Autobuzele Mercedes Conecto G
#681
Postat 22 octombrie 2010 - 22:07
#682
Postat 22 octombrie 2010 - 22:16

#685
Postat 23 octombrie 2010 - 00:12
Viktor, la 22 octombrie 2010 - 22:30, a spus:
Frumoase pozele mai ales cele de dimineata


Autobuzului din imaginea de mai jos ii lipseste ceva. Va las pe voi sa ziceti ce ii lipseste(si e singurul)

Alecs are dreptate. Lipseşte inscripţia "conecto".
Aceasta postare a fost editata de emilut: 23 octombrie 2010 - 00:22
#686
Postat 23 octombrie 2010 - 02:31
Citeaza
Chiar e nevoie de articulate pe M-uri?
#688
Postat 23 octombrie 2010 - 07:52
Wegmann, la 23 octombrie 2010 - 02:31, a spus:
(TION)
Chiar e nevoie de articulate pe M-uri?
Deci daca citim cu mare atentie, nu ai sa-i dai credibilitate. De ce? 2 motive simple!
1. 43 numai exista de muuult, ci exista E8
2. La fel M22 si M22/ numai exista nici ele. Asta in cazul in care datoriile nu vor fii achitate catre regie. (de ceea ce ma indoiesc)
#689
Postat 23 octombrie 2010 - 08:10
cseh_17, la 23 octombrie 2010 - 07:52, a spus:
1. 43 numai exista de muuult, ci exista E8
2. La fel M22 si M22/ numai exista nici ele. Asta in cazul in care datoriile nu vor fii achitate catre regie. (de ceea ce ma indoiesc)
În schimb, la M36 este nevoie de un articulat, sau de un vârf la ora 7. Rămân oamenii pe jos. Autobuzul vine plin de la Germanu', iar la Românu' nu mai pot urca.
#692
Postat 23 octombrie 2010 - 11:06

Nu vad de ce pe linia E1 sa nu existe articulate...e aglomerata. Chiar putin mai aglomerata decat E2 (sau?).
De ce au fost doar 6 autobuze la stadion? Sau nu au fost venite toate la ora 14 cand am ajuns eu?
P.S.: Caietul de sarcini nu cumva specifica o rampa AUTOMATA pentru handicapati? Exact aceasta discutie a fost si dupa achizitionarea troleibuzelor: rampa trebuia sa fie automata

#693
Postat 23 octombrie 2010 - 11:26







#694
Postat 23 octombrie 2010 - 11:28

#695
Postat 23 octombrie 2010 - 12:42
Florin.B RATT, la 23 octombrie 2010 - 09:37, a spus:
Nici eu nu cred, mai ales dacă ţinem cont de faptul că şi autobuzele scurte întâmpină dificultăţi în ceea ce priveşte spaţiul de întoarcere la capăt de linie.
Pe lângă asta, articulatele sunt destinate exclusiv transportului urban. Nici nu ştiu dacă ar putea primi aprobare pt circulaţia pe DN.
#696
Postat 23 octombrie 2010 - 12:47
Florin.B RATT, la 23 octombrie 2010 - 11:28, a spus:

Au fost toate cele 10? Întreb, pt că eu am fost liber ieri, dar m-au sunat din garaj pt a mă prezenta la servici. Nu aveau destui şoferi la dispoziţie. Din păcate, nu mă aflam în Timişoara, aşa că......!
Apropo'. '40 e bun de lucru? Are probleme serioase cu acumulatorii. Când a venit la Timişoara, a rămas fără carburant, iar şoferul de la EVO atât a insistat să-l pornească, încât a omorât bateriile.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 23 octombrie 2010 - 13:26
#697
Postat 23 octombrie 2010 - 14:17

Acesta e santu.





Al 2-lea din poza este cel care s-a zgarait dupa cum il vedeti ii sta foarte jos suspensia de la remorca.



Si parasirea stadionului catre depou pe ruta complexu studentesc-cluj-aem buziasului.


#698
Postat 23 octombrie 2010 - 16:52
#700
Postat 23 octombrie 2010 - 21:57
Aceasta postare a fost editata de coracao: 23 octombrie 2010 - 21:57