STP Timișoara Forum: Autobuzele Mercedes Conecto G - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (77 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Autobuzele Mercedes Conecto G Evaluare topic: ***** 5 Voturi

#1241 Useril este offline   Ciulea0 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 10 octombrie 10

Postat 06 martie 2011 - 22:43

Vezi postareaVali, la 06 martie 2011 - 22:03, a spus:

Daca saude asa de tare este din cauza ca nu prea mai este ulei in cilindri si daca face URAT dar URAT de tot atunci chiar nu mai este aproape deloc.Si B 26 ZZN la fel face articulatia.

Face chiar URAT! Cand vireaza la stanga, suna de parca cineva taie cu flexu o bucata de fier, iar cand vireaza la dreapta, scoate un uruitde parca ar fi bena unui Roman din 1970 :eusa_think: . Il rog frumos pe florin b sa ia in considerare acest fapt si sa verifice articulatia, ca tare mi-e mila de autobuzele astea.
0

#1242 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 06 martie 2011 - 22:47

Apoi, nu cred eu ca el va fi cel care verifica ;) :)

Insa sigur va transmite mai departe! :eusa_think:
0

#1243 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 08 martie 2011 - 22:41

8 03, B 27 ABT linia E1 sens C.Aradului, afișa pe ecrane linia 0 sensul bun dar blocat pe stația C. Șagului.
Frumos slideshow-ul nou cu bugetul local 2011.
0

#1244 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 martie 2011 - 23:37

Vezi postareaandy, la 08 martie 2011 - 22:41, a spus:

Frumos slideshow-ul nou cu bugetul local 2011.

Ma bucur ca-ti place ;)
0

#1245 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 09 martie 2011 - 20:36

Vezi postareaandy, la 08 martie 2011 - 22:41, a spus:

8 03, B 27 ABT linia E1 sens C.Aradului, afișa pe ecrane linia 0 sensul bun dar blocat pe stația C. Șagului.
Frumos slideshow-ul nou cu bugetul local 2011.


Poti te rog sa scrii despre afisaje in topicul despre afisaje?
0

#1246 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 13 martie 2011 - 19:36

La ACJ, azi dimineata, ora 06:10 la Pomiculturii, ultima usa nu se putea inchidea complet, parca se chinuia, dupa care se deschidea, dupa 3 incercari, soferul a reusit inchiderea ei, tot prin buton.
0

#1247 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 martie 2011 - 03:39

O chestie ciudată întâmplată în seara asta în B26ZXP (E8, ora aprox. 20). Am urcat la ETc, la jumătatea distanţei a fost anunţată staţia următoare ... "Veteranilor". Imediat după plecarea de la UVT a fost anunţată staţia următoare "Dermatina", iar cu câţiva metri înainte de următoarea staţie (Univ. Cantemir) a fost anunţat "Pod Calea Şagului". Din păcate acolo coboram, aş fi fost curios ce anunţă după ... :)

Ce nu pricep în chestiune este cum a reuşit să devină confuz sistemul, din moment ce lucrează cu coordonate GPS ...
0

#1248 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 martie 2011 - 08:58

Cum am mai spus: nu foloseste coordonate GPS (in acest moment) ci doar date de la tahograf (impulsuri taho), privind distanta parcursa. Baza de date incarcata in CU5 contine distantele intre statii, distante masurate pe teren cu ajutorul unui GPS. Corectarea succesiunii statiilor se poate face manual, soferul trebuie doar sa aleaga din lista statia care urmeaza conform traseului. Daca soferul nu cunoaste aceasta procedura sau nu o executa din diverse motive, se intampla ce ne-ai povestit tu.
0

#1249 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 14 martie 2011 - 12:07

Totusi, care e problema? Teoretic erau echipate cu GPS, sau ma insel eu?
0

#1250 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2371
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 14 martie 2011 - 13:13

Vezi postareaWegmann, la 14 martie 2011 - 12:07, a spus:

Totusi, care e problema? Teoretic erau echipate cu GPS, sau ma insel eu?

Dupa cum spunea dl Florin situatia e momentana...banuiesc ca "implementarea" utilizarii dotarilor e mai lenta...
0

#1251 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 martie 2011 - 13:42

Aveam ceva probleme cu functionarea pe GPS si pe moment a ramas valabila varianta cu odometru.
0

#1252 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 15 martie 2011 - 20:41

Vezi postareaWegmann, la 14 martie 2011 - 12:07, a spus:

Totusi, care e problema? Teoretic erau echipate cu GPS, sau ma insel eu?


Este vorba de nepasarea (impardonabila a) soferilor acestor autobuze noi si moderne (si tolerarea lor de catre sefi), care in paranteza fie spus, (soferii) ar trebui sa aibe 50 % din salariul vatmanilor avand in vedere ca la acelasi numar de kilometri parcursi aduc 50 % din incasarile obtinute cu tramvaie. A se vedea pe alt topic.
S-au dat explicatii tehnice pe alte topicuri dar lucrurile merg prost in continuare. Orice calator aflat intr-o asemenea situatie descrisa de dAImon poate trage concluzia pripita ca s-au dat o gramada de bani pe aceste autobuze care nu sunt in stare sa anunte corect nici statiile, creind o situatie comica (in autobuz), nebanuind nimeni ca soferul e cel care o creeaza prin nepasare sau chiar reavointa.
0

#1253 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 16 martie 2011 - 13:36

Vezi postareamile, la 15 martie 2011 - 20:41, a spus:

in paranteza fie spus, (soferii) ar trebui sa aibe 50 % din salariul vatmanilor avand in vedere ca la acelasi numar de kilometri parcursi aduc 50 % din incasarile obtinute cu tramvaie.

Interesant punct de vedere. Conform acestuia, RATT ar trebui să scoată din uz autobuzele şi troleibuzele, din lipsă de şoferi. Cine ar putea fi atât de cretin, încât să muncească pe 600 de lei, în condiţiile ştiute? Nu e vina şoferilor, că regia s-a dotat cu vehicule cu capacitate redusă de transport.

Vezi postareamile, la 15 martie 2011 - 20:41, a spus:

Este vorba de nepasarea (impardonabila a) soferilor acestor autobuze noi si moderne (si tolerarea lor de catre sefi),
S-au dat explicatii tehnice pe alte topicuri dar lucrurile merg prost in continuare. Orice calator aflat intr-o asemenea situatie descrisa de dAImon poate trage concluzia pripita ca s-au dat o gramada de bani pe aceste autobuze care nu sunt in stare sa anunte corect nici statiile, creind o situatie comica (in autobuz), nebanuind nimeni ca soferul e cel care o creeaza prin nepasare sau chiar reavointa.

Impardonabil este că s-au achiziţionat echipamente digitale performante, dar nu s-au inclus în soft acele chestiuni pt care faceţi atâta tevatură. GPS-ul citeşte poziţia fiecărui vehicul cu o aproximaţie de câţiva metri. Se poate realiza un program de legătură între GPS şi GORBA (sau cum s-o fi numind), în aşa fel încât intervenţia şoferilor să nu mai fie necesară.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 16 martie 2011 - 13:48

0

#1254 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 martie 2011 - 21:55

Chiar conectata o antena GPS la CU5 si mers cateva nopti pe trasee la programat coordonatele GPS ale tuturor statiilor in CU5, tot va fi nevoie de schimbat manual sensul la capatul liniei (softul nu permite automatizarea acestui procedeu) sau chiar de ajustat manual succesiunea statiilor in cazul unor devieri de la traseul standard (acest lucru este mentionat si exemplificat in manualul CU5). Probabil ca softul ar putea fi modificat de catre Gorba, dar nu pe gratis.
0

#1255 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 17 martie 2011 - 00:44

De ce nu e posibil sa obligi soferii sa apese un buton la capat de linie? Doar nu le ceri ceva inuman! Mama dracului! Sunt firobuze/autobuze moderne si tot ca in balcani functioneaza!
0

#1256 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 martie 2011 - 01:01

Discuţia asta a avut loc deja legat de sistemul de anunţare al troleibuzelor. Sper să nu se repete ...
0

#1257 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 martie 2011 - 09:40

Azi, venind la serviciu, in decurs de 15 minute am vazut doua autobuze care circulau "pe sens invers" :)
0

#1258 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 17 martie 2011 - 12:00

Sper că nu pe contrasens. :) Oameni fiind, suntem supuşi greşelii. Personal, mi-am uitat cardul în ATM după ce am scos banii. Noroc că tipul care m-a urmat, m-a strigat şi mi l-a dat. Altădată, am urcat într-un alt tramvai decât cel cu care aveam de gând să merg. Se mai întâmplă.
Revin asupra ideii referitoare la semnalul acustic activat cu puţin timp înainte de plecarea de la capăt de linie. Astfel, şoferii nu ar mai avea nicio scuză.
0

#1259 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 martie 2011 - 12:24

Vezi postareaemilut, la 17 martie 2011 - 12:00, a spus:

Sper că nu pe contrasens. :)


A, nu. Doar afisajul. :clap:
0

#1260 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 17 martie 2011 - 16:16

Vezi postareaemilut, la 17 martie 2011 - 12:00, a spus:

Sper că nu pe contrasens. :) Oameni fiind, suntem supuşi greşelii. Personal, mi-am uitat cardul în ATM după ce am scos banii. Noroc că tipul care m-a urmat, m-a strigat şi mi l-a dat. Altădată, am urcat într-un alt tramvai decât cel cu care aveam de gând să merg. Se mai întâmplă.


Din fericire o singura data...

La soferi, zilnic de vreo 8-9-12 ori pe tura de lucru...
0

Arata acest topic


  • (77 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi