Autobuzele Mercedes Conecto G
#1421
Postat 28 ianuarie 2012 - 17:48
#1422
Postat 28 ianuarie 2012 - 18:27
Autobuzul nu poate parcurge distanţe semnificative cu frâna de motor, pt că atunci când turaţia se reduce suficient, se schimbă automat treapta de viteză într-una inferioară, şi tot aşa, până aproape se opreşte în loc.
Consumul normat al "G"-urilor, având incluşi coeficienţii de oraş + cei de iarnă, este de 53 de l/100 de km.
#1423
Postat 28 ianuarie 2012 - 18:32

#1424
Postat 01 februarie 2012 - 03:50
#1427
Postat 04 februarie 2012 - 20:27
Şeful de coloană mi-a spus să am mare grijă la felul în care execut întoarcerea la Muzeul Satului (linia 46), că s-ar putea să fie zăpada foarte mare. I-am replicat, că mai mare decât în garaj nu are cum să fie.
#1429
Postat 25 februarie 2012 - 16:10
Stiu ca a mers cateva saptamani, dupa care pauza....nu se foloseste sistemul/s-a defectat?
Numai turist sa nu fi in Timisoara

LE: Pe E7 stiu ca nu merge
Aceasta postare a fost editata de Dunn91: 25 februarie 2012 - 16:11
#1430
Postat 25 februarie 2012 - 18:01
#1431
Postat 28 februarie 2012 - 19:54
Habar nu am daca soferul a citit de aici sau nu, dar il felicit pt ca l-a pornit!
Aceasta postare a fost editata de Dunn91: 28 februarie 2012 - 19:54
#1435
Postat 28 februarie 2012 - 21:00


#1436
Postat 28 februarie 2012 - 21:26




#1437
Postat 28 februarie 2012 - 21:29

#1439
Postat 29 februarie 2012 - 11:11
cseh_17, la 28 februarie 2012 - 21:00, a spus:


Unu - doi, cati or fi, ar trebui invitati la intalnirea forumistilor, daca sunt liberi la acea ora iar Regia ar trebui sa le acorde si o prima (chiar simbolica), poate 50 de lei. Nu stiu daca contabiliceste este posibil. Eventual postate si poze pe forum cu autobuzele lor...Oricum, niste stimulente...pentru indeplinirea obligatiilor firesti...Ciudat, nu?...
Poate ca pentru multi calatori nu reprezinta mare lucru sistemul de anuntare a statiilor dar in mod sigur denota un grad mai mare e civilizatie si daca tot este cumparat, de ce nu s-ar folosi...

#1440
Postat 29 februarie 2012 - 15:52
În schimb, există o altă modalitate de stimulare a corectitudinii. Conform noului contract colectiv de muncă, fiecare şofer (vatman) va fi supus unei evaluări anuale, în baza căreia va fi încadrat (sau nu) într-o grilă superioară de salarizare.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 29 februarie 2012 - 15:54