SEMAFORIZAREA INTELIGENTĂ -UN NOU MARE SUCCES AL ADMINISTRAȚIEI ROBU ! ȘASE TRONSOANE CU UNDĂ VERDE DEJA ÎN FUNCȚIUNE LA ORICE ORĂ !
Da, deja avem șase tronsoane cu undă verde la orice oră! Ele sunt:
1. Simion Bărnuțiu începând cu capătul dinspre Calea Dorobanților - Take Ionescu - Girația Punctele Cardinale
2. Liviu Rebreanu începând cu capătul dinspre Calea Șagului - Iosif Bulbuca - Girația AEM
3. Martin Luther începând cu capătul dinspre Hotel Continental - Proclamația de la Timișoara - I.C. Brătianu - Michelangelo - Girația Michelangelo
4. Girația Michelangelo - Cluj - Arieș - Spitalul Județean (Intersecția Arieș cu Iosif Bulbuca)
5. Calea Sever Bocu începând cu capătul dinspre Dumbrăvița - Girația Galeria 1
6. Girația Galeria 1 - Antenei - Popa Șapcă - Girația Punctele Cardinale
Pe toate acestea unda verde este perfect funcțională câtă vreme se circulă cu viteza medie de 50 Km / oră între oricare două semafoare consecutive, respectiv câtă vreme nu se fură din benzile de trafic prin staționări nerușinate (!!!)
Dragi prieteni, vă puteți închipui de câte ori se reduce poluarea și se reduc uzurile prin unda verde, prin reducerea drastică a numărului de porniri / opriri, respectiv accelerări / frânări?! Să nu mai vorbim de timpul consumat în trafic.
Punctăm și cu această ocazie că acesta este doar începutul, s-a scurs doar o lună din cele trei avute la dispoziție începând cu 01.11.2016 pentru realizarea sincronizărilor intersemafoare. Săptămâna viitoare, se va realiza unda verde pe Calea Aradului, de la intrarea dinspre Arad, până la Girația Mărăști. Frumos, nu?!
Menționăm încă o dată, că semaforizarea inteligentă nu rezolvă totul. Spre exemplu, crescând fluența pe diverse trasee, se produc aglomerații mari în punctele de descărcare a respectivelor trasee, acestea, așa cum se prezintă ele astăzi, neavând capacitatea geometrică să preia numărul crescut de mașini ce ajung în ele prin creșterea fluenței. Iată de ce lărgim strada și pasajul Popa Șapcă, lărgim Girația Punctele Cardinale, lărgim Girația Mărăști, lărgim strada și pasajul Jiul, construim patru noi poduri peste Bega, construim noi subpasaje -la Solventul în Vest și Behela în Est-, realizăm inelele 4 și 2, ne luptăm pentru Centură -și vom avea și Centură!-, etc., etc. ABORDĂM LUCRURILE CU VIZIUNE, SISTEMIC ȘI NU "DUPĂ URECHE"! Dar, pentru toate acestea, e nevoie de timp. La finele acestui mandat al meu, în 2020, Timișoara va fi orașul mare din România de departe cu cel mai fluent trafic și cea mai redusă poluare cauzată de trafic! Garantez!
Dacă apreciați realizările și viziunea în privința infrastructurii de mobilitate, cu portofoliul de mari proiecte conex -cele enumerate-, dați Like și Share.
Dacă nu apreciați, postați textul "Dislike. Nu vreau poduri, nu vreau subpasaje, inele, centuri, etc., etc."

)