STP Timișoara Forum: Coordonarea timpului de sosire plecare liniile 15,16 cu 17 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Coordonarea timpului de sosire plecare liniile 15,16 cu 17

#1 Useril este offline   florin 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 23 martie 08

Postat 23 martie 2008 - 11:57

De ani de zile ma tot chinuie o dilema care vad ca nu se mai rezolva cu toate ca se zice ca timpul rezolva totul.
Cum se face ca nu exista o fluiditate,coordonare intre sosiri si plecari?
De ani buni ma chinui cu aceasta problema de desincronizare intre sosirea liniei 15,16 la statia posta mare si plecarea liniei 17 din statia de la punctele cardinale intotdeauna cind ajung si traversez bastionul am fumoasa priveliste de a vedea linia 17 trecind prin fata ochilor mei si dindu-mi inca 30 de minute de asteptare in statie intrucit eu tocmai ies din pasajul de la bastion si mai e mullt pina in statia lui 17 si bineinteles exista si viceversa cind sosesc cu 17 vad ce frumos pleaca 15,16 ca ele pleaca impreuna la un decalaj de 2-5 minute.
Ce frumos ar fi daca ar reusi sa faca si din Calea Girocului o line pina la Agronomie intrucit este foarte folosita dupa cum au observat si cei de la real pe fosta linie 2 actualmente 3
Sau ar fi si mai frumos daca Express2 in loc sa intoarca pe Borzesti sa faca o bucla si la agronomie
:wink:

Am mutat acest post, nu e un sondaj, deci locul lui e aici. Moderator
0

#2 Useril este offline   garcon 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 552
  • Inregistrat: 28 aprilie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 mai 2008 - 04:46

Acelasi lucru este si in privinta tramvaielor.
Ar fi bine - pe termen mediu macar - sa se gandeasca graficele de circulatie nu numai raportat la o linie, ci intr-un concept integrator cu privire la posibilitatile de transbordare. Altfel, nu e normal ca atunci cand tramvaiul 4, de pilda, ajunge in Piata 700 dinspre Torontalului, primele tramvaie care sosesc dinspre Libertatii sa fie 4 si 5. Asa ceva nu are voie sa se petreaca nici macar intamplator, daca exista grafice gandite prin prisma conexiunilor dintre linii.

Dar asa cum arata graficele acum, este evident ca intervalele de circulatie sunt pur si simplul rezultatul unei operatii de aritmetica:

durata unei ture impartita la numarul de trenuri = intervalul de circulatie.
0

#3 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3886
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 mai 2008 - 02:15

Eu dau exemplul CFR.
ăştia au garnituri care rulează doar pe şine, la care se cunosc foarte mulţi factori, aproape toţi. Variabilele sunt destul de puţine. Şi totuşi, pe an ce trece, şi pe măsură ce îşi optimizează şi ei capacitatea garniturilor, respectiv frecvenţa curselor, orarul din Mersul Trenurilor devine din ce în ce mai enervant.
Dacă acum 10 ani, o călătorie de la Timişoara la Petroşani cerea o pauză de vreo 45 de minute în Simeria (cred), acum 5 ani era nevoie de vreo 3 ore, iar timpul ăla nu s-a îmbunătăţit. Legăturile nu sunt gândite bine, sau existenţa lor nu este o prioritate.

Bănuiesc că un sistem de transport cu mai multe tipuri de vehicule, toate supuse variabilelor din trafic, e şi mai mişto de făcut user-friendly :lol: Probabil ar fi nevoie de un input din partea călătorilor, care să semnaleze măcar neconcordanţele crase din orare, cum sunt cele semnalate de garcon şi florin.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi