Probabil, nu ai citit postarea în care i-am răspuns colegului Viktor. Timpul necesar unei igienizări complete, cu mijloacele umane şi materiale de care dispunem, este enorm. Or, această operaţiune se poate face doar în condiţiile în care autobuzul se află în garaj. Mai mult de două unităţi nu pot fi reabilitate igienic pe parcursul unei zile, dacă ţinem cont de faptul că acei oameni mai au şi alte sarcini de îndeplinit. Pe undeva este normal ca cele două maşini curate să nu se facă remarcate în traseu, printre cele care îşi aşteaptă rândul la şmotru. Până să fie toate curăţate, cele două ajung din nou în stadiul de "jeguri". Astfel încât procesul trece neobservat.
Şi, chiar nu înţeleg motivul pt care eludezi factorul "călători" în această ecuaţie. Practic, este esenţial şi determinant.
PS. Oamenii care au în sarcină spălarea şi curăţarea autobuzelor, (mecanici, electricieni, ungători, motorişti) trebuie să măture şi curtea, să spele şi toaletele, să dea cu var, să tencuiasă, să zidească, să care gunoiul, etc.
Plus că, mai trebuiesc făcute şi reparaţiile curente la autobuze, revizii şi alte chestii colaterale. Nu îi invidiez.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 02 decembrie 2011 - 00:46