Daca asa stau lucrurile, nu mai este chiar asa de "minunat"
Autobuzele Mercedes Conecto G
#481
Postat 22 august 2010 - 14:08
Daca asa stau lucrurile, nu mai este chiar asa de "minunat"
#483
Postat 22 august 2010 - 14:34
NDY, la 22 august 2010 - 14:08, a spus:
Daca asa stau lucrurile, nu mai este chiar asa de "minunat"
Acele benzi fosforescente sunt menite în a suplini lipsa becurilor din lămpile galbene cu care sunt prevăzute autobuzele pe părţile laterale. Acele lămpi, de fabricaţie turcească nu au fost concepute pt a suporta căldura emanată de becuri 20/24. Majoritatea lor s-au topit şi au devenit inutilizabile.
Instalarea lor este oportună, dar cred că regia are alte priorităţi în acest moment. De ex. câţiva şoferi au fost amendaţi de poliţişti pt că nu au avut aprinse farurile pe faza scurtă. Întrebare! Cum să le aprindă, dacă aveau becurile arse, iar becuri în magazie nu există? Am duce noi becuri de acasă, dar nu se potrivesc. Iar cele din magazin costă 30 de lei bucata. Vouă v-ar conveni să luaţi de la gura copilului să daţi pe becurile pe care trebuie să le asigure RATT?
#484
Postat 22 august 2010 - 14:52
Nici macar nu este lipita drept...
#486
Postat 22 august 2010 - 16:04
emilut, la 22 august 2010 - 14:34, a spus:
Instalarea lor este oportună, dar cred că regia are alte priorităţi în acest moment. De ex. câţiva şoferi au fost amendaţi de poliţişti pt că nu au avut aprinse farurile pe faza scurtă. Întrebare! Cum să le aprindă, dacă aveau becurile arse, iar becuri în magazie nu există? Am duce noi becuri de acasă, dar nu se potrivesc. Iar cele din magazin costă 30 de lei bucata. Vouă v-ar conveni să luaţi de la gura copilului să daţi pe becurile pe care trebuie să le asigure RATT?
La lampile de pozitie laterale sau topit si la noi.Au fost inlocuite imediat de catre EVO BUS si de care RATB cu lampi pe leduri.Unele lampi erau sa ia foc.Poate le vor schimba si la voi cu lapi cu leduri.
#487
Postat 22 august 2010 - 16:22
Wegmann, la 22 august 2010 - 14:55, a spus:
Eu n-am spus că nu au bani. Doar că prin magazie suflă vântul.
Autobuzului meu îi lipseşte ventilatorul care asigură încălzirea (dezaburirea) parbrizului, de 7 luni. Atunci când plouă sunt nevoit să pornesc ventilaţia în cupeu (aerul rece de afară), ca să nu se aburească parbrizul. Călătorii dârdâie de frig, dar altă soluţie nu am la îndemână. Şi când mă gândesc că toamna bate la uşă, mă apucă şi pe mine frigurile.
Până acum am completat instalaţia de iluminare (lumini de poziţie, de frână, de semnalizare, de mers înapoi) cu becurile pe care le-am economisit de pe vremea când lucram cu vechiul autobuz. Adică, de acum 5 ani şi mai bine. Acum s-au terminat şi acelea. Nu ştiu cum o să mă descurc de acum înainte. Becuri "cireaşă", pt luminile de poziţie mai am câteva. În schimb, becurile "pară" pt frână şi mersul înapoi s-au cam terminat. Ca să scot de la magazie un bec nou (în cazul în care există), trebuie să bat garajul timp de 45 de minute pt a obţine toate semnăturile şi aprobările necesare.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 22 august 2010 - 16:29
#488
Postat 22 august 2010 - 16:27
Eta Floreasca, la 22 august 2010 - 16:04, a spus:
Acum că au lipit acele benzi fosforescente, chiar nu mai e nevoie de înlocuirea lămpilor. Ideea e una foarte bună. Să sperăm că benzile nu se vor dezlipi prea curând.
#489
Postat 22 august 2010 - 16:30
emilut, la 22 august 2010 - 12:17, a spus:
Am trimis scheme si instructiuni pentru cablare. Practic, ei trag doar niste cabluri UTP si cabluri de alimentare. Pe primul vehicul vor monta chiar si suportii validatoarelor, suporti primiti de la noi. (la fel s-a facut si cu Skoda si totul a mers bine)
Cat despre data de 15 septembrie, nu cred ca vor circula pana atunci.
#491
Postat 22 august 2010 - 16:53
alecs, la 22 august 2010 - 14:52, a spus:
Nu-i putem acuza pe mecanicii din garaj, cei care le-au lipit. Au realizat performanţa pe un întuneric deplin, între măturarea unui autobuz şi spălarea podelelor altuia. Ce pot face într-o noapte 2 oameni (un mecanic şi un electrician) care au în sarcină măturarea şi spălarea a 40 de autobuze în decursul a 4 ore. Başca, dacă mai apar şi oarece probleme tehnice, şi acestea trebuiesc rezolvate.
#492
Postat 22 august 2010 - 20:44
emilut, la 22 august 2010 - 11:23, a spus:
41669 face doi ani de când stă pe dreapta. E atât de descompletat încât repunerea în circulaţie ar costa mai mult decât
51 parca a fost reparat odata? Iar sa defectat?
Mai mult de 200 de mii de euro ar costa repunerea lui in circulatie?
#494
Postat 22 august 2010 - 20:56
emilut, la 22 august 2010 - 16:53, a spus:
Mecanicii si spala, cand cei care au aceasta datorie prin contract taie frunze la caini?? Ah ce lume...
#495
Postat 22 august 2010 - 21:36
#496
Postat 23 august 2010 - 10:06
#497
Postat 23 august 2010 - 13:09
#498
Postat 23 august 2010 - 15:33
Viktor, la 22 august 2010 - 20:44, a spus:
Mai mult de 200 de mii de euro ar costa repunerea lui in circulatie?
51 nu este defect. Nu are cauciucuri.
Iar despre 69, poate am exagerat eu puţin, dar fapt e că în afară de motor şi cutia de viteze, nu prea mai are nimic pe el. Nici măcar volanul şi scaunul şoferului.
L-am descoperit azi şi pe cel de-al 9-lea: 41640 tot lipsă cauciucuri.
NDY, la 23 august 2010 - 13:09, a spus:
Niciodată nu au fost 4-5 oameni care să îngrijească un singur autobuz. Poate doar dacă s-a făcut o medie per total regie, să fi rezultat această cifră, incluzând aici şi personalul TESA, şi cel de la Gelu şi controlorii, etc.
Visor, la 22 august 2010 - 20:56, a spus:
Contractul cu acea firmă nu a mai fost reînnoit (sau reziliat, habar n-am), încă de astă iarnă.
Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 23 august 2010 - 20:09
Motiv editare: Contopire postari succesive
#500
Postat 24 august 2010 - 16:25

Ajutor


















