STP Timișoara Forum: Accidente - incidente - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (119 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Accidente - incidente Accidente, incidente si deraieri care implica tramvaie Evaluare topic: ***** 3 Voturi

#1821 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 20 februarie 2015 - 13:30

Poate ca butonul de urgenta ar trebui sa fie doar un interfon cu vatmanul, nu o frina directa... :eusa_think:
0

#1822 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 20 februarie 2015 - 15:54

Vezi postareaandrei_tm, la 20 februarie 2015 - 13:18, a spus:

De ce nu se dau amenzi celor care trag semnalul de alarma inutil? Ca la CFR (de exemplu). Poate, daca mamica si taticu vor primi amenda acasa, isi vor educa copiii. De ce sa punem in pericol calatorii pentru ca unii nu sunt educati?

Cum a spus si @cseh_17, daca observi o neregula si tragi semnalul de alarma care nu functioneaza si se intampla o tragedie cine va raspunde? Daca mor oameni (Doamne fereste!) ca remorca deraiata a lovit un stalp? Daca a luat foc vagonul, iar usile nu se mai pot deschide si nu ai ciocan cu care sa spargi geamul? Chiar asa de neimportanta este siguranta calatorilor pentru RATT?

În dreptul fiecărei uși există câte un robinet gen "canea". Manevrându-l, se eliberează presiunea din cilindrii care acționează ușile.
Alta! Orice bărbat ar trebui să poată deschide ușile prin împingere (tragere), chiar dacă cilindrii sunt sub presiune.
0

#1823 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 februarie 2015 - 17:12

Bun, si cu asta am rezolvat problema. Sau? ;)
1

#1824 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 20 februarie 2015 - 22:26

Vezi postareaemilut, la 20 februarie 2015 - 15:54, a spus:

În dreptul fiecărei uși există câte un robinet gen "canea". Manevrându-l, se eliberează presiunea din cilindrii care acționează ușile.
Alta! Orice bărbat ar trebui să poată deschide ușile prin împingere (tragere), chiar dacă cilindrii sunt sub presiune.


Aparent nu ai circulat prea des cu tramvaiele. Intradevar usile pe aer (Wegmann si Rathgeber) au acea manivela, pe care daca o actionezi elibereaza presiunea, iar usa paote fi deschisa.

INSA: Hansele (cele mai multe ca si numar) au usi pneumatice, iar pentru eliberarea presiunii din cilindrii, exista intradevar, un robinet, insa aceasta poate fi actionata doar cu o cheie speciala (de vatman)...


Deci mise sincer nu-mi vine sa cred ca discutam si ne contram pe unele elemente de siguranta, care ar trebuii sa fie OBLIGATORII! :huh2: :Facepalm_emote_gif:
2

#1825 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 21 februarie 2015 - 01:00

Vezi postareacseh_17, la 20 februarie 2015 - 22:26, a spus:

Aparent nu ai circulat prea des cu tramvaiele. Intradevar usile pe aer (Wegmann si Rathgeber) au acea manivela, pe care daca o actionezi elibereaza presiunea, iar usa paote fi deschisa.

INSA: Hansele (cele mai multe ca si numar) au usi pneumatice, iar pentru eliberarea presiunii din cilindrii, exista intradevar, un robinet, insa aceasta poate fi actionata doar cu o cheie speciala (de vatman)...




Tramvaiele Hansa nu au compresor ca usile sa fie actionate pneumatic(pe baza de aer comprimat) ci hidraulic(pe baza de ulei) de catre o pompa hidraulica.
Nu exista nici o cheie "speciala" pentru actionarea usilor de catre vatmani. Tramvaiele au avut din fabricatie 4 manete pentru actionarea manuala a usilor, una fiind la vatman in fata(si care este si acum functionala si care inainte de a fi pusa cabina actiona (posibil, nu stiu sigur) ambele usi, 1 si 2), una la usa 3(care era o maneta ca la Wegmann-uri) si care a fost scoasa tocmai din motivele enumerate mai sus, una la usa 4 idem cu cea de la usa 3 si una(usile 5 si 6) care era ca si cea de la vatman, dar care acum ori este blocata ori eliminata.
0

#1826 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 21 februarie 2015 - 01:02

Hidraulic am vrut sa spun, greseala mea...

Ma rog, oricare ar fii motivele, nici aici nu se pot actiona sistemele de siguratan. Si legat de cheie, speciala sau nu, acel robinet poate fi actionata si cu o cheie patrat (nu cea triunghiulara ca pentru usa vatmanului), iti garantez, am incercat! ;)
0

#1827 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 21 februarie 2015 - 01:10

Poftim, ia manerul de la un astfel de robinet(vezi poza de mai jos) care are un decupaj patrat care intra in robinetul de la tramvai si vei vedea ce se intampla.
Imagine atasata: vicx9y.jpg
0

#1828 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 21 februarie 2015 - 01:24

Vezi postareaweg_mann4ratt, la 19 februarie 2015 - 01:09, a spus:

Nu si-a dat seama, insa la catedrala boghiul deraiat era inapoi pe sine la locul lui!
el a aflat abia cand era la torontal despre ce i s-a intamplat cu remorca :))


Un vatman autentic care este geana pe tot ce tine de vehiculul pe care il conduce, chiar daca nu ar fi simtit ca a deraiat remorca s-ar fi uitat in oglinda sa vada daca vagonul impreuna cu remorca sunt in aliniament, daca remorca urmeaza vagonul si nu o ia pe aratura.

Vezi postareaandrei_tm, la 19 februarie 2015 - 15:22, a spus:

Poate in curba de la Catedrala boghiul ,,a intrat" din nou pe sina.


Boghiul 1 de la remorca a deraiat pe cand remorca era pe la jumatatea statiei, iar de acolo el a mers fortat pe beton,asfalt,linii,incrucisari iar cand a luat curba remorca aproape ca a ajuns pe celalat sens de mers(daca ar fi fost un tramvai oprit in statie ar fi fost lovit), iar dupa ce vagonul s-a indreptat si i s-au dat mai multi cai putere pe motoare acesta a tras cu toata forta inapoi remorca pe sine cu vreo 10+/- metrii inainte de semafor.
1

#1829 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 februarie 2015 - 07:03

La care semafor te referi? Ca pe podul de peste Bega vagonul inca parea deraiat si scotea un zgomot urat.

Bun, se poate deschide ușa de la acel robinet. Dar mulți nu știu asta. Și cum rămâne cu semnalul de alarmă? Dacă se întâmplă ceva grav și vatmanul nu observă? Cum a fost în cazul incidentului de mai sus. Dacă remorca era deraiată până în P-ța 700 și acolo, după macaz, se izbea de zid? Repet! Se poate aplica o amendă persoanelor care fac abuz de semnalul de alarmă. La CFR (de fapt la toate companiile de transport pe cale ferată) se acordă astfel de amenzi și nimeni nu face abuz. Nu trebuie pusă în pericol siguranța călătorilor.
3

#1830 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 21 februarie 2015 - 21:22

Daca i se ducea remorca in Bega oare simtea???Am vazut unii soferi/vatmani au casti in urechi....si nu de frig!

Aceasta postare a fost editata de brioti: 21 februarie 2015 - 21:22

-4

#1831 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 februarie 2015 - 22:08

Brioti, nu iau apărarea nimănui - dar te-ai gândit oare, câtuși de puțin că POATE le folosesc pentru vorbitul la telefon? Sau poate ar fi mai bine să stea cu telefonu' la ureche :so pe iei:

Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 21 februarie 2015 - 22:08

1

#1832 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 februarie 2015 - 23:45

Sa nu uitam si de faptul ca OBC are in dotare un headset pentru comunicarea cu dispecerul.
0

#1833 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 26 martie 2015 - 00:23

Citeaza

Un tramvai a deraiat miercuri seară la Timișoara după ce s-a ciocnit cu un camion, pe strada Stan Vidrighin, la intersecția cu strada Batania.
...

Imagine postata

tion
2

#1834 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1095
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 26 martie 2015 - 20:11

Si parca vad ca asa ne nai luam ramas-bun de la un tramvai. Si imi placea 3448 :(
0

#1835 Useril este offline   Billy 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 25 martie 15

Postat 26 martie 2015 - 20:12

Dar de ce? Nu se poate repara?
0

#1836 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 26 martie 2015 - 23:11

Din pacate, din singura poza nu ne putem da seama cat de deteriorat e vagonul.
0

#1837 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 27 martie 2015 - 13:22

Stati linistiti! Am avut tramvaie MULT mai avariate pe partea dreapta, si s-au reparat. La starea actuala a parcului, nu se permite casarea pentru orice prostioara. Controllerul si majoritatea sistemelor sunt pe partea cealalta. Atata timp cat aceea este intacta, este ok.
2

#1838 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 28 martie 2015 - 00:26

Nu pare sa fie sifonat atat de rau incat sa fie tras pe dreapta :).
Un alt lucru destul de important este sasiul, odata strambat/descentrat (luati-o cum vreti) primeste un "bilet" gratuit spre casare.
Eu personal consider ca poate fi reparat.
0

#1839 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 31 martie 2015 - 22:37

Poza de pe FB:

Aparent e proaspata...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 11081059_841924772510043_3815048845685334848_n.jpg

0

#1840 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 01 aprilie 2015 - 09:16

Da, aseara pe la 23:30 masina era inca in intersectie si chiar m-am intrebat cu ce s-o fi tamponat. Nu mi-a trecut prin cap tramvaiul.... :Facepalm_emote_gif:
0

Arata acest topic


  • (119 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi