Accidente - incidente Accidente, incidente si deraieri care implica tramvaie
#2061
Postat 14 martie 2017 - 23:51
#2062
Postat 15 martie 2017 - 00:00
brioti, la 14 martie 2017 - 23:51, a spus:
De la Ghe Lazar spre Torontal pe o bucata de 300 m sinele au fost inlocuite pe ambele sensuri anul trecut cred, insa sina pusa in loc nu e noua, cel mai probabil e recuperata si e alcatuita din bucatii mici 10 - 15 m si sunt multe suduri care "se simt" la trecerea tramvaielor... Lucrarea cred ca a fost facuta contratimp pentru ca unele inbinari nu arata chiar cum trebuie... Isi fac treaba ce-i drept insa sunt departe de sudurile pe care le are linia in zonele modernizate...
Pe bucata asta s-a inlocuit linia de contact recent - e fir nou de cupru tras pe ambele sensuri de la incrucisarea cu linia de contact a trolebuzelor (intersectia Cetatii cu Gh. Lazar) si pana aproape de statia M. Basarab.
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 15 martie 2017 - 00:06
#2063
Postat 15 martie 2017 - 00:31
Bobby, la 15 martie 2017 - 00:00, a spus:
Pe bucata asta s-a inlocuit linia de contact recent - e fir nou de cupru tras pe ambele sensuri de la incrucisarea cu linia de contact a trolebuzelor (intersectia Cetatii cu Gh. Lazar) si pana aproape de statia M. Basarab.
Avem cel putin 4 segmente de linie cu MARI PROBLEME: linia 4 toata portiunea Gh Lazar si bucla de la ciocanul, linia 5 portiunea Bogdanesti - Balta Verde, liniile 1-2-10 portiunea Gara de Est-UMt..linia 8-4 portiunea Buziasului -Ciarda Rosie. Zone cu trafic intens...si intr-o stare mai mult decat precara. Concret de la reabilitarea facuta in mod serios in epoca Ciuhandu Oancea...doar carpeli vedem...si asta NU DIN VINA REGIEI DE TRANSPORT. Mai nou avem show mediatic...injuraturi si jigniri intre primar si conducerea regiei. Problemele sunt reale..dar motivle invocate..jalnice. Am urmarit cu atentie si preocupare vorba Presedintelui interviul acordat Digi de catre primar. Poate fi acuzata de multe nereguli si lipse de performante conducerea actuala a regiei..dar ca sa pui in carca altora NEFOLOSIREA vaporaselor (achizitionate fara studierea legislatiei) trocaricilor electrici din Ungaria (fara sa verifici daca se pot inmatricula)..midi micro conservo-buze ..reabilitarea carpeala facuta cu firme prietene pe linie de partid liberal...toate facute si orchestrate de ORDONATORUL DE CREDITE...aka PRIMARIA..mi se pare marsavie de cea mai jegoasa speta. mai putin si aflam ca tot regia e de vina si ca nu s-a mutat conserva ce masoara aerul curat al orasului din Calea Sagului (chiar..oare de ce UE nu a vrut sa o puna langa padurea verde si Continental..just asking...)...Evident se aproprie ceasul socotelilor...Dar pe langa DNA si Curtea de Conturi are dreptul legal sa investigheze cheltuirea banului public. Caz concret cunoscut personal: licitatie pentru proiectare locuinte sociale in Calea Lipovei ..licitatie publica castigata de firma privata in 2012. Proiect executat...depus la primarie. Primaria Timisoara plateste proiectul, restituie si garantia de buna executie confirmand astfel ca au fost indeplinite conditiile contractuale. In urma controlului Curtii de Conturi..cand vine "nota de plata" si intrebari stanjenitoare de ce s-a facut un proiect care apoi nu s-a realizat..Primaria se indreapta in instanta contra firmei executante a proiectului cerand in instanta suma de 1.200.000 lei (noi) adica valoarea lucrarilor proiectate si neexecutate din vina ei neasigurand finantarea din buget. Clar a pierdut in prima instanta pe fond..si a mai platit si 5000 de lei cheltuieli de judecata ...dar ideea e ca asta e tactica..aruncam vina pe oricine altcineva ...conducerea e mai curata ca ingerii...
PS: bomboana de pe coliva....afirmatia primarului..mai nou pe lista plangerilor la adresa RATT a aparut si intentia acesteia de a realiza un muzeu al transportului in comun "de parca de asta ar avea nevoie orasul" incheiat citatul..DA, domnule primar, cu tot respectul datorat functiei ocupate de dumneavoastra, un oras care isi respecta istoria si vrea sa atraga turisti ..si care in cativa ani va fi capitala culturala...CHIAR ARE NEVOIE de un astfel de muzeu in care sa pretuiasca trecutul si sa arate celor ce nu au trait acele vremuri cum a fost transportul public in urma cu un secol...sau in urma cu zeci de ani. Daca cineva ar fi avut posibilitatea si vointa sa salveze macar UN SINGUR autobuz sau troleibuz model TV care inca mai circula prin oras in 1980 ..sau un autobuz sau troleibuz ROMAN 112 din care am avut zeci sau sute de bucati...asa cum avem tramvaiul restaurant cu siguranta ca ar fi fost piese de istorie foarte pretuite si cu drag folosite....dar din pacate avem placerea morbida sa ne autodistrugem prin indiferenta trecutul...
Aceasta postare a fost editata de BogdanTm: 15 martie 2017 - 01:08
#2064
Postat 01 mai 2017 - 12:25
#2065
Postat 01 mai 2017 - 17:04
BogdanTm, la 15 martie 2017 - 00:31, a spus:
Sunt absolut de acord cu cele de deasupra insa cred ca esti naiv daca crezi ca primarul va veni pe forumul RATT si va citi aceste randuri...
Nici macar vreun consilier de-a lui daca citeste pe aici, nu-i va transmite nimic...
Trebuie scris pe FB-ul lui Robu (credca are cateva) si abia atunci este (doar) posibil sa si citeasca...
Altfel e o lupta (inutila) cu morile de vant...
#2066
Postat 04 mai 2017 - 07:54
240-10, la 01 mai 2017 - 12:25, a spus:

Am doar poza cu remorca nr. 82 casata in anul 1996, dar nu pare a fi arsa. Asta daca e remorca 82 originala, ca s-ar putea sa fie alta renumerotata. In ce an a fost acel incendiu?

#2067
Postat 04 mai 2017 - 12:40
Visor, la 04 mai 2017 - 07:54, a spus:

Am doar poza cu remorca nr. 82 casata in anul 1996, dar nu pare a fi arsa. Asta daca e remorca 82 originala, ca s-ar putea sa fie alta renumerotata. In ce an a fost acel incendiu?

Nefericirea a fost in 84-85...dupa aia a aparut un 312 nou(facelift)!Era inainte de marea renumerotare,subiect cu care revin!
#2069
Postat 26 iunie 2017 - 09:41
#2070
Postat 26 iunie 2017 - 10:55
#2071
Postat 26 iunie 2017 - 18:32
#2072
Postat 26 iunie 2017 - 19:27

#2073
Postat 26 iunie 2017 - 20:29

#2074
Postat 26 iunie 2017 - 23:32

#2075
Postat 27 iunie 2017 - 13:06
#2076
Postat 27 iunie 2017 - 17:28
#2077
Postat 29 iunie 2017 - 11:50
parca in balcescu masinile au cedeaza trecerea la liniile de tramvai, iar vatmanul e de vina si aici?

#2079
Postat 09 iulie 2017 - 13:16


Un tramvai de pe lina 4 aflat in bucla de la Ciocanul a reusit cumva sa treaca cu pantograful peste reteaua de contact. Cind am trecut prima data pe acolo tramvaiele erau oprite pe bd. Cetatii unde le-a prins intreruperea curentului iar o echipa Ratt lucra la pantograf. Circa 40 de minute mai tirziu circulatia inca nu se deblocase. In tot acest timp lumea nu a renuntat sa astepte tramvaiul in statii. Problemele de duminica nu sufera aminare.





#2080
Postat 09 iulie 2017 - 15:02
Doppler, la 09 iulie 2017 - 13:16, a spus:

Pai publicul calator deja e "calit" cu asteptari lungi in statii. Si cum linia 4 stabate orasul...daca ai de ajuns din zona Bucovina pana in AEM sau la strada Cluj...parca nu iti vine sa o iei la pas pe 35 de grade ...