STP Timișoara Forum: Indicatoare, marcaje și semnalizări rutiere - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (88 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Indicatoare, marcaje și semnalizări rutiere managementul traficului in oras

#1321 Useril este offline   th3lurker 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 487
  • Inregistrat: 11 decembrie 13

Postat 15 martie 2017 - 16:14

Ar fi bine sa fie UTOPIA.
Am auzit lucruri bune de UTOPIA si SCOOT in facultate.

Aceasta postare a fost editata de th3lurker: 15 martie 2017 - 16:15

0

#1322 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 15 martie 2017 - 17:04

Păi văzui prin mai multe articole de presă scrisă denumirea de Utopia.
De exemplu, aici: http://www.timisoara...eo-te-vor-pandi
Or fi văzut și jurnaliștii cu ochii lor soluția în Centrul de Management.
0

#1323 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 16 martie 2017 - 11:31

Vezi postareaMHN, la 15 martie 2017 - 14:04, a spus:

Păi înseamnă că la ora ora 6, respectiv la ora 23, ar trebuie ca semafoarele să fie lăsate tot pe intermitent.




Pai si asta ar fi o solutie, respectiv noaptea (23:00 - 06:00) semafoarele sa treaca pe intermitent...Banuiesc ca sistemul inteligent poate oferi asa ceva...

Pe de alta parte, daca se sare calul cu semaforizarea excesiva, atunci, desi intentiile autoritatilor sunt pozitive, rezultatele vor fi negative, ca la orice exagerare...
Daca ipotetic la fiecare coltisor de strazi vom avea semafoare, conform calculului probabilitatilor, sansa de a prinde mai des culoarea rosie va creste, ceea ce duce la un discomfort in trafic, la cresterea poluarii, etc.,...


Iata dupa ce ieri am intervenit cu opinia mea pe acest topic, aseara (tot dupa ora 23, am prins "unda verde" de la Badea Cartan pana la Gh. Lazar...Evident ca dupa Gh. Lazar spre gara mai toate semafoarele le-am prins pe rosu...De obicei pe Take Ionescu prindeam rosu la Filipescu (si Cardinale) sau chiar la Baader, sau la amandoua...
In schimb intre Modern si Badea Cartan, am prins rosu la Renasterii, verde la Samuil Micu si rosu la Cartan...
1

#1324 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 16 martie 2017 - 12:52

Voi vorbiti de diferiti algoritmi, dar uitati ca at the end of the day, aleatoriu este tot un algortim.
E ca si cand bagi un playlist cu muzica in player, selectezi prima piesa, si dai pe shuffle. De cele mai multe ori mixul este unul catastrofal. Insa sunt cazuri rare, cand acest suffle iti mixeaza cel mai tare palylist. Ceva placut si misto.
Ei, cam asa e si in TM momentan cu semafoarele. Depinde 'care este prima piesa' -> primul semafor de la care pornesti. Poti sa dai aceeasi piesa de fiecare data, nu vei primi niciodata acelasi rezultat...
0

#1325 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 16 martie 2017 - 20:50

A inceput sa ma enerveze foarte tare intersecția de la Timciclop,unde cand vi de pe Saguna in fata la piese auto se îngustează treaba si marcajele te induc in eroare ...multi nu stiu din mijloc de exemplu pe ce banda sa se încadreze ca sa nu fie claxonat.Mi se pare ca Pmt la capitolul marcaje face economie.
1

#1326 Useril este offline   th3lurker 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 487
  • Inregistrat: 11 decembrie 13

Postat 16 martie 2017 - 21:05

Cred ca la trecerea de la Materna s-a trecut in sfarsit pe modul in care se da verde pentru pietoni doar daca actioneaza cineva butonul. Recunosc ca nu am mai trecut de mult pe acolo.
Partea stupida e ca dureaza 30-35 de secunde pana iti da verde ca pieton. Ok, inteleg asta ca daca masinile abia au primit verde sa nu primeasca direct rosu iara. Dar nu era cazul avusesera cel putin 1 minut de verde inainte. Am trecut pe rosu, crezand ca nu merge. A 2-a oara cand am trecut am numarat aproximativ cat dureaza.
1

#1327 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 martie 2017 - 22:08

Azi dimineata, la ora de varf, intersectia de la V.Economu a ramas fara semaforizare... Incredibil ce bine s-a circulat, pe ambele sensuri si cel prioritar si cel fara. Nicio masina nu astepta in coloana, pe niciunul din cele patru brate ale intersectiei. :coolspeak: Daca nu vezi asta cu ochii tai, nu iti poti imagina cat incurca un sistem de semaforizare, crezand ca e imposibil sa traiesti fara ele. -_-
4

#1328 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 20 martie 2017 - 01:48

Oare cei care au hotarit locul de amplasare a radarelor s-au intrebat ce o sa se intimple cind pe o artera impoprtanta de intare - iesire in oras toti soferii o sa respecte limitarea de viteza de 30km/h?

Calea Aradului o sa fie blocata. Imagine postata
1

#1329 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 martie 2017 - 21:00

Bun si pe Calea Sagului era setat la 50, dar vad ca l-au corectat totusi pe 70 (asta atunci cand nu e oprit complet)
0

#1330 Useril este offline   radutm 

  • Membru Senior ***
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 518
  • Inregistrat: 09 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 20 martie 2017 - 21:38

Nu mai tin minte exact data in care primarul anunta ca mai e nevoie de o perioada de 3 luni ca sa fie implementat sistemul asa cum trebuie. E pe expirate termenul si rezultatele sunt f.slabe. Pana acum totul s-a rezumat la unda verde pe cateva bulevarde, si doar pe cate un sens, restul componentelor au ramas doar pe hartie. Nu sunt adeptul criticii de dragul criticii, dar orice perioada de gratie are si ea limitele ei, dupa care incepe tragerea la raspundere. Nu se poate sa avem pe mana un sistem chiar inteligent, capabil sa imbunatateasca semnificativ parametrii de trafic si noi sa nu-l folosim...

#1331 Useril este offline   sbogdan 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 386
  • Inregistrat: 11 august 11

Postat 21 martie 2017 - 07:48

Am fost sambata dupa-masa in Budapesta. Un trafic foarte lejer dar ce m-a surprins este sincronizarea semafoarelor. Am plecat din zona centrului spre Ikea cu masina (aprox 7 km) si nu exagerez cand va spun ca am prins poate chiar 10 sau mai multe semafoare pe verde, unul dupa altul. Nu stiu cum le-au reglat dar unda verde functiona ireprosabil. Am facut cei 7 km in mai putin de 20 minute. Unda verde exista pe aproape toate bulevardele cu 2-3 benzi.

O alta chestie interesanta la ei, am vazut ca nu exista situatia cand faci stanga intr-o intersectie sa aibe verde si ceilalti si sa trebuiasca sa te opresti in intersectie sa le dai prioritate. Erau reglate astfel ca daca faceai stanga si aveai verde, cei care veneau din sens invers stateau pe loc.

Ce mi-a mai placut:
- Au domnule galben inainte de verde! Nu stiu la noi de ce nu se poate pune. Practic ai 1 secunda de galben inainte sa se faca verde, timp numai bun pentru a baga in viteza 1 si a pleca rapid de pe loc. La noi de ce nu se poate?
- Semafoarele sunt puse in locuri vizibile, la cativa metri distanta de locul unde opresti masina. Adica nu exista situatile aberante de la noi ca esti primul la semafor si iti sucesti gatul ca sa vezi semaforul cand se face verde. La noi de ce nu se poate asa ?

Foarte placut impresionat am fost de traficul din Budapesta.
7

#1332 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 martie 2017 - 12:42

In multe intersectii pe bulevardele centrale, virajul la stanga nici nu este permis. Pentru asta, cu o strada inainte o iei la dreapta, rulezi pe o strada paralela cu bulevardul si intri pe celalalt bulevard ce se incruciseaza cu cel de pe care voiai sa virezi stanga.
Adica asa:

Imagine atasata: int.jpg
2

#1333 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1452
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 21 martie 2017 - 13:01

poate mai degraba asa:

Imagine atasata: Capture.PNG

PS: Hai sa vedem unde se poate aplica asa ceva in Timisoara?

Aceasta postare a fost editata de ioio_viola: 21 martie 2017 - 13:02

2

#1334 Useril este offline   colinb73 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 93
  • Inregistrat: 22 septembrie 13
  • Sexul:masculin

Postat 21 martie 2017 - 13:48

Off topic - e pe undeva pe forum proiectul Marasti: http://www.tion.ro/s...tuarele/1801648 ?
2

#1335 Useril este offline   th3lurker 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 487
  • Inregistrat: 11 decembrie 13

Postat 21 martie 2017 - 15:03

^^ Interesant....oare banda cea mai exterioara o sa te oblige sa iesi la prima?
0

#1336 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 22 martie 2017 - 00:30

Imagine postata Oare cum te incadrezi de pe strazile cu 2 benzi in cele 3 benzi din sens si reciproca, de pe cele 3 benzi din sens in cele 2 de pe strazi? Romanii nu sint in stare nici macar sa se incadreze corect pe o strada cu mai mult de o banda. Imagine postata

Radarul de pe Calea Aradului. Poate clipul nu e asa concludent dar radarul indica o viteza si cind nu exista trafic. Imagine postata


0

#1337 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 martie 2017 - 08:17

Vezi postareaioio_viola, la 21 martie 2017 - 13:01, a spus:

poate mai degraba asa...

Nu. Am desenat bine. sensul de mers in desenul meu, e de jos in sus si viraj stanga. Pentru asta se vireaza dreapta cu o strada inainte, nu cu una dupa ca sa vi inapoi dupa aceea.
0

#1338 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1452
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 22 martie 2017 - 09:08

pai varianta aia e ok daca ai intersectie intre un bulevard si o strada nu asa circulata. la intesectia a doua strazi principale nu prea e aplicabila.
0

#1339 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 22 martie 2017 - 11:46

:up_arow:

Sau dacă strada perpendiculară e cu sens unic.
Altfel, mi se pare mai eficientă varianta schițată de către ioio_viola mai sus, fiindcă în acest mod nu se intersectează fluxurile:

Imagine postata
0

#1340 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 martie 2017 - 18:23

Ce am desenat eu, e ce am vazut si cum am circulat efectiv in Budapesta. Nu am spus ca e cea mai eficienta sau mai buna varianta. Era vorba daca-mi aduc bine aminte de o intersectie foarte importanta a unor bulevarde foarte mari: Jozsef krt., Erzsebet krt. si Rakoczi krt. In zona aceea am si facut niste poze cu un Combino ce le-am pus in topicul dedicat Budapestei.
1

Arata acest topic


  • (88 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi