STP Timișoara Forum: Autobuzele Mercedes Conecto G - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (77 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Autobuzele Mercedes Conecto G Evaluare topic: ***** 5 Voturi

#761 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 noiembrie 2010 - 19:19

Deocamdata nu au asa ceva decat cei de la EVO. Mufa OBD nu mai este una speciala ci este standard (ca pe Dacia), dar interfata probabil trebuie cumparata. Din cate stiu va fi scolarizata o echipa speciala.
0

#762 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 03 noiembrie 2010 - 21:13

De "scolarizare" au parte toti soferii, sau doar cei care vor primii autobuze noi?
0

#763 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 noiembrie 2010 - 21:46

Din cate mi-a spus emilut (cu care m-am intalnit inainte de inceperea cursului), toti fac cursul.
0

#764 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 03 noiembrie 2010 - 22:48

Vezi postareaemilut, la 03 noiembrie 2010 - 17:00, a spus:

25 de km/h. Parol. Acum am ajuns acasă, venind de la curs.
Cel puţin, aşa ne-a instruit domnul profesor. Minte el, mint şi eu.
Sunt foarte deştepte maşinile. Au încorporate o groază de computere şi sisteme de siguranţă. Toate componentele care pot suferi din cauza frigului sunt prevăzute cu sisteme de încălzire (electrică sau pe bază de lichid). Invers, la cele care nu pot funcţiona din cauza temperaturilor prea ridicate.
Din păcate pt regie, costurile cu întreţinerea vor fi foarte ridicate. Orice rabat de la normele destul de riguroase privind mentenanţa, se va solda cu imobilizarea vehicolului. Atât de româneasca metodă "îi dăm un ciocan, o legăm cu sârmă", nu mai ţine. Electronica vede tot ce se întâmplă, şi sancţionează drastic orice improvizaţie.
Termenii de revizii vor fi de voie, de nevoie, respectaţi, pt că neschimbarea la timp a unui simplu filtru (de aer, de ulei, de motorină sau ad blue), va duce la depistarea impurităţilor din respectivele instalaţii, având drept consecinţă refuzul autobuzului de a mai porni.
Pt alte informaţii tehnice, vă stau la dispoziţie, în măsura în care mi le-am însuşit.
PS. Autobuzului "şcoală", 41, deja nu-i funcţionează camera video exterioară amplasată la remorcă.


V-a instruit profesorul sa plecati cu usile deschise din statie spre garaj cand senzorul de la usi da rateuri?!
PS: la noi, prin Bucuresti, vara se merge si cu usa deschisa la cabina... DEH, daca s-a terminat freonul in instalatie de la Euro 3!

Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 03 noiembrie 2010 - 22:48

0

#765 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 05 noiembrie 2010 - 01:01

DA, ni s-a explicat cum să procedăm în caz că se ivesc situaţii neplăcute cu sistemul de antrenare a uşilor.

Aceasta postare a fost editata de Visor: 05 noiembrie 2010 - 16:24
Motiv editare: Certurile dintre bucuresteni au fost sterse.

0

#766 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 05 noiembrie 2010 - 22:51

Am observat la noile autobuze o deficienţă, pe care se pare că nici constructorul şi nici clientul nu au băgat-o în seamă. Şi anume:
Lângă fiecare uşă, pe partea exterioară, este amplasat câte un robinet (supapă ventil) care permite eliminarea aerului din cilindrii care antrenează uşile. Prin rotirea lor se permite manevrarea manuală a uşilor, în caz de urgenţă. Până aici, totul e ok. Şi vechile Conecto sunt dotate cu aşa ceva. Doar că în cazul noilor achiziţii, robineţii cu pricina nu sunt de loc protejaţi, nefiind acoperiţi cu plexiglas. De altfel, nici felul în care au fost montaţi nu permite acoperirea, ei ieşind în exteriorul caroseriei (în relief). Nu mă voi referi aici la neajunsurile provocate de intemperiile atmosferice care îi vor face inutilizabili în cel mai scurt timp, ci la faptul că acţionarea lor se află la îndemâna oricui are chef de glume. Dacă un şmecheraş roteşte mânerul unui singur robinet, autobuzul nu poate pleca din staţie pt că nu se mai închide circuitul care asigură verificarea etanşeităţii uşilor.
Şi cum noilor autobuze le lipsesc butoanele tactile pt acţionarea uşilor de către călători, mulţi dintre aceştia vor încerca să manevreze primul lucru care le este la îndemână.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 05 noiembrie 2010 - 22:56

