STP Timișoara Forum: Accidente - incidente - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (119 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Accidente - incidente Accidente, incidente si deraieri care implica tramvaie Evaluare topic: ***** 3 Voturi

#981 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 mai 2010 - 19:11

Sunt total de acord cu Cseh, da de gandit cum de nu a fost atenta vatmanita si nu a vazut macazul. Si mai e un lucru daca ea credea ca era pe linia 6, ce facea daca ea chear lua curba, si mergea spre Balcescu. La urma urmei pacat de tramvaie, acum vom avea 2 in minus la parcul siasa mic si cel mai rau am pierdut dintre cele mai bune , totusi sar putea salva macar unul, chear se vorbea in topicul despre Bucuresti despre confectionarea de piese din fibra de sticla si la noi.
Vad ca la vatmani circula de ceva timp incoace forumula "cine o face mai lata saptamana asta?!"
Sa speram ca se opresc aici accidentele pe sapatamana asta.
0

#982 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 26 mai 2010 - 19:22

Cam multe accidente in ultima vreme! Clar, majoritatea nu din vina vatmanilor, insa se caseaza tramvaie de parca ar mai avea o sursa pentru a procura ieftin altele. Nu prea mai sunt. Nici macar piese de schimb.
0

#983 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 26 mai 2010 - 21:20

Uitati si videoul de pe Antena 1(ei au filmat si in depou).
0

#984 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 26 mai 2010 - 21:26

Mai exact au transmis in direct din depou/tramvai.
0

#985 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 mai 2010 - 21:27

Mersi de link . Interesant cum cei de la Antena 1 au intrat si in depou iar vreo televiziune locala ( Analog sau TVR3 ) nu au filmat nici accidentul sau ceva ... :(
0

#986 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 26 mai 2010 - 22:55

Azi o mai fost o problema, 4 a ramas blocat langa fabrica de bere la ora 13 si ceva dupamasa aproape 14.
0

#987 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 27 mai 2010 - 06:51

Vezi postareaalecs, la 26 mai 2010 - 16:25, a spus:

Inainte de a edita postul aveai trecut 30 km/h, iar un tramvai, "proaspat" iesit din statie, cum era 2035 nu avea cum sa aibe 30 km/h, la fel nici 3534 nu putea prinde asa viteza intr-o distanta atat de scurta.


Mai corect era scris 27 km/h. Mai exact tramvaiul, "proaspat iesit din statie", era al doilea tramvai. Acest detaliu nu se explica niciunde. Iata si motivul pentru care 1-le care venea din fata nu incetinise, si nici nu visa ca acest tramvai il va busi. De ce? Simplu. In statie au sosit simultan 2 tramvaie. 6-le, si 1-le cu pricina. Ambele fara remorca, deci si-aupermis sa deschida USILE. 6-schimba macazul, 1-le din fata ii da prioritate, si pleaca. Intre timp pleaca 1 -le(#2035), si rinde o viteza de 27 km/h, si nu se mai opreste sa schimmbe macazul. SI iata motivul concret al acidentului.


P.S. Uitativa cu atentie ce zice purtatorul de cuvant al RATT, in clipul Antenei 1.

VAtmanita lucreaza din 1995!!!! la RATT. Adica sa presupunem ca nu este vatmanita de atunci, dar de 2-3 ani sa fie, si sa nu-mi zica mie ca in viata ei nu a fost pe alta linie, inafara de 6... :(
0

#988 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 27 mai 2010 - 13:36

Eu cred ca si daca erau 2 tramvaie in statie, nu avea cum sa prinda 27 de km/h pana inainte de curba...
Peste tot scria ca lucra de 1 an la RATT, tu zici ca din 1995... iar eu, ieri am vazut-o prima data :(
0

#989 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 mai 2010 - 13:37

Vatmanita vinovata nu are cum sa lucreze la RATT din '95 din moment ce are 31 de ani. Din cate stiu eu lucreaza la noi din 2008.
0

#990 Useril este offline   Trix 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 09 octombrie 08
  • Sexul:nespecificat
  • Locatia:Imperium Trix

Postat 27 mai 2010 - 13:58

Citeaza

Reprezentanţii RATT spun că nu au mai întâlnit un accident de o asemenea gravitate până acum.
Adica de peste un secol de tramvai nu s'a intamplat niciodata un accident mai grav la Timisoara? La Iasi au fost 3 accidente, din care doua foarte grave din cauza ca vatmanul a uitat ca macazul e schimbat in directia incorecta. Tramvaiele s'au rasturnat si in doua cazuri cel putin o persoana a murit.

Citeaza

Asta este parerea mea. Minim sa fie concediata. Ai experienta de 1 an, si provoci un asa accident! Inadmisibil...

Citeaza

VAtmanita lucreaza din 1995!!!! la RATT.
Ce bine, suntem din nou la 1 an de 1995, adica 1996. Pana la urma, avea 1 sau 15 ani experienta? Nici vatmanii dela Iasi care au fost implicati in sus-mentionatele accidente nu erau prea noi in meserie si totusi s'a intmaplat.

Citeaza

Ea credea ca este pe linia 6 si credea ca macazul este pus bine! Acest fapt este si mai grav, pentru ca nu acordase prioritate de dreapta, deci prin urmare se putea provoca un acident oricand!

Citeaza

6-schimba macazul, 1-le din fata ii da prioritate, si pleaca.
Daca tramvaiul din sensul opus l-a lasat pe celalalt sa treaca, eu cred ca ea s'a gandit atunci ca accelereaza si trece si ea dupa cel din fata, tot pe linia 6 pe care credea ca este. Pare ciudat, dar sunt momente cand oamenii raman blocati pe o idee si merg inainte (la stanga, in cazul asta) cu ea. N'ati mai intalnit soferi sau vatmani care uita sa opreasca in statii sau sa uite pe ce traseu sunt? Exista un moment de neatentie care poate duce la urmari grave. Eu mi-am permis luxul sa merg cateva zile cu masina galbena (taxi) dupa ce am uitat sa indrept volanul dupa un viraj la dreapta. Nu pentru ca am stricat masina, pentru ca nu am stricat-o, ci pentru ca m-am considerat prea obosit ca sa mai conduc. Altii traiesc din meseria asta si nu vad cum isi pot lua liber cand vor ei, acum cand risca oricand sa fie dati afara.
Din pacate, au fost raniti si tramvaie lovite, asa ca asta pare sa-i fie pedeapsa:

Citeaza

Verdict! Concediata!

0

#991 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 27 mai 2010 - 15:11

Vezi postareaalecs, la 27 mai 2010 - 13:36, a spus:

Eu cred ca si daca erau 2 tramvaie in statie, nu avea cum sa prinda 27 de km/h pana inainte de curba...
Peste tot scria ca lucra de 1 an la RATT, tu zici ca din 1995... iar eu, ieri am vazut-o prima data :(


1995 nu amzis eu, ci purattorul de cuvant RATT!!!

Domnule Florin, dvs. puteti vedea viteza inaintea impactului nu? N une puteti zice care este adevarul?
0

#992 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 mai 2010 - 14:59

Eu cred ca putea sa aibe in jur de 27 km/h daca a accelerat imediat ce a plecat din locul unde era oprita (cu o lungime de vagon mai in spate decat locul normal de oprire in statie). Dar de aici rezulta ca varianta cu "se credea pe linia 6" pica, pentru ca ma gandesc ca atunci n-ar fi accelerat (vedea ca vine un tramvai din sens opus + mai avea de traversat soseaua, unde nu avea prioritate + viteza in viraj ar fi fost prea mare). Probabil stia ca e pe linia 1 dar pur si simplu a uitat ca in fata ei fusese un 6 si ca trebuie sa schimbe macazul si a crezut ca va merge drept (majoritatea timpului acel macaz sta facut pentru liniile care merg drept (1,2,10), 6-le circula mai rar. Greseli de genul asta am vazut cu zecile in Piata Traian (din fericire in acele cazuri nu s-a intamplat nimic grav).

Si din nou, acelasi #3534 implicat in accident. Data trecuta a "avut noroc" cu botul lui #3516. Oare si de data asta va avea acelasi "noroc"? Ar fi pacat sa-l caseze. Oricum, sunt destule Wegmannuri care stau "pe dreapta". Macar, daca nu se poate repara 3534, sper sa se poata repara unul dintre celelalte (3502, 3504, 3518) cu piesele lui 3534. La fel si la Rathgeber - 2004, 2023, 2017, 2037, si acum 2035. Din astea 5, macar 2 de s-ar putea repara...

Ceva similar cu acest accident (dar fara urmari grave pentru calatori) s-a mai intamplat exact la acel macaz acum vreo 10 ani (pe vremea cand erau inca macazele care se schimbau cu pantograful pe sanie). Dinspre centru au venit deodata 2 tramvaie, un 2 (346+116) si un 1 (360+130) (ambele timisuri). Pe vremea aia, 2-ul o lua din Maria spre Balcescu, si statiile erau inca in vechile locatii (adica dupa ce se trecea de intersectie). 2-ul a facut macazul si a inceput sa vireze spre stanga, iar 1-le avansa incet in spatele lui, pana a ajuns cu pantograful pe sanie si a facut macazul pe directia sa (desi inca remorca 116 nu trecuse de macaz). Asa ca remorca a luat-o drept in timp ce vagonul motor vira spre stanga. Clar ca in final remorca 116 a deraiat si a fost tarata pe sosea pana a ajuns perpendicular cu soseaua si s-a si inclinat groaznic spre dreapta de am crezut ca o sa se rastoarne, in plus au cedat si cablurile de legatura intre vagon si remorca (cele electrice si furtunele, nu si bara). Din fericire nu s-a rasturnat si nimeni nu a fost ranit atunci, dar a durat ceva timp pana au pus remorca inapoi pe linie. (De atunci a si ramas #346 fara remorca, aceasta nemaifiind reparata niciodata).
0

#993 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 mai 2010 - 19:29

Vezi postareacseh_17, la 27 mai 2010 - 15:11, a spus:

Domnule Florin, dvs. puteti vedea viteza inaintea impactului nu? N une puteti zice care este adevarul?


Ora Viteza (km/h) Latitudine Longitudine Statia
09:54:08 0.07 45.748745 21.21917 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:09 0.11 45.748745 21.219177 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:12 0.09 45.748745 21.219181 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:14 0.09 45.748745 21.219185 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:15 0.09 45.748756 21.219189 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:17 0.09 45.748756 21.219194 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:19 0.09 45.748756 21.219194 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:21 0.09 45.748756 21.219198 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:23 0.11 45.748756 21.219198 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:25 0.09 45.748756 21.219202 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:27 0.07 45.748756 21.219202 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:30 0.15 45.748756 21.219202 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:32 0.07 45.748756 21.219202 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:34 0.19 45.748756 21.219206 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:36 1.44 45.748756 21.219202 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:38 4.85 45.748745 21.219185 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:40 10.45 45.748722 21.219145 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:42 14.89 45.74868 21.219072 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;

09:54:44 0.63 45.748642 21.21903 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:46 0.13 45.748642 21.21903 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:48 0.13 45.748642 21.21903 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:50 0.11 45.74865 21.21903 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:51 0.11 45.74865 21.21903 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:53 0.11 45.74865 21.219027 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:56 0.13 45.74865 21.219027 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:54:58 0.13 45.74865 21.219027 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:55:00 0.11 45.748657 21.219027 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:55:02 0.11 45.748657 21.219027 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:55:04 0.11 45.748657 21.219027 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:55:06 0.11 45.748657 21.219027 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:55:08 0.11 45.748657 21.219027 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:55:10 0.11 45.748657 21.219027 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:55:12 0.11 45.748657 21.219027 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:55:14 0.13 45.748657 21.219027 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:55:16 0.13 45.748657 21.219027 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:55:18 0.13 45.748657 21.219027 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:55:20 0.13 45.748657 21.219027 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;
09:55:26 0.74 45.748764 21.218851 Tv_P-ta Maria 1 ; Tv_P-ta Maria 2 ; Tv_P-ta Maria 3 ;


Acestea sunt citirile. Din cate se poate vedea, dupa plecarea din statie a ajuns pana la 14 km/h (portiunea marcata cu rosu). La 6 secunde de la plecarea din statie s-a produs incidentul. Eu zic sa nu cautam cauza accidentului in viteza de deplasare. 15 km/h nu e mult.
0

#994 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 28 mai 2010 - 22:04

Orice tramvai dinspre catedrala cand pleaca din statie mai mult de 15 la ora nare dar celelalte care pleaca din partea opusa prind ceva viteza si dupa cum arata o fi avut vreo 25-30 km/h 3534, ca daca se loveau la viteza de 15- 20 nu era asa grav.
0

#995 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 mai 2010 - 22:14

Stie cineva ce se va intampla cu tramvaiele :intrebare: ? se va salva macar unul s-au se vor casa ambele?
0

#996 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 28 mai 2010 - 22:25

Vezi postareaGygyman6, la 28 mai 2010 - 22:14, a spus:

Stie cineva ce se va intampla cu tramvaiele :intrebare: ? se va salva macar unul s-au se vor casa ambele?

Nu o cunosc pe vatmaniţă şi nici nu ţin să-i iau apărarea.
Nu pot uita însă o postare pe YouTube, în care un adolescent cretin îşi fabricase o telecomandă cu care schimba macazele liniilor de tramvai de la fereastra casei sale. Din distracţia sa, au rezultat câteva accidente grave. Tembelul a fost în cele din urmă prins, iar părinţii au fost puşi să plătească toate daunele. Hmmm!!! Să nu fie oare vorba de un model?
0

#997 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 mai 2010 - 22:45

Vezi postareaVali, la 28 mai 2010 - 22:04, a spus:

Orice tramvai dinspre catedrala cand pleaca din statie mai mult de 15 la ora nare dar celelalte care pleaca din partea opusa prind ceva viteza si dupa cum arata o fi avut vreo 25-30 km/h 3534, ca daca se loveau la viteza de 15- 20 nu era asa grav.


In cazuri de impact frontal viteza celor doua vehicule se sumeaza.

Vezi postareaemilut, la 28 mai 2010 - 22:25, a spus:

Să nu fie oare vorba de un model?


Chiar daca lucreaza in gama de unde lungi, e cam greu sa comanzi aceste macaze. Semnalul (purtatoarea) este modulat cu un cod. DB (caile ferate germane) il folosesc in perfecta siguranta, deci trebuie sa mearga si la noi.
0

#998 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 28 mai 2010 - 23:26

Vezi postareaPaul85, la 28 mai 2010 - 14:59, a spus:

(De atunci a si ramas #346 fara remorca, aceasta nemaifiind reparata niciodata).

Ce chestie. Nu am stiut acest lucru pana acum :intrebare: .
0

#999 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 29 mai 2010 - 07:30

Acel accident il tin minte si azi. Nu eram in tramvai, insa am fost in masina in momentul accidentului. Zgomotul, si zguduitura, a fost imensa. Multi oamne speriati, si socul de apoi. Nimeni nu s-a miscat timp de vreo 30 minute pana au ajuns echipajele de interventie RATT. Remorca era inclinata la vreo 55 grade, deci mai mult de jumatate. Minunea a facut ca aceasta remorca nu s-a rasturnat in aceea zi. Peste exact 3 ani, acelasi scenariu s-a petrecut in fata catedralei(nu mai tin minte tramvaiul). Numai ca acolo nu s-a inclinat doar remorca, si toata garnitura de Timis.
0

#1000 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 08 iunie 2010 - 09:25

Un tramvai a lovit Gara Timisoara - Nord

Accident spectaculos, marţi dimineaţa, într-o zonă circulată din Timişoara. Un tramvai a deraiat şi s-a oprit în clădirea gării de Nord.
Din primele informaţii obţinute de la faţa locului, mijlocul de transport în comun, aflat la capăt de linie, a întors pentru a reveni în staţie, pe strada Gării. Când vatmanul a virat la dreapta, vagonul a sărit de pe şine şi s-a oprit în zidul gării. Din fericire, tramvaiul scăpat de sub control nu a lovit niciun pieton, iar în vehiculul RATT nu se afla niciun călător în acel moment. Traficul în zonă a fost complet blocat. Mai multe echipaje de poliţie au deviat circulaţia, până când tramvaiul de pe linia 10 a fost repus pe şine.

O echipă a RATT şi poliţişti au declanşat o anchetă, pentru a stabili cauzele producerii accidentului.
Imagine atasata: news-20100608-09054703-2086020713.jpgImagine atasata: news-20100608-09042609-1135445419.jpg
Sursa:Tion.ro
0

Arata acest topic


  • (119 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi