Postat 22 aprilie 2019 - 18:21
Nu este vorba despre ce i-ar plăcea unuia sau altuia, ci despre aplicarea normelor în vigoare, respectiv a bunelor practici în materie de semnalizare, pe care le-au conceput ingineri cu experiență în domeniul transporturilor. Părerea mea este că ori acest gen de informații nu ajunge la Comisia de Circulație din Cadrul Primăriei TM, ori există unele interese ca în locul unei semnalizări rutiere eficiente dpdv al raportului calitate/preț (panouri mari, multidirecție, vizibile de la mare distanță, cu un singur cost de producere și manipulare/instalare) să fie folosite multe indicatoare mici (câte unul pentru fiecare direcție, cu multiple costuri de fabricare și manipulare) din motive lesne de înțeles.
Dintr-un alt punct de vedere, deși se poate spune că-n ziua de azi multă lume folosește diferite gadget-uri, sisteme de navigație sau aplicații instalate pe device-uri smart, totuși, există categorii de călători sau turiști care nu folosesc astfel de sistem electronice.
Anyway, atât pentru cei care folosesc sistemele de navigație, cât și pentru ceilalți, atunci când călătorești în alte localități, indicatoarele rutiere pot reprezenta confirmarea faptului că ai făcut alegerea corectă pentru traseul tău.
Practic, în Timișoara nu există niciun panou de indicatoare montat pe portal în consolă și nici pe portal overhead, în afară de cel de la Shopping City (comandat și montat de către dezvoltator).
Situația este demnă de evul mediu al semnalizării rutiere!