
1

#237 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 09 noiembrie 2013 - 18:00

Iata semafoare pe orizontala...
Cand am propus si la noi la viaductele de pe Aradului si Gh. Lazar, un coleg s-a si "autosesizat" si spunea ca daltonistii ar avea probleme nedandu-si seama cand ii verde si cand ii rosu. Iata ca pe langa americani si daltonistii croati isi dau seama cand ii verde si cand ii rosu... :D
3

#238 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 02 ianuarie 2014 - 16:45

Nu stiam ca Rosign a inceput productia de indicatoare rutiere:

Imagine atasata: Rosign - 2014.01.02 - 1.jpg Imagine atasata: Rosign - 2014.01.02 - 2.jpg Imagine atasata: Rosign - 2014.01.02 - 3.jpg Imagine atasata: Rosign - 2014.01.02 - 4.jpg Imagine atasata: Rosign - 2014.01.02 - 5.jpg

Intersectia Circumvalatiunii - Gh. Lazar. Nu stiu de cind a fost montat. Indicatorul are totusi un suport flexibil.
2

#239 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 ianuarie 2014 - 18:03

Eu de sageata cu doua puncte nu am auzit... :eusa_think: O fi ceva nou. :crazy: Cred ca existau si alte metode de fixare pe teava, in asa fel incat sa nu se vada nimic in fata.
4

#240 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 03 ianuarie 2014 - 02:09

Pai nu tot ei faceau si pana acuma? :crazy: sau am pierdut eu ceva?
0

Arata acest topic


  • (88 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi