Indicatoare, marcaje și semnalizări rutiere managementul traficului in oras
#1121
Postat 25 noiembrie 2016 - 08:29
Intrebarea este: de ce trebuie sa se conecteze local ?
Semaforizarea inteligenta presupune ca toate semafoarele sa fie conectate distant la dispecerat.
Daca este vorba de un upgrade soft, normal tot distant ar trebui sa se faca. Ma rog, poate sunt prevederi de siguranta si trebuie verificat ceva local cand faci upgrade.
#1122
Postat 25 noiembrie 2016 - 09:12
Doppler, la 25 noiembrie 2016 - 00:55, a spus:
Am auzit ca el a modificat contractul care initial presupunea folosirea softului SCATS pentru traffic management si l-a inlocuit cu solutia propusa de SWARCO. Dupa ce au semnat contractul au zis ca nu este capabil sa gestioneze un numar asa mare de intersectii, si toate ajustarile se vor face manual, de operatori umani. Daca asta este adevarat, atunci da, este extrem de vinovat.
Aceasta postare a fost editata de th3lurker: 25 noiembrie 2016 - 09:15
#1123
Postat 25 noiembrie 2016 - 11:09
#1124
Postat 25 noiembrie 2016 - 14:04

Pe langa asta, ce naiba e cu solutia lu' peste cu vopsitul marcajelor. Nu ca nu s-ar observa si dupa...
#1125
Postat 25 noiembrie 2016 - 14:19
#1126
Postat 25 noiembrie 2016 - 16:11

Este cumva aceeasi trecere la care era in acelasi timp verde si pentru pietoni si pentru masini?
Aceasta postare a fost editata de Paul85: 25 noiembrie 2016 - 16:12
#1127
Postat 25 noiembrie 2016 - 20:22


#1128
Postat 25 noiembrie 2016 - 21:46
Lupul, la 25 noiembrie 2016 - 08:29, a spus:
Eu am mai scris ca nu cred sa fie fibra chiar in toate locatiile, (peste 100 de automate noi) ci doar in cele cu camere video, dar o repet: e doar parerea mea, nu o informatie sigura. Ce ai observat tu, pare sa confirme oarecum ce spuneam eu.
cseh_17, la 25 noiembrie 2016 - 14:04, a spus:
Trecerea nu era prea folosita. De cate ori am trecut pe acolo, nu am prins pe nimeni sa traverseze si nu cred sa fi avut eu asa noroc. Desigur, vorbesc de perioada anterioara iluminarii cu semafoare a orasului. Majoritatea traverseaza intre Conti si Traian Grozavescu.
#1131
Postat 26 noiembrie 2016 - 18:25

#1132
Postat 29 noiembrie 2016 - 11:42

#1133
Postat 29 noiembrie 2016 - 11:55
#1134
Postat 29 noiembrie 2016 - 12:33
Acum sint in Lugoj si imi fac cruce ce semafoare ilegale au, se aprinde galbenul impreuna cu rosu sau verde, in nanosecunda cind se face rosu la pietoni se face verde la masini.
#1135
Postat 29 noiembrie 2016 - 14:05
Din ce am vazut, in legislatie se permite ca semaforul sa aibe atat culoarea rosie cat si cea galbena aprinse (OUG 195/2002, art. 30), trecerea fiind interzisa in acest caz. In schimb, verde + galben nu apare niciunde. In regulamentul de aplicare al OUG spune doar ca pe galben dupa verde se poate trece doar in cazul in care nu ai fi putut opri in conditii de siguranta.
#1136
Postat 29 noiembrie 2016 - 14:52
Doppler, la 29 noiembrie 2016 - 12:33, a spus:
O fi fost, dar in drumul lor pana acolo au bulimbasit totul si asta era pe la ora 9, exact cand e varf de trafic, ca doar asa e interesant...


In poza nu se vede, dar pe sensul opus coada era pana la str. Filipescu. In coada era prinsa si o coloana de masini de la anti-tero, cu girofarurile aprinse, care nu au avut altceva de facut decat sa astepte ca restul "negrilor" fara girofar.
Poate ma repet, dar semafoarele din sensul giratoriu de pe Odobescu (Iosefin), sunt o aberatie totala. Pur si simplu blocheaza zona respectiva, din cauza lor fiind cozi pe toate bratele intersectiei. Pana a nu le da drumul, se circula relativ ok pe acolo,doar ca trebuia sa fi atent la tramvai.
#1137
Postat 29 noiembrie 2016 - 14:59
FerraryTm, la 26 noiembrie 2016 - 01:02, a spus:
Asta cu upgrade-urile la telefonia mobila e buna de gluma


Am lucrat ani de zile la un operator de telefonie mobila. Si printre altele am facut upgrade-uri de soft la statii de 2G si 3G. Cate 100-200 de statii pe noapte. Si toate se faceau distant, fara nici un laptop legat local la statie. Rareori la upgrade "cadea" sau se bloca cate o piesa. Ceva de genul 1 din 100 de statii cadea ceva si nu mai pornea din reset distant. Si atunci trebuia sa mearga local omul de teren sa dea reset local sau sa inlocuiasca piesa respectiva.
Aceasta postare a fost editata de Lupul: 29 noiembrie 2016 - 15:02
#1138
Postat 29 noiembrie 2016 - 16:30
Doppler, la 29 noiembrie 2016 - 12:33, a spus:
Asa e si la Resita, galbenul apare simultan pe ambele directii si tine destul de scurt (verde-galben pentru cei care trebuie sa se pregateasca sa opreasca, simultan cu rosu-galben pentru cei de pe strada laterala). O astfel de combinatie descurajeaza din start trecerea pe rosu.
Offset-ul (sau timpul mort) pe care il vad in Timisoara la fiecare schimbare a culorii semafoarelor este exagerat de mare. Secunde bune toate directiile au rosu (pietoni si masini), iar intersectia sta goala.

#1140
Postat 30 noiembrie 2016 - 18:54

Personal cred ca are sanse semaforul de la intersectia str. Mangalia cu str. Preyer. O intersectie cu trafic foarte putin.
Stateam ieri acolo la semafor cu masina, venind de pe Mangalia:
- tramvai nu era sa treaca pe verdele de pe Preyer
- pietoni nu erau
- pe linia de tramvai nu au voie decat riveranii cu masinile
Timp pierdut la semafor. Cred ca ar trebui facut ceva oficial in legatura cu semafoarele astea inutile.
Isi bat joc de timpul si de banii nostri (combustibil), angajatii primariei platiti din impozitele noastre. Plus poluarea in plus ce rezulta.