Autobuzele Mercedes Conecto G
#702
Postat 24 octombrie 2010 - 01:57
emilut, la 23 octombrie 2010 - 12:42, a spus:
La noi s-au autorizat de la RAR autobuze Rocar de Simon şi Mercedes Citaro pentru linii care ies din oraş (a fost şi un mic scandal, că liniile 137 şi 236 merg la Carrefour şi West Park şi merg vreo 500m pe A1, iar cele 2 centre comerciale aparţin de Chiajna, dar s-a rezolvat numai cu rovinieta, fără autorizare RAR). De ce nu s-ar putea autoriza şi Conecto articulate?
#703
Postat 24 octombrie 2010 - 02:57
coracao, la 23 octombrie 2010 - 21:57, a spus:
Nu acolo vor fi probleme. Se poate merge până înspre scuar, şi lua curba mai în larg. Dificultăţi majore vor fi la linia 40, pe strada Mihai Eminescu, acolo unde sunt parcate maşini pe ambele laturi ale străzii.
Am auzit de la agenţia "zvonerul", că s-ar putea ca autobuzele care deservesc linia 40 să întoarcă în intersecţia de la Punctele Cardinale. Rămâne să vedem ce se va hotărî.
#704
Postat 24 octombrie 2010 - 08:51
#705
Postat 24 octombrie 2010 - 10:13
Capacitate de transport
Scaune (standard) 41
Locuri in picioare (standard) 107
Total (standard) 1/148
Scaune (optional) max. 51
In picioare (optional) max. 97
Total (optional) 1/148
Dimensiuni
Lungime [m] 17,94
Latime [mm] 2550
Inaltime [mm] inclusiv AC 3076
Distanta intre axele fata-centru [mm] 5845
Distanta intre axele centru-motoare [mm] 5990
Dimensiuni anvelope 275/70 R 22.5
Distanta pana la axa fata [mm] 2705
Distanta pana la axa spate[mm] 3400
Unghi de apropiere 7°
Unghi de plecare 7°
Raza de bracaj [mm] 22,822
Motor
Motor(standard) Mercedes-Benz OM 457 LA
Emisii standard Euro 4, Euro 5
Sistem BlueTec® SCR diesel technology
Putere [kW (hp)] max. 260 (354)
Cilindree[cm3] 11,967
Nr.cilindri/aranjare 6/vertical
Cuplul max. [Nm]la turatia... 1600 Nm la 1100 rpm
Transmisie
Transmisie automata ZF Ecomat , 6-trepte, HP 602
Axa fata Mercedes-Benz, rigida, model VO 4/39 CL-7.5
Axa centrala Podea josa, axa portal by ZF, model AV 132/87
Axa motoare Axa portal podea joasa ZF
Frane
Anti-lock braking system (ABS) ABS
Acceleration skid control (ASR) Echipament special
Greutati
Rezervor motorina [l] 300
Rezervor aditiv, AdBlue [l] 46
Greutate maxima autorizata [kg] [3] 29.000
Axa fata [kg] 4.464
Axa centrala [kg] 3.163
Axa motoare [kg] 8.941
Usi
Inaltimea usii in zona soferului [mm] 370
Inaltimea podelei in zona axei centrale [mm] 370
Inaltimea in stationare fata/spate[mm] 2313
Latime usi [mm] 1250
Sistem climatizare
Putere racire compartiment pasageri [kW] 36
Putere incalzire compartiment pasageri [kW] 76
#706
Postat 25 octombrie 2010 - 19:27
#708
Postat 25 octombrie 2010 - 20:42

#709
Postat 25 octombrie 2010 - 20:55

#711
Postat 25 octombrie 2010 - 21:14
#712
Postat 25 octombrie 2010 - 21:18
coracao, la 25 octombrie 2010 - 19:27, a spus:
Venea de la un test efectuat de noi. (din garaj pana in Dambovita si inapoi).
Un scurt filmulet din timpul testului:

Number of downloads: 280
#713
Postat 25 octombrie 2010 - 21:53
Ciulea0, la 25 octombrie 2010 - 21:14, a spus:
Nu este vorba de harti. Se traseaza traseul liniei direct in timp real pentru a putea fi trasat cu exactitate si statiile sa fie marcate cu exactitate pe tarseu.Plus ca trebuie masurat traseul si distanta dintre stati.
#714
Postat 25 octombrie 2010 - 22:14

Le putem folosi ca pe troleibuze, sistemul sesizand usa deschisa/inchisa si deplasarea cu o viteza peste 3 km/h.
#715
Postat 26 octombrie 2010 - 11:28
#716
Postat 26 octombrie 2010 - 20:30
daca este din nou setat sa depinda de alegerea soferilor....iar am dat bani pe o optiune care nu va fi utilizata, datorita comoditatii celor de la volan.
#717
Postat 26 octombrie 2010 - 20:36
#720
Postat 27 octombrie 2010 - 17:12