0

#767 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 noiembrie 2010 - 23:21

Nu stiu daca nu este o chestie de siguranta obligatorie. (la fel ca rotitele de deschidere a usilor din interior)
0

#768 Useril este offline   Ciulea0 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 10 octombrie 10

Postat 07 noiembrie 2010 - 15:43

Au ajuns si ultimele autobuze? Cat dureaza de obicei inmatricularea la autobuze? (din curiozitate)
0

#769 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 07 noiembrie 2010 - 16:11

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 05 noiembrie 2010 - 23:21, a spus:

Nu stiu daca nu este o chestie de siguranta obligatorie. (la fel ca rotitele de deschidere a usilor din interior)

Găsim noi o rezolvare şi acestei probleme. Don't worry, be happy. :cry:
0

#770 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 noiembrie 2010 - 16:48

Vezi postareaCiulea0, la 07 noiembrie 2010 - 15:43, a spus:

Au ajuns si ultimele autobuze? Cat dureaza de obicei inmatricularea la autobuze? (din curiozitate)

N-au sosit inca.
0

#771 Useril este offline   Ciulea0 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 10 octombrie 10

Postat 08 noiembrie 2010 - 09:33

Umblam si eu pe "agenda" si am gasit la articolul cu prezentarea autobuzelor, unde scria ca, in data de 15 noiembrie vor circula. E adevarat, sau e gogoasa ziaristilor?
0

#772 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 08 noiembrie 2010 - 10:09

Nici vorbă de 15 noiembrie. Încă nu au ajuns toate autobuzele. Mai lipsesc 5 bucăţi. Plus faptul că trebuie montate OBC-urile, validatoarele, etc.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 08 noiembrie 2010 - 10:10

0

#773 Useril este offline   Ciulea0 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 10 octombrie 10

Postat 08 noiembrie 2010 - 11:08

OBC? ce-s
alea?
0

#774 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 noiembrie 2010 - 11:56

On Board Computer. Computerul de bord.
0

#775 Useril este offline   Ciulea0 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 10 octombrie 10

Postat 08 noiembrie 2010 - 16:26

Aha, deci alta minciuna de-a ziaristilor. Mersi oricum. Florin sau oricine, daca aflati vreo data concreta, cand vor porni la drum, puteti sa postati? Am prieteni care abia asteapta niste articulate pe 33. Multumim. :naughty1:
0

#776 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 noiembrie 2010 - 22:03

Asa arata dispozitivul de diagnosticare (OBD) achizitionat de RATT:

Imagine atasata: star.jpgImagine atasata: star2.jpg

Dispozitivul se numeste Star Diagnosis Basic²
0

#777 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 noiembrie 2010 - 23:20

Citeaza

Autobuzele Mercedes de 8 milioane de euro „zac” în depou din cauza birocrației


Mai multe detalii Adevarul TM
0

#778 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 noiembrie 2010 - 23:24

Oricum nu contează având în vedere că trebuie aşteptat după ultima "tranşă" de busuri.
0

#779 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 09 noiembrie 2010 - 14:17

Să mai adăugăm şi timpul necesar montării OBC-urilor, a validatoarelor şi a sistemelor de localizare prin GPS. Oricât s-ar strădui echipa, nu poate "rezolva" mai mult de un autobuz/zi. Doar dacă ar lucra 24/24.
0

#780 Useril este offline   Ciulea0 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 10 octombrie 10

Postat 09 noiembrie 2010 - 15:24

Fratilor, voi nu puteti sa le dati pe rand in circulatie? Terminati unul, la drum cu el. Al doilea la fel. Nu are rost sa "zaca" asa degeaba in garaj pana ce vin ultimele busuri si pana ce toate au montate aparatele. Nu asa ati procedat la Skoda?
0

Arata acest topic


  • (77 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi