Accidente - incidente Accidente, incidente si deraieri care implica tramvaie
#981
Postat 26 mai 2010 - 19:11
Vad ca la vatmani circula de ceva timp incoace forumula "cine o face mai lata saptamana asta?!"
Sa speram ca se opresc aici accidentele pe sapatamana asta.
#982
Postat 26 mai 2010 - 19:22
#985
Postat 26 mai 2010 - 21:27

#986
Postat 26 mai 2010 - 22:55
#987
Postat 27 mai 2010 - 06:51
alecs, la 26 mai 2010 - 16:25, a spus:
Mai corect era scris 27 km/h. Mai exact tramvaiul, "proaspat iesit din statie", era al doilea tramvai. Acest detaliu nu se explica niciunde. Iata si motivul pentru care 1-le care venea din fata nu incetinise, si nici nu visa ca acest tramvai il va busi. De ce? Simplu. In statie au sosit simultan 2 tramvaie. 6-le, si 1-le cu pricina. Ambele fara remorca, deci si-aupermis sa deschida USILE. 6-schimba macazul, 1-le din fata ii da prioritate, si pleaca. Intre timp pleaca 1 -le(#2035), si rinde o viteza de 27 km/h, si nu se mai opreste sa schimmbe macazul. SI iata motivul concret al acidentului.
P.S. Uitativa cu atentie ce zice purtatorul de cuvant al RATT, in clipul Antenei 1.
VAtmanita lucreaza din 1995!!!! la RATT. Adica sa presupunem ca nu este vatmanita de atunci, dar de 2-3 ani sa fie, si sa nu-mi zica mie ca in viata ei nu a fost pe alta linie, inafara de 6...

#988
Postat 27 mai 2010 - 13:36
Peste tot scria ca lucra de 1 an la RATT, tu zici ca din 1995... iar eu, ieri am vazut-o prima data

#989
Postat 27 mai 2010 - 13:37
#990
Postat 27 mai 2010 - 13:58
Citeaza
Citeaza
Citeaza
Citeaza
Citeaza
Din pacate, au fost raniti si tramvaie lovite, asa ca asta pare sa-i fie pedeapsa:
Citeaza
#991
Postat 27 mai 2010 - 15:11
alecs, la 27 mai 2010 - 13:36, a spus:
Peste tot scria ca lucra de 1 an la RATT, tu zici ca din 1995... iar eu, ieri am vazut-o prima data

1995 nu amzis eu, ci purattorul de cuvant RATT!!!
Domnule Florin, dvs. puteti vedea viteza inaintea impactului nu? N une puteti zice care este adevarul?
#992
Postat 28 mai 2010 - 14:59
Si din nou, acelasi #3534 implicat in accident. Data trecuta a "avut noroc" cu botul lui #3516. Oare si de data asta va avea acelasi "noroc"? Ar fi pacat sa-l caseze. Oricum, sunt destule Wegmannuri care stau "pe dreapta". Macar, daca nu se poate repara 3534, sper sa se poata repara unul dintre celelalte (3502, 3504, 3518) cu piesele lui 3534. La fel si la Rathgeber - 2004, 2023, 2017, 2037, si acum 2035. Din astea 5, macar 2 de s-ar putea repara...
Ceva similar cu acest accident (dar fara urmari grave pentru calatori) s-a mai intamplat exact la acel macaz acum vreo 10 ani (pe vremea cand erau inca macazele care se schimbau cu pantograful pe sanie). Dinspre centru au venit deodata 2 tramvaie, un 2 (346+116) si un 1 (360+130) (ambele timisuri). Pe vremea aia, 2-ul o lua din Maria spre Balcescu, si statiile erau inca in vechile locatii (adica dupa ce se trecea de intersectie). 2-ul a facut macazul si a inceput sa vireze spre stanga, iar 1-le avansa incet in spatele lui, pana a ajuns cu pantograful pe sanie si a facut macazul pe directia sa (desi inca remorca 116 nu trecuse de macaz). Asa ca remorca a luat-o drept in timp ce vagonul motor vira spre stanga. Clar ca in final remorca 116 a deraiat si a fost tarata pe sosea pana a ajuns perpendicular cu soseaua si s-a si inclinat groaznic spre dreapta de am crezut ca o sa se rastoarne, in plus au cedat si cablurile de legatura intre vagon si remorca (cele electrice si furtunele, nu si bara). Din fericire nu s-a rasturnat si nimeni nu a fost ranit atunci, dar a durat ceva timp pana au pus remorca inapoi pe linie. (De atunci a si ramas #346 fara remorca, aceasta nemaifiind reparata niciodata).
#993
Postat 28 mai 2010 - 19:29
cseh_17, la 27 mai 2010 - 15:11, a spus:
Ora Viteza (km/h) Latitudine Longitudine Statia
09:54:08 0.07 45.748745 21.21917 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:09 0.11 45.748745 21.219177 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:12 0.09 45.748745 21.219181 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:14 0.09 45.748745 21.219185 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:15 0.09 45.748756 21.219189 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:17 0.09 45.748756 21.219194 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:19 0.09 45.748756 21.219194 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:21 0.09 45.748756 21.219198 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:23 0.11 45.748756 21.219198 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:25 0.09 45.748756 21.219202 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:27 0.07 45.748756 21.219202 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:30 0.15 45.748756 21.219202 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:32 0.07 45.748756 21.219202 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:34 0.19 45.748756 21.219206 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:36 1.44 45.748756 21.219202 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:38 4.85 45.748745 21.219185 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:40 10.45 45.748722 21.219145 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:42 14.89 45.74868 21.219072 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:44 0.63 45.748642 21.21903 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:46 0.13 45.748642 21.21903 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:48 0.13 45.748642 21.21903 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:50 0.11 45.74865 21.21903 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:51 0.11 45.74865 21.21903 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:53 0.11 45.74865 21.219027 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:56 0.13 45.74865 21.219027 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:58 0.13 45.74865 21.219027 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:55:00 0.11 45.748657 21.219027 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:55:02 0.11 45.748657 21.219027 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:55:04 0.11 45.748657 21.219027 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:55:06 0.11 45.748657 21.219027 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:55:08 0.11 45.748657 21.219027 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:55:10 0.11 45.748657 21.219027 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:55:12 0.11 45.748657 21.219027 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:55:14 0.13 45.748657 21.219027 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:55:16 0.13 45.748657 21.219027 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:55:18 0.13 45.748657 21.219027 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:55:20 0.13 45.748657 21.219027 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:55:26 0.74 45.748764 21.218851 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
Acestea sunt citirile. Din cate se poate vedea, dupa plecarea din statie a ajuns pana la 14 km/h (portiunea marcata cu rosu). La 6 secunde de la plecarea din statie s-a produs incidentul. Eu zic sa nu cautam cauza accidentului in viteza de deplasare. 15 km/h nu e mult.
#994
Postat 28 mai 2010 - 22:04
#995
Postat 28 mai 2010 - 22:14

#996
Postat 28 mai 2010 - 22:25
Gygyman6, la 28 mai 2010 - 22:14, a spus:

Nu o cunosc pe vatmaniţă şi nici nu ţin să-i iau apărarea.
Nu pot uita însă o postare pe YouTube, în care un adolescent cretin îşi fabricase o telecomandă cu care schimba macazele liniilor de tramvai de la fereastra casei sale. Din distracţia sa, au rezultat câteva accidente grave. Tembelul a fost în cele din urmă prins, iar părinţii au fost puşi să plătească toate daunele. Hmmm!!! Să nu fie oare vorba de un model?
#997
Postat 28 mai 2010 - 22:45
Vali, la 28 mai 2010 - 22:04, a spus:
In cazuri de impact frontal viteza celor doua vehicule se sumeaza.
emilut, la 28 mai 2010 - 22:25, a spus:
Chiar daca lucreaza in gama de unde lungi, e cam greu sa comanzi aceste macaze. Semnalul (purtatoarea) este modulat cu un cod. DB (caile ferate germane) il folosesc in perfecta siguranta, deci trebuie sa mearga si la noi.
#999
Postat 29 mai 2010 - 07:30
#1000
Postat 08 iunie 2010 - 09:25
Accident spectaculos, marţi dimineaţa, într-o zonă circulată din Timişoara. Un tramvai a deraiat şi s-a oprit în clădirea gării de Nord.
Din primele informaţii obţinute de la faţa locului, mijlocul de transport în comun, aflat la capăt de linie, a întors pentru a reveni în staţie, pe strada Gării. Când vatmanul a virat la dreapta, vagonul a sărit de pe şine şi s-a oprit în zidul gării. Din fericire, tramvaiul scăpat de sub control nu a lovit niciun pieton, iar în vehiculul RATT nu se afla niciun călător în acel moment. Traficul în zonă a fost complet blocat. Mai multe echipaje de poliţie au deviat circulaţia, până când tramvaiul de pe linia 10 a fost repus pe şine.
O echipă a RATT şi poliţişti au declanşat o anchetă, pentru a stabili cauzele producerii accidentului.


Sursa:Tion.ro