Autobuzele Mercedes Conecto G
#1261
Postat 18 martie 2011 - 19:45
#1262
Postat 21 martie 2011 - 13:07




...si articolul din Tion:
Citeaza
#1264
Postat 21 martie 2011 - 14:54
#1265
Postat 21 martie 2011 - 14:59
Oricum, de ce se blocheaza rotile? Din cauza ca e cu burduf, sa nu se "rupa" autobuzul in doua?
#1266
Postat 21 martie 2011 - 14:59
#1267
Postat 21 martie 2011 - 15:49
#1268
Postat 21 martie 2011 - 18:35
2. rotile din spate, de pe remorca, sunt cele care asigura propulsia. Podeaua e atat de joasa incat nu s-ar putea transmite miscarea pana in fata (nu mai vorbim de distanta) Totul este montat pe remorca, comenzile facandu-se "by wire" ("prin fire")
#1269
Postat 21 martie 2011 - 18:55
Florin.B RATT, la 21 martie 2011 - 18:35, a spus:
2. rotile din spate, de pe remorca, sunt cele care asigura propulsia. Podeaua e atat de joasa incat nu s-ar putea transmite miscarea pana in fata (nu mai vorbim de distanta) Totul este montat pe remorca, comenzile facandu-se "by wire" ("prin fire")
Florin , ma refeream la transmisia puterii de la motor pana la puntea fata ; sau totusi doar puntea spate impinge , tractiunea fiind doar pe rotile din spate ? Chiar tu ai zis ca transmisia se decupleaza la unghi redus ... sau ce nu pricep eu de aici ?
#1270
Postat 21 martie 2011 - 19:03
Cand ne referim la propulsie se intelege ca puntea spate este cea motoare. Tractiunea se refera la puntea din fata ca punte motoare.
#1271
Postat 21 martie 2011 - 22:22
Intrebarea mea era si este , cum se transfera puterea intre puntea spate si cea fata , pentru ca exista transmisia de care zici tu .
Scuza-ma daca nu inteleg , poate sunt mai greu de cap azi

#1272
Postat 22 martie 2011 - 00:05
Gandeste-te ca la o scoatere din viteza a unei cutii clasice, aceasta pentru a nu deteriora articulatia cand unghiul e prea mic. Repet: nu exista cardan sau alt mecanism care sa transfere puterea catre puntile anterioare. Doar puntea spate este motoare.
#1273
Postat 22 martie 2011 - 01:04
#1274
Postat 22 martie 2011 - 01:24
#1275
Postat 22 martie 2011 - 08:54
#1276
Postat 23 martie 2011 - 01:41
În locul lui, mergeam frumos până la poarta CET-ului, unde există o frumoasă buclă de întoarcere, după care reveneam pe Calea Şagului, perfect legal şi fără probleme. Aş fi pierdut vreo 3 minute, DAR!!!
Până la urmă, cum s-a rezolvat situaţia?
Din surse absolut neoficiale, am aflat că regia doreşte îndepărtarea şoferilor cu vechime, precum şi angajarea unora foarte tineri, pe considerentul că acestora din urmă nu li s-ar plăti sporul de vechime şi nici cel de fidelitate. Iată rezultatele!
Sorry pt subiectivism, dar nu mi-ar conveni ca după 20 de ani de RATT, fără întârzieri, nemotivate sau evenimente deosebite, să fiu nevoit să vând ziare la colţ de stradă.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 23 martie 2011 - 01:42
#1277
Postat 23 martie 2011 - 03:28
#1278
Postat 23 martie 2011 - 14:48
Raoul94, la 21 martie 2011 - 18:55, a spus:
..deci nu-s 4X4
