Accidente - incidente Accidente, incidente si deraieri care implica tramvaie
#2141
Postat 10 aprilie 2019 - 14:34
#2142
Postat 10 aprilie 2019 - 17:22
Deci si in concluzie, am pierdut 2 vagoane, si nu o vad bine nici pe vatmanita uituca.
#2143
Postat 10 aprilie 2019 - 20:29
#2144
Postat 10 aprilie 2019 - 21:23
#2145
Postat 10 aprilie 2019 - 21:55

Azi noapte in aceeasi zona a fost oprit soferul care a alergat cu politia dupa el vreo 30 de km.
#2146
Postat 11 aprilie 2019 - 03:32
Eu daca cobor din masina si aceasta se pune in miscare (pt ca panta / rampa) a cui e vina ?
Bine ca nu a fost nimeni ranit grav. Se putea intampla o tragedie urata dupa cum spunea colegul de mai sus. Garnitura a parcurs 600 m pana sa-l ajunga pe 3450
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 11 aprilie 2019 - 03:33
#2147
Postat 11 aprilie 2019 - 10:27
#2148
Postat 11 aprilie 2019 - 10:46
- tramvaiul era oprit la statie la Circumvalatiunii si in spatele tramvaiului era coloana de masini pana spre pasajul CF - in fata fostei cladiri Alcatel
- doamna vatman a coborat si vorbea la telefon - tramvaiul a inceput sa o ia in spate incet
- masinile au inceput sa claxoneze si sa incerce sa dea in spate - foarte complicat deoarece erau multe si inghesuite
- primele masini s-au lovit pana cei din spate au reusit sa iasa din formatie si sa faca loc - cica si pietoni / calatori din tramvai au incercat sa puna mainile sa franeze tramvaiul
- masinile lovite au trecut in fata si au oprit in fata tramvaiului ca sa incerce sa discute cu vatmanita care nu stiu de ce naiba nu a putut lasa telefonul si sa urce sa traga frana cand tramvaiul mergea incet in spate
- apoi a revenit curentul si tramvaiul a pornit in fata lovind cele 2 masini care deja erau atinse de la faza anterioara - faza se vede pe filmuletul care e in media
- mai departe tramvaiul merge inca 2 statii, prin 2 intersectii cu treceri de pietoni (Mendeleev si Suceava) mai loveste masini si in final se loveste de alt tramvai. Bine ca nu a lovit pietoni
Ce naiba a facut doamna vatman ? Ar trebui un test psiho urgent.
Va dati seama daca nu era celalt tramvai aproape de Balta Verde ce dezastru putea sa faca la Bediceanu cu Cetatii ? deraia in curba si lovea cine stie cate masini si poate pietoni
Aceasta postare a fost editata de Elphax: 11 aprilie 2019 - 10:53
#2150
Postat 11 aprilie 2019 - 12:48
Elphax, la 11 aprilie 2019 - 10:46, a spus:
Va dati seama daca nu era celalt tramvai aproape de Balta Verde ce dezastru putea sa faca la Bediceanu cu Cetatii ? deraia in curba si lovea cine stie cate masini si poate pietoni
M-ai bagat in ceata cu "Brediceanu cu Cetatii"...Aceste doua strazi nu se intersecteaza nicicum...Se afla la circa 600 m una de alta, exact distanta pe care a parcurs-o tramvaiul fara vatman/ita...
Probabil te-ai gandit la Bogdanestilor (cu Cetatii)...
Dupa ce am vazut "declaratia" la cald a doamnei vatman, am tras concluzia ca ori a apucat sa ieie niste calmante puternice imediat dupa incident, ori n-avea ce cauta pe un asemenea post, respectiv sa conduca un mastodont de zeci de tone greutate...
Era cumva pe dinafara in fata microfonului, ca si cum altei persoane i s-a intamplat acel incident si nu ei...
#2151
Postat 11 aprilie 2019 - 14:18
#2152
Postat 11 aprilie 2019 - 20:11
Semnalele de alarma din Armonii functioneaza?
#2153
Postat 11 aprilie 2019 - 20:24
Armoniile au sistem de "om mort", adica cand iei mana de pe maneta, aceasta sare in pozitia 0, la Hansa nu stiu daca exista asa ceva.
#2154
Postat 11 aprilie 2019 - 21:48
Elphax, la 11 aprilie 2019 - 10:46, a spus:
- cica si pietoni / calatori din tramvai au incercat sa puna mainile sa franeze tramvaiul
-
intrebam si eu asa... pentru cazurile care or sa mai fie.
Daca pleaca un tramvai cind e vatmanul jos sa schimbe macazul? apasa/trage lumea din vagon semnalu...
_________
adica Armoniile au sistem la maneta cum aveau ramele de metrou IVA.
#2155
Postat 12 aprilie 2019 - 13:17
2. Intr-un interviu acordat presei locale, purtatorul de cuvant vorbeste foarte relaxat despre incident, si declara cum ca tramvaiul ar fi parcurs o distanta de doar 200m fara vatman... Like WHAT?
3. Incidentul este unul extrem de grav! Cum naiba sa lasi tramvaiul cu contactul de mers pus, si sa cobori... Este chiar un miracol cum tramvaiul nu a lovit nimic pana la Balta Verde, insa la fel de mare miracol este ca acolo statea un alt tramvai, care a oprit o nenorocire si mai mare... Daca nu era acolo acel trmavai, cred ca aveam o tragedie serioase. Incepand de la deraiere, pana la rupere fir, stalp etc putea sa se intample orice.
Parerea mea ca vatmanita ar trebuie concediata dupa acest eveniment. Este clar vinovata.
Sunt curios cine va platii pagubele, iar cu ce vom inlocuii tramvaiele lipsa...
#2156
Postat 12 aprilie 2019 - 13:26
#2157
Postat 02 iunie 2019 - 10:41
Citeaza
„Un autobuz
https://www.opiniati...oara/01/06/2019
Cam greu cu exprimarea ingrijita ...
#2158
Postat 06 noiembrie 2019 - 22:16
Citeaza
Pai, eu stiam ca ar avea un sistem antipatinare similar ABS-ului, dar daca au franat de urgenta (patina pe sina), clar ca nu se mai aplica nimic de genul asta, dar nici nu cred ca niste frunze ar putea influenta un electromagnet de peste 4 tone-forta. (vagonul are 4 din astea in dotare)
#2159
Postat 29 noiembrie 2019 - 21:59
Nu vreau să acuz pe nimeni și nu vreau să denigrez niciun angajat STPT. Singura vină o poartă conducerea (proastă) a societății!
A durat jumătate de oră toată întâmplarea. Era aproximativ 13:10 când am ajuns în stația de tramvai Prefectura unde Tv 1 orpise cu câteva secunde înainte. Când am sosit eu, tramvaiul era pe punctul de a porni, dar, ajunși odată cu mine în stație, un domn, cu un handicap locomotor, în scaun rulant electric și o doamnă care îl însoțea mă rugau să apăs butonul de deschidere a ușilor, în regim de urcare a persoanelor cu handicap locomotor. Vătmănița a observat și a coborât, nu chiar imediat după solicitare. Ajunsă în partea din spate a tramvaiului Armonia, unde se afla liftul pentru urcare, se urcă în tramvai și deschide cu cheia un compartiment neaccesibil călătorilor, de unde scoate o telecomandă cu fir, cu care se presupune că ar trebui să manevreze liftul. Până aici toate bune. Încearcă să prindă mecanismul de mânere pentru a-l scoate de sub podea. Aici intervin și eu încercând să o ajut. Nu reușim manual și doamna vatman devine nesigură; dorește la un moment dat să sune un coleg pentru a o asista telefonic. Între timp actionează telecomanda și liftul iasă mecanic, treptat din podea. După ce iese platforma, depliază încă o porțiune de platformă și niște balustrăzi de siguranță în lateralele platformei. Pe urmă, reușește să coboare platforma la nivelul peronului, astfel încât călătorul să poată urca cu scaunul rulant. Problema era, însă prea puținul loc pentru viraj pentru călător, el aflându-se în refugiu (sub copertină) și unanim se decide că trebuie să înainteze tramvaiul pentru a putea oferi spațiul pentru manevră. Doamna vatman urcă și înaintează tramvaiul, cu liftul desfășurat complet, dar nu cât am fi crezut noi, cei care eram pe peron împreună cu pasagerul dizabilitat. Tramvaiul a înaintat cu platforma ușor ridicată peste peron, dar nu pliată! Platforma ajunsă în dreptul stâlpului refugiului, l-a acroșat, boțindu-se bara cea mai din afară a platformei, prinsă și ea în niște suporți cu pistoane hidraulice (pentru închidere mecanică) care s-au boțit și din care bara a ieșit, împreună cu un diblu. În fine, doamna vatman a făcut-o lată, stricând liftul tramvaiului. Spunea că voia să treacă de refugiu, dar nu a realizat că îl va acroșa (apropos, geamul din exterior al refugiului este crăpat acum). Mai departe, doamna decide să miște tramvaiul câțiva centrimetri înapoi pentru a proceda cu urcarea pasagerului, dar avea să realizeze că liftul nu mai putea fi acționat electric. Problema acum nu mai este imposibiltatea călătorului de a urca, ci plecarea mai departe a tramvaiului, în condițiile în care liftul era ieșit cu 50 de cm înafara garniturii și ușile din spate nu se puteau închide. Între timp, sosește un alt tramvai în stație (Tv 4) și vine vatmanul să o ajute pe colega ei neajutorată. În tot acest răstimp se încerca închiderea pliarea liftului. Mai sosește un angajat STPT, care începe o manevră de corectare a formei liftului (sare pe el pentru a-l îndrepta și pentru a-l putea introduce la locul lui). După vreo 20 de minute, cu toți oamenii exasperați, călătorul disabilitat cu speranțele frânte, un șir de 4 tramvaie și haosul din intersecția vis-a-vis de Parcul Copiilor, apare un angajat STPT care reușește să deblocheze situația.
Mă întreb și eu, ca un simplu cetățean al acestui oraș minunat, care putea să fie în situația domnului cu handicap, DE CE TREBUIE SĂ REALIZĂM NUMAI ÎN 2019 CĂ NU ȘTIM SĂ FOLOSIM O INVESTIȚIE DIN BANI PUBLICI LA MAXIMUL EI DE POTENȚIAL? Vătmănița aia era clar că nu a avut parte de NICIO INSTRUIRE pentru a folosi liftul Armonia. La aproape 5 ani cu tramvaie Amonia!
Nu vreau să amintesc toate celelalte nereguli, pentru că le știm pre bine!
Problema mea este, de ce mai suportăm situația asta jalnică a proastei administrări a roașului, a societăților? De ce nu scandăm? De ce nu protestăm? De ce ne mulțumim cu incompeteții care „măcar fac ceva”?

Trimis de pe al meu POCOPHONE F1 folosind Tapatalk
#2160
Postat 29 noiembrie 2019 - 23:44
Cred ca e clar pentru toata lumea ca rampele astea sunt doar la numar si nicidecum pentru a fi folosite in mod frecvent.